abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37386603
Tja ik weet niet vind het allemaal niks eigelijk en om nou te gaan zeggen ja dan moet je in meer nummers verdiepen (wat er al door meerdere tegen mij gezegd is). Dat vind ik kut, ik luister niet muziek om het eventueel leuk te gaan vinden. Ik vind het leuk of ik vind het niet leuk, klaar

En iedereen die het wel leuk vind: gewoon blijven luisteren hoor, ik ga niemand overhalen om te stoppen met luisteren maar ik vind het niks
......Signature-loos......
pi_37386971
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 18:54 schreef Even het volgende:
Ben ik nou de enige die Jimi Hendrix niks vind?! Hij heeft vast een veel betere techniek dan mij enz. Maar hij is ook koning in het maken van tiefusherrie (dan heb ik het dat live gekut dat ie zo hard mogelijk op zn snaren beukt).

Er zullen er vast een paar flink op het pikkie getrapt zijn maar ik vind het maar helemaal niks die Jimi...

En ja ik hou wel van blues
Dat komt nog wel jongen, dat komt nog wel
  vrijdag 28 april 2006 @ 20:11:00 #228
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_37386988
Tja, smaken verschillen. Ik heb het zelf ook met sommige grootheden. Eddie van Halen bijvoorbeeld. Zonder twijfel een goede en ooit vernieuwende gitarist, maar van de muziek van Van Halen krijg ik echt jeuk, echt van die foute jaren 80-crap.
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_37387107
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 19:58 schreef Even het volgende:
Tja ik weet niet vind het allemaal niks eigelijk en om nou te gaan zeggen ja dan moet je in meer nummers verdiepen (wat er al door meerdere tegen mij gezegd is). Dat vind ik kut, ik luister niet muziek om het eventueel leuk te gaan vinden. Ik vind het leuk of ik vind het niet leuk, klaar

En iedereen die het wel leuk vind: gewoon blijven luisteren hoor, ik ga niemand overhalen om te stoppen met luisteren maar ik vind het niks
En daarom luisteren mensen als jij dus ook naar 3 Doors Down .
pi_37387143
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 20:11 schreef Zanderrr het volgende:
Tja, smaken verschillen. Ik heb het zelf ook met sommige grootheden. Eddie van Halen bijvoorbeeld. Zonder twijfel een goede en ooit vernieuwende gitarist, maar van de muziek van Van Halen krijg ik echt jeuk, echt van die foute jaren 80-crap.
Ja, maar zo'n kerel als Eddie van Halen wordt voornamelijk geroemd om z'n techniek, niet om z'n songwriting. Daarom is het absoluut niet te vergelijken met Jimi Hendrix.
pi_37387867
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 20:10 schreef Hammet het volgende:

[..]

Dat komt nog wel jongen, dat komt nog wel
No it won't
quote:
Tja, smaken verschillen. Ik heb het zelf ook met sommige grootheden. Eddie van Halen bijvoorbeeld. Zonder twijfel een goede en ooit vernieuwende gitarist, maar van de muziek van Van Halen krijg ik echt jeuk, echt crap.
Precies
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 20:14 schreef Hammet het volgende:

[..]

En daarom luisteren mensen als jij dus ook naar 3 Doors Down .
Ja omdat ik dat wel leuk vind Ik luister er met plezier naar, naar Jimi Hendrix niet. Is naar mijn mening niks mis mee, niet iedereen hoeft het zelfde leuk te vinden toch?

Maar ik neem aan dat ik niet van Jimi Hendrix hoef te houden toch?! Of is dat een verplichting? Dat je van Jimi Hendrix moet houden en niet je eigen smaak van muziek mag hebben?!
pi_37388138
Begrijp me goed, die kerel heeft veel gepresteerd in zn leven meer dan ik ook zal doen.. Maar ik vind het gewoon niet leuk.. Dusch

* Even 3 Doors Down opzet
  vrijdag 28 april 2006 @ 22:27:21 #233
71333 BUG80
Stop making sense
pi_37390774
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 20:50 schreef Even het volgende:
Begrijp me goed, die kerel heeft veel gepresteerd in zn leven meer dan ik ook zal doen.. Maar ik vind het gewoon niet leuk.. Dusch

* Even 3 Doors Down opzet
Ik zeg altijd maar: smaken verschillen gelukkig.

I'm here without you baby
But you're still on my lonely mind
I think about you baby
And I dream about you all the time
I'm here without you baby
But you're still with me in my dreams
And tonight it's only you and me

Als je dit vertaalt zou zelfs Marco Borsato zeggen: nou is dit niet een beetje simpel?

Tappen & benden oefenen als je al een tijd geen gitaar hebt gespeeld = blaren trouwens.
pi_37391264
te relaxed! ik heb ¤25,- aan CD bonnen gekregen omdat ik een paar mensen wat akkoorden heb leren spelen in mn vrije tijd

ik denk dat ik mn Satriani verzameling, maar eens compleet ga maken
pi_37391848
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 18:54 schreef Even het volgende:
Ben ik nou de enige die Jimi Hendrix niks vind?!
Niks is een groot woord, maar ik ben niet echt fan (en vooral niet van zijn zangstem). Kwestie van smaak. Daarentegen kan je zijn invloed op hoe een electrische gitaar gespeeld wordt niet ontkennen, maar diverse van de door Jimi gepopulariseerde technieken hoor ik toch liever van andere gitaristen .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_37394383
quote:
Als je dit vertaalt zou zelfs Marco Borsato zeggen: nou is dit niet een beetje simpel?

en dan ben ik niet eens zo'n tekstenmannetje, maar dat gaat echt te ver
pi_37395516
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 20:41 schreef Even het volgende:

Ja omdat ik dat wel leuk vind Ik luister er met plezier naar, naar Jimi Hendrix niet. Is naar mijn mening niks mis mee, niet iedereen hoeft het zelfde leuk te vinden toch?
Nee dat bedoel ik niet eens. Ik bedoel dus dat jij weigert iets te luisteren wat niet direct leuk is, en dus maar gaat voor de kant-en-klaar-magnetronmaaltijd-rock zoals 3 Doors Down. Begrijp me niet verkeerd, ik luister het zelf ook wel eens, maar t stelt eigenlijk niks voor. Hap, slik en weg.

Er zijn muziekstromingen die niet toegankelijk zijn voor een ongetraind oor. Met een instelling als de jouwe zal je naar mijn mening nooit nieuwe muziek ontdekken, maar eerder muziek dat perfect aansluit bij je huidige muziekcollectie.
pi_37395782
quote:
als ik zeg dat Eddy van Halen een achter achter oom van mij is, wie gelooft mij dan
het is het achterneefje van mun oma
PS4 online: micro_nl
  zaterdag 29 april 2006 @ 09:54:25 #239
138862 sXe
If I would, could you?
pi_37396694
Kunnenn we nu ophouden met de onvoorwaardelijke blinde adoratie?
Look in my heart, kind friends, and tremble,
Since there your elements assemble
pi_37397229
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 18:07 schreef guitarist.nl het volgende:
moet eerlijk zeggen dat sommige hardcore dingen best leuk zijn, een klasgenoot van me zit in de band icepick, zegt natuurlijk niemand wat, maar toch klinkt wel leuk
Icepick is een Friese hardcore band die vorig jaar toch Wâldrock opende??
Wel eens gehoord op de radio. Vette shit

En ze spelen de 6e mei met de FVK/Cro Mags in Het Bolwerk in Sneek.
I will not mention Dean in this topic.
I will not mention Dean in this topic.
I Will not mention Dean in this topic.
....
pi_37397970
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 09:54 schreef sXe het volgende:
Kunnenn we nu ophouden met de onvoorwaardelijke blinde adoratie?
In alle eerlijkheid, die onvoorwaardelijke blinde adoratie heeft meer inhoud dan de laatste paar adoratieloze gitaristtopics .
pi_37398147
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 11:16 schreef Litpho het volgende:

[..]

In alle eerlijkheid, die onvoorwaardelijke blinde adoratie heeft meer inhoud dan de laatste paar adoratieloze gitaristtopics .
Dan laten we nou Jimmy Page adoreren

http://video.google.com/videoplay?docid=2403031720429806334&q=jimmy+page&pl=true
Erg maf
http://video.google.com/videoplay?docid=-940116725401968736&q=jimmy+page&pl=true
pi_37398193
http://video.google.com/videoplay?docid=3132992342082582675&q=jimmy+page&pl=true
Ik kan niet zoveel vette filmpjes vinden van Jimmy Page
pi_37398310
  zaterdag 29 april 2006 @ 12:02:32 #245
47781 Jorikjet
Brother from another mother
pi_37398917
van jeff beck ken ik eigenlijk helemaal niks. speeltie altijd zulke muziek en zonder plectrum?
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  zaterdag 29 april 2006 @ 12:04:36 #246
138862 sXe
If I would, could you?
pi_37398964
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 11:16 schreef Litpho het volgende:

[..]

Eigenlijk moeten mensen natuurlijk ook helemaal niet hier gaan posten, maar gewoon lekker zelf spelen.
Want op deze manier wordt het nooit wat natuurlijk
Look in my heart, kind friends, and tremble,
Since there your elements assemble
pi_37399117
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 12:02 schreef Jorikjet het volgende:
van jeff beck ken ik eigenlijk helemaal niks. speeltie altijd zulke muziek en zonder plectrum?
Wel vrijwel altijd zonder plectrum, maar muziek variëert tussen oa. blues, heavy rock (denk Zeppelin, ze hadden zelfs allebei een cover van You Shook Me op het debuut uit 1969), jazz fusion en techno. Gegarandeerd dat er iets tussen zit wat niet je smaak is dus .
  zaterdag 29 april 2006 @ 12:26:01 #248
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_37399461
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_37400739
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 13:11 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
http://www.jerryc.tw/

geniaal !
Die kerel is hier al zo'n keer of 36 voorbij gekomen