Ook, onder veel meer. Is ook veel breder dan muziek alleen. Toch zal het met name de MuzTriv-spelers bijzonder aansprekenquote:Op woensdag 26 april 2006 01:25 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Dat is een behoorlijk festival, iets van open lucht concerten?
quote:Het festival wordt op 6 juni in het Schielandshuis geopend door burgemeester Opstelten. Op deze avond is het om twaalf uur 's nachts preciesjaar geleden dat Rotterdam
heeft gekregen
Het is ook niet echt een pakkende naam. Probeer eens wat. Ik zal soepel zijn want ik wil ook naar bedquote:Op woensdag 26 april 2006 01:34 schreef bigshadow het volgende:
Ja, ik weet wel wat je bedoeld, ik wist alleen niet dat ze er een naam aan hadden gegeven![]()
Ik moet nog een stukje tekst schrijven, planning van niks weer. Maar iets in de richting van de Rotterdamse Zomerfeesten? Of moet er ook een sponser bij?quote:Op woensdag 26 april 2006 01:40 schreef GLO het volgende:
[..]
Het is ook niet echt een pakkende naam. Probeer eens wat. Ik zal soepel zijn want ik wil ook naar bed
quote:Op woensdag 26 april 2006 01:47 schreef bigshadow het volgende:
De Rotterdamse 6-maandenlange jubileumviering!
quote:Het festival wordt op 6 juni in het Schielandshuis geopend door burgemeester Opstelten. Op deze avond is het om twaalf uur 's nachts precies![]()
![]()
jaar geleden dat Rotterdam
heeft gekregen
Je was hier op de goede weg!quote:Op woensdag 26 april 2006 01:47 schreef bigshadow het volgende:
De Rotterdamse 6-maandenlange jubileumviering!
quote:In de zes maanden die volgen zullen onder de noemer Rotterdam![]()
![]()
Jaar dwars door de stad exposities, concerten, lezingen, filmvertoningen en toneelstukken zijn te bezoeken. Ze zullen stuk voor stuk geconcentreerd zijn rond het thema van
![]()
![]()
, het getal dat van oudsher bekend staat als het nummer van het
![]()
Yeeeeeeaaaaa, we have a winner!!quote:Op woensdag 26 april 2006 02:25 schreef bigshadow het volgende:
Rotterdam 666 jaar
Je meent hetquote:Sorry, ik had een beetje poep in de ogen
quote:De mens is sinds jaar en dag gefascineerd door het kwaad. In alle takken van de kunst en cultuur is dat terug te vinden. Van hoog tot laag, van Edgar Allan Poe tot Freddy Krueger, van Jeroen Bosch tot H.R. Giger. Zonnige festivals met vreugdevolle aanleidingen zijn er al genoeg. In het geval van Rotterdam 666 zal de stad zich richten op de wat meer donkere kanten van het leven. Niet om deze donkere kant te verheerlijken, maar om te begrijpen wat het goede is, moet men ook een goed begrip hebben van de andere kant. Zonder de twee uitersten is er geen sprake van een keus om het goede te prefereren boven het slechte.
De reis van een half jaar door 666 jaar geschiedenis van Rotterdam eindigt met een groot slotfeest, waarin de opzwepende klanken van gothic een centrale rol zullen spelen.
Lol, dat wist ik niet idd.. dat het die proffesor was..quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:32 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Welk Suske & Wiske -album is dat?
Dat wist ik al, maar 't wil even niet dagenquote:Op woensdag 26 april 2006 10:13 schreef bukgeit het volgende:
Wel Nederlands.
Texturesquote:Op woensdag 26 april 2006 10:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat wist ik al, maar 't wil even niet dagen![]()
Zet dan ook gewoon je zanger vooraan op de fotoquote:Op woensdag 26 april 2006 10:32 schreef bukgeit het volgende:
[..]
We konden het gehele denkproces volgen
Bob de Bouwerquote:Op woensdag 26 april 2006 10:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Waar kennen wij dit van?
[afbeelding]
Die heeft geen Optimus Prime en A-Teamquote:
quote:Op woensdag 26 april 2006 10:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Die heeft geen Optimus Prime en A-Team![]()
van een videoclip..quote:Op woensdag 26 april 2006 10:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Waar kennen wij dit van?
[afbeelding]
Videoclip is goed, naam van de uitvoerende kan ik echt werkelijk geen hint bij bedenken...quote:Op woensdag 26 april 2006 11:05 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
van een videoclip..
Geef eens een hint met de uitvoerende.. ligt op het puntje van mijn tong![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |