Kijk je dan ook wat voor auto hij rijd ?quote:Op woensdag 26 april 2006 13:00 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jij komt nooit buiten? Jij hebt nog nooit een lelijke kerel met een lekker wijf aan de arm zien lopen? Ik genoeg hoor.
Dat zet ik toch ook neer...misschien dacht ze dat hij een model was ipv voetballur...daarom zeg ik yeah right niet weten wie HIJ isquote:Op woensdag 26 april 2006 12:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Slimpie.
HIJ hoeft niet te weten wie ze is, ik zou dr ook spontaan dekken als ik de kans kreeg. Tis gewoon een lekker wijf..
het gaat erom dat ZIJ niet zou hebben geweten wie hij was.
maar goed, weer genoeg over de randzaken lijkt me zo. Er staat een flinke pot voetval te wachten vanavond.
Ajax is toch net als Milan, het cluppie van Rijkaard. Het zit in zijn hart. Maar Rijkaard lijkt mij ook van niet dat hij gaat komen, hij heb nu het beste elftal van de wereld.quote:Op woensdag 26 april 2006 13:04 schreef Everett het volgende:
Ik snap niet dat mensen denken dat Rijkaard en/of Ten Cate naar Ajax zouden komen. Als ik Rijkaard zou zijn, dan zou ik echt niet één reden kunnen bedenken om Barcelona te verlaten en naar Ajax te gaan. Als iemand wel een goede reden kan bedenken, dan houd ik me aanbevolen.
Van Gaal lijkt mij een stuk logischer. Hij heeft het afgelopen jaar in de media al meerdere keren open gesolliciteerd. Martin van Geel probeert alles wat goed is aan AZ naar Ajax te halen, dus waarom Van Gaal niet? Ik denk ook dat het niet voor niets is dat Van Geel een stadion verbod van AZ heeft gekregen.
GLORYHUNTERquote:Op woensdag 26 april 2006 13:05 schreef Nega het volgende:
Ik heb zin in de wedstrijd.Ik schaam me, het is pas me eerste wedstrijd van het seizoen.
quote:
quote:Op woensdag 26 april 2006 12:55 schreef rubbereend het volgende:
Rijkaard naar Ajax, Ten Cate naar PSVAJAX
Volgend jaar zit je zeker in het AZ topic en kom je hier af en toe alleen om te zeggen hoe kut Ajax wel niet is. *flashback*quote:Op woensdag 26 april 2006 13:08 schreef Nega het volgende:
[..]Ik ga alleen naar wedstrijden wanneer ik het volste vertrouwen heb. En dit seizoen had ik dat niet echt. Geld speelde ook een rol, maar dat is geen smoes.
yepquote:Op woensdag 26 april 2006 13:01 schreef jimjim1983 het volgende:
is er vrije verkoop vanavond?
Nooit, Ajax voor het leven.quote:Op woensdag 26 april 2006 13:10 schreef devv05 het volgende:
[..]
Volgend jaar zit je zeker in het AZ topic en kom je hier af en toe alleen om te zeggen hoe kut Ajax wel niet is. *flashback*
Dan ben jij er ook zeker een die maar 90% voor een kaartje betaalt en altijd als het slecht gaat 10 min voor de wedstrijd al weer vertrektquote:Op woensdag 26 april 2006 13:08 schreef Nega het volgende:
[..]Ik ga alleen naar wedstrijden wanneer ik het volste vertrouwen heb. En dit seizoen had ik dat niet echt. Geld speelde ook een rol, maar dat is geen smoes.
quote:Op woensdag 26 april 2006 13:10 schreef devv05 het volgende:
[..]
Volgend jaar zit je zeker in het AZ topic en kom je hier af en toe alleen om te zeggen hoe kut Ajax wel niet is. *flashback*
Misschien tekent Frank wel weer bij beidequote:Op woensdag 26 april 2006 12:55 schreef rubbereend het volgende:
Rijkaard naar Ajax, Ten Cate naar PSV [afbeelding]
quote:Op woensdag 26 april 2006 13:10 schreef devv05 het volgende:
[..]
Niet zo zeuren.quote:Op woensdag 26 april 2006 13:25 schreef twi het volgende:
Wat een heerlijk sfeertje weer in dit topic zeg. Genieten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |