3.43 Dead or alives - You spin me around (like a record)quote:Op maandag 1 mei 2006 22:26 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Op:
thnx voor de tip..Nu die stupid kazaa nog even aan het rollen krijgen en afwachten of dat de goeie iz..iig bedanktquote:Op zondag 30 april 2006 14:44 schreef BdR het volgende:
[..]
The Alternative Creators - Sound Creation
Ik ben hem gaan zoeken, kazaa kan hem niet vinden..wellicht dat iemand anders hem heeft? Iig bedankt voor het meedenken..ik hoop nog wat andere download progjes te kunnen aansturen die hem wél kunnen vinden..thnxxxquote:
Is die Micheal Jackson niet You Gotto Be Startin' Something ?quote:Op maandag 1 mei 2006 22:42 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
3.43 Dead or alives - You spin me around (like a record)
4.18 Van Halen - Jump
4.27 Michael Jackson - Titel weet ik zo even niet
4.41 -
Jep, die is het. 4:41 ken ik ook, maar zou zo echt niet weten wat het is...quote:Op maandag 1 mei 2006 22:54 schreef Molluck het volgende:
[..]
Is die Micheal Jackson niet You Gotto Be Startin' Something ?
Die 4:41 ben ik ook benieuwd naar, die sample is zo bekend, maar hij schiet me ff niet te binnen...
4:41: is nog steeds michael jackson - Wanna Be Startin' Somethin'.... het is de laatste brug in dat nummer...quote:Op maandag 1 mei 2006 22:42 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
3.43 Dead or alives - You spin me around (like a record)
4.18 Van Halen - Jump
4.27 Michael Jackson - Titel weet ik zo even niet
4.41 -
Dat meen je niet!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 03:52 schreef djvinz21 het volgende:
[..]
4:41: is nog steeds michael jackson - Wanna Be Startin' Somethin'.... het is de laatste brug in dat nummer...
[afbeelding]
"Mama-se Mama-sa Ma-Ma-Coo-Sa......Mama-se Mama-sa Ma-Ma-Coo-Sa......Mama-se Mama-sa Ma-Ma-Coo-Sa.......Mama-se Mama-sa Ma-Ma-Coo-Sa.........Mama-se Mama-sa Ma-Ma-Coo-Sa......Mama-se Mama-sa Ma-Ma-Coo-Sa"
Switch - A Bit Patchyquote:Op dinsdag 2 mei 2006 03:30 schreef djvinz21 het volgende:
Heej,
Ik ben opzoek naar een bepaalde remix van het nummer Apache van the shadows... het is niet van de sugarhill gang en hij lijkt heel erg op de versie van scooter
alleen......
ik zoek de dance hall achtige r&b achtige hip hop achtige remix
ik weet mijn god niet van wie die is maar is wel met dat originele sampletje... ik heb gegoogled tot ik een ons woog (en das nie echt veel!) en weet het nog steeds niet..
wordt echt gek want wil hem super graag hebben
anyone?
Alvast bedankt!
Roland
Ik geloofde jou nietquote:Op dinsdag 2 mei 2006 03:52 schreef djvinz21 het volgende:
[..]
4:41: is nog steeds michael jackson - Wanna Be Startin' Somethin'.... het is de laatste brug in dat nummer...
[afbeelding]
"Mama-se Mama-sa Ma-Ma-Coo-Sa......Mama-se Mama-sa Ma-Ma-Coo-Sa......Mama-se Mama-sa Ma-Ma-Coo-Sa.......Mama-se Mama-sa Ma-Ma-Coo-Sa.........Mama-se Mama-sa Ma-Ma-Coo-Sa......Mama-se Mama-sa Ma-Ma-Coo-Sa"
quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:05 schreef Taxi het volgende:
Een nummer van RMB (ja, die gasten van 'spring').
Zo'n 10 jaar geleden. Een drum 'n' Bass / Breakbeat nummer. Ik hoorde hem destijds op MTV (het Simone Angel tijdperk).
De videoclip kan ik niet echt meer goed voor mij halen, maar ik meende dat er wat rondgeracet werd met van die dikke amerikanen in een of andere woestijn (of woestenij, zo u wilt...).
Er zit een sample in waarin duidelijk wordt geroepen: "You can run, but you can't hide!". Daarna breekt, muzikaal gezien, de hel los.
Het is iig NIET 'Break the silence'. Maar welke dan wel?!
Mr Oizo - Flat Beatquote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:21 schreef frankkl het volgende:
Ik zoek een clip, ik weet niet meer hoelang geleden, maar het was met een gele kikker achter een bureau en met een telefoon in ze hand
Zie hierboven ergens.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:34 schreef satecl het volgende:
ik zoek de remix van 'The Shadows - Apache'(beetje dance style d8 ik)
weet iemand miss hoe die heet en van wie die is...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |