Ja ze zijn er ook zonder die sponsor. Die zijn echt mooiquote:Op donderdag 25 mei 2006 08:20 schreef DeRCT14 het volgende:
[..]
Zonde idd van de sponsor, is best een mooi shirt
Het gaat.quote:Op zondag 28 mei 2006 14:31 schreef sjimz het volgende:
Ik wist niet dat inter gesponsord werd door een kikker!
[afbeelding]
Zo gaat het nieuwe inter shirt eruit zien![]()
wat ik wel mooi zou vinden als ze als uitshirts soort "oeteldonk" shirts zouden hebben iig die kleuren aan zouden houden !quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:03 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
was ook waardeloos.
Het enige echte mooie uitshirt wat we gehad hebben was het "boevenshirt".
Horizontaal zwart/wit gestreept,meesterlijk.
Zou mij niet echt kunnen bekoren denk ik maar op een bepaalde manier hoort het er misschien wel bij.quote:Op maandag 29 mei 2006 11:58 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wat ik wel mooi zou vinden als ze als uitshirts soort "oeteldonk" shirts zouden hebben iig die kleuren aan zouden houden !
dat hoort toch ook echt bij den Bosch ?
dan zou dat toch mooi zijn als dat terug komt in het uitshirt, lijkt mij !quote:Op maandag 29 mei 2006 12:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zou mij niet echt kunnen bekoren denk ik maar op een bepaalde manier hoort het er misschien wel bij.
Officieel zijn de kleuren van de stad geel/zwart
Nee daar maak je niemand blij mee denk ik.quote:Op maandag 29 mei 2006 11:58 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wat ik wel mooi zou vinden als ze als uitshirts soort "oeteldonk" shirts zouden hebben iig die kleuren aan zouden houden !
dat hoort toch ook echt bij den Bosch ?
je bent toch trots op je stad ? of niet ?quote:Op maandag 29 mei 2006 14:05 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee daar maak je niemand blij mee denk ik.
Soort galatasaray idee?quote:Op maandag 29 mei 2006 15:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Jawel. Maar carnaval is 3 dagen per jaar. En dat moet zo blijven. Of ze moeten er een heel mooi shirt van maken. Wit met rode en gele accenten. Dan ben ik voor.
gewoon subsidesports.quote:Op maandag 29 mei 2006 18:54 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
weten jullie misschien waar ik goedkoop een duits elftal shirt aan kan komen?! ben al enige tijd op internet aan het zoeken, maar kom alleen de hele dure tegen volgens mij :S
15 euro?quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:20 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.chelseamegastore.com/stores/chelsea/products/kit_selector.aspx?selector=8&brf=chretlma
voetbalshirt van chelsea
2005-2006 15 euro euh
Dat kan nietquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:20 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.chelseamegastore.com/stores/chelsea/products/kit_selector.aspx?selector=8&brf=chretlma
voetbalshirt van chelsea
2005-2006 15 euro euh
U vraagt, wij leverenquote:Op maandag 29 mei 2006 20:37 schreef magnifor het volgende:
[..]
Vraag mij af hoe de nieuwe shirts gaan worden. Dus shirts voor 2006/2007.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:17 schreef Cart_man het volgende:
Welke online shops verkopen er allemaal voetbalshirts? Zie er hier een paar staan in het topic, maar zijn er nog meer?
Vertrouw me maar gewoonquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:46 schreef magnifor het volgende:
Hoe kom je aan de plaatjes?
Niet dat ik jou niet vertrouw hoor, maar wil zeker weten dat ze echt zijn.
Mooie shirts. Ben tevreden.quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
U vraagt, wij leveren[afbeelding] THUISSHIRT
[afbeelding] UITSHIRT
Komt omdat chelsea overstapt van Umbro naar Adidasquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:20 schreef jorienvdherik het volgende:
voetbalshirt van chelsea
2005-2006 15 euro euh
Thuisshirt is mooier imo.quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
mooi! vind het uitshirt zelf ook mooi!
¤14.59 om precies te zijn!quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:24 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
niet kost
9.99 pond en is 15 euro
Kindermaatjes jaquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:24 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
niet kost
9.99 pond en is 15 euro
Wel mooi, bedrukking is gratis?quote:
Dit zouden de nieuwe shirts van Chelsea moeten zijnquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:37 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Wel mooi, bedrukking is gratis?
Chelsea Home Centenary Shirt 2005/06 with Drogba 15 printing Large 41-43"/107cm Chest
Availability: Usually despatched within 3 days
£14.99 £14.99
Hoe kan het dat jij alles al weet van die Adidas shirts (Liverpool, Chelsea, etc)? Werk jij soms stiekem bij Adidas? Vertel het maar...quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dit zouden de nieuwe shirts van Chelsea moeten zijn
[afbeelding]
Nee ik werk voor de politiequote:Op donderdag 1 juni 2006 16:54 schreef egoTRON het volgende:
[..]
Hoe kan het dat jij alles al weet van die Adidas shirts (Liverpool, Chelsea, etc)? Werk jij soms stiekem bij Adidas? Vertel het maar...
retro is in hequote:Op donderdag 1 juni 2006 18:33 schreef Mr.Mills het volgende:
Adidas lijkt wel met het jaar terug in de tijd te hollen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |