abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43195248
Ze heeft hele grote ahum ogen
pi_44050342
Volgende week (7-10 dec) begint de Mosconi Cup (in Rotterdam), mensen hier die gaan kijken?
pi_44050717
Misschien dat ik zaterdag of zondag ga
pi_44051179
Uit Vlissingen gaan we op de zondag kijken .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_44051915
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 12:06 schreef Naggelwauz het volgende:
Volgende week (7-10 dec) begint de Mosconi Cup (in Rotterdam), mensen hier die gaan kijken?
Waar in Rotterdam?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_44060699
Jammer trouwens he Faxie, dat dubbel knock out .
In Southern Sun
pi_44072564
Um hoezo? ... :S
pi_44075782
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 02:37 schreef Faxie het volgende:
Um hoezo? ... :S
B-ranking vorige week... Van de uiteindelijke winnaar winnen .
In Southern Sun
pi_44087229
Ja ik won van hem in de eerste ronde... en uiteindelijk verlies ik 2 keer voor plaatsing van de uiteindelijk 2 gedeelde nummers 3, en die eerste heeft uiteindelijk gewonnen

Dat soort shit overkomt me nou altijd
pi_44087297
volgens mij heb ik jou nog zien poolen bij de distel, was op di of do avond.
je speelt in iedergeval best goed
Nothing to see here, carry on
pi_44182642
Ja ik weet niet wie jij nou precies bent Word anders eens lid ofzo
pi_44183103
Ik heb een aantal vragen over die mosconi cup

zijn er nog kaarten verkrijgbaar? hoorde dat het uitverkocht was?
Kanje ook kaarten aan de duer kopen?
Ik heb kaarten voor zondag avond, maar is het 100% zkr dat er die dag gespeeld wordt, ook al staat 1 team al ver achter?

ja lid worden heb ik geen tijd voor:9
pi_44200957
pi_44220378
Zooo eindelijk mijn eerste competitiewedstrijd gewonnen . Wekenlang verloren van gasten die echt slechter waren dan ik, win ik gisteren van een gozer die beter is .
In Southern Sun
pi_45842548
Dit topic maar weer eens omhoog smijten

Maandag voor het eerst mee gedaan met een huis toernooi van Thurston Rotterdam, best leuk, heel de avond poolen voor 8euro
Ga ik zeker vaker doen, niveau is ook niet ernstig hoog ofso vergeleken met eindhoven en omstreken

Hoe zit dat met die toernooien in de Distel, faxie jij weet dat wel
moet je per se lid zijn of wat? en waarom is er maar 1x in de 10eeuwen een toernooi daar?
pi_45843339
En trouwens ik zie je regelmatig daar, maar jij speelt altijd op die clubavonden dus dan ga ik je niet vragen voor een potje pool

Volgens mij loopt er maar 1 chinees rond, dus kan niet missen
pi_45843727
18 Februari is er weer een Distelcup, 9 ball Je hoeft er geen lid oid voor te zijn, de Distelcup staat los van de vereniging. Iedereen mag gewoon meedoen, zelfs als je nog nooit gepoolt heb Waarom het zo weinig is... tja ik denk dat de zaalhouder geen weektoernooi wilt. Hij gunt de vereniging al best veel eigenlijk, dus ik neem 'm niks kwalijk. Misschien nog ooit, we zien wel

Ik stuur wel een PM'etje met het nummer van Marleen, zij doet de wedstrijdleiding, dus je kan bij haar inschrijven als je wilt

En ik zie daar wel vaker Chinezen, dus ik vraag me altijd af of jij het bent of niet

Heb je trouwens bij de Orion gewerkt misschien? Want ik zie weleens een oud collega Chinees
pi_45843804
Trouwens, afgelopen zondag doorgekomen in de 3e bekerronde We gaan best lekker met het team
pi_45843928
18 feb is op zondag, dan moet ik altijd werken, vet kut. Hoe duur is het inschrijven voor dat toernooi en hoeveel spelers ongeveer?

maand terug lag je gsm nog op tafel en die maat van mij dacht dat het zijn foon was, maar het was die van jou want ik zag die faxapparaat. We namen net jou tafel over denk ik
pi_45844208
Was dat tafel 18 toevallig? Ik had m'n spulletjes daar nog liggen idd

Inschrijving is 10 euro, en meestal halen we de 64 man wel (max) De laatste paar keren is het wel wat minder geweest, maar zeker meer dan 40 man hoor
pi_45859541
volgende x potje spelen ...
pi_45859973
's Prima joh
pi_46152468
Trouwens 3e geworden op laatste B-ranking... is weer goed voor m'n plekkie

Rijst, was jij trouwens donderdag aan het spelen op tafel 14? ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')