Ik had al zo'n vermoeden, vandaar mijn preemptive strike een paar posts hoger..quote:Op donderdag 27 april 2006 01:48 schreef Arcee het volgende:
Lamon staat trouwens nummer 1. Geeft toch te denken als je als naamgever van het bikkeltopic nummer 1 staat in het semi-bikkeltopic.
Wauw...quote:Op donderdag 27 april 2006 01:38 schreef Lamon het volgende:
Ik merk dat hier een differentiatie niet gemaakt wordt die wel gemaakt zou moeten worden.
Een mooie plaats in Semi-Bikkeltijdstats is niets om je voor te schamen, mensen.
Het is een volledig unieke lijst in verhouding met menig ander toplijstje.
Het geeft niets van forumfanatisme of iets dergelijks weer, het is een bewijs van doortastendheid, juiste internetkeuzes, inspiratie, gevatheid, levenslust, EQ, correctheid, passie, maatschappelijke betrokkenheid, wijsheid boven je jaren, zelfacceptatie, gezonde bedachtzaamheid, achtzaamheid en nog vele andere positieve kenmerken...
De lijst hoeft niet langer te worden dan plek 12, svann.quote:Op donderdag 27 april 2006 01:54 schreef svann het volgende:
Wauw...
Ik hoop dat de lijst een beetje lang wordt... dan kom ik er ook nog in voor.
Het is wel de enige lijst waar ik trots op ben en helaas is 't Semi maar er gaat niets boven 't echte Bikkel gebeuren.quote:Op donderdag 27 april 2006 01:54 schreef svann het volgende:
[..]
Wauw...
Ik hoop dat de lijst een beetje lang wordt... dan kom ik er ook nog in voor.
Oei.quote:Op donderdag 27 april 2006 01:55 schreef Arcee het volgende:
De lijst hoeft niet langer te worden dan plek 12, svann.
Dat is waar sig!quote:Op donderdag 27 april 2006 01:57 schreef sig000 het volgende:
Het is wel de enige lijst waar ik trots op ben en helaas is 't Semi maar er gaat niets boven 't echte Bikkel gebeuren.![]()
Heeft ie ook al een lijst van 't Bikklel topic?quote:Op donderdag 27 april 2006 02:01 schreef Lamon het volgende:
Arcee is best wel een teaser zeg. Hij geeft iedereen zijn nummer al, maar lijstjes posten, ho maar.
Dat topic is niet erg dynamisch meer.quote:Op donderdag 27 april 2006 02:03 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heeft ie ook al een lijst van 't Bikklel topic?![]()
Ja, dat vind ik ook. Maar waarom posten jullie dan allemaal hier?quote:Op donderdag 27 april 2006 01:38 schreef Lamon het volgende:
het is een bewijs van doortastendheid, juiste internetkeuzes, inspiratie, gevatheid, levenslust, EQ, correctheid, passie, maatschappelijke betrokkenheid, wijsheid boven je jaren, zelfacceptatie, gezonde bedachtzaamheid, achtzaamheid en nog vele andere positieve kenmerken...
ZO open deur humor, broer.quote:Op donderdag 27 april 2006 03:25 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook. Maar waarom posten jullie dan allemaal hier?
Zo'n topic op een internetforum is zowiezo al niet dynamisch.quote:Op donderdag 27 april 2006 02:07 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat topic is niet erg dynamisch meer.
En da's een zachte manier om te zeggen dat het dood is, waar ik overigens volledig vrede mee heb (had ik de eigenschap "adaptief" al genoemd eigenlijk?)
Hé. Ik heb nooit een andere vorm van humor beoefend.quote:Op donderdag 27 april 2006 03:26 schreef Lamon het volgende:
ZO open deur humor, broer.
Hoeft niet. Maar zou wel grappig zijn.quote:Moeten we daar nou echt een gevat antwoord op gaan bedenken?
Ik ben even volledig blank.quote:Op donderdag 27 april 2006 03:30 schreef broer het volgende:
Hoeft niet. Maar zou wel grappig zijn.
Lamon pleurt alleen Slauerhoffs poëtische gaven op het forum, toch?quote:Op donderdag 27 april 2006 03:36 schreef sig000 het volgende:
Ik moet idd steeds wel ff lachen als Lamon zijn poetische gaves op dit forum pleurt.
Positivopunten voor je aanwezigheid.quote:
Ik heb echt iets van 30 eigen gedichten op dit forum gepleurd, maar daar heeft sig000 het vast niet over.quote:Op donderdag 27 april 2006 03:39 schreef broer het volgende:
[..]
Lamon pleurt alleen Slauerhoffs poëtische gaven op het forum, toch?
Dat scheelt mij weer die dingen in een boek lezen. Op een scherm is dat hendiger.quote:Op donderdag 27 april 2006 03:39 schreef broer het volgende:
[..]
Lamon pleurt alleen Slauerhoffs poëtische gaven op het forum, toch?
Hee, ik ookquote:Op vrijdag 28 april 2006 01:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Geen last van, heb een waterbed
Die tijd is voorbij. We zijn makke schapen die nergens meer écht voor te porren zijn. De revolutie bestaat niet meer.quote:Op donderdag 27 april 2006 03:45 schreef sig000 het volgende:
Het is wel weer eens tijd voor een echte rel.![]()
Ja, heel behaaglijk. Het enige waarnaar ik heimwee heb als ik op vakantie ben.quote:
Ik heb laatst bij em op schoot gezeten, en toen begon het zin weer wat te komen hoor!!!quote:Op vrijdag 28 april 2006 01:07 schreef broer het volgende:
[..]
Die tijd is voorbij. We zijn makke schapen die nergens meer écht voor te porren zijn. De revolutie bestaat niet meer.
En ook God heeft er al geen zin meer in, hoorde ik laatst in de wandelgangen.
God heeft er de laatste 2000 jaar al geen zin meer in gehad, toch.quote:Op vrijdag 28 april 2006 01:07 schreef broer het volgende:
[..]
Die tijd is voorbij. We zijn makke schapen die nergens meer écht voor te porren zijn. De revolutie bestaat niet meer.
En ook God heeft er al geen zin meer in, hoorde ik laatst in de wandelgangen.
Ik heb naar alles heimwee als ik op vakantie ben, behalve naar een waterbed.quote:Op vrijdag 28 april 2006 01:09 schreef Wickedangel het volgende:
Het enige waarnaar ik heimwee heb als ik op vakantie ben.
Die van mij eens lenen???quote:Op vrijdag 28 april 2006 01:13 schreef broer het volgende:
[..]
Ik heb naar alles heimwee als ik op vakantie ben, behalve naar een waterbed.
Maar als ik een waterbed zou hebben, zou ik ook daar heimwee naar hebben, geloof ik.
Daar kon je nog wel eens gelijk in hebben. Maar gelukkig hoor ik net vanquote:Op vrijdag 28 april 2006 01:12 schreef Wickedangel het volgende:
God heeft er de laatste 2000 jaar al geen zin meer in gehad, toch.
Hmmm, dus waarom ga je op vakantie als je naar alles heimwee hebtquote:Op vrijdag 28 april 2006 01:13 schreef broer het volgende:
[..]
Ik heb naar alles heimwee als ik op vakantie ben, behalve naar een waterbed.
Maar als ik een waterbed zou hebben, zou ik ook daar heimwee naar hebben, geloof ik.
Ja, euh, ik ga niet weer een heel gesprek voeren over wanneer je dat dan komt brengen en hoe je dan hier komt en hoe laat, en zo.quote:Op vrijdag 28 april 2006 01:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Die van mij eens lenen???
Hoe vaak dacht je dat ik de afgelopen jaren op vakantie was geweest?quote:Op vrijdag 28 april 2006 01:18 schreef Wickedangel het volgende:
Hmmm, dus waarom ga je op vakantie als je naar alles heimwee hebtKun je dan niet beter thuis blijven?
Waarom in de probloemen.. Ik kom niets brengen, althans niet mijn waterbed.. Die kan ik niet tillen als meisje zijndequote:Op vrijdag 28 april 2006 01:18 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, euh, ik ga niet weer een heel gesprek voeren over wanneer je dat dan komt brengen en hoe je dan hier komt en hoe laat, en zo.
Dan raak ik maar in de problemen.
Is dit een multiple choice vraag? Of kan ik een hulplijn bellen?quote:Op vrijdag 28 april 2006 01:18 schreef broer het volgende:
[..]
Hoe vaak dacht je dat ik de afgelopen jaren op vakantie was geweest?
O, dan hoef ik je waterbed ook niet te lenen. Ik heb nogal snel heimwee, dus ik kan het niet komen halen...quote:Op vrijdag 28 april 2006 01:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Waarom in de probloemen.. Ik kom niets brengen, althans niet mijn waterbed.. Die kan ik niet tillen als meisje zijnde![]()
Kom je het gewoon eens bij mij uitproberen!quote:Op vrijdag 28 april 2006 01:23 schreef broer het volgende:
[..]
O, dan hoef ik je waterbed ook niet te lenen. Ik heb nogal snel heimwee, dus ik kan het niet komen halen...
Veel vaker is het inderdaad niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |