Welke hal/route?quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:28 schreef Gripper het volgende:
Check. Vanavond lekker die 6b proberen te klimmen waar ik al 2 weken ruzie mee heb.
Je kunt altijd nog boulderen... Groningen is me nčt even te ver weg, ik ben vanavond in Arnhemquote:Op dinsdag 25 april 2006 15:31 schreef Sport_Life het volgende:
Welke hal/route?
Ik zoek nog klimmaatjes in Groningen, mn vaste klimmaat zit momenteel in Frankrijk, en zonder klimmaat word het niet klimmen vanavond..
Squashen is da bomb...quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:44 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Wow vanavond weer lekker sporten
heerlijk is dat. lekker 3 kwartier squashen. doet een mens echt goed![]()
Jah ik ga er wel heen en zie wel of ik met iemand kan klimmen of anders maar boulderenquote:Op dinsdag 25 april 2006 15:34 schreef Gripper het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog boulderen... Groningen is me nčt even te ver weg, ik ben vanavond in Arnhem
Route in de wand links van de grote rode overhang. opblokken enzo, vervelend![]()
squashen is echt tof. je verbrand veel calorieën en het is nog leuk ookquote:Op dinsdag 25 april 2006 15:36 schreef Dirty_Harry het volgende:
[..]
Squashen is da bomb...![]()
Alleen jammer dat ik op dit moment geen squashmaatje heb...
Slapen is toch geen sport.quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:04 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
zo lekker is dat. helemaal kapot slapen en dat heerlijk slapen 's nachts
Ik heb zondag eindelijk de 6b+ waar ik ruzie mee had geklommen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:28 schreef Gripper het volgende:
Check. Vanavond lekker die 6b proberen te klimmen waar ik al 2 weken ruzie mee heb.
Ik klim wel in Groningenquote:Op dinsdag 25 april 2006 15:31 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Welke hal/route?
Ik zoek nog klimmaatjes in Groningen, mn vaste klimmaat zit momenteel in Frankrijk, en zonder klimmaat word het niet klimmen vanavond..
Vanavond ook ?quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:43 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik klim wel in Groningen
Vast elke Donderdag en Zondag met mijn neef.Excalibur! (Als het lekker weer is donderdag, dan gaan we weer los!)
Idd mooi is dat!quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:42 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Slapen is toch geen sport.
Na het slapen weer lekker slapen
[..]
Ik heb zondag eindelijk de 6b+ waar ik ruzie mee had geklommen.
Heerlijk gevoel.
kapot slapenquote:Op dinsdag 25 april 2006 15:42 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Slapen is toch geen sport.
Na het slapen weer lekker slapen
[..]
Ik heb zondag eindelijk de 6b+ waar ik ruzie mee had geklommen.
Heerlijk gevoel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |