abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37475870
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 00:57 schreef rubbereend het volgende:

[..]

nou dan heb je hier de goede ik kon het werk van kane redleijk waarderen tot ik ze live zag, wat een bagger. En na ze meerdere keren te hebbeng ezien is mijn mening alleen maar negatiever geworden.
[..]

waarom doen ze dat dan?
Ach, dan is het gewoon niet je ding. Maar je hebt in ieder geval een basis waarop je je oordeel vormt. Mag ik vragen waar je ze hebt gezien en wanneer? Als je dat nog weet..

En waarom ze dat soort foute gigs doen? Ik weet het niet. Misschien toch een pure geldkwestie.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 2 mei 2006 @ 01:03:37 #102
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_37475897
deze discussie maar hier verder voeren, da's makkelijker
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 00:56 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Je kan lullen als brugman maar qua bezoekersaantallen, qua show, qua mediaaandacht, qua cd/singleverkoop is het op dit moment de grootse en in ieder geval populairste band van Nederland.
qua CD verkoop zou ik dat niet durven te zeggen.
quote:
En laten we het over het buitenland maar niet hebben.
als je zegt dat ze niet willen eindigen als de andere grote bands van vroeger moeten ze eerst maar eens in de buurt van die bands komen.
quote:
Welke Nederlandse band verkoopt vandaag de dag nog wel albums in het buitenland? Misschien Within Temptation, misschien de Earring nog hier en daar. Maar dan houdt het toch echt op.
Di-Rect is groot in Indonesie om maar eens wat te noemen en the Gathering trekt de hele wereld over.
quote:
Dat is precies wat Dinand probeert te zeggen.

En Kane is nu een jaar of 6 bezig ze hebben geen vliegende start gemaakt in het buitenland maar hebben tenminste ambitie. Wie weet waar ze over 10 jaar staan.
alles wat ze tot nu toe geprobeert hebben is mislukt, dat is geen schande want een Robbie Williams krijgt bijvoorbeeld ook geen voet aan de grond in de VS.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 2 mei 2006 @ 01:05:14 #103
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_37475921
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 01:02 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Ach, dan is het gewoon niet je ding. Maar je hebt in ieder geval een basis waarop je je oordeel vormt. Mag ik vragen waar je ze hebt gezien en wanneer? Als je dat nog weet..
Appelpop jaren terug. En 2 maal op Pinkpop en nog een paar keer volgens mij. Oja Parkpop ook nog eens.
quote:
En waarom ze dat soort foute gigs doen? Ik weet het niet. Misschien toch een pure geldkwestie.
dat mag, ze hebben zelfs groot gelijk dat ze dat doen!
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_37475926
Ach, Kane heeft tenminste een aantal engelse, een franse, heel wat belgische, wat duitse en een portugese fansite 8)
pi_37475958
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 01:05 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Appelpop jaren terug. En 2 maal op Pinkpop en nog een paar keer volgens mij. Oja Parkpop ook nog eens.
[..]

dat mag, ze hebben zelfs groot gelijk dat ze dat doen!
Pinkpop was inderdaad 2 keer ruk. Parkpop vond ik persoonlijk een zeer goede gig voor die tijd. Dat zal in 2002 of 2003 geweest zijn...
  dinsdag 2 mei 2006 @ 11:04:10 #106
13706 Danzig
Dirty Black Summer
pi_37481106
Los van het feit of Kane wel of niet goed is. Ik denk dat het een Nederlands trekje is om groepen/mensen die ambitieus zijn, die geen grijze muis willen zijn, neer te sabelen. Nederlanders houden van de underdogpositie, maar owee als je er boven uit probeert te stijgen dan is het foute boel.
schorriemorie
pi_37481737
Kane
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
  dinsdag 2 mei 2006 @ 12:25:16 #108
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_37483766
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 11:04 schreef Danzig het volgende:
Los van het feit of Kane wel of niet goed is. Ik denk dat het een Nederlands trekje is om groepen/mensen die ambitieus zijn, die geen grijze muis willen zijn, neer te sabelen. Nederlanders houden van de underdogpositie, maar owee als je er boven uit probeert te stijgen dan is het foute boel.
euh nee, er boven uitstijgen mag best, maar dan moet je het wel kunnen. Wanneer iemand inderdaad begint te blaten en er vervolgens niets van bakt dan wordt hij neer gesabeld. Zie Dinand.
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
  dinsdag 2 mei 2006 @ 12:32:08 #109
13706 Danzig
Dirty Black Summer
pi_37483959
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 12:25 schreef Dandelion het volgende:

[..]

euh nee, er boven uitstijgen mag best, maar dan moet je het wel kunnen. Wanneer iemand inderdaad begint te blaten en er vervolgens niets van bakt dan wordt hij neer gesabeld. Zie Dinand.
En wat zijn de criteria om te bepalen of iemand er wel of niks van bakt? Verkoopcijfers? Bezoekersaantallen? Prijzen/awards die worden gewonnen?
schorriemorie
pi_37484290
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 12:32 schreef Danzig het volgende:

[..]

En wat zijn de criteria om te bepalen of iemand er wel of niks van bakt? Verkoopcijfers? Bezoekersaantallen? Prijzen/awards die worden gewonnen?
de mening van de modale fok-usert?
  dinsdag 2 mei 2006 @ 12:51:13 #111
126098 VaderJacob
Ik krijg nog geld van je!!
pi_37484469
Oeps fout gelezen.
Maar jongens ik heb geen geld... tis echt waar!!
  dinsdag 2 mei 2006 @ 12:57:22 #112
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_37484633
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 12:32 schreef Danzig het volgende:

[..]

Neuh, zoals al eerder in dit topic gezegd, wanneer je andere bands met name moet gaan noemen om hen te betichten van iets waar je zelf als band net zo hard in meegaat, dan ben je voor mij een mislukkeling. En ja Kane haalt behoorlijke verkoopcijfers, maar dat haalde Jordy, met Dur Dur D'être Bébé ook.
Get on your boots!
Last.fm | Twitter
pi_37486154
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 12:57 schreef Dandelion het volgende:

[..]

Neuh, zoals al eerder in dit topic gezegd, wanneer je andere bands met name moet gaan noemen om hen te betichten van iets waar je zelf als band net zo hard in meegaat, dan ben je voor mij een mislukkeling. En ja Kane haalt behoorlijke verkoopcijfers, maar dat haalde Jordy, met Dur Dur D'être Bébé ook.
Amen
A mind with a heart of it's own
  dinsdag 2 mei 2006 @ 14:50:26 #114
13706 Danzig
Dirty Black Summer
pi_37486266
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 12:57 schreef Dandelion het volgende:

[..]

Neuh, zoals al eerder in dit topic gezegd, wanneer je andere bands met name moet gaan noemen om hen te betichten van iets waar je zelf als band net zo hard in meegaat, dan ben je voor mij een mislukkeling.
OK, maar dat is dus jouw persoonlijke mening. Blijkbaar denkt die zanger van Kane er anders over.
schorriemorie
pi_37488051
quote:
spacemangraig - woensdag 26 april 2006 @ 21:42

Nou jullie kunnen over 'm zeuren wat je wilt, maar hij heeft wel mooi het nummer van de Achmea kennisquiz geschreven!

volgens mij bestond dat nummer al voor dat die quiz kwam

ik heb ze altijd wel aardig gevonden en heb ook cd's van ze
maar toen ik dat intervieuw las vondt ik het arrogant overkomen
en die cd's gaan nu ook de vriezer in weg ermee
en om over die iritante oergeluiden die hij uitstoot maar te zwijgen
kane is exit in dit huis
For god and money devil's fight
Religion holds a beast inside
  dinsdag 2 mei 2006 @ 17:15:52 #116
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_37489509
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 14:50 schreef Danzig het volgende:

[..]

OK, maar dat is dus jouw persoonlijke mening. Blijkbaar denkt die zanger van Kane er anders over.
hoezo persoonlijke mening? Iedereen kan toch horen dat kane zich ook bedient van een herhaling van zetten?
Get on your boots!
Last.fm | Twitter
pi_37543736
Kane
Een dag geen popcorn gedipt is een dag niet gesalsaat!
pi_37544265
Kane is goed, liedjes zijn aardig...Dinand moet alleen iets aan zijn Engels gaan doen.
3 September ->Beatstad was echt wel relaxt.
  donderdag 4 mei 2006 @ 14:21:01 #119
148220 DinandWoesthoff
I've got something to say
pi_37544562
Hallow ik ben Dinand enne...ja enne...fucking kicke gewoan heah dath eah een hel eguh topic aan me gewedt is. Enne...shit wat còol gewoon, maar ik wilde eve zegguh eigelijk vannuh...ennee...jullie hebbe ook woal gelijk hieah met jullie. Ik ben tof.
When you put on you sexy make-up, we make things so fine. I'd like to get down baby don't you know what's on my mind? I'd like to lift you up, and take you down, in anyway I can. Like you in every way I can, so don't be shy right? Nanananananananan *
pi_37544834
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 14:21 schreef DinandWoesthoff het volgende:
Hallow ik ben Dinand enne...ja enne...fucking kicke gewoan heah dath eah een hel eguh topic aan me gewedt is. Enne...shit wat còol gewoon, maar ik wilde eve zegguh eigelijk vannuh...ennee...jullie hebbe ook woal gelijk hieah met jullie. Ik ben tof.
  donderdag 4 mei 2006 @ 14:38:22 #121
148220 DinandWoesthoff
pi_37545030
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 14:30 schreef CloseUp het volgende:

[..]

Kicke, kus mn voeten!
When you put on you sexy make-up, we make things so fine. I'd like to get down baby don't you know what's on my mind? I'd like to lift you up, and take you down, in anyway I can. Like you in every way I can, so don't be shy right? Nanananananananan *
pi_37545068
Nee gelukkig maakt Kane goede muziek, wat een tyfus stem heeft die gast
† The 3 Kings †
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 4 mei 2006 @ 14:40:36 #123
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_37545088
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 4 mei 2006 @ 14:42:41 #124
148220 DinandWoesthoff
pi_37545155
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 14:39 schreef TheSorrow het volgende:
Nee gelukkig maakt Kane goede muziek, wat een tyfus stem heeft die gast
HEEEAHJAHHHW2HIIIIHIIIIOOOEAAAAAHNANAN *KREEUN* ik ben de master van mijn game, enne jij bent de master van je eigen game. En er zijn dingen die iedereen wat aan gaat enne er zijn ook dinge die niemand wat aangaat. Dussuh, je lijkt misschien cool, maar ik doe wat ik doe en dat doe ik goed, en dat zal ik blijven doen. En jij leeft op fok. Kicke!
pi_37545186
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 14:42 schreef DinandWoesthoff het volgende:

[..]

HEEEAHJAHHHW2HIIIIHIIIIOOOEAAAAAHNANAN *KREEUN* ik ben de master van mijn game, enne jij bent de master van je eigen game. En er zijn dingen die iedereen wat aan gaat enne er zijn ook dinge die niemand wat aangaat. Dussuh, je lijkt misschien cool, maar ik doe wat ik doe en dat doe ik goed, en dat zal ik blijven doen. En jij leeft op fok. Kicke!
Ik heb een leven buiten fok om hoor, dat jij nou speciaal een account maakt voor je idool, daar kan ik niets aan doen, maar dan zou ik eerder zeggen dat jij degene bent zonder leven dan dat ik dat ben
† The 3 Kings †
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')