Ik wilde het je net vragen.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:41 schreef Arcee het volgende:
Post hier als alle cijfers in datum en tijd even zijn. #8
WTF?
Openbaar forum is misschien niets voor jou, static.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:42 schreef static het volgende:
Het gaat niemand ene mallemoer aan hoeveel ik post eigenlijk, haal mij maar van die lijst.
quote:Op woensdag 26 april 2006 00:42 schreef static het volgende:
Het gaat niemand ene mallemoer aan hoeveel ik post eigenlijk, haal mij maar van die lijst.
Ik weet het... je vind me lievquote:Op woensdag 26 april 2006 00:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, altijd PS die zo gigantisch veel post.![]()
Gefliciteerdquote:
Wat is dat nu weer voor dom gedoe?quote:Op woensdag 26 april 2006 00:41 schreef Arcee het volgende:
Post hier als alle cijfers in datum en tijd even zijn. #8
WTF?
Daar twijfelde ik niet aanquote:
quote:Op woensdag 26 april 2006 00:48 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor dom gedoe?
Ga ik niet ontkennen.quote:
Op deze manier weinig complimentjes richting de GCcrewquote:Op woensdag 26 april 2006 00:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
[GC] Feedbacktopic vooral voor complimentjes
Ik zag het ja.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
[GC] Feedbacktopic vooral voor complimentjes
PS heeft 20 máál zo veel. Dan spreek je niet meer over je best doen, dan ben je gewoon pro.quote:
quote:Op woensdag 26 april 2006 00:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ga ik niet ontkennen.
Wel een beetje complimentjevisachtig, hoor.
Ik gok dat ze 'm Centraal wilden zetten.quote:
*zich niet aangesproken voelt*quote:Op woensdag 26 april 2006 00:53 schreef PrintScreen het volgende:
Meisjes... vrouwen mogen datmannen zeggen zelden spontaan zoiets
ProFok!ker... betwijfel of dat iets is om trots op te zijnquote:Op woensdag 26 april 2006 00:53 schreef Arcee het volgende:
[..]
PS heeft 20 máál zo veel. Dan spreek je niet meer over je best doen, dan ben je gewoon pro.
Prokrikker dan?quote:Op woensdag 26 april 2006 00:54 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
ProFok!ker... betwijfel of dat iets is om trots op te zijn![]()
Het ging over mij, niet over PSquote:Op woensdag 26 april 2006 00:53 schreef Arcee het volgende:
[..]
PS heeft 20 máál zo veel. Dan spreek je niet meer over je best doen, dan ben je gewoon pro.
* Zegt dat Arcee dan uitzondering op de regel isquote:
Dat klinkt nou net weer of ik in de Roze Buurt werkquote:
Jij bent nog nietigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |