quote:Op woensdag 26 april 2006 10:47 schreef ehqo het volgende:
Oh god, ik zat niet op te letten.. Het spijt me zo.
.
Geen dank.quote:Op woensdag 26 april 2006 10:48 schreef Pheno het volgende:
Hallo, ik was al aan het zoeken waar de nieuwe bef was
Ben jij nieuw, of zo?quote:
Leuk woord. Nog een paar keer lezen.quote:Op woensdag 26 april 2006 10:50 schreef Pheno het volgende:
krokettentekort
Ja, het is een gemeen leeswoord. En ook lastig als je er last van hebtquote:
Is al goed.quote:Op woensdag 26 april 2006 10:54 schreef ehqo het volgende:
[..]
Een beetje, maar niet helemaal.
Het zal niet weer gebeuren.
Ah, je was nog niet helemaal wakker.quote:Op woensdag 26 april 2006 11:03 schreef ehqo het volgende:
Ik zat naar mijn kopje thee te staren, onwetend wat ik allemaal aanrichtte.
Zo'n roesje. Veel staren, weinig op de zintuigen in laten werken zeg maar. Dat moet morgen beter anders wordt het rijexamen nog een grappig verhaal.quote:Op woensdag 26 april 2006 11:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ah, je was nog niet helemaal wakker..
Alvast succes gewenst, dan.quote:Op woensdag 26 april 2006 11:15 schreef ehqo het volgende:
[..]
Zo'n roesje. Veel staren, weinig op de zintuigen in laten werken zeg maar. Dat moet morgen beter anders wordt het rijexamen nog een grappig verhaal.
Tja, ik ben ook maar begonnenquote:
Ja, dat is niet de bedoeling voor mij vandaagquote:
En dat drukt de pretquote:Op woensdag 26 april 2006 12:46 schreef Pheno het volgende:
het topic is dood
nogalquote:
Maarja... we doen er zelf ook weinig aan om het te veranderenquote:
Ik lunchquote:Op woensdag 26 april 2006 12:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Maarja... we doen er zelf ook weinig aan om het te veranderen![]()
posten met volle mond is onbeleefdquote:Op woensdag 26 april 2006 12:59 schreef Chowi het volgende:
Post eens door, verdulle.
Zelf!quote:Op woensdag 26 april 2006 12:59 schreef Chowi het volgende:
Post eens door, verdulle.
Oh ja, excuus!quote:
Nou vooruit.... Gaat het alweer wat beter?quote:
Is iedereen op vakantie of zo ?quote:
Mt werkt tegenwoordig... McD moet 1 keer per week naar school, dat zal toevallig vandaag zijn denk. enzquote:
Bedankt voor het posten en tot ziensquote:Op woensdag 26 april 2006 13:34 schreef ehqo het volgende:
Ik doe er ook weer eens een.
Mt. werkte altijd al, maar nu harder.quote:Op woensdag 26 april 2006 13:23 schreef jackson het volgende:
[..]
Mt werkt tegenwoordig... McD moet 1 keer per week naar school, dat zal toevallig vandaag zijn denk. enz
Hoi he.quote:Op woensdag 26 april 2006 13:35 schreef jackson het volgende:
[..]
Bedankt voor het posten en tot ziens
Jah.... ik weet etquote:Op woensdag 26 april 2006 13:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mt. werkte altijd al, maar nu harder..
Houdoe!quote:
Ik ook niet... wil gewoon SC'en de hele dag. Logisch maar kan nergensquote:Op woensdag 26 april 2006 14:25 schreef ehqo het volgende:
Ik kan nergens een leuk topic vinden.
zoutvaatje.jpg
Goedemorgenquote:
Zelfs in R&P nietquote:Op woensdag 26 april 2006 14:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik ook niet... wil gewoon SC'en de hele dag. Logisch maar kan nergens
Jah... beetje jammerquote:Op woensdag 26 april 2006 14:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zelfs in R&P niet
Trage kutfokkers ook
Daar kijk ik verder vaak niet eensquote:Op woensdag 26 april 2006 14:30 schreef ehqo het volgende:
Een stel mongolen zit in OvjL ook alle topics te verneuken.
O. Hoi!quote:
Achja... ik als auto-freak lees ook nog wel wat PTA soms. En post in het nurburgring topicquote:Op woensdag 26 april 2006 14:33 schreef ehqo het volgende:
[..]
Het werkt ook allemaal best ontmoedigend nu.
quote:Op woensdag 26 april 2006 14:38 schreef Chowi het volgende:
Hé, c., hoe zit het nou met die diskmag?.
Kreeg ik net vandaag binnen.quote:Hi Cerror!
Mate, I just rush to tell You that magazine isn't finished,
so arm Yourself in bigger patience please. We are mad too,
we cannot solve some probs with msx replayer and intro
should arrive any day now...
I promise to let You know when the mag is out,
cheers!
Michal
Grey
Poker. Gister nog gedaan.quote:Op woensdag 26 april 2006 14:34 schreef jackson het volgende:
[..]
Achja... ik als auto-freak lees ook nog wel wat PTA soms. En post in het nurburgring topic. Verder vind ik UVT wel tof
... Lees graag het pokertopic
Wat speel je? Ik afgelopen weekendquote:
Ok top... No limit ? Om geld of voor de lol?quote:Op woensdag 26 april 2006 14:48 schreef ehqo het volgende:
[..]
Texas Hold Em geloof ik, gewoon met vrienden. Gezellig altijd.
It takes 5mins to learn but a lifetime to master...quote:Op woensdag 26 april 2006 14:50 schreef Chowi het volgende:
Ik kan niet pokeren!
Hm. Ik zou het graag eens leren. Er zijn teveel kaartspellen die ik nog niet kan.quote:Op woensdag 26 april 2006 14:52 schreef jackson het volgende:
[..]
It takes 5mins to learn but a lifetime to master...
Zo geleerd dus
Wel voor geld, niet veel. Maar zonder geld speel je anders, en dat is niet leuk. Geen idee wat no limit is, maar we spelen cashgames of toernooitje afhankelijk van waar we zin in hebben.quote:Op woensdag 26 april 2006 14:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Ok top... No limit ? Om geld of voor de lol?
Zeker gezellig... ikzelf speel ook texas hold'em
Het is echt super simpel.... Lastig zo uit te leggen maar je snap het echt binnen 10minquote:Op woensdag 26 april 2006 14:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hm. Ik zou het graag eens leren. Er zijn teveel kaartspellen die ik nog niet kan.
Het is inderdaad makkelijk leren. Het is wel het enige kaartspel dat ik ken, naast pesten. Ooit kon ik klaverjassen, maar nu niet meer.quote:Op woensdag 26 april 2006 14:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hm. Ik zou het graag eens leren. Er zijn teveel kaartspellen die ik nog niet kan.
No limit betekend dat je altijd/ ten alle tijden all-in kunt gaanquote:Op woensdag 26 april 2006 14:54 schreef ehqo het volgende:
[..]
Wel voor geld, niet veel. Maar zonder geld speel je anders, en dat is niet leuk. Geen idee wat no limit is, maar we spelen cashgames of toernooitje afhankelijk van waar we zin in hebben.
Klaverjassen verleer je niet.. Hoogstens dat alles even opgefrist moet worden!quote:Op woensdag 26 april 2006 14:55 schreef ehqo het volgende:
[..]
Het is inderdaad makkelijk leren. Het is wel het enige kaartspel dat ik ken, naast pesten. Ooit kon ik klaverjassen, maar nu niet meer..
Dan moet dat eens gebeuren.quote:Op woensdag 26 april 2006 14:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Klaverjassen verleer je niet.. Hoogstens dat alles even opgefrist moet worden!
Is ook lachen maar Poker is wel veeel toffer om te doenquote:
Mee eensquote:Op woensdag 26 april 2006 14:59 schreef ehqo het volgende:
En ja, we kunnen altijd all-in, dat is leuker.
Date is een eng woord!!quote:
Ik heb me er nog nooit in verdiept, eigenlijk. Van wie heb je die info.quote:Op woensdag 26 april 2006 15:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Date is een eng woord!!
En zondag heb je vast een kater van de oranjebitter.. Heb namelijk gehoord dat de feesten bij jou op Koninginnedag best te pruimen zijn!
Van iemand die dat wel kan weten, natuurlijk!quote:Op woensdag 26 april 2006 15:09 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik heb me er nog nooit in verdiept, eigenlijk. Van wie heb je die info.
Ah! Die!quote:Op woensdag 26 april 2006 15:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Van iemand die dat wel kan weten, natuurlijk!
Ik had het ook meer over de avondfeestjes..quote:Op woensdag 26 april 2006 15:14 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ah! Die!
Op koninginnedag kruip ik pas s'avonds uit mijn schulp, ik heb nooit zin om 2 meter per 5 minuten langs kleedjes met schroot te schuivelen.
Mee eens.... pas later op de middag gaat deze man lekker werken. Eerst grondig naar de klote in de Now & Wow vrijdagquote:Op woensdag 26 april 2006 15:14 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ah! Die!
Op koninginnedag kruip ik pas s'avonds uit mijn schulp, ik heb nooit zin om 2 meter per 5 minuten langs kleedjes met schroot te schuivelen.
Die zijn goed te pruimen ja. Mits bier.quote:Op woensdag 26 april 2006 15:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik had het ook meer over de avondfeestjes..
Bier moet wel lukken tochquote:Op woensdag 26 april 2006 15:19 schreef ehqo het volgende:
[..]
Die zijn goed te pruimen ja. Mits bier.
Ik moet meestal weer rijden zulke dagenquote:Op woensdag 26 april 2006 15:19 schreef ehqo het volgende:
[..]
Die zijn goed te pruimen ja. Mits bier.
Mooi mooiquote:
Gewoon preventief dronken worden, dan kun je niet rijden.quote:Op woensdag 26 april 2006 15:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik moet meestal weer rijden zulke dagen
Zo is hetquote:Op woensdag 26 april 2006 15:24 schreef ehqo het volgende:
[..]
Gewoon preventief dronken worden, dan kun je niet rijden.
Ik eigenlijk altijdquote:Op woensdag 26 april 2006 15:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik moet meestal weer rijden zulke dagen
Je hebt het maar zwaarquote:Op woensdag 26 april 2006 15:40 schreef Chowi het volgende:
Ben je ziek, moet je nog huishoudelijke taken verrichten óók.
Er worden hier écht veel wassen gedraaid.quote:
zo hoort het. Profiteur!quote:Op woensdag 26 april 2006 15:40 schreef Chowi het volgende:
Wat barbaars. Ik steun je mentaal. Daar heb je niets aan verder.quote:Op woensdag 26 april 2006 15:40 schreef Chowi het volgende:
Verdulle, ehqo. Je stelt me teleur.quote:Op woensdag 26 april 2006 15:47 schreef ehqo het volgende:
[..]
Wat barbaars. Ik steun je mentaal. Daar heb je niets aan verder.
Helegaar niet!quote:
Het maakt jou toch niets uit. Je doet maar alsohof.quote:Op woensdag 26 april 2006 15:48 schreef jackson het volgende:
Chow... laat ze maar lullen hoor, jij zit ermee
Lijkt me logisch op een forumquote:Op woensdag 26 april 2006 15:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het maakt jou toch niets uit. Je doet maar alsohof.
Net gedaan. Sorry.quote:Op woensdag 26 april 2006 15:50 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik wil je was ook wel komen draaien, moet je de lingerie nog?
Helegaar niet. Doen alsof is voor het plebs.quote:
Zegt ?!quote:Op woensdag 26 april 2006 15:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Helegaar niet. Doen alsof is voor het plebs.
Puik! Soms lul ik wel eens mee hoorquote:
Yay.quote:
Chowi.quote:
Dan ist zo!quote:
Kwets jij liever een mannelijk ego dan doen alsof?quote:Op woensdag 26 april 2006 15:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Helegaar niet. Doen alsof is voor het plebs.
Nee. Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 26 april 2006 15:56 schreef ehqo het volgende:
[..]
Kwets jij liever een mannelijk ego dan doen alsof?
tjoowiequote:Op woensdag 26 april 2006 15:57 schreef Chowi het volgende:
Gisteren lag ik in bed, toen ik me opeens afvroeg hoe jullie mijn username eigenlijk uitspreken..
Dus, vertel? Tsjoowie of sjoowie of dzjoowie of alvleesklier?
Hm, hm? Nou?
Tsjauwie? Ben je een fries?quote:Op woensdag 26 april 2006 15:59 schreef mcDavid het volgende:
tsjauwie, overigens!
Tschjauwie. Maar ik had er nog nooit dieper over nagedacht.quote:Op woensdag 26 april 2006 15:57 schreef Chowi het volgende:
Gisteren lag ik in bed, toen ik me opeens afvroeg hoe jullie mijn username eigenlijk uitspreken..
Dus, vertel? Tsjoowie of sjoowie of dzjoowie of alvleesklier?
Hm, hm? Nou?
Als je goed bent hoeft ze niet te doen alsofquote:Op woensdag 26 april 2006 15:56 schreef ehqo het volgende:
[..]
als in "chocola", of als in het engelse "chocolate" ?quote:Op woensdag 26 april 2006 16:01 schreef Chowi het volgende:
Het is gewoon tsjoowie, hoor!
okquote:Op woensdag 26 april 2006 16:01 schreef Chowi het volgende:
Het is gewoon tsjoowie, hoor!
Ik bedoelde in het algemeen. Wel aardig dat ze de klunsjes in hun waarde laat.quote:Op woensdag 26 april 2006 16:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je goed bent hoeft ze niet te doen alsof
Chocolate.quote:Op woensdag 26 april 2006 16:03 schreef mcDavid het volgende:
[..]
als in "chocola", of als in het engelse "chocolate" ?
Niet zo bot, meteen.quote:
Valt toch wel meequote:
Doet Chowi het met klunsjes?quote:Op woensdag 26 april 2006 16:04 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik bedoelde in het algemeen. Wel aardig dat ze de klunsjes in hun waarde laat.
Niet dat ik weet, maar hypothetisch he.quote:Op woensdag 26 april 2006 16:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Doet Chowi het met klunsjes?
Lijkt me niet het type daarvoor
Wat bedoel je daar nou weer mee?quote:Op woensdag 26 april 2006 16:04 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik bedoelde in het algemeen. Wel aardig dat ze de klunsjes in hun waarde laat.
Nou kijk.quote:
Waarop jij zei:quote:Op woensdag 26 april 2006 15:56 schreef ehqo het volgende:
[..]
quote:
Alle mannen zijn klunsjes?quote:
Ik vind het moeilijk om dat te zeggen. Maar het grootste deel, ja.quote:
Há, een MILF.quote:Op woensdag 26 april 2006 16:20 schreef Mokster het volgende:
Ha! Een tof clubje mensen!
Die moeten er ook zijn immers!quote:Op woensdag 26 april 2006 16:21 schreef Chowi het volgende:
Há, een MILF.
So truequote:Op woensdag 26 april 2006 16:20 schreef Mokster het volgende:
Ha! Tieten!quote:Op woensdag 26 april 2006 16:20 schreef Mokster het volgende:
Van wie?quote:
Ha! Ha!quote:
Het leek er toch betrekkelijk makkelijk uit te komen.quote:Op woensdag 26 april 2006 16:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk om dat te zeggen. Maar het grootste deel, ja.
Ik doelde op "alle mannen".quote:Op woensdag 26 april 2006 16:22 schreef ehqo het volgende:
[..]
Het leek er toch betrekkelijk makkelijk uit te komen.
Bestaan die dan wél echt?quote:Op woensdag 26 april 2006 16:23 schreef mcDavid het volgende:
[..]
van die vrome christenen die geen voorbehoedsmiddelen durven gebruiken.
Jij mag datquote:Op woensdag 26 april 2006 16:23 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik was zo onbeleefd om jouw tekst te stelen, ervan uitgaande dat je geen bezwaar zou maken.
Ik ken er een aantal.... maar waar in de buurtquote:Op woensdag 26 april 2006 16:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Wie kent een leuk tentje met goedkoop, erg goedkoop maar lekker eten?
Dat verzacht het leed enigszins, hoewel het best kan zijn dat ik ook "zo'n man" ben natuurlijk.quote:
de beren-restaurants. Mits studentenkorting.quote:Op woensdag 26 april 2006 16:25 schreef clumsy_clown het volgende:
*Schuimbekkend over de grond rolt.quote:
Die kans is groot, ja. Vooral omdat je geregistreerd bent op dit forum.quote:Op woensdag 26 april 2006 16:26 schreef ehqo het volgende:
[..]
Dat verzacht het leed enigszins, hoewel het best kan zijn dat ik ook "zo'n man" ben natuurlijk.
Ah! Een bekend onderwerp.quote:Op woensdag 26 april 2006 16:22 schreef mcDavid het volgende:
Ha! Tieten!
Wok2wok.quote:Op woensdag 26 april 2006 16:25 schreef clumsy_clown het volgende:
He, een slet!quote:Op woensdag 26 april 2006 16:20 schreef Mokster het volgende:
Ik ga even een minderwaardigheidscomplex ontwikkelen nu.quote:Op woensdag 26 april 2006 16:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Die kans is groot, ja. Vooral omdat je geregistreerd bent op dit forum..
De Febo.quote:Op woensdag 26 april 2006 16:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Lekkere patat graag, niet de febarfquote:
Maar wél goedkoop.quote:
Goedkoop is voor paupers. Ik haal alleen patat bij Vurens in Nijmegen. Handmade!quote:
Thuis is het lekkerder.quote:
Ik niet!quote:Op woensdag 26 april 2006 16:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Goedkoop is voor paupers. Ik haal alleen patat bij Vurens in Nijmegen. Handmade!
quote:Op woensdag 26 april 2006 16:25 schreef clumsy_clown het volgende:
ben jij de nieuwe sararaats?quote:
Ik vind em wel coolquote:Op woensdag 26 april 2006 16:32 schreef Chowi het volgende:
STERF
Van Dribbel gejat.quote:
Én onbeperkte hoeveelheid fritessaus.quote:
voor de helft ook.quote:Op woensdag 26 april 2006 16:35 schreef jackson het volgende:
Ach voor 50 euro kan je best met zijn 2-en ergens eten
quote:Op woensdag 26 april 2006 16:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Én onbeperkte hoeveelheid fritessaus. mayonaise..
Neenee, ze moet nog minstens een dag in leven blijven, anders heb ik vanavond niemand om de stad mee in te duiken.quote:
Voor 25 euro met zijn 2-en ergens eten. Lijkt me weinig boeiendquote:
Je gaat, met moemoe?quote:Op woensdag 26 april 2006 16:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neenee, ze moet nog minstens een dag in leven blijven, anders heb ik vanavond niemand om de stad mee in te duiken.
Enniehoe, ik had er bij moeten zeggen dat het in Rotterdam moet zijn ja.
Chilisausquote:
onbeperkt spare-ribs: ¤ 8,50quote:Op woensdag 26 april 2006 16:37 schreef jackson het volgende:
[..]
Voor 25 euro met zijn 2-en ergens eten. Lijkt me weinig boeiend![]()
Als je geen voor- of nagerecht bestelt en je tevens onthoudt van wijn of sterke drank, moet het best kunnen.quote:Op woensdag 26 april 2006 16:37 schreef jackson het volgende:
Voor 25 euro met zijn 2-en ergens eten. Lijkt me weinig boeiend![]()
Goh.quote:
Mên. Ik heb 50 euro waarmee ik het tot aan m'n volgende salaris moet doen.quote:Op woensdag 26 april 2006 16:35 schreef jackson het volgende:
Ach voor 50 euro kan je best met zijn 2-en ergens eten
okay, toegegeven: student zijn helpt.quote:Op woensdag 26 april 2006 16:41 schreef Mokster het volgende:
[..]
Als je geen voor- of nagerecht bestelt en je tevens onthoudt van wijn of sterke drank, moet het best kunnen.
Hmmz... geen wijn of sterke drank.
Inderdaad. Weinig boeiend.![]()
quote:Op woensdag 26 april 2006 16:42 schreef JDude het volgende:
Hoi! Doei!
Mag ik mee?quote:
Ik ben student! Maar wel van het decadente soort dat overdag werkt.quote:Op woensdag 26 april 2006 16:44 schreef mcDavid het volgende:
okay, toegegeven: student zijn helpt.
Een in [singles] bekend fenomeen: Dit is een S.quote:Op woensdag 26 april 2006 16:42 schreef JDude het volgende:
Hoi! Doei!
[Singles]. Daar kan ik me ook wel meldenquote:Op woensdag 26 april 2006 16:47 schreef Pheno het volgende:
Een in [singles] bekend fenomeen: Dit is een S.
Deja-vu. Straks gaan we het over kogelvis hebben!quote:Op woensdag 26 april 2006 16:48 schreef Pheno het volgende:
Naar de Japanner is altijd goed!
En anders zelf sushi makenWat overigens vele malen goedkoper is
kwam die van links?quote:Op woensdag 26 april 2006 16:50 schreef Mokster het volgende:
[..]
Deja-vu. Straks gaan we het over kogelvis hebben!
Wil jij proeven?quote:Op woensdag 26 april 2006 16:50 schreef Mokster het volgende:
[..]
Deja-vu. Straks gaan we het over kogelvis hebben!
Open een topic zou ik zeggen, ik ben weer van de partij!quote:Op woensdag 26 april 2006 16:49 schreef JDude het volgende:
[..]
[Singles]. Daar kan ik me ook wel melden.
Nee. Van onderen dit keer.quote:Op woensdag 26 april 2006 16:50 schreef mcDavid het volgende:
kwam die van links?
Want: geen [singles] zonder de getrouwde nep-single!quote:Op woensdag 26 april 2006 16:51 schreef Pheno het volgende:
Open een topic zou ik zeggen, ik ben weer van de partij!
nee, de (g)a(r)naalvisquote:
Zo is hetquote:Op woensdag 26 april 2006 16:53 schreef Mokster het volgende:
[..]
Want: geen [singles] zonder de getrouwde nep-single!
Hmmz... Zou ook kunnen.quote:Op woensdag 26 april 2006 16:53 schreef mcDavid het volgende:
was dat niet de potvis?
Neeeeeeeheeeeeeee!!! Niet doen!! Niet hier ook al!!quote:Op woensdag 26 april 2006 16:53 schreef Pheno het volgende:
nee, de (g)a(r)naalvis
Jij laat je tieten niet zienquote:Op woensdag 26 april 2006 16:57 schreef Chowi het volgende:
Jullie négeren mij.
Ik zit constant mijn shirtje omhoog te trekken, maar jullie kijken niet!quote:
Jullie beginnen over van onderenquote:Op woensdag 26 april 2006 16:56 schreef Mokster het volgende:
[..]
Neeeeeeeheeeeeeee!!! Niet doen!! Niet hier ook al!!
je webcam is stuk!quote:Op woensdag 26 april 2006 16:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik zit constant mijn shirtje omhoog te trekken, maar jullie kijken niet!
1 neger, 2 negeren.quote:Op woensdag 26 april 2006 16:57 schreef Chowi het volgende:
Jullie négeren mij.
Geen jager, geen negerquote:
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 26 april 2006 16:41 schreef Mokster het volgende:
[..]
Als je geen voor- of nagerecht bestelt en je tevens onthoudt van wijn of sterke drank, moet het best kunnen.
Hmmz... geen wijn of sterke drank.
Inderdaad. Weinig boeiend.![]()
Oh, daarom wil niemand meer dat ik de webcam aan doe!quote:
Neenee. Neger mag niet meer. Het is buijzeren sinds de negerzoen Buijs Zoen heet.quote:Op woensdag 26 april 2006 16:59 schreef mcDavid het volgende:
1 neger, 2 negeren.
Ik kijk overigens graag naar tieten hoor.quote:Op woensdag 26 april 2006 17:01 schreef Chowi het volgende:
Oh, daarom wil niemand meer dat ik de webcam aan doe!
Voor tieten is het moeilijk om lelijk te zijn. Behalve als ze hangen.quote:Op woensdag 26 april 2006 17:02 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik kijk overigens graag naar tieten hoor.
Maar alleen als ze lelijker zijn dan de mijne.
Om mezelf extra goed te voelen!
katoenplukkerszoen.quote:Op woensdag 26 april 2006 17:01 schreef Mokster het volgende:
[..]
Neenee. Neger mag niet meer. Het is buijzeren sinds de negerzoen Buijs Zoen heet.
Succes.quote:Op woensdag 26 april 2006 17:02 schreef Pheno het volgende:
Ik ga even krassen of zo
ok, gaan wij weer negeren.quote:Op woensdag 26 april 2006 17:02 schreef Pheno het volgende:
Ik ga even krassen of zo
Dat is een waarheid als een koe. Koe. Uiers. TIETEN!!!!!!!!!!!1111!!!!quote:Op woensdag 26 april 2006 17:02 schreef Chowi het volgende:
Voor tieten is het moeilijk om lelijk te zijn. Behalve als ze hangen.
Dus: negeren = katoenplukken!quote:Op woensdag 26 april 2006 17:03 schreef mcDavid het volgende:
katoenplukkerszoen.
Katoenpluk me niet! Verdulle.quote:
Daar zijn de meningen denk over verdeeltquote:Op woensdag 26 april 2006 17:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Voor tieten is het moeilijk om lelijk te zijn. Behalve als ze hangen.
Of verdeeld.quote:Op woensdag 26 april 2006 17:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen denk over verdeelt
Of ze verschillenquote:
neequote:Op woensdag 26 april 2006 17:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Ok.quote:
Tss, ik was hier veul eerderquote:Op woensdag 26 april 2006 17:08 schreef Chowi het volgende:
Komt nu heel R&P hier?
Ik hoop het nietquote:Op woensdag 26 april 2006 17:08 schreef Chowi het volgende:
Komt nu heel R&P hier?
En ik sta nog steeds niet in de OPquote:
schaapquote:
quote:Op woensdag 26 april 2006 17:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik moet nog eten vanavondquote:
Tja, JoeyT en normaal doenquote:Op woensdag 26 april 2006 17:10 schreef Mokster het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik jaloers ben op de OP.
Vind het nog altijd spijtig dat de mijne is weg-gereld.
Mag ik je er op attenderen dat dat voor de meeste redelijk wanstaltig overkomt?quote:
Had je er ook melk bij? Dat zou de geplaatste afbeelding wellicht kunnen verklaren...quote:Op woensdag 26 april 2006 17:13 schreef mcDavid het volgende:
oh sorry, ik heb net mijn ontbijt op.
ja. doch met frambozensmaak.quote:Op woensdag 26 april 2006 17:14 schreef Mokster het volgende:
[..]
Had je er ook melk bij? Dat zou de geplaatste afbeelding wellicht kunnen verklaren...
Ervan uitgaande dat zoiets lelijks geen heerlijke melk-met-frambozensmaak kan bevatten, neem ik aan dat jij dus niet de oorzaak bent geweest van het hangen en de driehoekige vorm.quote:Op woensdag 26 april 2006 17:16 schreef mcDavid het volgende:
ja. doch met frambozensmaak.
c_cquote:
Van wie hoorde je dat?quote:Op woensdag 26 april 2006 17:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Chowi.
Ik hoorde dat jouw tetten groter zijn though.
Ja, die zou eventueel kunnen beoordelen.quote:Op woensdag 26 april 2006 17:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Geen idee. JD kan beoordelen geloof ik hè? Maar die is er niet.
Maar nee, dan word ik weer uitgemaakt voor slet enzo, dus laten we maar ophouden over tetten.quote:Op woensdag 26 april 2006 17:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, die zou eventueel kunnen beoordelen.
Goed.quote:Op woensdag 26 april 2006 17:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maar nee, dan word ik weer uitgemaakt voor slet enzo, dus laten we maar ophouden over tetten.
Alleen de verkapte.quote:Op woensdag 26 april 2006 17:34 schreef Mokster het volgende:
Sletten worden hier niet gewaardeerd?
Geen idee, de mannen hier weten niet wat ze willen. Een preutse slet komt het dichtst in de buurt van hun wensen geloof ik. Raar volk, die mannen.quote:Op woensdag 26 april 2006 17:34 schreef Mokster het volgende:
Sletten worden hier niet gewaardeerd?
Niet allemááhaal.quote:Op woensdag 26 april 2006 17:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Geen idee, de mannen hier weten niet wat ze willen. Een preutse slet komt het dichtst in de buurt van hun wensen geloof ik. Raar volk, die mannen.
Een preutse slet.quote:Op woensdag 26 april 2006 17:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Geen idee, de mannen hier weten niet wat ze willen. Een preutse slet komt het dichtst in de buurt van hun wensen geloof ik. Raar volk, die mannen.
Zoiets jaquote:Op woensdag 26 april 2006 17:37 schreef Mokster het volgende:
[..]
Een preutse slet.
Zo eentje die iedereen mee naar huis neemt en dan vlak voor de daad zegt dat ze maagd wil blijven tot aan haar huwelijk?
* Bevestigt .quote:Op woensdag 26 april 2006 17:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Geen idee. JD kan beoordelen geloof ik hè? Maar die is er niet.
Ja, dat dacht ik alquote:
Och nee, ik ken er nog wel die verder achter je stonden.quote:Op woensdag 26 april 2006 17:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja, dat dacht ik al.
Ik stond ergens achteraan de rij, toen die uitgedeeld werden.
Had me verslapen.
Vaarwel, en keer nog eens terug!quote:Op woensdag 26 april 2006 17:55 schreef Mokster het volgende:
Zo! Tijd om te gaan.
Dank voor de prettige samenwerking!
Vaarwel!
![]()
ik weet precies wat ik wil hoorquote:Op woensdag 26 april 2006 17:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat kan niet. Dan had ik "tot ziens" moeten zeggen.quote:Op woensdag 26 april 2006 17:55 schreef JDude het volgende:
Vaarwel, en keer nog eens terug!
dan doe je dat toch bij dezequote:Op woensdag 26 april 2006 18:02 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dat kan niet. Dan had ik "tot ziens" moeten zeggen.
een lieve intiligente vrouw die niet bang is voor haar lichaamquote:Op woensdag 26 april 2006 18:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja? Vertel het 's aan tante Mer, wat wil je?
Aaah, ja, een intiligente vrouw.quote:Op woensdag 26 april 2006 18:11 schreef killswitch het volgende:
[..]
een lieve intiligente vrouw die niet bang is voor haar lichaam
Hoewel ik er officieel niet meer ben, vraag ik me wel af wat je hiermee precies bedoelt?quote:Op woensdag 26 april 2006 18:11 schreef killswitch het volgende:
een lieve intiligente vrouw die niet bang is voor haar lichaam
Om te fungeren als spellingscontrole!quote:Op woensdag 26 april 2006 18:15 schreef Chowi het volgende:
Aaah, ja, een intiligente vrouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |