Welke hal/route?quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:28 schreef Gripper het volgende:
Check. Vanavond lekker die 6b proberen te klimmen waar ik al 2 weken ruzie mee heb.
Je kunt altijd nog boulderen... Groningen is me nèt even te ver weg, ik ben vanavond in Arnhemquote:Op dinsdag 25 april 2006 15:31 schreef Sport_Life het volgende:
Welke hal/route?
Ik zoek nog klimmaatjes in Groningen, mn vaste klimmaat zit momenteel in Frankrijk, en zonder klimmaat word het niet klimmen vanavond..
Squashen is da bomb...quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:44 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Wow vanavond weer lekker sporten
heerlijk is dat. lekker 3 kwartier squashen. doet een mens echt goed![]()
Jah ik ga er wel heen en zie wel of ik met iemand kan klimmen of anders maar boulderenquote:Op dinsdag 25 april 2006 15:34 schreef Gripper het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog boulderen... Groningen is me nèt even te ver weg, ik ben vanavond in Arnhem
Route in de wand links van de grote rode overhang. opblokken enzo, vervelend![]()
squashen is echt tof. je verbrand veel calorieën en het is nog leuk ookquote:Op dinsdag 25 april 2006 15:36 schreef Dirty_Harry het volgende:
[..]
Squashen is da bomb...![]()
Alleen jammer dat ik op dit moment geen squashmaatje heb...
Slapen is toch geen sport.quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:04 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
zo lekker is dat. helemaal kapot slapen en dat heerlijk slapen 's nachts
Ik heb zondag eindelijk de 6b+ waar ik ruzie mee had geklommen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:28 schreef Gripper het volgende:
Check. Vanavond lekker die 6b proberen te klimmen waar ik al 2 weken ruzie mee heb.
Ik klim wel in Groningenquote:Op dinsdag 25 april 2006 15:31 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Welke hal/route?
Ik zoek nog klimmaatjes in Groningen, mn vaste klimmaat zit momenteel in Frankrijk, en zonder klimmaat word het niet klimmen vanavond..
Vanavond ook ?quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:43 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik klim wel in Groningen
Vast elke Donderdag en Zondag met mijn neef.Excalibur! (Als het lekker weer is donderdag, dan gaan we weer los!)
Idd mooi is dat!quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:42 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Slapen is toch geen sport.
Na het slapen weer lekker slapen
[..]
Ik heb zondag eindelijk de 6b+ waar ik ruzie mee had geklommen.
Heerlijk gevoel.
kapot slapenquote:Op dinsdag 25 april 2006 15:42 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Slapen is toch geen sport.
Na het slapen weer lekker slapen
[..]
Ik heb zondag eindelijk de 6b+ waar ik ruzie mee had geklommen.
Heerlijk gevoel.
hmmm ja inderdaad, alhoewel ze al veel eerder alweer buiten klommen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:46 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Vanavond ook ?. Donderdag heb 'k al wat anders. (en zondag ook:P)
Excalibur is dat een bijnaam van die buitenwand? Zal wel erg druk zijn vanavond op de toren als ik zo naar buiten kijk.
Mooie routes zijn dat. Heerlijk door beuken en dan heerlijk voldaan naar benedenquote:Op dinsdag 25 april 2006 15:48 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Idd mooi is dat!. Ik wil nog eens de zwarte voorklimroute (ik dacht 6a of 6b)in het dak uitklimmen, al is het om mn voorklimval angsten volledig weg te werken
.
Ik ben met Pasen ook al in de Vogezen wezen "klimmen", toen we op de heenweg een auto zagen met ski's op het dak moesten we al lachen, uiteindelijk bleek dat er nog een halve meter sneeuw lag..quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:06 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
hmmm ja inderdaad, alhoewel ze al veel eerder alweer buiten klommen.
Voor mij wat te koud
idd, vooral die 6a/6b's in de overhang zijn leuk!quote:[..]
Mooie routes zijn dat. Heerlijk door beuken en dan heerlijk voldaan naar beneden
En inderdaad de buitenwand heet Excalibur.
Alhoewel sommige mensen het de Bjoekel noemen
Dan doe ik net alsof ik je net niet heb horen klagen.... OK..?quote:Op woensdag 26 april 2006 10:35 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
zo het was weer heerlijk. was helemaal bek af, maar wel bevredigend. nu wel een beetje last van mijn knie, maar daar hoor je een echt man niet over klagen
quote:Op woensdag 26 april 2006 12:43 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ben gisteravond dus gevallen met de fietsNu doet m'n hele rechterkant van m'n rug gruwelijk zeer
![]()
wie valt er nou van z'n fietsquote:Op woensdag 26 april 2006 12:43 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ben gisteravond dus gevallen met de fietsNu doet m'n hele rechterkant van m'n rug gruwelijk zeer
![]()
Ik ging MTB'en, en reed met een mooie snelheid over een boomstam ofzo en verloor de "controle over het stuur" en ging een greppel inquote:
oh ok. ik dacht dat je gewoon op een fietsen door de stad cruised en dan uit dommigheid van je fiets is gevallenquote:Op woensdag 26 april 2006 13:42 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik ging MTB'en, en reed met een mooie snelheid over een boomstam ofzo en verloor de "controle over het stuur" en ging een greppel in![]()
Ik heb nu zelfs pijn als ik een beetje goed door adem![]()
Ja maar ook pittig. Ze zijn zo zwaar omdat de toren zo lang isquote:Op dinsdag 25 april 2006 16:15 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ik ben met Pasen ook al in de Vogezen wezen "klimmen", toen we op de heenweg een auto zagen met ski's op het dak moesten we al lachen, uiteindelijk bleek dat er nog een halve meter sneeuw lag... Dus maar een alpine tocht van gemaakt
.
[..]
idd, vooral die 6a/6b's in de overhang zijn leuk!
Die overhangende kant op de toren heb ik nog niet geprobeerdquote:Op woensdag 26 april 2006 14:12 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ja maar ook pittig. Ze zijn zo zwaar omdat de toren zo lang is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |