En matrashoezen (of whatever die dingen heten) vorig jaar hadden ze alleen witte, en die worden zo snel ranzigquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
dekmatrassen gaan helaas maar tot 2m inderdaad.
Dan krijg jij 'm!quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:07 schreef Q. het volgende:
Maar als niemand de prijs komt claimen, wat er gebeurt er dan mee?
Dat dacht ik al!quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:15 schreef Q. het volgende:
Van mij mogen ze.
wordt ie opnieuw getrokken, dus bonnetjes nog even bewarenquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:07 schreef Q. het volgende:
Maar als niemand de prijs komt claimen, wat er gebeurt er dan mee?
bedoel je hoeslakens of echt matrasovertrekken?quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:07 schreef bleiblei het volgende:
En matrashoezen (of whatever die dingen heten) vorig jaar hadden ze alleen witte, en die worden zo snel ranzig(hey, ben ook maar een kerel die 1 keer per maand zijn bed verschoont
).
Hoeslakenquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
bedoel je hoeslakens of echt matrasovertrekken?![]()
Dat is inderdaad nogeens service... niet slecht om 00:00 artikelen afleveren... Hoewel je kutn het ook zien als slechte service... mijn god... om middernacht nog een compleet bed ontvangen... zullen je buren leuk vinden...quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:20 schreef RedRoses het volgende:
Ik heb vanavond lekker geshopt bij Ikea, een HOPEN bedmet Sultan Fangebo matras en Mane lattenbodems! Ze zijn zojuist thuis bezorgd (jaja echt! 12 uur middernacht stonden ze voor de deur!) en morgen maar eens in elkaar gaan zetten.. En ik ben niet de handigste
Maar ben er dolblij mee en ode aan Ikea voor de superservice!![]()
Euhm aan de bedzijkanten zitten metalen strips waar je de lattenbodem oplegt. Deze strips kun je op 3 hoogten vastzetten in de bedzijkanten. Dus je kunt er voor kiezen om deze strips op de hoogste stand te monterenquote:(Is het matras trouwens niet te laag voor dit bed? Dat de zijkanten boven het matras uitkomen? Hij is 15 cm hoog.. Vergeten naar te kijken in de winkel)
Euhm tja... en wat hij zegt...quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:31 schreef ROG het volgende:
Bij mijn MALM bed kan je de rails waar je lattenbodem op komt op (twee) verschillende hoogtes vastschroeven ten behoeve van je matrashoogte in verhouding tot je bedrand.
Jaah... men link is verongelukt... meer omdat ik em ook niet tussen linkhaakjes kon krijgen... donders irritant...quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:39 schreef Allan24 het volgende:
Leuk! Internationale ballen! psst, je link is verongelukt![]()
Je moet gewoon deze link hebbenquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jaah... men link is verongelukt... meer omdat ik em ook niet tussen linkhaakjes kon krijgen... donders irritant...
Ik snap nog steeds niet wat al die mensen op een feestdag nou willen, 'er even lekker uit'. Nou heerlijk...quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:46 schreef Q. het volgende:
Blij dat ik niet naar de IKEA ben gegaan vandaag.
Ik ga meestal op doordeweekse avonden, direct na mn werk, tussen 17:00 en 18:00, geniaal, is er geen hond. Ik heb dan wel het geluk dat ik 5 minuten rijden van IKEA Utrecht af woon.quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:50 schreef WebForce het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet wat al die mensen op een feestdag nou willen, 'er even lekker uit'. Nou heerlijk...
We zijn 6 dagen per week geopend, 5 dagen per week tot 21 uur 'savonds en zaterdag tot 20 uur. Dan ook nog eens vaak een zondag van 10 tot 17, waarom dan op zo'n drukke feestdag!?
Ik ga dan wel meestal na het eten.. maar op een dinsdagavond is het ook nog erg goed te doenquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga meestal op doordeweekse avonden, direct na mn werk, tussen 17:00 en 18:00, geniaal, is er geen hond. Ik heb dan wel het geluk dat ik 5 minuten rijden van IKEA Utrecht af woon..
Hemel Woonboule- vaartsdagquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:54 schreef MaLo het volgende:
Bij Hengelo was de afrit van de autobaan naar de Ikea wegens idiote drukte afgezet
quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:08 schreef Allan24 het volgende:
[..]
...toen kreeg rond een uur of 3 de politie in de gaten dat het een chaos was dus vanuit de kantine (3e etage) was te zien dat heel veel mensen die niet op het parkeerterrein stonden een bon hebben gehad voor foutparkeren
Vandaag nagekeken, IKEA Breda had de meeste bezoekers van alle vestigingen: dik 21.000 in 7 uur tijdquote:Slecht weer? Met z’n allen naar IKEA
Vrijdag 26 mei 2006 - DEN HAAG – Nederland heeft op Hemelvaartsdag massaal de woonwarenhuizen van IKEA bezocht. Dat leidde tot lange files op de snelwegen bij de vestigingen van het Zweedse woonwarenhuis.
Pretparken werden vanwege het slechte weer op Hemelvaartsdag maar matig bezocht.
Op de A1 bij IKEA Hengelo was het gisteren zo druk dat Rijkswaterstaat de snelweg in de middag afzette. Ook bij Duiven, Delft en Utrecht stonden lange files.
Een woordvoerster van IKEA Nederland verklaart dat het voor alle filialen een extreem drukke dag is geweest. In Hengelo was het bijvoorbeeld drie keer zo druk als normaal. In Breda had het personeel het gevoel dat dit de drukste dag ooit was, op de openingsdag na. Bij de meeste vestigingen waren alle parkeerplaatsen bezet en maakte het kassapersoneel overuren. In Haarlem stonden in alle vroegte al zestig kinderen te dringen voor de ballenbak.
De woordvoerster denkt dat de tegenvallende weersomstandigheden vele gezinnen naar de warenhuizen heeft gedreven. De pretparken wijten het gebrek aan bezoekers zonder meer aan het herfstachtige weer. Zo kreeg De Efteling ongeveer twintig procent minder bezoekers dan normaal op Hemelvaartsdag. In het Amsterdamse dierenpark Artis waren slechts ouders en kinderen in regenkledij te vinden.
Jullie hebben daar dan ook de ruimte voorquote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:48 schreef Allan24 het volgende:
BN/DeStem:
[..]
Vandaag nagekeken, IKEA Breda had de meeste bezoekers van alle vestigingen: dik 21.000 in 7 uur tijd
Asl het geod is moet dat Amsterdam zijn, omdat zij simpelweg de grootste verstiging zijn...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:08 schreef Anitra het volgende:
en wie had de grootste omzet?
Wij hebben Ikea utrecht een aardig endje op weg geholpen gisteren
Dat het druk werd was goed te merken, allemaal mensen die haast hadden, van die mensen die al overspannen worden als er 2 mensen voor hun bij de kassa staan![]()
Ik kan niet wachten tot het disndag is en de spullen komen
De buit was trouwens:
Malm bed, lattenbodems, matras, nachtkastjes, malm laden kasten, computerkast, eettafel en stoelen voor de eethoek.
Heerlen is toch die winkel die de kluts kwijt is kwa verdeling showroom/marketplace?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:06 schreef Adelante het volgende:
en wederom een topdrukte dag, minder bezoekers maar meer omzet voor Heerlen, maar dat komt ook doordat er weer een koopavond is
Je bedoelt zeker Groningen met z'n accesoireshops op de showroomquote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:18 schreef WebForce het volgende:
Heerlen is toch die winkel die de kluts kwijt is kwa verdeling showroom/marketplace?
Ik bedoel kwa omzetpercentage. Showroom moet bij elkaar een hoger percentage hebben dan de marketplace, dit is bij Heerlen niet het geval toch?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je bedoelt zeker Groningen met z'n accesoireshops op de showroomHeerlen is gewoon makkelijk gelijkvloers...
Is het bonbedrag op die dagen niet veel interessanter?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:06 schreef WebForce het volgende:
[..]
Ik bedoel kwa omzetpercentage. Showroom moet bij elkaar een hoger percentage hebben dan de marketplace, dit is bij Heerlen niet het geval toch?
Dat is niet makkelijk te zeggen, is er maar helemaal van afhankelijk wat voor bed het is. Een hoogslaper die uit 170 latten bestaat is duurder dan een Malm bed (2 zijkanten, 2 bedeinden en een middenbalk). Maar goedkoop is het niet; het wordt per geval bekeken. Ik meen me te herinneren dat een PAX basiselement (garderobekast) bijvoorbeeld ¤40 kost + de kosten voor het monteren van planken, deuren, roedes e.d.quote:Op zondag 28 mei 2006 18:07 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Hallo, een vraagje van mijn kant.
Weet iemand wat de montageservice van Ikea kost?
Het betreft een bed!
Alvast bedankt.
Kon dat ook, volgens de gebruiksaanwijzing?quote:Op zondag 28 mei 2006 19:30 schreef mrfatmen het volgende:
Ik heb donderdag de BONDE buffet / dressoir gehaald.
[afbeelding]
Deze vandaag in elkaar gezet.
Maar nu sluiten de deurtjes niet goed.
Ik heb de deurtje per 2 laten openen (als balkon deuren zeg maar).
Maar ze raken elkaar bij het dichtdoen.
Ze kunnen volgens mij niet verder uit elkaar.
Iemand misschien tips?
Ja, Volgens de gebruiks aanwijzing kan dat ook.quote:Op zondag 28 mei 2006 19:32 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Kon dat ook, volgens de gebruiksaanwijzing?
Zo nee: monteren volgens de gebruiksaanwijzing
Okédanquote:Op zondag 28 mei 2006 19:39 schreef mrfatmen het volgende:
[..]
Ja, Volgens de gebruiks aanwijzing kan dat ook.
59 hele Euro'tjesquote:Op woensdag 24 mei 2006 00:48 schreef ROG het volgende:
[..]
Thanks, dacht even dat ik gek werd. Probeerde het aan een collegaatje uit te leggen online, maar ze snapte het niet omdat ie niet op de site stond.![]()
Wat kost die 2x3 vaks Expedit?
Betekend dit dat je minimaal voor 500 euro moet inkopen?quote:Eenmaal per maand wordt automatisch 2% van het uitstaand saldo met een minimum van 10.- afgeschreven van je (post)bankrekening. Je kan ook zelf het bedrag bepalen dat je maandelijks betaalt.
er bestaat geen minimum aan inkopen, maar je moet wel minstens iedere maand 10 euro aflossen. Dus als jij een dekbed koopt van 100 euro kun je die in maximaal 10 maanden aflossen. Sneller kan ook, maar dat bepaal je zelfquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:49 schreef Gi1337 het volgende:
Vraagje over de IKEA Card
http://www.ikea.com/ms/nl_NL/IKEA_card.html
Betekend dit dat je minimaal voor 500 euro moet inkopen?
Aangezien het minimum 10 euro is en dat is dus 2 %
Kun je niet gewoon zeg maar inkopen doen en gewoon in je eigen gekozen termijnen afbetalen of in 1 keer afbetalen als je weer wat beter bij kas zit.
100 euro'squote:
Welk type is dat?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:16 schreef Svyatagor het volgende:
Zojuist is hier tweemaal deze bezorgd:
[afbeelding]
plus eenmaal deze in 180x200 cm:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De Sultan Svandal, met Sultan Tuvebo dekmatras.quote:
50*70 is volgens mij het grootste formaat dat we verkopenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:06 schreef _Boo_ het volgende:
Iemand enig idee of Ikea ook grotere prikborden heeft dan die op de website? Ik zoek er eentje op standaard posterformaat namelijk en ik heb het idee dat de website vaak niet volledig is.
Ahh dat is jammer. Dat zijn ook inderdaad de afmetingen die op de website staan (49x64). Dan maar ff verder zoeken, bedankt in ieder geval!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
50*70 is volgens mij het grootste formaat dat we verkopen
Liatorp zit nog gewoon in het assortiment, check:quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:48 schreef Loesje29 het volgende:
Vraagje aan de deskundigen....
Is die witte salontafel met die glasplaat (vier vakken er in waar je iets onder kunt stoppen) soms uit het assortiment? (Volgens mij was hij uit de Liatorp serie...), want ik zie hem niet meer op de website.
Je bedoeld de KVARNÖ serie?quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:41 schreef Jippo het volgende:
Weet iemand deze tuintafel met bij bijbehorende stoelen nog te koop is, staat niet meer op de website...
Het is een vierkante tafel met in het midden een vierkante ijzeren plaatje. Er zijn ook bijbehorende stoelen en ik dacht een bankje bij.
Zou balen zijn als ze niet meer leverbaar zijn, net nu er tot 5 juni 25% korting is op de tuinmeubels![]()
hi! mooi dat ze in Haarlem nog voorraad hebben! Maar of het er zaterdag ook is, is natuurlijk afwachten inderdaad...quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:05 schreef Jippo het volgende:
Jeetje... ben ik weer...![]()
Worden de stoelen en de tafel plat verpakt, of moet je ze in zijn geheel vervoeren want dat is dan nog een probleem met onze auto.
*vanuit Breda belt met Haarlem*quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:02 schreef Jippo het volgende:
Haarlem heeft nog voorraad, hoera! Wel te hopen dat ze nog 4 stoelen hebben, kan pas zaterdag langsgaan. Weet je heel misschien ook nog de prijzen, die ben ik namelijk vergeten.
Dank, dank![]()
Jawel hoor, 140cm wordt nog gewoon verkochtquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:18 schreef DennisMoore het volgende:
Kijk ik niet goed in de catalogus, of klopt het dat Ikea geen bedden verkoopt voor matrasbreedte 1m40?
Lijkt allemaal 1m60 te zijn?
200 stoelenquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:55 schreef Allan24 het volgende:
[..]
*vanuit Breda belt met Haarlem*
In Haarlem zouden ze nog dik 600stoelen op voorraad moeten hebben en ongeveer 20 tafels. Prijs in die vestiging resp. 44,95 en 74,95
En KVARNÖ is al van vorig jaarquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
200 stoelen![]()
Ik voorzie een 70% PLUNDRA aanbieding![]()
nee hoor, omhoog draaien en volgend jaar alleen tafels inkopenquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:15 schreef Bartjebart het volgende:
200 stoelen![]()
Ik voorzie een 70% PLUNDRA aanbieding![]()
STRALA anyone?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
nee hoor, omhoog draaien en volgend jaar alleen tafels inkopen
leuk voor in de kerstboom!quote:
Ik heb afgelopen jaar gedaan, we hebben nog 1½ pallet overquote:
Wij hebben geen dekquote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:00 schreef Adelante het volgende:
pasen is al geweest, maar een pinkstervuur organiseren op het parkeerdek is ook puik.
Heeft meer met verkoper te maken, keukens en bureau's liggen in het externe talon (en wat slechtlopende artikelen). Er moet gewoon een bon aangemaakt worden, net als wanneer er iets in het talon ligt. De klant moet het gewoon goed onthouden (maar dat vinden ze al moeilijk zat: Bij de ZBM komen ze aanlopen met een bon waarop staat met vet gedrukte letters :'Reken met deze bon af bij de kassa en haal de goederen daarna af...' en dan vragen, waar kan ik dit hier vinden...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:10 schreef Adelante het volgende:![]()
![]()
echt waar?
tering... vroeger ( :p) moest je de klant doosrturen naar de goederenuitgifte, wat nu het talon is van de nieuwe vestiging. Nu staat er een nieuwe vestiging en moet je de klanten voor talon weer terugsturen naar het oude pand...
ik denk dat de comm-in een uitdaging heeft om dit helder en begrijpelijk aan de klanten uit te leggen, zodat ze niet een half uur bij de verkeerde balies staan te wachten
Ja, maar ach ik lach er gewoon omquote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:29 schreef Allan24 het volgende:
Wij hadden geen extern talon nodig, zei men destijds... nu worden er toch best nog wat zaken extern opgeslagen omdat het huidige magazijn toch ècht wel aan de kleine kant lijkt te worden. Breda groeit dan ook *iets* harder dan de prognoses...
-edit-
En WebForce -- hoeveel mensen er niet van de showroom helemaal naar de klantenservice lopen, een nummer pakken en wachten op hun beurt omdat er in een pricetag een kaartje zit "Ga voor dit artikel naar de Informatiebalie"...
Het heel erg grappig vinden maar dan toch zeggen 'heel vervelend, maar u heeft inderdaad voor niets zitten wachten'quote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:42 schreef Allan24 het volgende:
Die blik als je dan zegt, "de Informatiebalie is zo'n balie met een grote [afbeelding] erboven... de i van info... u staat nu bij de Klantenservice..."
Of met een kassabon bij de Klantenservice wachten op je goederen, terwijl de balie 'AFHALEN GOEDEREN' met een ENORME pijl op de grond (4 m2) staat aangegeven... "Dus dan heb ik hier voor niks zitten wachten?""Euh... ja..."
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:53 schreef Allan24 het volgende:
"Nou heb ik vanmorgen witte deuren gekocht, kom ik thuis, zijn ze blauw!!Moet ik %^@&%^@& helemaal terug komen rijden! Wat ga je daaraan doen!?"
"Ik zal er het blauwe beschermfolie voor u af peuteren meneer... of u mag het ook zelf doen, da's misschien wel handig want dan beschadigt het niet in de doos, tijdens het transport terug naar huis..."
"![]()
![]()
"
Overduidelijk een-moment...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |