Die liefde was van nog kortere duurquote:Op woensdag 26 april 2006 02:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik was erg blij dat je je op Polderboy ging storten, kon ik zeggen: "zie je wel dat doet ze bij iedereen"
Da's nog wat te vaag.quote:Op woensdag 26 april 2006 02:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik was erg blij dat je je op Polderboy ging storten, kon ik zeggen: "zie je wel dat doet ze bij iedereen"
Ja, of je doet zelf researchquote:Op woensdag 26 april 2006 02:38 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ok dan wel 't hele verhaal in geuren en kleuren graag.![]()
Ja, ja.quote:
quote:Op woensdag 26 april 2006 02:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Begin maar te trekken, schatje.. hier ben ik al
I.R. is nog geen twee minuten weg, en daar gaan we al...quote:Op woensdag 26 april 2006 02:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Mja, maar ik vind Polderboy wel een mooie naam. Als ik nu e-mail adressen overhad ging ik m als kloon registreenquote:
Om er wat van te maken zijn er gewoon wat meer dingen nodig.quote:Op woensdag 26 april 2006 02:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Die liefde was van nog kortere duurEn Polderboy stortte zich op mij!
Nou Lamon, doe je ding!quote:Op woensdag 26 april 2006 02:40 schreef Lamon het volgende:
I.R. is nog geen twee minuten weg, en daar gaan we al...
sssst.quote:Op woensdag 26 april 2006 02:40 schreef Lamon het volgende:
[..]
I.R. is nog geen twee minuten weg, en daar gaan we al...
Ik zet een joker in, meteen maar voor de hele avond!quote:Op woensdag 26 april 2006 02:34 schreef broer het volgende:
Alleen als jij editen voortaan met één t spelt. Want ook daar ergert Arcee zich aan.
Ik doe helemaal niks. Ik zit hier voor mijn ontspanning.quote:Op woensdag 26 april 2006 02:41 schreef svann het volgende:
Nou Lamon, doe je ding!
Zijn we het daar over eensquote:Op woensdag 26 april 2006 02:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En het komt hier ook niet te staan!
Shit.quote:Op woensdag 26 april 2006 02:46 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niks. Ik zit hier voor mijn ontspanning.
Mijn talent is oordelen en klagen en zeuren over alles en het daarna lekker laten gaan.
Zelfkennis is een deugd enzo..
Ach, wel waar. Een beetje aandringen en, hop!, daar staat het.quote:Op woensdag 26 april 2006 02:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:
En het komt hier ook niet te staan!
Nee, broerquote:Op woensdag 26 april 2006 02:48 schreef broer het volgende:
[..]
Ach, wel waar. Een beetje aandringen en, hop!, daar staat het.
Welke PolderBoy kan nu tippen aan een broer?quote:Op woensdag 26 april 2006 02:50 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, broer, want hier ben ik alleen maar van jou...
![]()
Misschien wordt het dan tijd voor een Poldergirl??quote:Op woensdag 26 april 2006 02:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Welke PolderBoy kan nu tippen aan een broer?
Ik gaat heen, dan mogen jullie je vermenigvuldigen
Dat vermenigvuldigen zal wel loslopen. 1 is wel genoeg.quote:Op woensdag 26 april 2006 02:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Welke PolderBoy kan nu tippen aan een broer?
Ik gaat heen, dan mogen jullie je vermenigvuldigen
Eén van wie?quote:Op woensdag 26 april 2006 02:54 schreef sig000 het volgende:
Dat vermenigvuldigen zal wel loslopen. 1 is wel genoeg.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |