Dat kan, da's met alles zo... haal maar eens een schilderij of ingelijste poster van de muur die daar een jaar hangt, dat gebeurt gegarandeerd, niet alleen met je plankendingquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:22 schreef Syrena het volgende:
Mijn beuken (berken? haal ze altijd door mekaar) plankending is in een jaar tijd ernstig donkerder geworden door de zon. Is het dat niet? Het was wel geen Billy.
Niet dat ik weet...? Zal morgen eens kijken (hoop dat ik er aan denk)quote:Ik keek net op de Ikea-site om te zien of bezoekersstoel JULES op voorraad was in Heerlen...en nu hebben ze alle kleuren nog...behalve de rooie die ik net wilIn Eindhoven hadden ze ook geen rood meer. Gaat die kleur er soms uit?! Nee toch?!
Die ligt bij ons (Haarlem) volgens mij al grotendeels in het ZBMquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:09 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
vanaf volgende week ook leverbaar in Nederland
terwijl die bij ons helemaal niet hard gaanquote:Op zondag 7 mei 2006 12:29 schreef Schum1 het volgende:
Wandopberger
IKEA PS HOFORS
[afbeelding]
Heerlijke winkel de Ikea, ben bovenstaande dingen (in het zwart en in het wit) al 3 keer misgelopen bij de Ikea.
Ze zouden zelfs een keer zijn klaargelegd voor me bij de Ikea in Delft, niet dus..
Er liggen ook stapel rode, blauwe en zwarte.quote:Op zondag 7 mei 2006 13:05 schreef MeNicole het volgende:
[..]
terwijl die bij ons helemaal niet hard gaan![]()
Ik kan dit spul nergens vinden, ook niet op de Duitse site, heb je een linkje met meer info?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:09 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
vanaf volgende week ook leverbaar in Nederland
Omdat veel vestigingen nog bezig zijn met het plaatsen van deze serie is er besloten die nog niet op internet te zetten. Daar is het wachten dus op...quote:Op zondag 7 mei 2006 20:12 schreef Don_Tom het volgende:
[..]
Ik kan dit spul nergens vinden, ook niet op de Duitse site, heb je een linkje met meer info?
Deels... naar het pand ernaastquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:55 schreef Bartjebart het volgende:
Gaat IKEA Heerlen verhuizen dan???
(wist wel dat er een verbouwing aan zat te komen)
Grootste van Nederland worden wequote:Op donderdag 11 mei 2006 00:55 schreef Bartjebart het volgende:
Gaat IKEA Heerlen verhuizen dan???
(wist wel dat er een verbouwing aan zat te komen)
Zal dadelijk eens kijken voor je als ik ga werken..quote:Op donderdag 11 mei 2006 08:43 schreef Syrena het volgende:
Oh gaan ze verbouwen? Ben benieuwd.
Weet iemand al wat over de rode Jules stoelen? Ze zijn nog steeds niet op voorraad in Heerlen.
Helaas Delft wordt nóg groterquote:Op donderdag 11 mei 2006 08:43 schreef TimC het volgende:
Grootste van Nederland worden we, dus Amsterdam
![]()
Dat zou fijn zijn! Tnx!quote:Op donderdag 11 mei 2006 08:44 schreef TimC het volgende:
[..]
Zal dadelijk eens kijken voor je als ik ga werken..
Huh? Is Heerlen dan nog zo'n winkel ala oud Groningen?quote:Op donderdag 11 mei 2006 07:14 schreef Adelante het volgende:
Het wordt meer een aanbouw/opbouw project voor Heerlen, enigszins jammer want alles gelijksvloers heeft wel wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |