Wedden dat je er over een half jaar ook een wil.quote:Op donderdag 27 april 2006 19:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh dat doe ik ook
Zit al een half uur te grinniken hier![]()
![]()
Wat?quote:Op donderdag 27 april 2006 19:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wedden dat je er over een half jaar ook een wil.
Voor Nederlanders wel jaquote:Op donderdag 27 april 2006 19:10 schreef kepler het volgende:
ik zit nog steeds te lachen hier
wat een slechte naam
quote:Op donderdag 27 april 2006 19:10 schreef kepler het volgende:
ik zit nog steeds te lachen hier
wat een slechte naam
quote:Op donderdag 27 april 2006 19:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het is na 'Dreamcast' de beste naam OOIT.
in het Engels nog slechterquote:Op donderdag 27 april 2006 19:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Voor Nederlanders wel ja![]()
"Sjaak heeft een wii gekocht"
"Wie?"
"Sjaak"
"Ja dat snap ik, maar wie?"
"Ja een wii"
"Wat Sjaak?"
"Wie?"
WHOEHGAAHAHAHAHAHAHA
WHOEHAHAHAHAHAHA JA INDERDAAD !!!!quote:Op donderdag 27 april 2006 19:13 schreef kepler het volgende:
[..]
in het Engels nog slechter![]()
want Wii klinkt als Wee. En in het engels betekent dat pissen
nou je bent de enige zo te lezenquote:Op donderdag 27 april 2006 19:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maak aaaalle grappen die je wilt. Ik vind het een heeeerelijke naam
Je bent de E vergeten in je icon.quote:Op donderdag 27 april 2006 19:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maak aaaalle grappen die je wilt. Ik vind het een heeeerelijke naam
Oh Gijs please gun mij nou deze lolquote:Op donderdag 27 april 2006 19:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
B, weet je nog hoe je lachte om de Xbox? Denk daar maar eens over na. Ik kan het zo terugvinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth was in here.
quote:Op donderdag 27 april 2006 19:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh Gijs please gun mij nou deze lol![]()
http://forum.fok.nl/topic/126036SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Die moeite doen ook Gijsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth was in here.
quote:Op donderdag 4 april 2002 09:48 schreef Chocobo het volgende:
Ja,....inderdaad te duur,....en de games hadden op PS2 en Gamecube moeten uitkomen. Ik zou best Halo of Jet Set Radio Future willen gamen, maar niet op een Xbox. Ten eerste koop ik geen Xbox, ten tweede helemaal niet voor dat geld,...en ten derde vind ik hem echt bloed en bloedlelijk.
De Xbox maakt me
quote:Op donderdag 4 april 2002 09:54 schreef Bastard het volgende:
Usericon van Bastard
Die joypad ook!!
Wat denken ze daar dan? Dat ik gemuteerd ben ofzo??
Ik kan dat ding toch niet lekker vasthouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |