quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:13 schreef leolinedance het volgende:
Ik kan matrassen van de Ikea niet aanraden. Heb er veel foute verhalen over gehoord in mijn omgeving...
De Hässelback (2 keer 80 x 220cm). Ik heb begrepen dat dat het meest stevige matras is?quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
welk matras gaat het om, dan kijk ik wel even voor je
Kinderachtige reactie zeg, en dat nog wel voor een modquote:Op woensdag 17 mei 2006 11:26 schreef Adelante het volgende:
[..]
best getest in de consumentenbond heb je zeker ook gemist in "jouw omgeving"
Nee, jouw reactie was vooral erg gemotiveerd en goed onderbouwd.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:31 schreef leolinedance het volgende:
Kinderachtige reactie zeg, en dat nog wel voor een mod![]()
Zal het morgen even voor je navragen aan een collega van de bedden afdelingquote:Op woensdag 17 mei 2006 11:29 schreef Koningin het volgende:
De Hässelback (2 keer 80 x 220cm). Ik heb begrepen dat dat het meest stevige matras is?
Ik moet er een hebben die zo hard mogelijk is en waar ik niet in wegzak......
Het klopt anders wél wat ze zegt, itt tot jouw "uit mijn omgeving" vage opmerking.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Kinderachtige reactie zeg, en dat nog wel voor een mod![]()
quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:41 schreef Syrena het volgende:
Het klopt anders wél wat ze zegt, itt tot jouw "uit mijn omgeving" vage opmerking.
OK, dank je wel.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zal het morgen even voor je navragen aan een collega van de bedden afdeling.
Hahahaha sorry! Maar ik heb dus al die tijd gedacht dat...quote:
Zoekt en gij zult vinden.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:32 schreef leolinedance het volgende:
2 stellen die ik ken hebben matrassen bij de Ikea gekocht, en die waren na 2 jaar versleten. Dat is al wel een paar jaar geleden, dus misschien is het verbeterdIk ben trouwens zelf ook nog opzoek naar matrassen. Ik welke prijsklasse liggen ze bij de ikea?
(140x200 of 2x 70x200)
Ja en?quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:11 schreef TimC het volgende:
Zo om nog even terug te komen op de aankomende verbouwing van de vestiging Heerlen. Ik heb vandaag te horen gekregen dat de marges die gelden per m2 per store type dus a,b,c store veranderd gaan worden. Dat reselteerd dus dat die marges omhoog geschroefd gaan worden en Heerlen dus grootste van Nederland wordt. Amsterdam zal dus niet aan die nieuwe oppervlakte voldoen die voor een nieuwe A store gaan gelden en Heerlen dus wel!!![]()
IKEA geeft ruime garanties op alle matrassen, op sommige zelfs 10 jaar, misschien slim als die 2 stellen die jij kent eens hun kassabonnetje gaan opzoeken?quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:32 schreef leolinedance het volgende:
2 stellen die ik ken hebben matrassen bij de Ikea gekocht, en die waren na 2 jaar versleten. Dat is al wel een paar jaar geleden, dus misschien is het verbeterdIk ben trouwens zelf ook nog opzoek naar matrassen. Ik welke prijsklasse liggen ze bij de ikea?
(140x200 of 2x 70x200)
Als je een binnenveringsmatras wil, is dat een stevige idd.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:29 schreef Koningin het volgende:
[..]
De Hässelback (2 keer 80 x 220cm). Ik heb begrepen dat dat het meest stevige matras is?
Ik heb een witte (staat inmiddels op de slaapkamer), dat is die van 69 euro (voor de TV) en twee langwerpige (staan niet op de site en niet in de gids, ze stonden laatst wel in de Viva) en die kostten 45 euro per stuk (rooie) En dan heb je nog een bredere, met twee deuren boven elkaar, maar die heb ik maar niet ook nog gekochtquote:Op donderdag 18 mei 2006 10:20 schreef Jokielanda het volgende:
Syrena: welke Ps kastjes heb je dan?? die kleine voor tv of die grotere.
Want bij Duiven zijn ze er niet meer en komen ook niet meer zeiden ze tegen mij
Hoe lang is de garantie? En zijn daar vreemde voorwaarden aan??quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:08 schreef Ieneminie het volgende:
[..]
Als je een binnenveringsmatras wil, is dat een stevige idd.
Ik heb de sultan furudal, ook zo'n hele stevige, en ik moet zeggen, hij ligt heerlijk!
Hiervoor had ik ook een ikeamatras was prima! Die ligt nu bij mijn ouders op de logeerkamer, aangezien ik nu een 2persoonsbed heb. Maar die is dus een jaar of 5 oud, en nog geen deuk in het midden! (en als dat wel zou gebeuren heb je natuurlijk nog altijd je garantie)
Op de mijne (Forsbacka) zit 25 jaar garantie. Staat iig op het garantiebewijs.quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:59 schreef Koningin het volgende:
[..]
Hoe lang is de garantie? En zijn daar vreemde voorwaarden aan??
Heerlen de grootste?Dat wordt leuk!
Ik ga toch maar eens kijken bij de Ikea voor een matrasquote:Op donderdag 18 mei 2006 10:08 schreef Ieneminie het volgende:
[..]
Als je een binnenveringsmatras wil, is dat een stevige idd.
Ik heb de sultan furudal, ook zo'n hele stevige, en ik moet zeggen, hij ligt heerlijk!
Hiervoor had ik ook een ikeamatras was prima! Die ligt nu bij mijn ouders op de logeerkamer, aangezien ik nu een 2persoonsbed heb. Maar die is dus een jaar of 5 oud, en nog geen deuk in het midden! (en als dat wel zou gebeuren heb je natuurlijk nog altijd je garantie)
Waarom is latex het best? Wat is het verschil met binnenveringsmatrassen?quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik ga toch maar eens kijken bij de Ikea voor een matras![]()
Ik heb me laten vertellen dat latex het beste is. Het enige latexmatras bij de Ikea is nog te betalen (230 euro ofzo) dus maar eens proberen binnenkort![]()
Volgens wikipedia:quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:52 schreef Koningin het volgende:
[..]
Waarom is latex het best? Wat is het verschil met binnenveringsmatrassen?
ff gekeken, maar matrassen van 220 cm lang zijn sowieso niet in de vestiging op voorraad en moeten via het centrale distributiemagazijn besteld worden: levertijd is ongeveer 12 dagen en transport naar huis is gratis.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:29 schreef Koningin het volgende:
Als het je niks interreseert reageer dan niet zo kortzichtig, concentreer jij je nu maar op je matrassen!!quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:14 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja en?
He die matrassen zijn best goedkoop!
Volgens mij kun je die heel goed combineren met de NON lampenquote:Op donderdag 18 mei 2006 13:49 schreef Gio het volgende:
Vraagje over de Hopen garderobe kast: Er staat dat deze is voorbereid voor belichting, maar dat die afzonderlijk wordt verkocht. Echter, welke lampen moet je dan erbij kopen? Ik zie ze namelijk niet erbij staan.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
ff gekeken, maar matrassen van 220 cm lang zijn sowieso niet in de vestiging op voorraad en moeten via het centrale distributiemagazijn besteld worden: levertijd is ongeveer 12 dagen en transport naar huis is gratis.
IKEA verwisselt niet meer op één moment de collectie, maar het hele jaar door... Er komt continu nieuw assortiment binnenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:54 schreef Fiorenza het volgende:
Medewerkers?![]()
Hebben jullie nog een voorproefje van nieuwe artikelen? Ben al weer uitgekeken op het bestaande assortiment![]()
de 80*200 matrassen zijn op voorraad momenteelquote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:39 schreef Koningin het volgende:
![]()
Ik bedoel ook 80 x 200 cm
![]()
Als ik ze laat thuis bezorgen is het dan ook gratis? Of moet ik ze gewoon zelf mee naar huis nemen?
jawel maar dan nog...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:43 schreef WebForce het volgende:
[..]
IKEA verwisselt niet meer op één moment de collectie, maar het hele jaar door... Er komt continu nieuw assortiment binnen.
OK, dankequote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
de 80*200 matrassen zijn op voorraad momenteel
en nee die worden NIET gratis thuidbezorgd, omdat ze in de winkel op voorraad zijn en dus zelf meegenomen kunnen worden. alleen artikelen die speciaal besteld moeten worden uit het centrale opslag magazijn worden gratis bezorgd.
JARPEN is toch ook een boekenplank? Moet kunnen lijkt mijquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:11 schreef MissyMirjaM het volgende:
dag lieve ikea'ers
ik heb de BJÄRNUM/JÄRPEN als wandplanken met bijbehorende consoles, nu heb ik misschien een stomme vraag, maar ik wil ze als boekenplanken gebruiken, ze zijn 'gewoon' aan de muur gemonteerd, kan ik er rustig een flinke rij boeken opzetten zonder dat de plank naar beneden stort?
ik dacht het wel ja, maar wist het niet zeker, kon ook nergens een maximum belasting vindenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:33 schreef WebForce het volgende:
[..]
JARPEN is toch ook een boekenplank? Moet kunnen lijkt mij.
Langzaam opbouwen!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:55 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik dacht het wel ja, maar wist het niet zeker, kon ook nergens een maximum belasting vinden
maar er staat al een rijtje op, en vooralsnog is er niks aan de hand
moet je tijd makenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:04 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Ik krijg nog steeds een nieuw Ikea bed maar nog geen tijd om te halen
Check de Duitse IKEA site voor de nieuwe Besta serie, dit is in Nederland ondertussen ook aan het binnendruppelen. Op de Zweedse site (www.ikea.se) kan je een mooi filmpje zien van de nieuwe IKEA Stockholm serie. Dit wordt rond augustus verwacht in Nederland. Dit zijn wel zo ongeveer de spectaculairste nieuwe artikelen....quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:38 schreef Fiorenza het volgende:
[..]
jawel maar dan nog...
* ongeduldig is...![]()
Hoe korter je plank hoe hoger de draagkracht van deze plank.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:55 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik dacht het wel ja, maar wist het niet zeker, kon ook nergens een maximum belasting vinden
maar er staat al een rijtje op, en vooralsnog is er niks aan de hand
Hoezo? waren ze niet op voorraad dan? 'Normaal' zijn artikelen binnen ongeveer 7 dagen weer op voorraad. Maar het zou ook kunnen zijn dat deze artikelen een wat langere levertijd heeft...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:23 schreef MaLo het volgende:
Hoi, daar ben ik weer met een vraag .
Hoe lang duurt het gemiddeld voordat PAX onderdelen besteld zijn?
Ik zie op de Duitse site wel een special over STOCKHOLM, maar waar vind je dat BESTA? Ik zie het niet staan. Heb je een link?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:32 schreef JC-Rags het volgende:
[..]
Check de Duitse IKEA site voor de nieuwe Besta serie, dit is in Nederland ondertussen ook aan het binnendruppelen. Op de Zweedse site (www.ikea.se) kan je een mooi filmpje zien van de nieuwe IKEA Stockholm serie. Dit wordt rond augustus verwacht in Nederland. Dit zijn wel zo ongeveer de spectaculairste nieuwe artikelen....
Dit was meer een vraag uit voorzorg. Dat als wij de sleutel van ons huis hebben en de PAX kast willen kopen, we niet nog 3 weken moeten wachten als er een onderdeel niet op voorraad was. Ik had laatst bij Ikea begrepen dat PAX niet altijd op voorraad was, vandaarquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:07 schreef Bartjebart het volgende:
Hoezo? waren ze niet op voorraad dan? 'Normaal' zijn artikelen binnen ongeveer 7 dagen weer op voorraad. Maar het zou ook kunnen zijn dat deze artikelen een wat langere levertijd heeft...
Ik heb idd een aantal weken moeten wachten tot de deurpanelen weer in voorraad waren (er was net een actie geweest). Iig even de site checken voordat je gaatquote:Op zaterdag 20 mei 2006 07:33 schreef MaLo het volgende:
[..]
Dit was meer een vraag uit voorzorg. Dat als wij de sleutel van ons huis hebben en de PAX kast willen kopen, we niet nog 3 weken moeten wachten als er een onderdeel niet op voorraad was. Ik had laatst bij Ikea begrepen dat PAX niet altijd op voorraad was, vandaar.
Kijk dat bedoel ik ! bedankt!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:32 schreef JC-Rags het volgende:
[..]
Check de Duitse IKEA site voor de nieuwe Besta serie, dit is in Nederland ondertussen ook aan het binnendruppelen. Op de Zweedse site (www.ikea.se) kan je een mooi filmpje zien van de nieuwe IKEA Stockholm serie. Dit wordt rond augustus verwacht in Nederland. Dit zijn wel zo ongeveer de spectaculairste nieuwe artikelen....
Meestal wel, Duitsland is de grootste afnemer en Zweden... Sjaquote:Op zaterdag 20 mei 2006 10:52 schreef Fiorenza het volgende:
[..]
Kijk dat bedoel ik ! bedankt!![]()
Zijn DLD en Zweden altijd de eersten met de nieuwe producten?
Zweden ligt idd voor de hand, maar ja.. hoeft niet altijd zo te zijn.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:46 schreef WebForce het volgende:
[..]
Meestal wel, Duitsland is de grootste afnemer en Zweden... Sja
ik denk ik quote 'm nog een keerquote:Op woensdag 17 mei 2006 11:13 schreef leolinedance het volgende:
Ik kan matrassen van de Ikea niet aanraden. Heb er veel foute verhalen over gehoord in mijn omgeving...
Funural, funeral? leuke naam, slaap je zeker heel vredigquote:Op zondag 21 mei 2006 01:24 schreef leolinedance het volgende:
Vandaag 2 matrassen gekocht bij de Ikea. Sultan Funural ofzo is het geworden![]()
klopt, maar ik ben van mening veranderd nadat ik ze zelf heb getest en er het een en ander over heb gelezenquote:
Deze is het http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategoryId=15558&catalogId=10103&storeId=9&productId=41381&langId=-22&parentCats=15558*15615*16085quote:Op zondag 21 mei 2006 12:17 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Funural, funeral? leuke naam, slaap je zeker heel vredig![]()
Ik heb nog eens verder gezocht en het beste (besta?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:46 schreef Don_Tom het volgende:
Kan Besta ook niet vinden, direct linkje?
Ik heb ze in Hengelo al gezien, in ieder geval die bovenstequote:Op zondag 21 mei 2006 19:20 schreef Maerycke het volgende:
Zijn de zomerse Inget posters zoals ze op de Zweden site zijn hier ook al te verkrijgen?
Voorbeeld:
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Je leest niet goed, Adelante.quote:Op zondag 21 mei 2006 19:08 schreef Adelante het volgende:
ouderwets is het niet echt te noemen, strak en hoogglans elementen (in wit, zwart of rood) met zilveren afwerking zal met name de jongere doelgroep moeten aanspreken.
ik las het inderdaad als bijvoeglijk voornaamwoord dat sloeg op de serie in plaats van een bijwoordelijke bepaling die sloeg op uitgebreidquote:Op zondag 21 mei 2006 20:04 schreef Nuvole het volgende:
Je leest niet goed, Adelante..
Als ik bedoelde dat ik de serie ouderwets eruit vind zien, had ik wel "ouderwetse" getypt. Ik bedoel"ouderwets uitgebreid"
. Een lekker volledige serie dus. Hebben jullie het
boekenkasttrapje
in de folder al zien staan?
Ouderwets goed verkopen zal het zeker!! In veel vestigingen (o.a. Utrecht en Breda) is Besta al helemaal compleet te bewonderen. In Amsterdam over 1,5 week!!quote:Op zondag 21 mei 2006 20:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik las het inderdaad als bijvoeglijk voornaamwoord dat sloeg op de serie in plaats van een bijwoordelijke bepaling die sloeg op uitgebreid
Wij hebben de complete serie ook al een tijdje staan (op een aantal onderdelen na dan omdat die nog niet binnen zijn).quote:Op zondag 21 mei 2006 20:04 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Je leest niet goed, Adelante..
Als ik bedoelde dat ik de serie ouderwets eruit vind zien, had ik wel "ouderwetse" getypt. Ik bedoel"ouderwets uitgebreid"
. Een lekker volledige serie dus. Hebben jullie het
boekenkasttrapje
in de folder al zien staan?
Zit ik hier wel goed voor deze vraag, of gaat het hier alleen om matrassen en posters ?quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:53 schreef WebbySP het volgende:
Voor de PAX serie (kastensysteem) zag ik gisteren van die schoenenrekken. uitschuifbaar op rails en met opstaande pennen waarop een kunstof kapje is gemonteerd om de schoenen te beschermen.
MEGA-HANDIG !!
Nu heb ik gezien dat de afmetingen 100cm breed en 35cm diep zijn.
Volgens mij kun je echter de breedte inkorten (ijzerzaagje) en misschien ook wel de diepte ? Hoewel je dan zit met de laderail die misschien niet in te korten valt.....?
Het gaat erom dat ik het wil gaan monteren in een nis die 33cm diep is en 80cm breed.
Kan dit ?
Kan één van de Ikea-medewerkers hier misschien een zinnige uitspraak over doen ??
Met zo'n attitude krijg je vast heel snel antwoordquote:Op maandag 22 mei 2006 12:23 schreef WebbySP het volgende:
[..]
Zit ik hier wel goed voor deze vraag, of gaat het hier alleen om matrassen en posters ?
![]()
Ja, hoor al een paar jaar! Dit zijn 50X70 formaat posters... De poster van Adelante is ook al een tijd verkrijgbaar (30X88, daar is de lijst keus nog wat gering, alleen aluminium en zwartbruin).quote:Op zondag 21 mei 2006 19:20 schreef Maerycke het volgende:
Zijn de zomerse Inget posters zoals ze op de Zweden site zijn hier ook al te verkrijgen?
Voorbeeld:
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Dit is een erg specefieke vraag en niemand van de aanwezigen hier werkt op de wandkasten/PAX afdeling... Lijkt mij dat je even langs moet gaan om deze vraag beantwoord te krijgen. Garantie en dergelijke vervalt namelijk ook bij zo'n actie...quote:Op maandag 22 mei 2006 12:23 schreef WebbySP het volgende:
[..]
Zit ik hier wel goed voor deze vraag, of gaat het hier alleen om matrassen en posters ?
![]()
Door naar de keukenafdeling te gaanquote:Op dinsdag 23 mei 2006 08:17 schreef Ozziecar het volgende:
Goedemorgen Ikea-medewerkers, mag ik even om jullie advies vragen?
Misschien weet Snarf het wel, het gaat nl. om een keukenvraagstuk(je).
Wij gaan binnenkort verhuizen en in ons nieuwe huis zit nog een vrij nieuwe keuken met inbouwapparatuur. Niks mis met de keuken, wel met de frontjes.
Nu had ik een tijdje geleden al gezien dat er bij Ikea losse frontdelen verkocht worden, dat lijkt me wel wat voor onze keuken!
Ik denk dat ik voor de deurtjes van de Faktum Stat ga kiezen.
Nu de vraag: op die losse bestellijst voor deurtjes kan ik nergens een frontpaneel voor de inbouwvaatwasser vinden.
Weet iemand hoe dit evt. opgelost kan worden?
Mijn dank is groot!
Servicemedewerker aan het woord (of beter, aan het toetsenbord): voor de vaatwasser wordt als front doorgaans een deur van 60x70cm gebruikt. Daar zitten wel scharniergaten in maar die zie je toch niet als ie op een vaatwasser gebruikt wordt. Op de keukenafdeling kunnen ze je laten zien hoe dat gemonteerd zit (komt neer op: klik, klaarquote:Op dinsdag 23 mei 2006 08:17 schreef Ozziecar het volgende:
Goedemorgen Ikea-medewerkers, mag ik even om jullie advies vragen?
Misschien weet Snarf het wel, het gaat nl. om een keukenvraagstuk(je).
Wij gaan binnenkort verhuizen en in ons nieuwe huis zit nog een vrij nieuwe keuken met inbouwapparatuur. Niks mis met de keuken, wel met de frontjes.
Nu had ik een tijdje geleden al gezien dat er bij Ikea losse frontdelen verkocht worden, dat lijkt me wel wat voor onze keuken!
Ik denk dat ik voor de deurtjes van de Faktum Stat ga kiezen.
Nu de vraag: op die losse bestellijst voor deurtjes kan ik nergens een frontpaneel voor de inbouwvaatwasser vinden.
Weet iemand hoe dit evt. opgelost kan worden?
Mijn dank is groot!
Klopt, is ook hartstikke nieuw. Deze zal in de nieuwe catalogus die rond 1 september uit komt te bewonderen zijn...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 01:27 schreef ROG het volgende:
Expedit vakkenkasten zijn er toch in 3 maten tegenwoordig: een grote van 185x185, dan 4 bij 4 vaks van 149x149 oid en een 3 bij 2 vaks toch? Die laatste is alleen nergens online te vinden?
Euhm het koelkastje dat we dan in de aanbieding hebben kan gewoon vrijstaand gebruikt worden...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:42 schreef E.T. het volgende:
even een vraagje voor m'n schoonouders.. De koelkast die komende woonsdag in de aanbieding is voor 99 euro, is dat een inbouwmodel of vrijstaand?
vriesvakje niet nodig, ze zijn gewoon op zoek naar een goedkoop tafelmodelletje en zagen deze in de folder staan.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Euhm het koelkastje dat we dan in de aanbieding hebben kan gewoon vrijstaand gebruikt worden...
De koelkast heeft trouwens geen vriesvakje...
Hahahaha... als ik dat zo hoor dan lijkt me dit een perfect koelkastje... En dat voor maar 99.-!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:36 schreef E.T. het volgende:
[..]
vriesvakje niet nodig, ze zijn gewoon op zoek naar een goedkoop tafelmodelletje en zagen deze in de folder staan.
en om die oudjes nou niet voor niks naar Barendrecht te laten rijden, dacht ik: laat ik 't even navrgen voor ze
Onwaarschijnlijk lage prijzen!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hahahaha... als ik dat zo hoor dan lijkt me dit een perfect koelkastje... En dat voor maar 99.-!
Thanks, dacht even dat ik gek werd. Probeerde het aan een collegaatje uit te leggen online, maar ze snapte het niet omdat ie niet op de site stond.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:45 schreef JC-Rags het volgende:
[..]
Klopt, is ook hartstikke nieuw. Deze zal in de nieuwe catalogus die rond 1 september uit komt te bewonderen zijn...
Overigens krijgen we ook een Expedit tv-kast (voor flatscreens) en komt er een Markor (klassieke kast) in Expedit-stijl. Met vakken dus....
Ik zou ze wel om 10 uur binnen laten zijn a.s. woonsdag, dit is de eerste aanbieding sinds tijden waar wel weer eens een rush op kan ontstaanquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:36 schreef E.T. het volgende:
vriesvakje niet nodig, ze zijn gewoon op zoek naar een goedkoop tafelmodelletje en zagen deze in de folder staan.
en om die oudjes nou niet voor niks naar Barendrecht te laten rijden, dacht ik: laat ik 't even navrgen voor ze
dekmatrassen gaan helaas maar tot 2m inderdaadquote:Op woensdag 24 mei 2006 08:29 schreef Dave het volgende:
Een vraag: heeft Ikea ook dekmatrassen in de maat 1.80x2.10? (Volgens de site gaan ze 'maar' tot lengte 2.00m, dus 't zal wel niet...)
Klötezööi.quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
dekmatrassen gaan helaas maar tot 2m inderdaad.
Edit: nog niemand heeft zich gemeld!!quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:01 schreef TimC het volgende:
Ik heb eerder deze week te horen gekregen van mijn storemanager dat de hoofdprijs in Heerlen is gevallen, Alleen zijn ze bang of het een duitser of belg betreft...
En dan? Vervalt ie dan?quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:01 schreef TimC het volgende:
Ik heb eerder deze week te horen gekregen van mijn storemanager dat de hoofdprijs in Heerlen is gevallen, Alleen zijn ze bang of het een duitser of belg betreft...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |