Dat komt nog wel jongen, dat komt nog welquote:Op vrijdag 28 april 2006 18:54 schreef Even het volgende:
Ben ik nou de enige die Jimi Hendrix niks vind?!Hij heeft vast een veel betere techniek dan mij enz. Maar hij is ook koning in het maken van tiefusherrie (dan heb ik het dat live gekut dat ie zo hard mogelijk op zn snaren beukt).
Er zullen er vast een paar flink op het pikkie getrapt zijn maar ik vind het maar helemaal niks die Jimi...
En ja ik hou wel van blues![]()
En daarom luisteren mensen als jij dus ook naar 3 Doors Downquote:Op vrijdag 28 april 2006 19:58 schreef Even het volgende:
Tja ik weet niet vind het allemaal niks eigelijk en om nou te gaan zeggen ja dan moet je in meer nummers verdiepen (wat er al door meerdere tegen mij gezegd is). Dat vind ik kut, ik luister niet muziek om het eventueel leuk te gaan vinden. Ik vind het leuk of ik vind het niet leuk, klaar
En iedereen die het wel leuk vind: gewoon blijven luisteren hoor, ik ga niemand overhalen om te stoppen met luisteren maar ik vind het niks![]()
Ja, maar zo'n kerel als Eddie van Halen wordt voornamelijk geroemd om z'n techniek, niet om z'n songwriting. Daarom is het absoluut niet te vergelijken met Jimi Hendrix.quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:11 schreef Zanderrr het volgende:
Tja, smaken verschillen. Ik heb het zelf ook met sommige grootheden. Eddie van Halen bijvoorbeeld. Zonder twijfel een goede en ooit vernieuwende gitarist, maar van de muziek van Van Halen krijg ik echt jeuk, echt van die foute jaren 80-crap.
No it won'tquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:10 schreef Hammet het volgende:
[..]
Dat komt nog wel jongen, dat komt nog wel
Preciesquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:11 schreef Zanderrr het volgende:
Tja, smaken verschillen. Ik heb het zelf ook met sommige grootheden. Eddie van Halen bijvoorbeeld. Zonder twijfel een goede en ooit vernieuwende gitarist, maar van de muziek van Van Halen krijg ik echt jeuk, echt crap.
Ja omdat ik dat wel leuk vindquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:14 schreef Hammet het volgende:
[..]
En daarom luisteren mensen als jij dus ook naar 3 Doors Down.
Ik zeg altijd maar: smaken verschillen gelukkig.quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:50 schreef Even het volgende:
Begrijp me goed, die kerel heeft veel gepresteerd in zn leven meer dan ik ook zal doen.. Maar ik vind het gewoon niet leuk.. Dusch![]()
* Even 3 Doors Down opzet
Niks is een groot woord, maar ik ben niet echt fan (en vooral niet van zijn zangstem). Kwestie van smaak. Daarentegen kan je zijn invloed op hoe een electrische gitaar gespeeld wordt niet ontkennen, maar diverse van de door Jimi gepopulariseerde technieken hoor ik toch liever van andere gitaristenquote:Op vrijdag 28 april 2006 18:54 schreef Even het volgende:
Ben ik nou de enige die Jimi Hendrix niks vind?!
quote:Als je dit vertaalt zou zelfs Marco Borsato zeggen: nou is dit niet een beetje simpel?
Nee dat bedoel ik niet eens. Ik bedoel dus dat jij weigert iets te luisteren wat niet direct leuk is, en dus maar gaat voor de kant-en-klaar-magnetronmaaltijd-rock zoals 3 Doors Down. Begrijp me niet verkeerd, ik luister het zelf ook wel eens, maar t stelt eigenlijk niks voor. Hap, slik en weg.quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:41 schreef Even het volgende:
Ja omdat ik dat wel leuk vindIk luister er met plezier naar, naar Jimi Hendrix niet. Is naar mijn mening niks mis mee, niet iedereen hoeft het zelfde leuk te vinden toch?
als ik zeg dat Eddy van Halen een achter achter oom van mij is, wie gelooft mij danquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:11 schreef Zanderrr het volgende:
Tja, smaken verschillen. Ik heb het zelf ook met sommige grootheden. Eddie van Halen bijvoorbeeld. Zonder twijfel een goede en ooit vernieuwende gitarist, maar van de muziek van Van Halen krijg ik echt jeuk, echt van die foute jaren 80-crap.
Icepick is een Friese hardcore band die vorig jaar toch Wâldrock opende??quote:Op vrijdag 28 april 2006 18:07 schreef guitarist.nl het volgende:
moet eerlijk zeggen dat sommige hardcore dingen best leuk zijn, een klasgenoot van me zit in de band icepick, zegt natuurlijk niemand wat, maar toch klinkt wel leuk
In alle eerlijkheid, die onvoorwaardelijke blinde adoratie heeft meer inhoud dan de laatste paar adoratieloze gitaristtopicsquote:Op zaterdag 29 april 2006 09:54 schreef sXe het volgende:
Kunnenn we nu ophouden met de onvoorwaardelijke blinde adoratie?
Dan laten we nou Jimmy Page adorerenquote:Op zaterdag 29 april 2006 11:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
In alle eerlijkheid, die onvoorwaardelijke blinde adoratie heeft meer inhoud dan de laatste paar adoratieloze gitaristtopics.
Eigenlijk moeten mensen natuurlijk ook helemaal niet hier gaan posten, maar gewoon lekker zelf spelen.quote:Op zaterdag 29 april 2006 11:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
In alle eerlijkheid, die onvoorwaardelijke blinde adoratie heeft meer inhoud dan de laatste paar adoratieloze gitaristtopics.
Wel vrijwel altijd zonder plectrum, maar muziek variëert tussen oa. blues, heavy rock (denk Zeppelin, ze hadden zelfs allebei een cover van You Shook Me op het debuut uit 1969), jazz fusion en techno. Gegarandeerd dat er iets tussen zit wat niet je smaak is dusquote:Op zaterdag 29 april 2006 12:02 schreef Jorikjet het volgende:
van jeff beck ken ik eigenlijk helemaal niks. speeltie altijd zulke muziek en zonder plectrum?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |