Ach, dan is het gewoon niet je ding. Maar je hebt in ieder geval een basis waarop je je oordeel vormt. Mag ik vragen waar je ze hebt gezien en wanneer? Als je dat nog weet..quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou dan heb je hier de goedeik kon het werk van kane redleijk waarderen tot ik ze live zag, wat een bagger. En na ze meerdere keren te hebbeng ezien is mijn mening alleen maar negatiever geworden.
[..]
waarom doen ze dat dan?
qua CD verkoop zou ik dat niet durven te zeggen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:56 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Je kan lullen als brugman maar qua bezoekersaantallen, qua show, qua mediaaandacht, qua cd/singleverkoop is het op dit moment de grootse en in ieder geval populairste band van Nederland.
als je zegt dat ze niet willen eindigen als de andere grote bands van vroeger moeten ze eerst maar eens in de buurt van die bands komen.quote:En laten we het over het buitenland maar niet hebben.
Di-Rect is groot in Indonesie om maar eens wat te noemen en the Gathering trekt de hele wereld over.quote:Welke Nederlandse band verkoopt vandaag de dag nog wel albums in het buitenland? Misschien Within Temptation, misschien de Earring nog hier en daar. Maar dan houdt het toch echt op.
alles wat ze tot nu toe geprobeert hebben is mislukt, dat is geen schande want een Robbie Williams krijgt bijvoorbeeld ook geen voet aan de grond in de VS.quote:Dat is precies wat Dinand probeert te zeggen.
En Kane is nu een jaar of 6 bezig ze hebben geen vliegende start gemaakt in het buitenland maar hebben tenminste ambitie. Wie weet waar ze over 10 jaar staan.
Appelpop jaren terug. En 2 maal op Pinkpop en nog een paar keer volgens mij. Oja Parkpop ook nog eens.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:02 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ach, dan is het gewoon niet je ding. Maar je hebt in ieder geval een basis waarop je je oordeel vormt. Mag ik vragen waar je ze hebt gezien en wanneer? Als je dat nog weet..
dat mag, ze hebben zelfs groot gelijk dat ze dat doen!quote:En waarom ze dat soort foute gigs doen? Ik weet het niet. Misschien toch een pure geldkwestie.
Pinkpop was inderdaad 2 keer ruk. Parkpop vond ik persoonlijk een zeer goede gig voor die tijd. Dat zal in 2002 of 2003 geweest zijn...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Appelpop jaren terug. En 2 maal op Pinkpop en nog een paar keer volgens mij. Oja Parkpop ook nog eens.
[..]
dat mag, ze hebben zelfs groot gelijk dat ze dat doen!
euh nee, er boven uitstijgen mag best, maar dan moet je het wel kunnen. Wanneer iemand inderdaad begint te blaten en er vervolgens niets van bakt dan wordt hij neer gesabeld. Zie Dinand.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:04 schreef Danzig het volgende:
Los van het feit of Kane wel of niet goed is. Ik denk dat het een Nederlands trekje is om groepen/mensen die ambitieus zijn, die geen grijze muis willen zijn, neer te sabelen. Nederlanders houden van de underdogpositie, maar owee als je er boven uit probeert te stijgen dan is het foute boel.
En wat zijn de criteria om te bepalen of iemand er wel of niks van bakt? Verkoopcijfers? Bezoekersaantallen? Prijzen/awards die worden gewonnen?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:25 schreef Dandelion het volgende:
[..]
euh nee, er boven uitstijgen mag best, maar dan moet je het wel kunnen. Wanneer iemand inderdaad begint te blaten en er vervolgens niets van bakt dan wordt hij neer gesabeld. Zie Dinand.
de mening van de modale fok-usert?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:32 schreef Danzig het volgende:
[..]
En wat zijn de criteria om te bepalen of iemand er wel of niks van bakt? Verkoopcijfers? Bezoekersaantallen? Prijzen/awards die worden gewonnen?
Neuh, zoals al eerder in dit topic gezegd, wanneer je andere bands met name moet gaan noemen om hen te betichten van iets waar je zelf als band net zo hard in meegaat, dan ben je voor mij een mislukkeling. En ja Kane haalt behoorlijke verkoopcijfers, maar dat haalde Jordy, met Dur Dur D'être Bébé ook.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:32 schreef Danzig het volgende:
[..]
En wat zijn de criteria om te bepalen of iemand er wel of niks van bakt? Verkoopcijfers? Bezoekersaantallen? Prijzen/awards die worden gewonnen?
Amenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:57 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Neuh, zoals al eerder in dit topic gezegd, wanneer je andere bands met name moet gaan noemen om hen te betichten van iets waar je zelf als band net zo hard in meegaat, dan ben je voor mij een mislukkeling. En ja Kane haalt behoorlijke verkoopcijfers, maar dat haalde Jordy, met Dur Dur D'être Bébé ook.
OK, maar dat is dus jouw persoonlijke mening. Blijkbaar denkt die zanger van Kane er anders over.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:57 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Neuh, zoals al eerder in dit topic gezegd, wanneer je andere bands met name moet gaan noemen om hen te betichten van iets waar je zelf als band net zo hard in meegaat, dan ben je voor mij een mislukkeling.
quote:spacemangraig - woensdag 26 april 2006 @ 21:42
Nou jullie kunnen over 'm zeuren wat je wilt, maar hij heeft wel mooi het nummer van de Achmea kennisquiz geschreven!
hoezo persoonlijke mening? Iedereen kan toch horen dat kane zich ook bedient van een herhaling van zetten?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:50 schreef Danzig het volgende:
[..]
OK, maar dat is dus jouw persoonlijke mening. Blijkbaar denkt die zanger van Kane er anders over.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:21 schreef DinandWoesthoff het volgende:
Hallow ik ben Dinand enne...ja enne...fucking kicke gewoan heah dath eah een hel eguh topic aan me gewedt is. Enne...shit wat còol gewoon, maar ik wilde eve zegguh eigelijk vannuh...ennee...jullie hebbe ook woal gelijk hieah met jullie. Ik ben tof.
Kicke, kus mn voeten!quote:
HEEEAHJAHHHW2HIIIIHIIIIOOOEAAAAAHNANAN *KREEUN* ik ben de master van mijn game, enne jij bent de master van je eigen game. En er zijn dingen die iedereen wat aan gaat enne er zijn ook dinge die niemand wat aangaat. Dussuh, je lijkt misschien cool, maar ik doe wat ik doe en dat doe ik goed, en dat zal ik blijven doen. En jij leeft op fok. Kicke!quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:39 schreef TheSorrow het volgende:
Nee gelukkig maakt Kane goede muziek, wat een tyfus stem heeft die gast
Ik heb een leven buiten fok om hoor, dat jij nou speciaal een account maakt voor je idool, daar kan ik niets aan doen, maar dan zou ik eerder zeggen dat jij degene bent zonder leven dan dat ik dat benquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:42 schreef DinandWoesthoff het volgende:
[..]
HEEEAHJAHHHW2HIIIIHIIIIOOOEAAAAAHNANAN *KREEUN* ik ben de master van mijn game, enne jij bent de master van je eigen game. En er zijn dingen die iedereen wat aan gaat enne er zijn ook dinge die niemand wat aangaat. Dussuh, je lijkt misschien cool, maar ik doe wat ik doe en dat doe ik goed, en dat zal ik blijven doen. En jij leeft op fok. Kicke!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |