abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 mei 2006 @ 10:12:50 #51
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_37479749
Vorige week heb ik 3 bovendelen gekocht voor mijn Billy-boekenkast, in beuken. Bij thuiskomst bleek echter dat de bovendelen veel lichter waren van kleur dan mijn billykast. Nabladeren in de catalogus leerde mij dat sinds de vorige zomer kennelijk de kleur beuken is vervangen door de nieuwe kleur "licht beuken." Hoewel ik een Ikea-liefhebber ben vind ik dit toch wel een rotstreek. Ten eerste omdat in de vestiging van Ikea zelf (Delft) nergens sprake was van "licht beuken", maar alleen van beuken terwijl de ter demonstratie opgestelde kast wel degelijk de oude kleur had. Ten tweede omdat mensen die dus hun Billy-kast meer dan een jaar geleden hebben gekocht nu geen uitbreidingen in dezelfde kleur meer kunnen kopen. Is dit een truck om mij te dwingen om gelijk maar nieuwe boekenkasten te kopen? Ik vind het prima dat nieuwe kleuren an het assortiment worden toegevoegd, maar waarom moeten de oudere kleuren dan wijken?
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_37481681
Ik ben mijn huisje op aan het knappen met spulletjes van de Ikea en ik moet je zeggen ik ga nu als een trein.
High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
  dinsdag 2 mei 2006 @ 17:33:43 #53
30488 coolbabe
My little pwny
pi_37489892
Hey hier zijn jullie gebleven
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_37526464
Mijn beuken (berken? haal ze altijd door mekaar) plankending is in een jaar tijd ernstig donkerder geworden door de zon. Is het dat niet? Het was wel geen Billy.

Ik keek net op de Ikea-site om te zien of bezoekersstoel JULES op voorraad was in Heerlen...en nu hebben ze alle kleuren nog...behalve de rooie die ik net wil In Eindhoven hadden ze ook geen rood meer. Gaat die kleur er soms uit?! Nee toch?!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_37530818
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 22:22 schreef Syrena het volgende:
Mijn beuken (berken? haal ze altijd door mekaar) plankending is in een jaar tijd ernstig donkerder geworden door de zon. Is het dat niet? Het was wel geen Billy.
Dat kan, da's met alles zo... haal maar eens een schilderij of ingelijste poster van de muur die daar een jaar hangt, dat gebeurt gegarandeerd, niet alleen met je plankending

Wat Kramerica-Industries schrijft klopt wel, van sommige series (BILLY kasten, GALANT bureau's) wordt/is de kleur beuken vervangen door een variant 'licht beuken' en die is dus anders dan voorheen. Hetzelfde geldt voor de KOMPLEMENT serie (die als kastinrichting voor PAX gebruikt wordt), daar vinden veel modelwijzigingen plaats. Een bedrijf moet met z'n tijd meegaan, en de delen zijn onderling doorgaans wel compatible maar ook zo'n groot bedrijf als IKEA kan nooit garanderen dat exact hetzelfde artikel over X maanden of jaren nog precies zo leverbaar is. (Ik ken overigens maar weinig winkels die dat doen; ja bij serviezen heb je dat soms wel eens maar dan betaal je je er ook scheel voor, IKEA-verhoudingsgewijs gezien dan).
quote:
Ik keek net op de Ikea-site om te zien of bezoekersstoel JULES op voorraad was in Heerlen...en nu hebben ze alle kleuren nog...behalve de rooie die ik net wil In Eindhoven hadden ze ook geen rood meer. Gaat die kleur er soms uit?! Nee toch?!
Niet dat ik weet...? Zal morgen eens kijken (hoop dat ik er aan denk)
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
  donderdag 4 mei 2006 @ 18:26:41 #56
141482 Q.
JurassiQ
pi_37551583
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 17:33 schreef coolbabe het volgende:
Hey hier zijn jullie gebleven
Ik was ze ook al kwijt.
For great justice!
  zaterdag 6 mei 2006 @ 11:09:11 #57
3185 Adelante
To let it go now
pi_37597573

vanaf volgende week ook leverbaar in Nederland
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zondag 7 mei 2006 @ 11:07:51 #58
114763 GenderQ
Next Genderation
pi_37622940
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 11:09 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]

Die ligt bij ons (Haarlem) volgens mij al grotendeels in het ZBM
i'm not bossy. i just have better ideas
pi_37624844
Wandopberger
IKEA PS HOFORS

Heerlijke winkel de Ikea, ben bovenstaande dingen (in het zwart en in het wit) al 3 keer misgelopen bij de Ikea.
Ze zouden zelfs een keer zijn klaargelegd voor me bij de Ikea in Delft, niet dus..
3, 5, 8, the therms of life!
pi_37625770
quote:
Op zondag 7 mei 2006 12:29 schreef Schum1 het volgende:
Wandopberger
IKEA PS HOFORS
[afbeelding]

Heerlijke winkel de Ikea, ben bovenstaande dingen (in het zwart en in het wit) al 3 keer misgelopen bij de Ikea.
Ze zouden zelfs een keer zijn klaargelegd voor me bij de Ikea in Delft, niet dus..
terwijl die bij ons helemaal niet hard gaan
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_37626807
quote:
Op zondag 7 mei 2006 13:05 schreef MeNicole het volgende:

[..]

terwijl die bij ons helemaal niet hard gaan
Er liggen ook stapel rode, blauwe en zwarte.
Maarja, ik wil een zwart en een witte, niets anders En dan is het gewoon vervelend om telkens voor niets te komen.
3, 5, 8, the therms of life!
  zondag 7 mei 2006 @ 20:12:01 #62
35464 Don_Tom
Leave the gun.Take the cannoli
pi_37638359
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 11:09 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]

Ik kan dit spul nergens vinden, ook niet op de Duitse site, heb je een linkje met meer info?
Trouwauto nodig?
Nordschleife 2006: 250 laps, 2007: 62,5 laps
BMW M3 Nurburgring project
pi_37639189
Wij verkopen ze vanuit de koopjeshoek in Heerlen... voor een eurotje ofzo..
pi_37646467
quote:
Op zondag 7 mei 2006 20:12 schreef Don_Tom het volgende:

[..]

Ik kan dit spul nergens vinden, ook niet op de Duitse site, heb je een linkje met meer info?
Omdat veel vestigingen nog bezig zijn met het plaatsen van deze serie is er besloten die nog niet op internet te zetten. Daar is het wachten dus op...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_37724752
Vandaag even een bezoekje gebracht aan IKEA Heerlen, heb gehoord van de verhuis- en verbouwingsplannen die eraan zitten te komen!
pi_37725964
Gaat IKEA Heerlen verhuizen dan???
(wist wel dat er een verbouwing aan zat te komen)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_37726592
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 00:55 schreef Bartjebart het volgende:
Deels... naar het pand ernaast waar nu de Intratuin zit
  donderdag 11 mei 2006 @ 07:14:39 #68
3185 Adelante
To let it go now
pi_37727461
Het wordt meer een aanbouw/opbouw project voor Heerlen, enigszins jammer want alles gelijksvloers heeft wel wat .
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_37728000
Ben zelf zeer benieuw komt me een leuke tijd tegenmoed, heb immers nog nooit een verbouwing meegemaakt..(Bij IKEA dan)
pi_37728043
Oh gaan ze verbouwen? Ben benieuwd.

Weet iemand al wat over de rode Jules stoelen? Ze zijn nog steeds niet op voorraad in Heerlen.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_37728048
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 00:55 schreef Bartjebart het volgende:
Grootste van Nederland worden we , dus Amsterdam
pi_37728065
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 08:43 schreef Syrena het volgende:
Oh gaan ze verbouwen? Ben benieuwd.

Weet iemand al wat over de rode Jules stoelen? Ze zijn nog steeds niet op voorraad in Heerlen.
Zal dadelijk eens kijken voor je als ik ga werken..
  donderdag 11 mei 2006 @ 08:57:29 #73
3185 Adelante
To let it go now
pi_37728243
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 08:43 schreef TimC het volgende:

Grootste van Nederland worden we , dus Amsterdam
Helaas Delft wordt nóg groter

maar waarschijnlijk is IKEA Heerlen eerder klaar met verbouwen dan dat zij zijn!
pi_37729551
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 08:44 schreef TimC het volgende:

[..]

Zal dadelijk eens kijken voor je als ik ga werken..
Dat zou fijn zijn! Tnx!
pi_37730262
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 07:14 schreef Adelante het volgende:
Het wordt meer een aanbouw/opbouw project voor Heerlen, enigszins jammer want alles gelijksvloers heeft wel wat .
Huh? Is Heerlen dan nog zo'n winkel ala oud Groningen?

(ow sad...)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')