quote:Op woensdag 26 april 2006 01:59 schreef Arcee het volgende:
Bij mysterieuze vrouwen leidt bijna niets tot iets, of zoiets.
Wat me dan meteen doet denken aan het begin van The Big Lebowski. Dank voor het nogal dwingende advies om hem te huren. Als ik had gewacht op de download was ik een maand verder. Nu heb ik hem gisteravond al gezien.quote:Op woensdag 26 april 2006 02:19 schreef Lamon het volgende:
Toen me een jaar of tien geleden gevraagd werd hoe ik zou sterven, zei ik spontaan met mijn hoofd in een wc-pot.
Ander soort films kijken, Lamon!quote:Op woensdag 26 april 2006 02:19 schreef Lamon het volgende:
Toen me een jaar of tien geleden gevraagd werd hoe ik zou sterven, zei ik spontaan met mijn hoofd in een wc-pot.
Dus daar zal dan wel een kern van waarheid in zitten.
Of dat wel of niet vredig is, daar wil ik vanaf zijn.
Dat vindt arcee vast niet leuk.quote:Op woensdag 26 april 2006 02:22 schreef svann het volgende:
[..]![]()
Maar waarom moet het ergens toe lijden?
Lijkt me in dit topic zeker niet nodig.quote:Op woensdag 26 april 2006 02:22 schreef svann het volgende:
Soms lijkt het me een goed idee dat vinkje in mijn profiel te verplaatsen.
Sorry dan zit je echt op de verkeerde route. Ik vrees nu al de dag dat ik genoemd ga worden.quote:Op woensdag 26 april 2006 02:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Vraag ik me af of ik met mn zeldzame gesemibikkel ook in de stats sta. Opdat ik kan masturberen bij het zien van mijn eigen naam in combinatie met een getal en rang.
We spreken hier over een Freudiaanse vertyping, geloof ik.quote:Op woensdag 26 april 2006 02:22 schreef svann het volgende:
Ik weet niet welk stukje dit is, svann. Dus of het het verkeerde is, kan ik maar moeilijk beoordelen.quote:Soms lijkt het me een goed idee dat vinkje in mijn profiel te verplaatsen.
Net zo lekker dat je hier dat gezeur niet hebt.
Of laat ik nu net het verkeerde stukje van mezelf zien, broer?
En dan vindt Wickedangel me nog raar als ik uitleg over m'n ontmoedigingsbeleid.quote:Op woensdag 26 april 2006 02:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik wil ook in de stats ^^
Begin maar te trekken, schatje.. hier ben ik alquote:Op woensdag 26 april 2006 02:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Vraag ik me af of ik met mn zeldzame gesemibikkel ook in de stats sta. Opdat ik kan masturberen bij het zien van mijn eigen naam in combinatie met een getal en rang.
Voor je 't weet zit elke muts hier.quote:Op woensdag 26 april 2006 02:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
En dan vindt Wickedangel me nog raar als ik uitleg over m'n ontmoedigingsbeleid.
Slaap lekker dan maarquote:Op woensdag 26 april 2006 02:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zo, ik heb nog even While my guitar gently weeps geluisterd en nu nog even mijn bijna vaste avondafsluiter Da Da Da van de Nits (dat was overigens ook mijn wakkerwordnummer de laatste week toen ik nog in A'dam woonde). Dus nu ga ik echt slapen.
Jij snapt het, sig.quote:
Ik ruik een nieuwe film: Trio in Ire.quote:Op woensdag 26 april 2006 02:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Jij snapt het, sig.
Oh, de komende week ben ik hier vast niet want ik krijg vanaf morgen 2 vriendinnen op bezoek die allebei nog nooit van fok en semi bikkeltijd hebben gehoord, dus die zouden het vast raar vinden als ik iedere nacht achter m'n laptop zou duiken.
Maar veel plezier zonder mij. En hou het topic in de gaten..
Alleen als jij editen voortaan met één t spelt. Want ook daar ergert Arcee zich aan.quote:Op woensdag 26 april 2006 02:31 schreef svann het volgende:
Willen jullie alsjeblieft die ij even editten?
Als ik begin te trekken op jou, heb ik een probleem. Je hebt mn liefje namelijk een beetje jaloers gemakat toen je 300 post in 2 dagen tijd op Buzzybee hadquote:Op woensdag 26 april 2006 02:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Begin maar te trekken, schatje.. hier ben ik al
Dan weet je er nu twee.quote:Op woensdag 26 april 2006 02:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik weet iig van één fokster
Was ook niet erg handig van me..quote:Op woensdag 26 april 2006 02:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als ik begin te trekken op jou, heb ik een probleem. Je hebt mn liefje namelijk een beetje jaloers gemakat toen je 300 post in 2 dagen tijd op Buzzybee had
Posten die avonturen en dan laat ik t mijn muts lezen.quote:Op woensdag 26 april 2006 02:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Jij snapt het, sig.
Oh, de komende week ben ik hier vast niet want ik krijg vanaf morgen 2 vriendinnen op bezoek die allebei nog nooit van fok en semi bikkeltijd hebben gehoord, dus die zouden het vast raar vinden als ik iedere nacht achter m'n laptop zou duiken.
Maar veel plezier zonder mij. En hou het topic in de gaten..
Ik was erg blij dat je je op Polderboy ging storten, kon ik zeggen: "zie je wel dat doet ze bij iedereen"quote:Op woensdag 26 april 2006 02:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Was ook niet erg handig van me..
Ok dan wel 't hele verhaal in geuren en kleuren graag.quote:Op woensdag 26 april 2006 02:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Was ook niet erg handig van me..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |