hmmm... dan had ik 'm toch minstens een keer moeten zien...quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:18 schreef Hammet het volgende:
[..]
Die kerel is hier al zo'n keer of 36 voorbij gekomen
Ik vind er geen klote aan. Doe mij dan maar Hendrix die keihard op een stel ontstemde snaren aan het inbeuken is! Feedback en versterkers die klinken alsof ze het ieder moment kunnen begeven! Godverdomme rock 'n roll man!quote:
tom delonge de beste gitarist? dat is zoiets als zeggen dat kurt cobain de beste opera zanger was.quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:33 schreef Marcel_V het volgende:
Gaat dus over gitaristen?
Dan is toch Tom Delonge wel het beste![]()
[afbeelding]
![]()
Kurt Cobain was ook de beste operazanger...quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:26 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
tom delonge de beste gitarist? dat is zoiets als zeggen dat kurt cobain de beste opera zanger was.
*gaap*quote:
iddquote:Op zaterdag 29 april 2006 10:34 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Icepick is een Friese hardcore band die vorig jaar toch Wâldrock opende??
Wel eens gehoord op de radio. Vette shit![]()
En ze spelen de 6e mei met de FVK/Cro Mags in Het Bolwerk in Sneek.![]()
Die gitaar. Is vaaaaaaaaaaalsquote:Op zondag 30 april 2006 16:27 schreef Jordy-B het volgende:
Ik zocht net even naar LedZep video's...
vond ik dit: http://video.google.com/videoplay?docid=-3296493036568769530&q=led+zeppelin&pl=true
auw...
hendrix kon er wel nog iets heftigs uitkrijgen!quote:Op zondag 30 april 2006 18:27 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
heey jimi stond ook altijd vals
*kijkt*
ow ja hij is echt vals
Lucky bastard!quote:Op zondag 30 april 2006 15:30 schreef Jorikjet het volgende:
Helaas, wij hebben geen MTV in dit gehucht.
tja ik las led zeplin, wist ik veel dat het gewoon iemand is die iets covert<quote:Op zondag 30 april 2006 18:40 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
hendrix kon er wel nog iets heftigs uitkrijgen!
Is dit een grap? Zo niet dan kan deze gitarist maar beter stoppen met gitaarspelen, als je niet in gaten hebt dat dit vals is is dan wordt het nooit meer wat met je.quote:Op zondag 30 april 2006 16:27 schreef Jordy-B het volgende:
Ik zocht net even naar LedZep video's...
vond ik dit: http://video.google.com/videoplay?docid=-3296493036568769530&q=led+zeppelin&pl=true
auw...
Ja dat viel me idd ook op!quote:Op zondag 30 april 2006 15:19 schreef BUG80 het volgende:
Kijken jullie ook wel eens het programma MTV Score, waarin twee jongens (of twee meiden) moeten strijden om een meisje (of jongen) door een liedje te schrijven? Sorry, ik heb soms niks beters te doen![]()
De gitarist van de "huisband" van dat programma heeft me toch een partij mooie gitaren zeg, varierend van Gretsch tot Rickenbackers tot Strats.. echt leuk om te zien.
JH = James hetfield?quote:Op zondag 30 april 2006 18:43 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
tja ik las led zeplin, wist ik veel dat het gewoon iemand is die iets covert<
niet dat ik zoiezo al fan ben van LZ maar toch
maar JH
die staat nooit valsquote:
Hij speelt het op zich wel goed (aan wat ik kan zien.) Hij doet het zelfs redelijk omslachtig.quote:Op zondag 30 april 2006 19:15 schreef Djaser het volgende:
[..]
Is dit een grap? Zo niet dan kan deze gitarist maar beter stoppen met gitaarspelen, als je niet in gaten hebt dat dit vals is is dan wordt het nooit meer wat met je.
De enige toffe punker was GG Allinquote:Op maandag 1 mei 2006 10:00 schreef Desensitized het volgende:
Die nieuwe plaat van NoFX is vet, zitten weer stapels fijne riffs tussen.
Punk![]()
quote:
Wat een bedrag!quote:Op maandag 1 mei 2006 10:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik heb besloten zélf gitaarlessen te gaan betalen, aangezien ik 't niet voor m'n verjaardag heb gekregenIk heb al wat informatie gewonnen: 300 euro per jaar, iedere week een half uur les
ik zie het zo...je kan je gay gedragen zoals N'sync ofzo (noem maar wat) en dat is echt ranzig.quote:Op maandag 1 mei 2006 12:00 schreef Desensitized het volgende:
Ik vind het maar een vieze homo!
Hij kan wel spelen, maar dan houd het ook op. Veel te strakke leren broeken, beetje als een homo over dat podium stappen, gedver!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |