jaaah! eindelijk.. dankje!!quote:Op woensdag 26 april 2006 18:35 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
Het is denk ik Prodigy (van Mobb Deep) met Keep It Thoro
Beat is van The Alchemist
Dankjequote:
Nog uit het vorige topic en daarvoor ook al eens gevraagd. Ik kwam het nummer toevallig op een album tegen en het is:quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:48 schreef mart89 het volgende:
Weet iemand van wie dit nummer is en die titel ervan? klik hier
Ik wou net dezelfde vraag stellen.quote:Op donderdag 27 april 2006 11:02 schreef Fillipe het volgende:
Hoe heet het nummer die onder deze Beertender reclame zit?
http://media.putfile.com/Beertender
Alvast bedankt
Je kan hier een keuze maken:quote:Op donderdag 27 april 2006 11:02 schreef Fillipe het volgende:
Hoe heet het nummer die onder deze Beertender reclame zit?
http://media.putfile.com/Beertender
Alvast bedankt
Op mijn CD van de Kill Bill soundtrack staat deze plaat onder: Tomayasu Hotei- Battle Without Honorquote:Op dinsdag 25 april 2006 20:28 schreef luukskywalker het volgende:
ik ben keihard op zoek naar de 1e tune van deze website:
http://www.mafioso.nl/
hij's echt megabekend maar ik kom er niet op weet iemand welke het is?
Ik denk dat het iig gemaakt is door David Holmes, op verzoek, dus moet je even de soundtrack van oceans 12 downloaden kopenquote:Op donderdag 27 april 2006 15:41 schreef Garin84 het volgende:
Weet iemand hoe het liedje heet wat in Ocean's 12 tijdens de inbraak van "The NightFox" (bij de inbraak in het museum voor het Fabergé Ei dus) wordt gebruikt.
Alanis Morissette - I'm a Bitch, I'm a Loverquote:Op donderdag 27 april 2006 17:43 schreef Remzz het volgende:
Bekend nummer, heet Bitch is en gaat ongeveer :I'm a bitch, i'm a lover i'm a .....
Is ie van Alanis Morissettequote:Op donderdag 27 april 2006 17:52 schreef Molluck het volgende:
[..]
Alanis Morissette - I'm a Bitch, I'm a Lover
Ja, op zich had je dat ook wel zelf kunnen vinden met google, maar ik ben blij dat ik nog iets voor je heb kunnen betekenen nu Trancelocator net dat dancenummertje voor mijn neus wegkaapt...quote:
Nee, die is van Meredith Brooksquote:Op donderdag 27 april 2006 17:52 schreef Molluck het volgende:
[..]
Alanis Morissette - I'm a Bitch, I'm a Lover
En heet gewoon Bitch. Altijd leuk, die creatieve mensen aan de andere kant van P2P-programma'squote:Op donderdag 27 april 2006 18:01 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Nee, die is van Meredith Brooks
Oh, wist je die ook dan.quote:Op donderdag 27 april 2006 18:01 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ja, op zich had je dat ook wel zelf kunnen vinden met google, maar ik ben blij dat ik nog iets voor je heb kunnen betekenen nu Trancelocator net dat dancenummertje voor mijn neus wegkaapt...
Lekker nummer is dat trouwens, maar ik hou meer van de Sharam Jey remix....
Je gaat me niet vertellen dat je hem op die manier niet kan vinden op een p2p programma, het ging er om dat hij de artiest niet wist...quote:Op donderdag 27 april 2006 18:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
En heet gewoon Bitch. Altijd leuk, die creatieve mensen aan de andere kant van P2P-programma's.
Ik vind 'em te moeilijk...quote:Op donderdag 27 april 2006 18:39 schreef Molluck het volgende:
Waar blijft overigens jouw deelname aan dat nieuwe ID-contest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |