Het maakt echt niet zoveel uit, want voor dingen die te ver wegliggen neem je toch een taxi voor weinig...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:53 schreef WooZ het volgende:
Nu weet ik dus echt niet meer in welk hotel ik het beste kan boeken
Swiss garden?
Sol Melia?
Corus?
whoelp...
Klopt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:56 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Het maakt echt niet zoveel uit, want voor dingen die te ver wegliggen neem je toch een taxi voor weinig...
I know, aanbod is groot maar als je maar een paar dagen in de stad bent en de tijd dringt dan doe ik niet zo moeilijk.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:49 schreef Svyatagor het volgende:
En je kunt altijd wel een beetje onderhandelen met die taxijongens. In principe hoeft een ritje door de stad nooit meer dan 10 ringgit te kosten.
Wij waren erg te spreken over Number Eight Guesthouse:quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:51 schreef Katinkat het volgende:
Dit topic maar eens omhoog halen; wij gaan eind februari naar Maleisie. We gaan op de bonnefooi met rugzak, kunnnen we zelf ons tempo bepalen, waar het leuk is blijven we langer, anders reizen we door.
Ik heb hier nog niet alles doorgelezen, maar heb ook nog even de tijd. We zoeken wel een hotelletje of pension in KL; niet iets heel groots eignelijk. iemand tips? Ik zie elders op internet http://www.zoover.nl/reizen?N=10254365+10404036+10500931+10500970 dat het Crown Princess erg groot is.
We willen eigenlijk 3 weken op het schiereiland blijven, Borneo heeft vlg mij nog regenseizoen.
Teveel betalen is nooit goed. Dat weten die jongens dat ze veel meer kunnen vragen met gevolg dat de prijs gewoon omhoog gaat. Je moet ze klein houden!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:32 schreef hollander172 het volgende:
[..]
I know, aanbod is groot maar als je maar een paar dagen in de stad bent en de tijd dringt dan doe ik niet zo moeilijk.Voor diezelfde 20 ringit werden we ook naar Batu Caves gereden en dat vond ik dan wel weer een net prijsje.
![]()
Nah, die 20 ringgit vonden wij wel prima eigenlijk. We hadden maar 2 dagen daar, en we hebben echt bizar veel gedaan en gezien. Wilden gewoon niet te moeilijk doen, al met al blijft het maar 4 euro voor je taxi. En vanuit KL naar Batu Caves bv, is dat echt niet teveel.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:02 schreef moz het volgende:
[..]
Teveel betalen is nooit goed. Dat weten die jongens dat ze veel meer kunnen vragen met gevolg dat de prijs gewoon omhoog gaat. Je moet ze klein houden!
Is inderdaad misschien wel wat voor ons; we zullen dit zeker onthouden.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:03 schreef Svyatagor het volgende:
Wij waren erg te spreken over Number Eight Guesthouse:
http://www.numbereight.com.my/eight.html
Supermooi vormgegeven kamers, wel een beetje het backpack-sfeertje, en iets goedkoper dan de standaardhotels.
Die heb ik ookquote:Op maandag 14 januari 2008 01:29 schreef DutchTrain het volgende:
En ik zat in dit hotel => http://www.kl-hotels.com/citruskl/ Wel mooie kamers en gratis hapjes en drankjes en internet in de lounge (als je de iets duurdere kamers boekt) en leuk uitzicht, maar wat betreft locatie wat minder. Ook het ontbijt was slecht (alleen nasi als ontbijt, geen brood of fruit oid) met weinig alternatieven in de buurt.
Vanaf KLCC met de bus inderdaad. Vanaf KLIA (waar je aankomt als je niet met AirAsia vliegt) kun je het beste de trein pakken; die is wel een stuk duurder maar veel sneller en je komt bij KL Sentral aan, waar je bij de taxidesk een bonnetje kunt kopen om met de taxi naar je hotel te gaan.quote:Op maandag 14 januari 2008 15:32 schreef Katinkat het volgende:
Van de luchthaven naar de stad kan dus ook met de bus neem ik aan.
Daar ben ik een keer 's nachts zo'n anderhalf uur mee bezig geweest! Allemaal afzetters die niet op de meter wilden rijden en een belachelijke prijs vroegen of totaal niet wisten waarheen ze moesten rijden. Ik ben toen meerdere taxi's uitgestapt omdat ze na de eerste toezeggeing alsnog de meter niet wilden aanzetten. Houdt er dus rekening mee dat standvastigheid wel wat tijd kan gaan kostenquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:59 schreef moz het volgende:
Overigens over det taxis. Vraag altijd of ze de meter gebruiken, dat is een stuk goedkoper.. maak geen afspraken. Busjes zijn ook duurder, maar lijkt me logisch..
quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:31 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Vanaf KLCC met de bus inderdaad. Vanaf KLIA (waar je aankomt als je niet met AirAsia vliegt) kun je het beste de trein pakken; die is wel een stuk duurder maar veel sneller en je komt bij KL Sentral aan, waar je bij de taxidesk een bonnetje kunt kopen om met de taxi naar je hotel te gaan.
Mjah hoewel het maar een korte kennismaking was voor ons, als het regent dan regent het ook echt.quote:Op maandag 17 maart 2008 17:17 schreef DjMisterY het volgende:
Iemand ervaring in de periode of misschien iemand die er wat van weet?
Ik was vorig jaar van 5-20 september ofzo in de regio (Singapore-Borneo-Peninsular Maleisie). Regen hadden we eigenlijk maar 1 dag: tijdens de beklimming van Mt Kinabaluquote:Op maandag 17 maart 2008 17:17 schreef DjMisterY het volgende:
Ik wil graag de 1e 2 weken van september naar Maleisie (kan niet eerder ivm werk)...hoe zit het dan met het weer? Als ik een btje google trek ik de conclusie dat het in oktober/november slecht is (dwz veel moesson regen)...
Iemand ervaring in de periode of misschien iemand die er wat van weet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |