abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 mei 2006 @ 11:26:03 #101
3185 Adelante
To let it go now
pi_37909851
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 11:13 schreef leolinedance het volgende:

Ik kan matrassen van de Ikea niet aanraden. Heb er veel foute verhalen over gehoord in mijn omgeving...

best getest in de consumentenbond heb je zeker ook gemist in "jouw omgeving"
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_37909983
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 11:25 schreef Adelante het volgende:

[..]

welk matras gaat het om, dan kijk ik wel even voor je
De Hässelback (2 keer 80 x 220cm). Ik heb begrepen dat dat het meest stevige matras is?
Ik moet er een hebben die zo hard mogelijk is en waar ik niet in wegzak......
  woensdag 17 mei 2006 @ 11:31:15 #103
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_37910042
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 11:26 schreef Adelante het volgende:

[..]

best getest in de consumentenbond heb je zeker ook gemist in "jouw omgeving"
Kinderachtige reactie zeg, en dat nog wel voor een mod
  woensdag 17 mei 2006 @ 11:38:07 #104
3185 Adelante
To let it go now
pi_37910285
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 11:31 schreef leolinedance het volgende:

Nee, jouw reactie was vooral erg gemotiveerd en goed onderbouwd.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  woensdag 17 mei 2006 @ 11:39:15 #105
3185 Adelante
To let it go now
pi_37910329
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 11:29 schreef Koningin het volgende:

De Hässelback (2 keer 80 x 220cm). Ik heb begrepen dat dat het meest stevige matras is?
Zal het morgen even voor je navragen aan een collega van de bedden afdeling .
pi_37910413
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 11:31 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Het klopt anders wél wat ze zegt, itt tot jouw "uit mijn omgeving" vage opmerking.

Ik heb n.a.v. de test van de Consumentenbond mijn matras bij de Ikea gehaald en hij ligt prima.
En 25 jaar garantie.

Ik heb de Forsbacka idd, en die is lekker aan de harde kant Ben gewoon op al die matrassen gaan liggen daar
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 17 mei 2006 @ 11:43:11 #107
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_37910443
Als klein kind kwam ik altijd met mn vrindjes in Sliedrecht bij de IKEA. Lekker spelen in het ballenbad enzo.. jammer dat de nostalgie zo goed als vergaan is...
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
pi_37910545
Vanavond ga ik mijn stoelen halen en twee Ikea PS-kastjes, vijf manden voor m'n Expedit, een gieter en waarschijnlijk ook nog het Mikael ladenblok

En twee nieuwe bamboe-plantjes want mijn andere zijn dood en een zak Daim natuurlijk
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 17 mei 2006 @ 11:46:33 #109
3185 Adelante
To let it go now
pi_37910548
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 11:41 schreef Syrena het volgende:

Het klopt anders wél wat ze zegt, itt tot jouw "uit mijn omgeving" vage opmerking.
pi_37910883
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 11:39 schreef Adelante het volgende:

[..]

Zal het morgen even voor je navragen aan een collega van de bedden afdeling .
OK, dank je wel.
Dit matras kwam uit de test die ik heb gedaan op de site. Maar ben zeker van plan om in de winkel zelf nog het een en ander te gaan testen...
pi_37910890
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 11:46 schreef Adelante het volgende:

[..]

Hahahaha sorry! Maar ik heb dus al die tijd gedacht dat... Sorry
  woensdag 17 mei 2006 @ 12:32:43 #112
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_37912090
2 stellen die ik ken hebben matrassen bij de Ikea gekocht, en die waren na 2 jaar versleten. Dat is al wel een paar jaar geleden, dus misschien is het verbeterd Ik ben trouwens zelf ook nog opzoek naar matrassen. Ik welke prijsklasse liggen ze bij de ikea?

(140x200 of 2x 70x200)
pi_37914909
Voor de PAX serie (kastensysteem) zag ik gisteren van die schoenenrekken. uitschuifbaar op rails en met opstaande pennen waarop een kunstof kapje is gemonteerd om de schoenen te beschermen.

MEGA-HANDIG !!

Nu heb ik gezien dat de afmetingen 100cm breed en 35cm diep zijn.
Volgens mij kun je echter de breedte inkorten (ijzerzaagje) en misschien ook wel de diepte ? Hoewel je dan zit met de laderail die misschien niet in te korten valt.....?
Het gaat erom dat ik het wil gaan monteren in een nis die 33cm diep is en 80cm breed.

Kan dit ?

Kan één van de Ikea-medewerkers hier misschien een zinnige uitspraak over doen ??
  woensdag 17 mei 2006 @ 15:00:44 #114
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_37917081
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 12:32 schreef leolinedance het volgende:
2 stellen die ik ken hebben matrassen bij de Ikea gekocht, en die waren na 2 jaar versleten. Dat is al wel een paar jaar geleden, dus misschien is het verbeterd Ik ben trouwens zelf ook nog opzoek naar matrassen. Ik welke prijsklasse liggen ze bij de ikea?

(140x200 of 2x 70x200)
Zoekt en gij zult vinden.
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
pi_37932997
Zo om nog even terug te komen op de aankomende verbouwing van de vestiging Heerlen. Ik heb vandaag te horen gekregen dat de marges die gelden per m2 per store type dus a,b,c store veranderd gaan worden. Dat reselteerd dus dat die marges omhoog geschroefd gaan worden en Heerlen dus grootste van Nederland wordt. Amsterdam zal dus niet aan die nieuwe oppervlakte voldoen die voor een nieuwe A store gaan gelden en Heerlen dus wel!!
  woensdag 17 mei 2006 @ 23:14:23 #116
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_37936051
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 22:11 schreef TimC het volgende:
Zo om nog even terug te komen op de aankomende verbouwing van de vestiging Heerlen. Ik heb vandaag te horen gekregen dat de marges die gelden per m2 per store type dus a,b,c store veranderd gaan worden. Dat reselteerd dus dat die marges omhoog geschroefd gaan worden en Heerlen dus grootste van Nederland wordt. Amsterdam zal dus niet aan die nieuwe oppervlakte voldoen die voor een nieuwe A store gaan gelden en Heerlen dus wel!!
Ja en?

He die matrassen zijn best goedkoop!
pi_37936156
Ze hadden maar vijf Jules-rood binnen gekregen. En twee waren er al weg....
Dus ik heb snel de overige drie meegenomen die vierde komt een andere keer wel.

Daarna een uur gedaan om die stomme plastic bakken voor de Expedit in elkaar te frotten gelukkig had ik er daar maar drie van, rooie. En twee rooie PS-kastjes. En twee nieuwe plantjes, Himalaya-spul, ze zagen er stevig uit en hoeven niet zo vaak water

Nog gecheckt of ik Fokkers aan de kassa zag, maar ik heb geen idee hoe jullie eruitzien
pi_37936279
En wilde ik de verpakking van de PS-kasten gebruiken om iets te maken dat het licht voor mijn raam tegenhoudt, maar ik heb geen fatsoenlijke tape

Ik heb hyper... Redbull werkt bij mij dus pas na drie uur
pi_37937930
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 12:32 schreef leolinedance het volgende:

(140x200 of 2x 70x200)
IKEA geeft ruime garanties op alle matrassen, op sommige zelfs 10 jaar, misschien slim als die 2 stellen die jij kent eens hun kassabonnetje gaan opzoeken?
pi_37942576
quote:

[..]

Als je een binnenveringsmatras wil, is dat een stevige idd.
Ik heb de sultan furudal, ook zo'n hele stevige, en ik moet zeggen, hij ligt heerlijk!
Hiervoor had ik ook een ikeamatras was prima! Die ligt nu bij mijn ouders op de logeerkamer, aangezien ik nu een 2persoonsbed heb. Maar die is dus een jaar of 5 oud, en nog geen deuk in het midden! (en als dat wel zou gebeuren heb je natuurlijk nog altijd je garantie)
pi_37942835
Syrena: welke Ps kastjes heb je dan?? die kleine voor tv of die grotere.

Want bij Duiven zijn ze er niet meer en komen ook niet meer zeiden ze tegen mij
pi_37943351
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 10:20 schreef Jokielanda het volgende:
Syrena: welke Ps kastjes heb je dan?? die kleine voor tv of die grotere.

Want bij Duiven zijn ze er niet meer en komen ook niet meer zeiden ze tegen mij
Ik heb een witte (staat inmiddels op de slaapkamer), dat is die van 69 euro (voor de TV) en twee langwerpige (staan niet op de site en niet in de gids, ze stonden laatst wel in de Viva) en die kostten 45 euro per stuk (rooie) En dan heb je nog een bredere, met twee deuren boven elkaar, maar die heb ik maar niet ook nog gekocht
pi_37943853
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 10:08 schreef Ieneminie het volgende:

[..]

Ik heb de sultan furudal, ook zo'n hele stevige, en ik moet zeggen, hij ligt heerlijk!
Hiervoor had ik ook een ikeamatras was prima! Die ligt nu bij mijn ouders op de logeerkamer, aangezien ik nu een 2persoonsbed heb. Maar die is dus een jaar of 5 oud, en nog geen deuk in het midden! (en als dat wel zou gebeuren heb je natuurlijk nog altijd je garantie)
Hoe lang is de garantie? En zijn daar vreemde voorwaarden aan??

Heerlen de grootste? Dat wordt leuk!
pi_37944096
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 10:59 schreef Koningin het volgende:

[..]

Hoe lang is de garantie? En zijn daar vreemde voorwaarden aan??

Heerlen de grootste? Dat wordt leuk!
Op de mijne (Forsbacka) zit 25 jaar garantie. Staat iig op het garantiebewijs.
  donderdag 18 mei 2006 @ 12:15:56 #125
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_37946555
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 10:08 schreef Ieneminie het volgende:

[..]

Ik ga toch maar eens kijken bij de Ikea voor een matras
Ik heb me laten vertellen dat latex het beste is. Het enige latexmatras bij de Ikea is nog te betalen (230 euro ofzo) dus maar eens proberen binnenkort
pi_37948075
Ik heb net op mijn rekening gezien dat ik voor 1822 euro bij Ikea heb uitgegeven voor mijn nieuwe woonst. Valt best mee
pi_37949877
Vraagje over de Hopen garderobe kast: Er staat dat deze is voorbereid voor belichting, maar dat die afzonderlijk wordt verkocht. Echter, welke lampen moet je dan erbij kopen? Ik zie ze namelijk niet erbij staan.
pi_37949997
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 12:15 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik ga toch maar eens kijken bij de Ikea voor een matras
Ik heb me laten vertellen dat latex het beste is. Het enige latexmatras bij de Ikea is nog te betalen (230 euro ofzo) dus maar eens proberen binnenkort
Waarom is latex het best? Wat is het verschil met binnenveringsmatrassen?
  donderdag 18 mei 2006 @ 14:02:27 #129
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_37950365
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 13:52 schreef Koningin het volgende:

[..]

Waarom is latex het best? Wat is het verschil met binnenveringsmatrassen?
Volgens wikipedia:

Latex of schuimrubbermatras. Schuimrubber is van oorsprong een natuurproduct, maar wordt ook langs chemische weg uit nafta vervaardigd. Het grote verschil tussen natuurlatex en synthetische latex is dat natuurlatex poreus is en synthetische latex in veel mindere mate. Volgens de Europese norm mag een matras met minimaal 40% aandeel van natuurlatex al een natuurlatexmatras worden genoemd. De Zwitserse norm ligt hoger en wel boven een aandeel van meer dan 85% natuurlatex mag een schuimrubber matras als natuurlatex worden aangeboden. Matraskernen die uit volledig natuurlatex bestaan komen uit de productiegebieden van de latex zoals zuidoost Azië. In Europa produceren van geïmporteerd latexsap is een zeer complexe productiemethode, die slechts door een enkele fabrikant wordt beheerst. Deze fabrikanten kunnen ook in Europa een latexmatraskern fabriceren, die uit meer dan 85% natuurlatex bestaat. Deze matrassen bevatten dan maar weinig synthetische latex en zullen ook voor een uitstekende vochthuishouding kunnen zorgen. In tegenstelling tot de vaak gehoorde stelling dat de gaten in latexmatrassen dienen voor ventilatie zijn deze het gevolg van holle pennen, die op de bodem en deksel van een gietmal zijn gemonteerd, zodat bij het koken in 115 graden water het hete water zorgt voor een goede gelijkmatige uitharding van het latexschuim. Daarbij worden dikkere en dunnere holle pijpen gebruikt om zones in de matraskern te maken. Bij toepassing van dikkere pijpen ontstaat een soepeler gedeelte daar er minder schuim op die plaats zit. Bij een schouderzone is dat nodig. Bij een taillezone daarentegen zullen de dunste pijpjes worden gebruikt om met meer latex meer steun te geven.

Latex neemt snel de lichaamstemperatuur aan en vormt zich naar je lichaam

Latex schuim, ook schuimrubber genoemd, is het meest comfortabele schuim. Het wordt gemaakt van een mix van natuurlijke en synthetischse latex. Doordat latex een "lui" schuim is, d.w.z. een minder sterke veerkracht heeft dan bijvoorbeeld koudschuim, worden er weinig drukpunten gecreëerd tijdens het gebruik. Dit betekent simpelweg dat het lichaam in de matras wegzakt, de lichaamscontouren worden opgevuld en daar blijft het bij: er wordt niet of nauwelijks een druk omhoog uitgeoefend. Op deze wijze biedt de latex matras optimale steun, gecombineerd met een zeer soepel slaapcomfort. Alle Latex matrassen zijn voorzien van een schoudercomfortzone.
  donderdag 18 mei 2006 @ 18:04:22 #130
3185 Adelante
To let it go now
pi_37958177
quote:

ff gekeken, maar matrassen van 220 cm lang zijn sowieso niet in de vestiging op voorraad en moeten via het centrale distributiemagazijn besteld worden: levertijd is ongeveer 12 dagen en transport naar huis is gratis.
pi_37967116
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 23:14 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ja en?

He die matrassen zijn best goedkoop!
Als het je niks interreseert reageer dan niet zo kortzichtig, concentreer jij je nu maar op je matrassen!!
pi_37967213
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 13:49 schreef Gio het volgende:
Vraagje over de Hopen garderobe kast: Er staat dat deze is voorbereid voor belichting, maar dat die afzonderlijk wordt verkocht. Echter, welke lampen moet je dan erbij kopen? Ik zie ze namelijk niet erbij staan.
Volgens mij kun je die heel goed combineren met de NON lampen
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_37979506
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 18:04 schreef Adelante het volgende:

[..]

ff gekeken, maar matrassen van 220 cm lang zijn sowieso niet in de vestiging op voorraad en moeten via het centrale distributiemagazijn besteld worden: levertijd is ongeveer 12 dagen en transport naar huis is gratis.
Ik bedoel ook 80 x 200 cm
Als ik ze laat thuis bezorgen is het dan ook gratis? Of moet ik ze gewoon zelf mee naar huis nemen?
pi_37981892
Medewerkers?

Hebben jullie nog een voorproefje van nieuwe artikelen? Ben al weer uitgekeken op het bestaande assortiment
  vrijdag 19 mei 2006 @ 11:43:26 #135
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_37983509
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 10:54 schreef Fiorenza het volgende:
Medewerkers?

Hebben jullie nog een voorproefje van nieuwe artikelen? Ben al weer uitgekeken op het bestaande assortiment
IKEA verwisselt niet meer op één moment de collectie, maar het hele jaar door... Er komt continu nieuw assortiment binnen .
  vrijdag 19 mei 2006 @ 12:08:54 #136
3185 Adelante
To let it go now
pi_37984357
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 09:39 schreef Koningin het volgende:

Ik bedoel ook 80 x 200 cm
Als ik ze laat thuis bezorgen is het dan ook gratis? Of moet ik ze gewoon zelf mee naar huis nemen?
de 80*200 matrassen zijn op voorraad momenteel
en nee die worden NIET gratis thuidbezorgd, omdat ze in de winkel op voorraad zijn en dus zelf meegenomen kunnen worden. alleen artikelen die speciaal besteld moeten worden uit het centrale opslag magazijn worden gratis bezorgd.
pi_37985431
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 11:43 schreef WebForce het volgende:

[..]

IKEA verwisselt niet meer op één moment de collectie, maar het hele jaar door... Er komt continu nieuw assortiment binnen .
jawel maar dan nog...

* ongeduldig is...
pi_37985553
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 12:08 schreef Adelante het volgende:

[..]

de 80*200 matrassen zijn op voorraad momenteel
en nee die worden NIET gratis thuidbezorgd, omdat ze in de winkel op voorraad zijn en dus zelf meegenomen kunnen worden. alleen artikelen die speciaal besteld moeten worden uit het centrale opslag magazijn worden gratis bezorgd.
OK, danke
Dan moet ik dus een vervoersmiddel meenemen.
  vrijdag 19 mei 2006 @ 14:11:57 #139
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_37988405
dag lieve ikea'ers
ik heb de BJÄRNUM/JÄRPEN als wandplanken met bijbehorende consoles, nu heb ik misschien een stomme vraag, maar ik wil ze als boekenplanken gebruiken, ze zijn 'gewoon' aan de muur gemonteerd, kan ik er rustig een flinke rij boeken opzetten zonder dat de plank naar beneden stort?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_37990112
Ik krijg nog steeds een nieuw Ikea bed maar nog geen tijd om te halen
  vrijdag 19 mei 2006 @ 15:33:22 #141
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_37991037
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 14:11 schreef MissyMirjaM het volgende:
dag lieve ikea'ers
ik heb de BJÄRNUM/JÄRPEN als wandplanken met bijbehorende consoles, nu heb ik misschien een stomme vraag, maar ik wil ze als boekenplanken gebruiken, ze zijn 'gewoon' aan de muur gemonteerd, kan ik er rustig een flinke rij boeken opzetten zonder dat de plank naar beneden stort?
JARPEN is toch ook een boekenplank? Moet kunnen lijkt mij .
  vrijdag 19 mei 2006 @ 15:55:30 #142
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_37991707
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 15:33 schreef WebForce het volgende:

[..]

JARPEN is toch ook een boekenplank? Moet kunnen lijkt mij .
ik dacht het wel ja, maar wist het niet zeker, kon ook nergens een maximum belasting vinden
maar er staat al een rijtje op, en vooralsnog is er niks aan de hand
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 19 mei 2006 @ 15:56:33 #143
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_37991736
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 15:55 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

ik dacht het wel ja, maar wist het niet zeker, kon ook nergens een maximum belasting vinden
Langzaam opbouwen!
pi_37994878
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 15:04 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Ik krijg nog steeds een nieuw Ikea bed maar nog geen tijd om te halen
moet je tijd maken
  vrijdag 19 mei 2006 @ 19:23:43 #145
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_37997640
Hoi, daar ben ik weer met een vraag .
Hoe lang duurt het gemiddeld voordat PAX onderdelen besteld zijn?

Overigens heeft mijn vriend een matras van Ikea, die keiharde (Forschbacka of Hasselback, ik weet niet meer welke ) en die bevalt hem prima.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_38003101
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 12:38 schreef Fiorenza het volgende:

[..]

jawel maar dan nog...

* ongeduldig is...
Check de Duitse IKEA site voor de nieuwe Besta serie, dit is in Nederland ondertussen ook aan het binnendruppelen. Op de Zweedse site (www.ikea.se) kan je een mooi filmpje zien van de nieuwe IKEA Stockholm serie. Dit wordt rond augustus verwacht in Nederland. Dit zijn wel zo ongeveer de spectaculairste nieuwe artikelen....
pi_38004236
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 15:55 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

Hoe korter je plank hoe hoger de draagkracht van deze plank.

Maar het is niet echt de vraag of de plank al je boeken kan dragen (die hebben een behoorlijke draagkracht); het is veel belangrijker om te weten of je wand dat gaat houden...
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 19:23 schreef MaLo het volgende:
Hoi, daar ben ik weer met een vraag .
Hoe lang duurt het gemiddeld voordat PAX onderdelen besteld zijn?
Hoezo? waren ze niet op voorraad dan? 'Normaal' zijn artikelen binnen ongeveer 7 dagen weer op voorraad. Maar het zou ook kunnen zijn dat deze artikelen een wat langere levertijd heeft...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zaterdag 20 mei 2006 @ 00:27:24 #148
92354 Nuvole
feeling good
pi_38006790
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 22:32 schreef JC-Rags het volgende:

[..]

Check de Duitse IKEA site voor de nieuwe Besta serie, dit is in Nederland ondertussen ook aan het binnendruppelen. Op de Zweedse site (www.ikea.se) kan je een mooi filmpje zien van de nieuwe IKEA Stockholm serie. Dit wordt rond augustus verwacht in Nederland. Dit zijn wel zo ongeveer de spectaculairste nieuwe artikelen....
Ik zie op de Duitse site wel een special over STOCKHOLM, maar waar vind je dat BESTA? Ik zie het niet staan. Heb je een link?
Only the good die young.
  zaterdag 20 mei 2006 @ 00:52:44 #149
3185 Adelante
To let it go now
pi_38007348
de KRAMFORS bank in stof en groen is nu ook verkrijgbaar in Duitsland

zaterdag 20 mei 2006 @ 07:33:45 #150
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_38010135
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 23:07 schreef Bartjebart het volgende:

Hoezo? waren ze niet op voorraad dan? 'Normaal' zijn artikelen binnen ongeveer 7 dagen weer op voorraad. Maar het zou ook kunnen zijn dat deze artikelen een wat langere levertijd heeft...
Dit was meer een vraag uit voorzorg. Dat als wij de sleutel van ons huis hebben en de PAX kast willen kopen, we niet nog 3 weken moeten wachten als er een onderdeel niet op voorraad was. Ik had laatst bij Ikea begrepen dat PAX niet altijd op voorraad was, vandaar .
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_38011134
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 07:33 schreef MaLo het volgende:

[..]

Dit was meer een vraag uit voorzorg. Dat als wij de sleutel van ons huis hebben en de PAX kast willen kopen, we niet nog 3 weken moeten wachten als er een onderdeel niet op voorraad was. Ik had laatst bij Ikea begrepen dat PAX niet altijd op voorraad was, vandaar .
Ik heb idd een aantal weken moeten wachten tot de deurpanelen weer in voorraad waren (er was net een actie geweest). Iig even de site checken voordat je gaat

Ik heb de andere onderdelen toen meteen meegenomen, deuren er later ingehangen.
pi_38011704
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 22:32 schreef JC-Rags het volgende:

[..]

Kijk dat bedoel ik ! bedankt!

Zijn DLD en Zweden altijd de eersten met de nieuwe producten?
  zaterdag 20 mei 2006 @ 12:25:12 #153
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_38013691
Ga zometeen dat latex matras ff checken
Zit alleen nog met vervoer, volgens mij leveren ze die niet af he? Maja eerst maar eens kijken of ie goed ligt. Dan nog lattenbodems kopen
  zaterdag 20 mei 2006 @ 20:46:56 #154
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_38026610
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 10:52 schreef Fiorenza het volgende:

[..]

Kijk dat bedoel ik ! bedankt!

Zijn DLD en Zweden altijd de eersten met de nieuwe producten?
Meestal wel, Duitsland is de grootste afnemer en Zweden... Sja
  zaterdag 20 mei 2006 @ 22:46:02 #155
35464 Don_Tom
Leave the gun.Take the cannoli
pi_38031218
Kan Besta ook niet vinden, direct linkje?
Trouwauto nodig?
Nordschleife 2006: 250 laps, 2007: 62,5 laps
BMW M3 Nurburgring project
pi_38035442
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 20:46 schreef WebForce het volgende:

[..]

Meestal wel, Duitsland is de grootste afnemer en Zweden... Sja
Zweden ligt idd voor de hand, maar ja.. hoeft niet altijd zo te zijn.

iig bedankt voor het antwoord

* zet Duitsland en Zweden bij favorieten
  zondag 21 mei 2006 @ 01:24:56 #157
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_38036767
Vandaag 2 matrassen gekocht bij de Ikea. Sultan Funural ofzo is het geworden
Heerlijke stevige/harde matrassen. Nu nog zo'n mat er overheen (hebben we al gezien, die wij willen was 100 euro). En 2 ergonomische kussens, die lagen ook echt fijn! Ga hem dalijk alvast uittesten! Ik heb de harde genomen, mijn vriendin de iets zachtere variant.

De lattenbodems heb ik nog niet gekocht, was een beetje aan het twijfelen of ik die wel bij de Ikea moest kopen...ze zagen er niet zó goed uit vond ik (in vergelijking met de matrassen). Deze week maar even in verdiepen
  zondag 21 mei 2006 @ 10:42:58 #158
3185 Adelante
To let it go now
pi_38040055
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 11:13 schreef leolinedance het volgende:

Ik kan matrassen van de Ikea niet aanraden. Heb er veel foute verhalen over gehoord in mijn omgeving...
ik denk ik quote 'm nog een keer
pi_38041785
quote:
Op zondag 21 mei 2006 01:24 schreef leolinedance het volgende:
Vandaag 2 matrassen gekocht bij de Ikea. Sultan Funural ofzo is het geworden
Funural, funeral? leuke naam, slaap je zeker heel vredig
  zondag 21 mei 2006 @ 14:18:00 #160
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_38045017
quote:
Op zondag 21 mei 2006 10:42 schreef Adelante het volgende:

[..]

ik denk ik quote 'm nog een keer
klopt, maar ik ben van mening veranderd nadat ik ze zelf heb getest en er het een en ander over heb gelezen En 25 jaar garantie zegt inderdaad ook wel genoeg he. Ze waren dan ook 200 euro/stuk, dus dan zal het ook wel geen zooi zijn.
  zondag 21 mei 2006 @ 14:20:22 #161
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_38045069
quote:
Op zondag 21 mei 2006 12:17 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

Funural, funeral? leuke naam, slaap je zeker heel vredig
Deze is het http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategoryId=15558&catalogId=10103&storeId=9&productId=41381&langId=-22&parentCats=15558*15615*16085

maar dan 2x 80x200

Lagen heerlijk. En het ergonomische kussen heeft me vannacht ook een goede nachtrust bezorgt
  zondag 21 mei 2006 @ 17:41:58 #162
92354 Nuvole
feeling good
pi_38050859
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 22:46 schreef Don_Tom het volgende:
Kan Besta ook niet vinden, direct linkje?
Ik heb nog eens verder gezocht en het beste (besta? ) wat ik kan vinden is:
BESTA.
Een veelzijdige opbergserie in beuken, wit of zwartbruin.

Nog verder gegoogled:
een productspecificatieblad in PDF in het Frans:
PDF BESTA

Een ouderwets uitgebreide IKEA-wandmeubelserie. Zal best goed gaan lopen.

[ Bericht 7% gewijzigd door Nuvole op 21-05-2006 17:48:07 ]
Only the good die young.
  zondag 21 mei 2006 @ 19:08:53 #163
3185 Adelante
To let it go now
pi_38054229
ouderwets is het niet echt te noemen, strak en hoogglans elementen (in wit, zwart of rood) met zilveren afwerking zal met name de jongere doelgroep moeten aanspreken.
  zondag 21 mei 2006 @ 19:20:12 #164
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_38054708
Zijn de zomerse Inget posters zoals ze op de Zweden site zijn hier ook al te verkrijgen?

Voorbeeld:

en
  zondag 21 mei 2006 @ 19:23:21 #165
3185 Adelante
To let it go now
pi_38054843
webforce gaat over de posters & lijsten
  zondag 21 mei 2006 @ 19:24:04 #166
3185 Adelante
To let it go now
pi_38054872

wel mooie serie trouwens
  zondag 21 mei 2006 @ 19:37:14 #167
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_38055392
Zeker een mooie serie! En zou heel leuk staan in mijn nieuwe aquablauwe keuken ;-)
  zondag 21 mei 2006 @ 19:44:50 #168
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_38055639
quote:
Op zondag 21 mei 2006 19:20 schreef Maerycke het volgende:
Zijn de zomerse Inget posters zoals ze op de Zweden site zijn hier ook al te verkrijgen?

Voorbeeld:
[afbeelding]

en
[afbeelding]
Ik heb ze in Hengelo al gezien, in ieder geval die bovenste .
  zondag 21 mei 2006 @ 20:04:39 #169
92354 Nuvole
feeling good
pi_38056431
quote:
Op zondag 21 mei 2006 19:08 schreef Adelante het volgende:
ouderwets is het niet echt te noemen, strak en hoogglans elementen (in wit, zwart of rood) met zilveren afwerking zal met name de jongere doelgroep moeten aanspreken.
Je leest niet goed, Adelante. .
Als ik bedoelde dat ik de serie ouderwets eruit vind zien, had ik wel "ouderwetse" getypt. Ik bedoel "ouderwets uitgebreid" . Een lekker volledige serie dus. Hebben jullie het boekenkasttrapje in de folder al zien staan?
Only the good die young.
  zondag 21 mei 2006 @ 20:25:14 #170
3185 Adelante
To let it go now
pi_38057371
quote:
Op zondag 21 mei 2006 20:04 schreef Nuvole het volgende:

Als ik bedoelde dat ik de serie ouderwets eruit vind zien, had ik wel "ouderwetse" getypt. Ik bedoel "ouderwets uitgebreid" . Een lekker volledige serie dus. Hebben jullie het boekenkasttrapje in de folder al zien staan?
ik las het inderdaad als bijvoeglijk voornaamwoord dat sloeg op de serie in plaats van een bijwoordelijke bepaling die sloeg op uitgebreid
pi_38059796
quote:
Op zondag 21 mei 2006 20:25 schreef Adelante het volgende:

[..]

ik las het inderdaad als bijvoeglijk voornaamwoord dat sloeg op de serie in plaats van een bijwoordelijke bepaling die sloeg op uitgebreid
Ouderwets goed verkopen zal het zeker!! In veel vestigingen (o.a. Utrecht en Breda) is Besta al helemaal compleet te bewonderen. In Amsterdam over 1,5 week!!
Zeker de hoogglans kleuren (die rode!) zijn erg gaaf
pi_38065577
quote:
Op zondag 21 mei 2006 20:04 schreef Nuvole het volgende:

[..]

Wij hebben de complete serie ook al een tijdje staan (op een aantal onderdelen na dan omdat die nog niet binnen zijn).

Ook het laddertje... is een mooi stevig laddertje voor weinig geld (denk ik) 25.-
pi_38079627
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 13:53 schreef WebbySP het volgende:
Voor de PAX serie (kastensysteem) zag ik gisteren van die schoenenrekken. uitschuifbaar op rails en met opstaande pennen waarop een kunstof kapje is gemonteerd om de schoenen te beschermen.

MEGA-HANDIG !!

Nu heb ik gezien dat de afmetingen 100cm breed en 35cm diep zijn.
Volgens mij kun je echter de breedte inkorten (ijzerzaagje) en misschien ook wel de diepte ? Hoewel je dan zit met de laderail die misschien niet in te korten valt.....?
Het gaat erom dat ik het wil gaan monteren in een nis die 33cm diep is en 80cm breed.

Kan dit ?

Kan één van de Ikea-medewerkers hier misschien een zinnige uitspraak over doen ??
Zit ik hier wel goed voor deze vraag, of gaat het hier alleen om matrassen en posters ?

maandag 22 mei 2006 @ 12:33:40 #174
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_38079928
quote:
Op maandag 22 mei 2006 12:23 schreef WebbySP het volgende:

[..]

Zit ik hier wel goed voor deze vraag, of gaat het hier alleen om matrassen en posters ?

Met zo'n attitude krijg je vast heel snel antwoord
pi_38080786
Is geen attitude, maar meer zoiets van : zit ik hier wel goed, of moet ik een nieuw topic openen hiervoor ?

Niet gelijk het ergste denken, lighten up ok ?
  maandag 22 mei 2006 @ 13:30:06 #176
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_38081800
quote:
Op zondag 21 mei 2006 19:20 schreef Maerycke het volgende:

Voorbeeld:
[afbeelding]

en
[afbeelding]
Ja, hoor al een paar jaar! Dit zijn 50X70 formaat posters... De poster van Adelante is ook al een tijd verkrijgbaar (30X88, daar is de lijst keus nog wat gering, alleen aluminium en zwartbruin).
  maandag 22 mei 2006 @ 13:31:54 #177
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_38081858
quote:
Op maandag 22 mei 2006 12:23 schreef WebbySP het volgende:

[..]

Dit is een erg specefieke vraag en niemand van de aanwezigen hier werkt op de wandkasten/PAX afdeling... Lijkt mij dat je even langs moet gaan om deze vraag beantwoord te krijgen. Garantie en dergelijke vervalt namelijk ook bij zo'n actie...

En idd, de toon van je bericht kan iets anders...
  maandag 22 mei 2006 @ 15:20:19 #178
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_38085746
Ekersby tafel gekocht:

dinsdag 23 mei 2006 @ 01:27:54 #179
67385 ROG
Go on, say it.
pi_38110177
Expedit vakkenkasten zijn er toch in 3 maten tegenwoordig: een grote van 185x185, dan 4 bij 4 vaks van 149x149 oid en een 3 bij 2 vaks toch? Die laatste is alleen nergens online te vinden?
pi_38111645
Goedemorgen Ikea-medewerkers, mag ik even om jullie advies vragen?
Misschien weet Snarf het wel, het gaat nl. om een keukenvraagstuk(je).
Wij gaan binnenkort verhuizen en in ons nieuwe huis zit nog een vrij nieuwe keuken met inbouwapparatuur. Niks mis met de keuken, wel met de frontjes.
Nu had ik een tijdje geleden al gezien dat er bij Ikea losse frontdelen verkocht worden, dat lijkt me wel wat voor onze keuken!
Ik denk dat ik voor de deurtjes van de Faktum Stat ga kiezen.
Nu de vraag: op die losse bestellijst voor deurtjes kan ik nergens een frontpaneel voor de inbouwvaatwasser vinden.
Weet iemand hoe dit evt. opgelost kan worden?
Mijn dank is groot!
  dinsdag 23 mei 2006 @ 13:07:36 #181
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_38119743
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 08:17 schreef Ozziecar het volgende:
Wij gaan binnenkort verhuizen en in ons nieuwe huis zit nog een vrij nieuwe keuken met inbouwapparatuur. Niks mis met de keuken, wel met de frontjes.
Nu had ik een tijdje geleden al gezien dat er bij Ikea losse frontdelen verkocht worden, dat lijkt me wel wat voor onze keuken!
Nu de vraag: op die losse bestellijst voor deurtjes kan ik nergens een frontpaneel voor de inbouwvaatwasser vinden.
Mijn dank is groot!
Door naar de keukenafdeling te gaan . Wij hebben hier ook net een nieuwe keuken, die deur is gewoon los te verkrijgen...
pi_38132957
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 08:17 schreef Ozziecar het volgende:
Mijn dank is groot!
Servicemedewerker aan het woord (of beter, aan het toetsenbord): voor de vaatwasser wordt als front doorgaans een deur van 60x70cm gebruikt. Daar zitten wel scharniergaten in maar die zie je toch niet als ie op een vaatwasser gebruikt wordt. Op de keukenafdeling kunnen ze je laten zien hoe dat gemonteerd zit (komt neer op: klik, klaar )
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
  dinsdag 23 mei 2006 @ 21:42:05 #183
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_38139195
even een vraagje voor m'n schoonouders.. De koelkast die komende woonsdag in de aanbieding is voor 99 euro, is dat een inbouwmodel of vrijstaand?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_38139329
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 01:27 schreef ROG het volgende:
Expedit vakkenkasten zijn er toch in 3 maten tegenwoordig: een grote van 185x185, dan 4 bij 4 vaks van 149x149 oid en een 3 bij 2 vaks toch? Die laatste is alleen nergens online te vinden?
Klopt, is ook hartstikke nieuw. Deze zal in de nieuwe catalogus die rond 1 september uit komt te bewonderen zijn...

Overigens krijgen we ook een Expedit tv-kast (voor flatscreens) en komt er een Markor (klassieke kast) in Expedit-stijl. Met vakken dus....
pi_38144405
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 21:42 schreef E.T. het volgende:
even een vraagje voor m'n schoonouders.. De koelkast die komende woonsdag in de aanbieding is voor 99 euro, is dat een inbouwmodel of vrijstaand?
Euhm het koelkastje dat we dan in de aanbieding hebben kan gewoon vrijstaand gebruikt worden...

De koelkast heeft trouwens geen vriesvakje...
  dinsdag 23 mei 2006 @ 23:36:52 #186
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_38144664
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 23:29 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Euhm het koelkastje dat we dan in de aanbieding hebben kan gewoon vrijstaand gebruikt worden...

De koelkast heeft trouwens geen vriesvakje...
vriesvakje niet nodig, ze zijn gewoon op zoek naar een goedkoop tafelmodelletje en zagen deze in de folder staan.
en om die oudjes nou niet voor niks naar Barendrecht te laten rijden, dacht ik: laat ik 't even navrgen voor ze
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_38144918
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 23:36 schreef E.T. het volgende:

[..]

vriesvakje niet nodig, ze zijn gewoon op zoek naar een goedkoop tafelmodelletje en zagen deze in de folder staan.
en om die oudjes nou niet voor niks naar Barendrecht te laten rijden, dacht ik: laat ik 't even navrgen voor ze
Hahahaha... als ik dat zo hoor dan lijkt me dit een perfect koelkastje... En dat voor maar 99.-!
pi_38146497
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 23:43 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Hahahaha... als ik dat zo hoor dan lijkt me dit een perfect koelkastje... En dat voor maar 99.-!
Onwaarschijnlijk lage prijzen!
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
  woensdag 24 mei 2006 @ 00:48:28 #189
67385 ROG
Go on, say it.
pi_38147036
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 21:45 schreef JC-Rags het volgende:

[..]

Klopt, is ook hartstikke nieuw. Deze zal in de nieuwe catalogus die rond 1 september uit komt te bewonderen zijn...

Overigens krijgen we ook een Expedit tv-kast (voor flatscreens) en komt er een Markor (klassieke kast) in Expedit-stijl. Met vakken dus....
Thanks, dacht even dat ik gek werd. Probeerde het aan een collegaatje uit te leggen online, maar ze snapte het niet omdat ie niet op de site stond.
Wat kost die 2x3 vaks Expedit?
  woensdag 24 mei 2006 @ 07:23:04 #190
3185 Adelante
To let it go now
pi_38150156
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 23:36 schreef E.T. het volgende:

Ik zou ze wel om 10 uur binnen laten zijn a.s. woonsdag, dit is de eerste aanbieding sinds tijden waar wel weer eens een rush op kan ontstaan
pi_38150770
Een vraag: heeft Ikea ook dekmatrassen in de maat 1.80x2.10? (Volgens de site gaan ze 'maar' tot lengte 2.00m, dus 't zal wel niet...)
C’est Davie :o)
  woensdag 24 mei 2006 @ 12:32:08 #192
3185 Adelante
To let it go now
pi_38157746
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 08:29 schreef Dave het volgende:
Een vraag: heeft Ikea ook dekmatrassen in de maat 1.80x2.10? (Volgens de site gaan ze 'maar' tot lengte 2.00m, dus 't zal wel niet...)
dekmatrassen gaan helaas maar tot 2m inderdaad .
  woensdag 24 mei 2006 @ 12:33:59 #193
3185 Adelante
To let it go now
pi_38157809
Uitslag actie [b]"Win-tien-jaar-gratis-wonen" is bekend

check de IKEA site of jij ook in de prijzen bent gevallen!

hoofdprijs is gevallen in Heerlen .
pi_38174790
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 12:32 schreef Adelante het volgende:

[..]

dekmatrassen gaan helaas maar tot 2m inderdaad .
Klötezööi. .
C’est Davie :o)
  woensdag 24 mei 2006 @ 19:53:14 #195
141482 Q.
JurassiQ
pi_38174924
Niets gewonnen. Kut-IKEA. Ik ga er nooit meer heen. Nou ja. Vandaag iig niet meer!
For great justice!
pi_38180326
Ik heb eerder deze week te horen gekregen van mijn storemanager dat de hoofdprijs in Heerlen is gevallen, Alleen zijn ze bang of het een duitser of belg betreft...
pi_38180383
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 22:01 schreef TimC het volgende:
Ik heb eerder deze week te horen gekregen van mijn storemanager dat de hoofdprijs in Heerlen is gevallen, Alleen zijn ze bang of het een duitser of belg betreft...
Edit: nog niemand heeft zich gemeld!!
  woensdag 24 mei 2006 @ 22:04:18 #198
141482 Q.
JurassiQ
pi_38180448
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 22:01 schreef TimC het volgende:
En dan? Vervalt ie dan?
For great justice!
  woensdag 24 mei 2006 @ 22:04:48 #199
141482 Q.
JurassiQ
pi_38180472
Of iemand die zn bon niet heeft bewaard. Doe ik niet altijd. Heb er minimaal twee met code weggegooid. Best wel niet-slim.
For great justice!
pi_38180508
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 22:04 schreef Q. het volgende:

[..]

En dan? Vervalt ie dan?
De actie was gebaseert op Nederlandse markt, en daar is het anders geregeld ofzo met hypotheken en consorten..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')