quote:Op donderdag 20 december 2007 12:21 schreef Nashje het volgende:
Snap niet wat je kan zien in Vanenburg. Valt toch niks mee te bereiken.
Heet 'ie geen Vanenburg?quote:Op donderdag 20 december 2007 14:21 schreef rubbereend het volgende:
tt even aangepast
nu wel weerquote:
quote:Vanenburg 'te ambitieus' voor FC Eindhoven
25/03/2008 11:00
Gerald Vanenburg vertrekt aan het einde van het seizoen bij FC Eindhoven. Na een half jaar scheiden de wegen omdat club en coach een ander toekomstperspectief hebben.
'Ik wil vooruit, maar van de club heb ik begrepen dat er mogelijk een stap achteruit moet worden gedaan', legde Vanenburg uit aan VI.nl. 'En daarvoor ben ik te ambitieus.' Assistent-trainer Ernest Faber kondigde eerder om dezelfde reden zijn vertrek aan.
Eindhoven behaalde één overwinning en vier gelijke spelen in dertien wedstrijden sinds Vaantje het eind december overnam van Louis Coolen. Kwalitatief komt de ploeg te kort.
Het bestuur had nog gehoopt dat de club juist naar de middenmoot zou klimmen in de Jupiler League. Op dit moment staat FC Eindhoven voorlaatste, met twee punten voorsprong op hekkensluiter Haarlem.
De KNVB heeft FC Eindhoven vorige week zelfs verzocht te stoppen met het spelen van betaald voetbal om de aanstaande inkrimping van de Jupiler League te vereenvoudigen.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:34 schreef tong80 het volgende:
Gerald moet bij Ajax de jeugd gaan trainen
quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:34 schreef tong80 het volgende:
Gerald moet bij Ajax de jeugd gaan trainen
lekker Geraldquote:Zijn toch al weinig succesvol verlopen verblijf bij FC Eindhoven dreigt voor Gerald Vanenburg uit te lopen op een drama. De coach hangt een straf boven het hoofd.
Na de zure 3-2 nederlaag tegen FC Emmen had Vanenburg zijn emoties niet helemaal onder controle. De oud-international ging verhaal halen bij arbiter Bart van der Scheer. Maar FC Emmen-verdediger Frank Broers wilde hem daarvan weerhouden en kreeg daarvoor een klap in zijn gezicht.
Vanenburg moet vrezen voor een flinke straf en daarmee zou zijn tijdelijke dienstverband in Eindhoven eindigen in mineur. De oud-international heeft de ploeg nimmer aan de praat gekregen. Afgelopen week maakte hij kenbaar dat zijn ambities niet pasten bij de Eerstedivisionist en dat hij daarom niet verder wil.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |