quote:Op zaterdag 29 april 2006 09:00 schreef Heidi- het volgende:
[..]
Kanye west heeft het ook voor een nummer gebruikt..
Heren, bedankt voor jullie reactie... Maar dat is em ook niet, ik heb het toch echt ergens anders gehoordquote:Op zaterdag 29 april 2006 12:20 schreef BdR het volgende:
[..]
http://www.stylehiphop.co(...)pe-rapus-num-80.html
"Kanye West - Diamonds are forever"
mag een vrouw ook?quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:25 schreef NX het volgende:
[..]
[..]
Heren, bedankt voor jullie reactie... Maar dat is em ook niet, ik heb het toch echt ergens anders gehoordof ik ben gek... (volgens mij een nummer van massive attack, maar dat weet ik dus niet zeker, het kan ook massive attack niet zijn... misschien dat iemand het herkent... opnieuw bedankt...)
Moby - Extreme waysquote:Op zaterdag 29 april 2006 21:35 schreef arucard het volgende:
Weet iemand welk nummer dit is?
http://video.google.com/videoplay?docid=8924437919734153344&q=rodney+mullen&pl=true
Starlight Dancer, of Ruthless Queen?quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:34 schreef Jaytonism het volgende:
Net was er op ´Retourtje geluk´ een band op die Kayak heette. Ze speelden er een nummer dat aardig bekend was. Ik kan ´t nummer ook niet op Google vinden. Weet iemand hét nummer van de band Kayak?
Alvast bedankt.
Dankje.quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:38 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Starlight Dancer, of Ruthless Queen?
Het zou verboden moeten worden!quote:Op zondag 30 april 2006 10:09 schreef Muziekstad2000 het volgende:
TVP zodat ik hier ook nog eens kom ...
Mark van Dale - Waterverve [1997]quote:Op zondag 30 april 2006 11:50 schreef smash789 het volgende:
Ok, hier een hele moeilijke. Ik kan het slechts heeeel vaag omschrijven maar misschien weet iemand het. Ik zoek een liedje, ik dénk zo'n 5 jaar oud, misschien iets ouder. Ik kan alleen een stukje uit de videoclip omschrijven, en ik weet niet eens of de hele videoclip zo gaat, of dat het slechts een stukje is, anyway, er spelen een blonde vrouw en een zwarte man in, en die lopen door een stad ofzo, en op een gegeven moment staat die vrouw dan midden op straat te douchen geloof ik. Ik weet het allemaal niet zeker maar misschien dat het iemand voor komt.
Ik weet alleen nog dat ik het een leuk liedje vond, en dat het destijds wel populair was. Het riedeltje wat telkens terug komt lijkt, als ik me het enigszins herinner, een beetje op Bittersweet Symphony.
Andre Hazes - Want ik hou van jouquote:Op zondag 30 april 2006 13:17 schreef Sjappie het volgende:
Gister deze tekst in de kroeg gehoord. Via google of lyricssites niets gevonden... Het is een meezinger:
Ik hou van jou. Helemaal <alleen?> hou ik van jou! Ik wil je alles geven en ik geef je heel mijn leven, want ik hou echt van jou.
Kleffe tekstmaar het klonk erg leuk.
quote:Op zondag 30 april 2006 13:18 schreef Gambolputty het volgende:
Gordon - Ik hou van jou
Die had ik zelf ook gevonden, maar zijn het allebei niet. Dacht in eerste instantie ook aan Hazesquote:Op zondag 30 april 2006 13:19 schreef Heidi- het volgende:
[..]
Andre Hazes - Want ik hou van jou
de tekst wat je typt klopt niet precies met het nummer maar er zitten wel meer mensen naast dus ik noem hem toch maar
Maribelle - Ik houd van jou?quote:Op zondag 30 april 2006 13:17 schreef Sjappie het volgende:
Gister deze tekst in de kroeg gehoord. Via google of lyricssites niets gevonden... Het is een meezinger:
Ik hou van jou. Helemaal <alleen?> hou ik van jou! Ik wil je alles geven en ik geef je heel mijn leven, want ik hou echt van jou.
Kleffe tekstmaar het klonk erg leuk.
Pussycat dolls - Buttonsquote:Op zondag 30 april 2006 12:29 schreef Exterminator het volgende:
Gisteravond tijdens t stappen 'n nr gehoord...
Het is 'n beetje 'n soort van rnb nummer (denk ik), met van die belletjes door het hele liedje (denk aan zo n bord met van die plankjes en dat hamertje), het word sex kwam er ook n aantal keer in voor.....
weet iemand welk nummer ik bedoel? volgens mij is t vrij recent en het is best n vrolijk nummer.
Ja die moet het zijn volgens mij, ..dat was overigens geen blonde vrouw volgens mij maar aziatische vrouw..Maar het kan bijna niet missen dat dat hem is!!quote:Op zondag 30 april 2006 12:30 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Mark van Dale - Waterverve [1997]![]()
(Ik kijk geen clips... dus puur op Bittersweet symphony)
Niemand????.ik zoek het al zo langquote:Op zondag 30 april 2006 00:28 schreef Zweevie het volgende:
Ow ik zoek al heel lang een nummer.
Het is een oud gabber nummer...lijkt een beetje op genisis:
On the first day god created light (en dan hoor je hele fijne geluidjes) on the second day he created melody..and on the seventh day god created BASS!! en dan hoor je de bass erin komen..wie kent het? Het is (naar mijn herinnering) een vrij hard nummer..dus geen mellow of dance versie..
Ruth Jacott - Ik hou van jou misschien dan?quote:Op zondag 30 april 2006 13:47 schreef Sjappie het volgende:
Helaas, Maribelle is het ook niet, maar toch dank voor het meedenken!
The Alternative Creators - Sound Creationquote:Op zondag 30 april 2006 00:28 schreef Zweevie het volgende:
Ow ik zoek al heel lang een nummer.
Het is een oud gabber nummer...lijkt een beetje op genesis:
On the first day god created light (en dan hoor je hele fijne geluidjes) on the second day he created melody..and on the seventh day god created BASS!! en dan hoor je de bass erin komen..wie kent het? Het is (naar mijn herinnering) een vrij hard nummer..dus geen mellow of dance versie..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |