Ha, gelukkig maar, dank je voor de info.quote:Op woensdag 26 april 2006 23:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow die zijn er nog wel hoor... je hebt em in drie uitvoeringen:
79 x 149 cm (59.- geloof ik) geen foto...
de 149 x 149 cm (99.-)
[afbeelding]
en de 185 x 185 cm (149.-)
[afbeelding]
De kasten zijn op dit moment in vier kleuren verkrijgbaar:
wit, berken, beuken en zwartbruin (ik weet niet of alle kleuren ook in het assortiment blijven)
RubberDuckey werkt daarquote:Op woensdag 26 april 2006 20:32 schreef E.T. het volgende:
Geen Barendrecht - medewerkers hier?
Ik werk voor het R.S.C. en ben verantwoordelijk voor safety & security voor Eindhoven en Heerlenquote:Op donderdag 27 april 2006 22:18 schreef TimC het volgende:
Hey adelante jij werkt toch ook in Heerlen, aan de startpost te zien wel. Welke afdeling eigenlijk??
Kijk: http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/IkeamsStockAvailSearch?productId=68838&ikeaStoreNumber1=274&ikeaStoreNumber2=080&storeId=9&langId=-22quote:Op zondag 30 april 2006 22:22 schreef mrfatmen het volgende:
Kan iemand mij vertellen of NYTTIG TUB 125 in de winkel te vinden is of moet deze besteld worden.
Als hij in de winkel is is hij op voorraad bij Sliedrecht of Barendrecht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 mei 2006 01:04 schreef ROG het volgende:
De OP klopt niet meer jongens..? Veranderd van leverancier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of bedoel je de andere beker?
Bij dezenquote:Op maandag 1 mei 2006 01:44 schreef Allan24 het volgende:
Dat is wel een goed plan, alleen dat moet je dan zelf doenik kan de OP niet meer aanpassen
Uiteraard stom van mijquote:Op zondag 30 april 2006 22:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Kijk: http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/IkeamsStockAvailSearch?productId=68838&ikeaStoreNumber1=274&ikeaStoreNumber2=080&storeId=9&langId=-22
Zo simpel gewoon via de internetsite...![]()
deze? de ILENquote:Op maandag 1 mei 2006 15:12 schreef Japiejooo het volgende:
Weet iemand of ze bij Ikea een vierkant bijzettafeltje met ronde hoeken hebben? Of waar wel?
Beetje vage omschrijving, maar kan nu even niks beters verzinnen![]()
edit - zoiets, maar dan alleen een vierkant
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |