quote:Op woensdag 26 april 2006 10:47 schreef ehqo het volgende:
Oh god, ik zat niet op te letten.. Het spijt me zo.
.
Geen dank.quote:Op woensdag 26 april 2006 10:48 schreef Pheno het volgende:
Hallo, ik was al aan het zoeken waar de nieuwe bef was
Ben jij nieuw, of zo?quote:
Leuk woord. Nog een paar keer lezen.quote:Op woensdag 26 april 2006 10:50 schreef Pheno het volgende:
krokettentekort
Ja, het is een gemeen leeswoord. En ook lastig als je er last van hebtquote:
Is al goed.quote:Op woensdag 26 april 2006 10:54 schreef ehqo het volgende:
[..]
Een beetje, maar niet helemaal.
Het zal niet weer gebeuren.
Ah, je was nog niet helemaal wakker.quote:Op woensdag 26 april 2006 11:03 schreef ehqo het volgende:
Ik zat naar mijn kopje thee te staren, onwetend wat ik allemaal aanrichtte.
Zo'n roesje. Veel staren, weinig op de zintuigen in laten werken zeg maar. Dat moet morgen beter anders wordt het rijexamen nog een grappig verhaal.quote:Op woensdag 26 april 2006 11:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ah, je was nog niet helemaal wakker..
Alvast succes gewenst, dan.quote:Op woensdag 26 april 2006 11:15 schreef ehqo het volgende:
[..]
Zo'n roesje. Veel staren, weinig op de zintuigen in laten werken zeg maar. Dat moet morgen beter anders wordt het rijexamen nog een grappig verhaal.
Tja, ik ben ook maar begonnenquote:
Ja, dat is niet de bedoeling voor mij vandaagquote:
En dat drukt de pretquote:Op woensdag 26 april 2006 12:46 schreef Pheno het volgende:
het topic is dood
nogalquote:
Maarja... we doen er zelf ook weinig aan om het te veranderenquote:
Ik lunchquote:Op woensdag 26 april 2006 12:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Maarja... we doen er zelf ook weinig aan om het te veranderen![]()
posten met volle mond is onbeleefdquote:Op woensdag 26 april 2006 12:59 schreef Chowi het volgende:
Post eens door, verdulle.
Zelf!quote:Op woensdag 26 april 2006 12:59 schreef Chowi het volgende:
Post eens door, verdulle.
Oh ja, excuus!quote:
Nou vooruit.... Gaat het alweer wat beter?quote:
Is iedereen op vakantie of zo ?quote:
Mt werkt tegenwoordig... McD moet 1 keer per week naar school, dat zal toevallig vandaag zijn denk. enzquote:
Bedankt voor het posten en tot ziensquote:Op woensdag 26 april 2006 13:34 schreef ehqo het volgende:
Ik doe er ook weer eens een.
Mt. werkte altijd al, maar nu harder.quote:Op woensdag 26 april 2006 13:23 schreef jackson het volgende:
[..]
Mt werkt tegenwoordig... McD moet 1 keer per week naar school, dat zal toevallig vandaag zijn denk. enz
Hoi he.quote:Op woensdag 26 april 2006 13:35 schreef jackson het volgende:
[..]
Bedankt voor het posten en tot ziens
Jah.... ik weet etquote:Op woensdag 26 april 2006 13:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mt. werkte altijd al, maar nu harder..
Houdoe!quote:
Ik ook niet... wil gewoon SC'en de hele dag. Logisch maar kan nergensquote:Op woensdag 26 april 2006 14:25 schreef ehqo het volgende:
Ik kan nergens een leuk topic vinden.
zoutvaatje.jpg
Goedemorgenquote:
Zelfs in R&P nietquote:Op woensdag 26 april 2006 14:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik ook niet... wil gewoon SC'en de hele dag. Logisch maar kan nergens
Jah... beetje jammerquote:Op woensdag 26 april 2006 14:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zelfs in R&P niet
Trage kutfokkers ook
Daar kijk ik verder vaak niet eensquote:Op woensdag 26 april 2006 14:30 schreef ehqo het volgende:
Een stel mongolen zit in OvjL ook alle topics te verneuken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |