Ja die moet het zijn volgens mij, ..dat was overigens geen blonde vrouw volgens mij maar aziatische vrouw..Maar het kan bijna niet missen dat dat hem is!!quote:Op zondag 30 april 2006 12:30 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Mark van Dale - Waterverve [1997]![]()
(Ik kijk geen clips... dus puur op Bittersweet symphony)
Niemand????.ik zoek het al zo langquote:Op zondag 30 april 2006 00:28 schreef Zweevie het volgende:
Ow ik zoek al heel lang een nummer.
Het is een oud gabber nummer...lijkt een beetje op genisis:
On the first day god created light (en dan hoor je hele fijne geluidjes) on the second day he created melody..and on the seventh day god created BASS!! en dan hoor je de bass erin komen..wie kent het? Het is (naar mijn herinnering) een vrij hard nummer..dus geen mellow of dance versie..
Ruth Jacott - Ik hou van jou misschien dan?quote:Op zondag 30 april 2006 13:47 schreef Sjappie het volgende:
Helaas, Maribelle is het ook niet, maar toch dank voor het meedenken!
The Alternative Creators - Sound Creationquote:Op zondag 30 april 2006 00:28 schreef Zweevie het volgende:
Ow ik zoek al heel lang een nummer.
Het is een oud gabber nummer...lijkt een beetje op genesis:
On the first day god created light (en dan hoor je hele fijne geluidjes) on the second day he created melody..and on the seventh day god created BASS!! en dan hoor je de bass erin komen..wie kent het? Het is (naar mijn herinnering) een vrij hard nummer..dus geen mellow of dance versie..
Het word door 'n vent gezongen.. en iets van lift your hand of head up ofzoietsquote:Op zondag 30 april 2006 13:50 schreef Heidi- het volgende:
[..]
Pussycat dolls - Buttons
Vast niet, maar is de enige die ik kan bedenken
weet je niets meer van de tekst?
Zookey - Lift your LEGquote:Op zondag 30 april 2006 14:44 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Het word door 'n vent gezongen.. en iets van lift your hand of head up ofzoiets
spraak sample lijkt wel wat op "Ixxel - Drop that beat", misschien een remix ofzo..quote:Op zondag 30 april 2006 13:45 schreef master_X het volgende:
heye goeden dag ik heb ook een nr wat ik al een tijdje zoekt
http://video.google.com/videoplay?docid=-1852122238303651068&q=hakke&pl=true
hier hoor je het wat het nr is alvast bedankt
Nee die is het dus niet, die heb ik zelf ook gevonden..Is wel inderdaad bijna hetzelfde nummer, maar de versie die ik bedoel is veel harder..Maar thnxx voor het meedenkenquote:Op zondag 30 april 2006 14:44 schreef BdR het volgende:
[..]
The Alternative Creators - Sound Creation
Heb je die Google-link die ik postte al geprobeerd? Je bent niet de enige die dat nummer zoekt, op andere sites wordt er antwoord op die vraag gegeven.quote:Op zondag 30 april 2006 15:07 schreef Zweevie het volgende:
Nee die is het dus niet, die heb ik zelf ook gevonden..Is wel inderdaad bijna hetzelfde nummer, maar de versie die ik bedoel is veel harder..Maar thnxx voor het meedenken
Ik ga meteen kijken!! (maar volgens mij heb ik het hele wereldwijde web al leeggezocht) Heb ook wat vriendjes aan het zoeken gezet, misschien kom ik ze tegen op googlequote:Op zondag 30 april 2006 15:40 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Heb je die Google-link die ik postte al geprobeerd? Je bent niet de enige die dat nummer zoekt, op andere sites wordt er antwoord op die vraag gegeven.
plz?quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:04 schreef furanku het volgende:
Ik zoek... een nummer
Volgens mij is het pearl jam.. en een klein deeltje wat ik heb onthouden is iets van "am i here with you". ofzo.. het is best een hard nummer, maar erg langzaam..
daarnaast zoek ik ook een soort van punk nummer, maar ook redelijk rustig..
artiest onbekend,,
stukje van de test: "i'm fading the wrong way around"
verder in het nummer komt het woord preacher, en reflections nog een keer..
Kelis misschien?quote:Op zondag 30 april 2006 12:29 schreef Exterminator het volgende:
Gisteravond tijdens t stappen 'n nr gehoord...
Het is 'n beetje 'n soort van rnb nummer (denk ik), met van die belletjes door het hele liedje (denk aan zo n bord met van die plankjes en dat hamertje), het word sex kwam er ook n aantal keer in voor..... Het word door 'n vent gezongen.. en iets van lift your hand of head up ofzoiets ook nog in de tekst
weet iemand welk nummer ik bedoel? volgens mij is t vrij recent en het is best n vrolijk nummer.
Basic J - The Drums?quote:Op zondag 30 april 2006 19:17 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
mensen, ik hoorde gister tijdens het stappen een dance-achtig nummer wat heel erg "caribisch" klinkt.
dat is het enige wat ik me er nog van kan herinneren.
iemand enig idee?
Die is echt superoud, heb ik al jaren op mijn PC staanquote:Op zondag 30 april 2006 16:05 schreef Sjappie het volgende:
Ha, ik kreeg net een ingeving, de tekst puur op het gevoel zat er ook in, dus ik heb het nummer gevonden: Twan Lijten - Puur Op Het Gevoel
Puur op het gevoel hou ik van jou.
Helemaal vanzelf ben ik mezelf bij jou.
Ik wil jou alles geven en ik geef jou heel mijn leven.
De tekst klopte bijna![]()
Delinquent Habits - Return of the Tres (of is dat die met Zlatan?)quote:Op zondag 30 april 2006 21:36 schreef Ricky_ het volgende:
Weet iemand hoe het liedje heet in de nieuwe reclame met Eric Cantona en al die Brazilianen?
nee dat is hem niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |