World-a-Reggea is een gave track..quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:29 schreef dvr het volgende:
Ini Kamoze heeft begin jaren '80 een echt geweldige reggae-LP uitgebracht waar ik nooit meer iemand over hoor. De LP heette gewoon "Ini Kamoze" en is door Island uitgebracht. Hij is nooit op CD verschenen maar als je de CD Here Comes The Hotstepper koopt (en de rap/dance nummers negeert) tref je de meeste nummers van de LP daar in de oorspronkelijke uitvoering op aan.
skatalites staan ook 26 juli in paradiso!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:26 schreef Yorrit het volgende:
Skatalites natuurlijk
en check de Trojan Ska verzamelaars staat ook genoeg shit op
Ik ken m van Eek-a-mousequote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:51 schreef jimjim1983 het volgende:
John Holt - Police in Helicopter
wat een vet nummer
die police in helicopter moet je zeker van m zoekenquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:37 schreef Yorrit het volgende:
[..]
Ik ken m van Eek-a-mouse
er is ook een jungleversie van Top Cat...
ja die ken ikquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:38 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
die police in helicopter moet je zeker van m zoeken
heerlijk nummer.
oh ok, hoe is die versie?quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:39 schreef Yorrit het volgende:
[..]
ja die ken ik
ik bedoelde door Eek-a-Mouse
vette hoesquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:52 schreef Zanderrr het volgende:
Die hele cd van John Holt is best wel tof trouwens,
[afbeelding]
Wat zou er in die vuilniszak zitten?
Vorig jaar live op Lowlands gezien, vond het erg goed!quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:34 schreef boem-dikkie het volgende:
Vandaag nog wat shit van Seeed beluisterd, vind Aufstehen dope, en de engelse versie daarvan ook( Rise and Shine )!
ja daar de remixen van.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:21 schreef HAL9000S het volgende:
Deze plaat?
http://www.discogs.com/release/432393
[afbeelding]
die wil ik ook wel eens checken.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:21 schreef HAL9000S het volgende:
Deze plaat?
http://www.discogs.com/release/432393
[afbeelding]
staan toch wel zeer dikke reggae/dub/electronics platen op
Sublabel van het legendarische dubtechnolabel Basic Channel, eigenaar Moritz von Oswald (2MB (2), 3MB, Basic Channel, Cyrus, His Name Is Dime, Marathon, Maurizio, Palais Schaumburg, Phylyps, Quadrant, Rhythm & Sound, Round Five, Round Four, Round One, Round Three, Round Two, Schizophrenia, Time Unlimited) heeft is ook mede-producer van dit album.
was erg leukquote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:23 schreef dvr het volgende:
Dit hele weekend staat tv-zender The Box in het teken van reggae.
Zie http://www9.thebox.nl/?channel=homepage&page=page&id=8
Helaas ziet de verwachting voor Sun dance er kut uitquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:49 schreef Zanderrr het volgende:
Ik ben dit weekend naar Reggae Geel in Belgie geweest. Erg relaxed, vooral met dit weer. Je doet 's nachts alleen geen oog dicht door die keiharde dub bassen die over de camping schallen.
Check de Nederlandse helden van The Upsessions voor érg fijne early reggae/ska.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:25 schreef Luni het volgende:
Iemand goeie tips wat ska artiesten betreft? Heb zelf wat van Madness en The Specials.
Heb wat live opnames van Noorderslag 2002 en een live sessie van 3 voor 12 uit 2006, en dat klinkt ook niet verkeerd!quote:Op maandag 4 september 2006 11:09 schreef Luni het volgende:
Heb trouwens op Lowlands Luie Hond gezien, en dat klonk ook errugh lekker!
Waar komen die?quote:Op donderdag 21 december 2006 14:06 schreef No-P het volgende:
Israel Vibration - On the Rock
deze cd laatst gekocht, zij zijn echt super. lekker roots (beetje dub en dancehall) reggae
en natuurlijk black uhuru - chill out. Van het zelfde label overigens.
zijn er nog mensen van plan om naar black uhuru te gaan eind januari?
den haag, utrecht, groningen en amsterdam dacht ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |