Blof, Acda en Punnikquote:Op woensdag 26 april 2006 19:47 schreef LostFormat het volgende:
Naast dat hij zelf net zulke meuk maakt, heeft hij wel gelijk natuurlijk.
Jammer, dat ik hierna verder lasquote:Op woensdag 26 april 2006 19:09 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
In Veronica Magazine
"Over Nederlandse bands valt op dit moment gewoon niet zoveel te vertellen. Dat is de armoede van ons land. (...) Jammer. De platen die zich er wel doorheen weten te wurmen en zijn blijven hangen, blijven uiteindelijk vaak ook letterlijk hangen. Ze stijgen niet meer boven zichzelf uit. Ik pas voor die herhaling. Met alle respect voor bijvoorbeeld De Dijk, maar ik kan niet doen wat zij doen. Als dat de toekomst van Kane is, dan kap ik ermee.
Dinand is de uil die tegen de mus zegt dat deze een groot hoofd heeft.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:26 schreef QyRoZ het volgende:
Pot + ketel = Dinand Woesthof.
Als je jezelf ziet als de grootste rockster van NL vind ik het niet zo heel opzienbarend.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:11 schreef apestaartje het volgende:
Hij heeft wel lef dat 'ie dat zo durft te zeggen, in het nuchtere Nederland. Allesbehalve politiek correct en dat is prijzenswaardig.
Om vervolgens met hangende pootjes thuis te komenquote:Op woensdag 26 april 2006 20:36 schreef Zanderrr het volgende:
De volgende Kane-plaat zal dus wel een of ander pretentieus gedrocht worden, een drie-dubbele concept-cd over Willem van Oranje of zo. "Hiermee moet het toch echt gaan lukken in The States, you know..."
quote:Op woensdag 26 april 2006 23:08 schreef Elusive het volgende:
och hij heeft wel gelijk, .nl pop/rock muziek is serieus allemaal kut
quote:"Wvew Nedehwandse bands valt op dit moment gewoon niet zoveel te vewellen. Dat is de ahwmude van ons land. (...) Jammehw. De pwlaten die zich er wel doorheen weten te wuwmen en zijn blijveh hangen, blijven uiteindelijk vaak ook letterlijk hangeh. Ze stijgew niet meer boven zichzelf uit. Ik pas voor die hewrhaling. Met alle respèct voor buhwvoorbeeld De Dijk, maar ik kan niet doen wat zij doen. Als dat de toewkomst van Kane is, dan kap ik ermee. Als ik naar Acda en De Munnik en Bløf luistehrw... dat doet mij niks. Wie zit daar nog op te wachte? Nou, een half land vindt het klaahwlrblijkelijk te gek. Wij gokken op de andere helft. Daarom willen we iets anders maken, dat weer een hele stap verder is. *hijg hijg hijg* "
quote:Op woensdag 26 april 2006 19:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Misschien moet iemand Dinand ff vertellen dat z'n schoenen 8 km verderop staan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |