Ik heb idd een aantal weken moeten wachten tot de deurpanelen weer in voorraad waren (er was net een actie geweest). Iig even de site checken voordat je gaatquote:Op zaterdag 20 mei 2006 07:33 schreef MaLo het volgende:
[..]
Dit was meer een vraag uit voorzorg. Dat als wij de sleutel van ons huis hebben en de PAX kast willen kopen, we niet nog 3 weken moeten wachten als er een onderdeel niet op voorraad was. Ik had laatst bij Ikea begrepen dat PAX niet altijd op voorraad was, vandaar.
Kijk dat bedoel ik ! bedankt!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:32 schreef JC-Rags het volgende:
[..]
Check de Duitse IKEA site voor de nieuwe Besta serie, dit is in Nederland ondertussen ook aan het binnendruppelen. Op de Zweedse site (www.ikea.se) kan je een mooi filmpje zien van de nieuwe IKEA Stockholm serie. Dit wordt rond augustus verwacht in Nederland. Dit zijn wel zo ongeveer de spectaculairste nieuwe artikelen....
Meestal wel, Duitsland is de grootste afnemer en Zweden... Sjaquote:Op zaterdag 20 mei 2006 10:52 schreef Fiorenza het volgende:
[..]
Kijk dat bedoel ik ! bedankt!![]()
Zijn DLD en Zweden altijd de eersten met de nieuwe producten?
Zweden ligt idd voor de hand, maar ja.. hoeft niet altijd zo te zijn.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:46 schreef WebForce het volgende:
[..]
Meestal wel, Duitsland is de grootste afnemer en Zweden... Sja
ik denk ik quote 'm nog een keerquote:Op woensdag 17 mei 2006 11:13 schreef leolinedance het volgende:
Ik kan matrassen van de Ikea niet aanraden. Heb er veel foute verhalen over gehoord in mijn omgeving...
Funural, funeral? leuke naam, slaap je zeker heel vredigquote:Op zondag 21 mei 2006 01:24 schreef leolinedance het volgende:
Vandaag 2 matrassen gekocht bij de Ikea. Sultan Funural ofzo is het geworden![]()
klopt, maar ik ben van mening veranderd nadat ik ze zelf heb getest en er het een en ander over heb gelezenquote:
Deze is het http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategoryId=15558&catalogId=10103&storeId=9&productId=41381&langId=-22&parentCats=15558*15615*16085quote:Op zondag 21 mei 2006 12:17 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Funural, funeral? leuke naam, slaap je zeker heel vredig![]()
Ik heb nog eens verder gezocht en het beste (besta?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:46 schreef Don_Tom het volgende:
Kan Besta ook niet vinden, direct linkje?
Ik heb ze in Hengelo al gezien, in ieder geval die bovenstequote:Op zondag 21 mei 2006 19:20 schreef Maerycke het volgende:
Zijn de zomerse Inget posters zoals ze op de Zweden site zijn hier ook al te verkrijgen?
Voorbeeld:
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Je leest niet goed, Adelante.quote:Op zondag 21 mei 2006 19:08 schreef Adelante het volgende:
ouderwets is het niet echt te noemen, strak en hoogglans elementen (in wit, zwart of rood) met zilveren afwerking zal met name de jongere doelgroep moeten aanspreken.
ik las het inderdaad als bijvoeglijk voornaamwoord dat sloeg op de serie in plaats van een bijwoordelijke bepaling die sloeg op uitgebreidquote:Op zondag 21 mei 2006 20:04 schreef Nuvole het volgende:
Je leest niet goed, Adelante..
Als ik bedoelde dat ik de serie ouderwets eruit vind zien, had ik wel "ouderwetse" getypt. Ik bedoel"ouderwets uitgebreid"
. Een lekker volledige serie dus. Hebben jullie het
boekenkasttrapje
in de folder al zien staan?
Ouderwets goed verkopen zal het zeker!! In veel vestigingen (o.a. Utrecht en Breda) is Besta al helemaal compleet te bewonderen. In Amsterdam over 1,5 week!!quote:Op zondag 21 mei 2006 20:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik las het inderdaad als bijvoeglijk voornaamwoord dat sloeg op de serie in plaats van een bijwoordelijke bepaling die sloeg op uitgebreid
Wij hebben de complete serie ook al een tijdje staan (op een aantal onderdelen na dan omdat die nog niet binnen zijn).quote:Op zondag 21 mei 2006 20:04 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Je leest niet goed, Adelante..
Als ik bedoelde dat ik de serie ouderwets eruit vind zien, had ik wel "ouderwetse" getypt. Ik bedoel"ouderwets uitgebreid"
. Een lekker volledige serie dus. Hebben jullie het
boekenkasttrapje
in de folder al zien staan?
Zit ik hier wel goed voor deze vraag, of gaat het hier alleen om matrassen en posters ?quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:53 schreef WebbySP het volgende:
Voor de PAX serie (kastensysteem) zag ik gisteren van die schoenenrekken. uitschuifbaar op rails en met opstaande pennen waarop een kunstof kapje is gemonteerd om de schoenen te beschermen.
MEGA-HANDIG !!
Nu heb ik gezien dat de afmetingen 100cm breed en 35cm diep zijn.
Volgens mij kun je echter de breedte inkorten (ijzerzaagje) en misschien ook wel de diepte ? Hoewel je dan zit met de laderail die misschien niet in te korten valt.....?
Het gaat erom dat ik het wil gaan monteren in een nis die 33cm diep is en 80cm breed.
Kan dit ?
Kan één van de Ikea-medewerkers hier misschien een zinnige uitspraak over doen ??
Met zo'n attitude krijg je vast heel snel antwoordquote:Op maandag 22 mei 2006 12:23 schreef WebbySP het volgende:
[..]
Zit ik hier wel goed voor deze vraag, of gaat het hier alleen om matrassen en posters ?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |