Ik ben toch ook altijd weer blij om thuis te zijn, hoor. Maar als ik niet wegga als ik vrij ben, raakt mijn hoofd niet leeg. Dus ben ik wel genoodzaakt om op vakantie te gaanquote:Op vrijdag 28 april 2006 01:26 schreef broer het volgende:
[..]
Veel vaker is het inderdaad niet.
Het heeft trouwens niets met heimwee te maken. Ik verlang alleen gewoon snel terug naar huis.
Voor eeuwigquote:Op vrijdag 28 april 2006 01:27 schreef broer het volgende:
Hoe lang is een running gag eigenlijk houdbaar?
Had je gedacht.quote:Op vrijdag 28 april 2006 01:27 schreef Alexxxxx het volgende:
een waterbed slaapt vast niet lekker, als de waterbedgebruikers 's nachts zitten te semi-bikkelen.
Ja, dat is waar ik nu, na een behoorlijke tijd vakantieloosheid, ook tegenaan loop. Even écht weg is toch anders.quote:Op vrijdag 28 april 2006 01:28 schreef Wickedangel het volgende:
Maar als ik niet wegga als ik vrij ben, raakt mijn hoofd niet leeg. Dus ben ik wel genoodzaakt om op vakantie te gaan![]()
Ik heb momenteel last van een te hoog kussenquote:Op vrijdag 28 april 2006 01:27 schreef Alexxxxx het volgende:
een waterbed slaapt vast niet lekker, als de waterbedgebruikers 's nachts zitten te semi-bikkelen.
De Efteling?quote:Op vrijdag 28 april 2006 01:31 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, dat is waar ik nu, na een behoorlijke tijd vakantieloosheid, ook tegenaan loop. Even écht weg is toch anders.
Heeft er nog iemand goeie tips voor plaatsen waar je je niet zo verloren voelt als je in je eentje op vakantie gaat?
Laat het mij dan ook even weten.. Ik zit er aan te denken om alleen naar Turkije te gaan...quote:Op vrijdag 28 april 2006 01:31 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, dat is waar ik nu, na een behoorlijke tijd vakantieloosheid, ook tegenaan loop. Even écht weg is toch anders.
Heeft er nog iemand goeie tips voor plaatsen waar je je niet zo verloren voelt als je in je eentje op vakantie gaat?
ik heb momenteel last van een verneukt ritmequote:Op vrijdag 28 april 2006 01:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik heb momenteel last van een te hoog kussen![]()
Moet je Wezli even een PM sturen, die heeft dat ook gedaan.quote:Op vrijdag 28 april 2006 01:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Laat het mij dan ook even weten.. Ik zit er aan te denken om alleen naar Turkije te gaan...
*tjekt profiel*quote:
Maar als ik mee zou gaan, zou je niet meer alleen naar Turkije gaan, hè?quote:Op vrijdag 28 april 2006 01:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Laat het mij dan ook even weten.. Ik zit er aan te denken om alleen naar Turkije te gaan...
quote:Op vrijdag 28 april 2006 01:35 schreef broer het volgende:
[..]
Ja! Bah! Dat is flauw!
Wil je een herkansing?
Komt ie weer aan met Wezliquote:Op vrijdag 28 april 2006 01:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Moet je Wezli even een PM sturen, die heeft dat ook gedaan.
Maar dan heb jij wel gezellig gezelschapquote:Op vrijdag 28 april 2006 01:36 schreef broer het volgende:
[..]
Maar als ik mee zou gaan, zou je niet meer alleen naar Turkije gaan, hè?
Ja, zoiets had ik inderdaad ook bedacht. Lekker rustig op de hei gaan zitten is wel leuk, maar het voelt volgens mij op dag twee al eenzaam.quote:Op vrijdag 28 april 2006 01:37 schreef Wickedangel het volgende:
Ik zou gewoon een fijne stad uitzoeken waar een hoop te doen is.
En jij zit opgescheept met iemand die bij vertrek al klaagt dat hij zijn kat zo mist.quote:Op vrijdag 28 april 2006 01:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Maar dan heb jij wel gezellig gezelschap
Beetje lang, als je 't mij vraagt.quote:Op vrijdag 28 april 2006 01:45 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, zoiets had ik inderdaad ook bedacht. Lekker rustig op de hei gaan zitten is wel leuk, maar het voelt volgens mij op dag twee al eenzaam.
Een stad. Ja. Dat is een goed idee, Wickedangel.
Ik denk nog even een paar jaar na over wélke stad het dan wordt, oké?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |