Ajax thuis van dit seizoen kan je online in de webshop bestellen voor niet al teveel, anders kan je naar de fanshop bij de ArenA, dan betaal je de volle pond voor het thuisshirt maar krijg je het uitshirt van dit seizoen er wel gratis bij.quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:28 schreef Nega het volgende:
Ik heb:
Ajax uit 06-07
Man Utd thuis 02-03 (niet zeker welk jaar)
Lille thuis 03-04
Tottenham Hotspur thuis 03-04
Kameroen Thuis, korte mouwen
Iemand nog tips voor mooie shirtjes?Barca en Ajax (thuis en thuis) wil ik sowieso nog kopen.
Nee het uitshirt van het seizoen dat net is afgelopen bedoel ik. Dat blauwe.quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:39 schreef Nega het volgende:
Ja, maar het uitshirt heb ik dus al.Thuisshirt ga ik even voor kijken inderdaad. Iemand een site voor een goedkoop Barca shirt?
Ooooh, oke, ik snap je. Ik ga wel even kijken in de Online Shop. Ik ga niet naar de ArenA voor een shirtje. Kost me ook weer 7,50 aan buskaart.quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee het uitshirt van het seizoen dat net is afgelopen bedoel ik. Dat blauwe.
Maar dan heb je wel 2 shirts voor de prijs van 1quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:47 schreef Nega het volgende:
[..]
Ooooh, oke, ik snap je. Ik ga wel even kijken in de Online Shop. Ik ga niet naar de ArenA voor een shirtje. Kost me ook weer 7,50 aan buskaart.
Ik zou me kapot schamen in zo'n dingquote:Op woensdag 10 mei 2006 15:19 schreef sjimz het volgende:
nieuwe shirt van Fulham FC
[afbeelding]
Let op die mouwen![]()
Vet... maar foto?quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:05 schreef DANILXL het volgende:
De shirts van Hugo Borst, Matty Verkamman en Johan Derksen exclusief bij intersport verkrijgbaar...
http://football.intersport-nederland.nl/nieuws_detail.asp?id=238
Mooi camouflagepatroontje in dat witte shirt...of in allemaal? Of zie ik het verkeerd?quote:
Kijk maar eens op www.nikefootball.com daar tussen alle shirt staat deze ook.. een beter plaatje. Ik vind het een mooi voetbalshirt..quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik vind het echt niet op een voetbalshirt lijken
Ze hadden hem niet meer in Maastrichtquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[afbeelding]
Deze ga ik halen als ze hem nog hebben in Mestreech
Ook niet bij relax Sports naast de Mac, kijk anders eens in Almelo bij de Sport Inn, naast een schoenwinkel, kleine winkel best wat shirtsquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ze hadden hem niet meer in Maastricht
Kent iemand nog een andere stad waar ze hem hebben ?
de nike football store in Amsterdamquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:43 schreef the_legend_killer het volgende:
Ja daar was hij weg.
Moet ik even kijken hoe ik dan in Almelo raak..
Anders hopen dat de Nike winkel het nieuwe shirt van Valencia krijgt.
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:25 schreef 2meterpeter het volgende:
[..]
is die ergens te bestellen overgens?
Fossombrone, Italiaanse derde klasse.quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:32 schreef Bjoro het volgende:
[..]
FC Fossombrone...weet alleen niet in welke klasse ze spelen in Italie
http://www.fcupdateshop.nl/article.asp?articleid=14461quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:53 schreef Ash het volgende:
Ola,
Weet iemand nog een site waar je het thuis shirt van het Nederlands Eftal kan bestellen met eigen naam en nummer naar keuze, want die op www.fanshop.nl die heeft de maat XL niet meer.
Ik hoor het graag!
Als de basis elf bekend is.quote:Op zondag 14 mei 2006 17:19 schreef taart het volgende:
wanneer zijn de nieuwe rugnummers van het NL elftal bekend?
Godverdomme die wil ikquote:Op zondag 14 mei 2006 16:08 schreef magicmoon het volgende:
Nieuwste Beşiktaş shirt van 2006...
(Deze ´nostalgie/klassieke´ model komt eenmalig uit laatste jaren).
[afbeelding]
Voor een grotere foto:
http://www.bjk.com.tr/tryonetim/medya.php?rn=8982&tipi=B
Wtf pekelquote:Op zondag 14 mei 2006 19:20 schreef pekel het volgende:
Weet iemand van wanneer dit shirt is/c.q. officieel is? Ik heb m eerder deze week van iemand anders gekregen..
Eigen bedrukking gekozenquote:Op zondag 14 mei 2006 22:46 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Je moet nog wachten tot de nummers bekend zijn denk ik?
Volgens mij uit het seizoen '93/'94.quote:Op zondag 14 mei 2006 19:20 schreef pekel het volgende:
Weet iemand van wanneer dit shirt is/c.q. officieel is? Ik heb m eerder deze week van iemand anders gekregen..
Voor ¤20,00 kun je hem eigenlijk nog best wel kopen; op m'n oude werk kunnen ze die letter 'G' zo vervangen voor een 'C'. Neemt niet weg dat je inderdaad een dooie karper bent als je m met zo'n spelfout nog gaat betalen in de winkel.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:19 schreef DaYwALKuR het volgende:
Had bijna dit shirt gekocht over Marktplaats. Maar kijk eens goed naar de belettering
![]()
Garragher
-link-
Dat zal m wel zijn aangezien ze een nieuwe sponsor krijgenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:49 schreef Plastic_Power het volgende:
Mmm, is waarschijnlijk een fake, gezien deze preview:
[afbeelding]
quote:Op maandag 15 mei 2006 17:29 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Dat zal m wel zijn aangezien ze een nieuwe sponsor krijgen
Niet slecht. Ben benieuwd wat de pasvorm is. Is moeilijk inschatten zo. Wel een beetje jammer dat het Puma-logo zowat groter is dan het clublogoquote:Op maandag 15 mei 2006 17:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit is dus het nieuwe tenue van de Spurs!
Hmm, misschien toch maar weer eens overwegen om een voetbalshirt te kopen. Erg mooi shirtquote:Op maandag 15 mei 2006 17:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit is dus het nieuwe tenue van de Spurs!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |