of gewoon in een keer naar beneden trekkenquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:06 schreef Dementor het volgende:
Nope.
Kan een vergroeid zijn omdat je als kind niet is geleerd de boel elke dag schoon te spoelen.
Dan krijg je dus dit soort ellende.
Er bestaat een operatie voor.
haha, maar ik vind het al kut genoegquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:05 schreef jpg97 het volgende:
nee nu sterf je
Tijgerbalsem schijnt ook te helpen.. het is namelijk een euvel dat vaak bij tijgers voorkomt.quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:16 schreef longinus het volgende:
Gewoon flink doortrekken, als het pijnlijk is een beetje tantpasta op je eikel smeren en een flinke ruk geven.
Gelukkig hebben vrouwen niet 1 week in de maand nog veel ergere problemenquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:17 schreef Viking84 het volgende:
gadverdamme, wat ranzig. Blij dat ik geen man ben
nee....quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:03 schreef DANILXL het volgende:
Ook als ik masturbeer trek ik mijn voorhuid niet helemaal over mijn eikel..
Is dit normaal???
Die heb je ook zelf in de hand hèquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:09 schreef AlohaXa het volgende:
maar let wel op dat je in die 4 weken dat het heelt weer eventjes voorzichtig moet zijn met de erecties![]()
zoals ik nuquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:20 schreef thaduck het volgende:
[..]
Gelukkig hebben vrouwen niet 1 week in de maand nog veel ergere problemen
Helemaal niet! Juist hartstikke fijn:quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
zoals ik nuen ik wou dat ik een man was, totdat ik dit las
Gewoon een lange voorhuid denk ik...quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:03 schreef DANILXL het volgende:
yo, als mijn pik stijf wordt, zit mn voorhuid nog gewoon over mijn eikel heen. Ook als ik masturbeer trek ik mijn voorhuid niet helemaal over mijn eikel..
Is dit normaal???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |