Nou, de p en de w zitten redelijk ver uit mekaarquote:Op woensdag 26 april 2006 19:05 schreef giscard het volgende:
pc of wc
quote:Op woensdag 26 april 2006 19:10 schreef zoalshetis het volgende:
ja ik herken het wel. was dan wel geen toetsenboard maar de wasmand...
En je hebt geen kat?quote:Op woensdag 26 april 2006 18:53 schreef LostFormat het volgende:
Ik kan geen andere oorzaak bedenken voor het ietwat stinkende vocht wat zich in en rond m'n toetsenbord bevond vanochtend. Had al een tijdje m'n pc niet aangezet en er ook niet naast of achter gezeten met drinken dus ik ben bang dat ik 's nachts de weg naar de wc kwijt was.
Volgens TS ook!quote:Op woensdag 26 april 2006 19:36 schreef Mirel het volgende:
misschien is het wel urine!
Het was toch echt niet zo'n substantie.quote:Op woensdag 26 april 2006 18:56 schreef yosander het volgende:
Heb je je niet gewoon zitten aftrekken op je pr0n filmpjes?
Dat blijkt welquote:Op woensdag 26 april 2006 19:06 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nou, de p en de w zitten redelijk ver uit mekaarTS kan dus niet mikken.
Jij was het?quote:Op woensdag 26 april 2006 19:53 schreef teknomist het volgende:
Voortaan je deur op slot zetten.
Ik heb er weken niet meer achter gezeten omdat m'n internet afgesloten is en ik er niks anders op te doen heb.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:54 schreef Manneke_Pils het volgende:
Volgens mij heb jij een best grote nerd dan, als je dag en nacht er achter zit en het niet meer weet.
quote:Op woensdag 26 april 2006 19:56 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ik heb er weken niet meer achter gezeten omdat m'n internet afgesloten is en ik er niks anders op te doen heb.
Ja sorry, de WC was net iets te ver.quote:
Volgens mij klopt dit niet helemaal met wat er in de OP staat...quote:Op woensdag 26 april 2006 19:56 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ik heb er weken niet meer achter gezeten omdat m'n internet afgesloten is en ik er niks anders op te doen heb.
La met boxershorts, was dronken.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:10 schreef zoalshetis het volgende:
ja ik herken het wel. was dan wel geen toetsenboard maar de wasmand...
Ik wou een mp3tje opzetten. Das dan nog het enige wat er met dat bakbeest te doen is.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:57 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Volgens mij klopt dit niet helemaal met wat er in de OP staat...
een vriend, die ook lekker doorzuipt, zeikt steevast zijn keuken en weedplantage onder als ie tijdens het slapen moet zeiken. de wc vindt ie never.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:58 schreef Almere-Dude het volgende:
[..]
La met boxershorts, was dronken.![]()
Hard drugs en een vriendin, i wish...quote:Op woensdag 26 april 2006 20:02 schreef Salvad0R het volgende:
Komt door de harddrugs kerel.
Pas maar op dat je je vriendin volgende keer niet in dr gezicht pist.
In die volgorde moet het toch wel lukken denk ikquote:Op woensdag 26 april 2006 21:41 schreef LostFormat het volgende:
Hard drugs en een vriendin, i wish...
Je ondertitel ( Parttime Alcoholic) past bij je. Wees er trots op zou ik zeggenquote:Op woensdag 26 april 2006 22:41 schreef Koepert het volgende:
Vanaf de rand van ons bad in het toilet en vervolgens in het bad gaan liggen te pitten.
Vraag me niet waarom/hoe ik dat gedaan heb. Maar er liep iig een leuk spoor van de pot naar de rand van t bad(of de betegeling daaromheen iig)(30 cm oid)
Dat deed ik dus en daarna kon ik soppen. Toetsenbord is weggeflikkerd ondertussen.quote:Op woensdag 26 april 2006 22:44 schreef Maikuuul het volgende:
Lolwat een actie, houd je toetsenbord eens schuins en check wat er uit komt lopen !
Wie zegt dat ik er trots op ben. Ga huilen ofzo.quote:Op woensdag 26 april 2006 22:49 schreef Metalex het volgende:
[..]
Je ondertitel ( Parttime Alcoholic) past bij je. Wees er trots op zou ik zeggen.
Ga lekker naar AAquote:Op woensdag 26 april 2006 22:53 schreef Koepert het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik er trots op ben. Ga huilen ofzo.
Ik vertel het alleen omdat het ook een verhaal was waar ik de volgende dag ook iets had van; WTF is hier gebeurd
Kom op, vertel vertelquote:Op woensdag 26 april 2006 23:43 schreef X-qlusive. het volgende:
lol, ach jah heb ook zo mijn acties gehad met "te veel " alcohol
van de trap afspringen met een matras in je handenquote:
Hoezo de waarheid? Omdat ik 1 keer zo'n actie had en "Parttime Alcoholic" als onderttel hebt?quote:Op donderdag 27 april 2006 12:55 schreef Metalex het volgende:
[..]
Ik huil niet. Jij kan de waarheid gewoon niet aan.
Precies, lopen genoeg coke, crack en heroine hoeren in dit land.quote:Op woensdag 26 april 2006 22:26 schreef Adelante het volgende:
[..]
In die volgorde moet het toch wel lukken denk ik![]()
quote:Op donderdag 27 april 2006 00:57 schreef X-qlusive. het volgende:
[..]
van de trap afspringen met een matras in je handen![]()
8 km de verkeerde kant op fietsen en dan ter realisatie komen dat je huis de andere kant op is![]()
Achja...alcohol tast de hersens aan hequote:Op donderdag 27 april 2006 13:48 schreef Koepert het volgende:
[..]
Hoezo de waarheid? Omdat ik 1 keer zo'n actie had en "Parttime Alcoholic" als onderttel hebt?
Lekker makkelijk he, zo snel conclusies trekken.
Maar laten we ff ontopic blijven
Ga weer naar de EOjongerendag ofzo; ze missen jequote:Op donderdag 27 april 2006 20:46 schreef Metalex het volgende:
[..]
Achja...alcohol tast de hersens aan he![]()
Owja..ontopic.
smerige zooi...dat is het!
quote:Op donderdag 27 april 2006 20:46 schreef Metalex het volgende:
[..]
Achja...alcohol tast de hersens aan he![]()
Owja..ontopic.
smerige zooi...dat is het!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |