Netjesquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:56 schreef Faxie het volgende:
Superfive ging best goed.
1e Gewonnen met 7-6 tegen Marco van Rijthoven
2e Verloren met 7-5 tegen Jimmy Worung (... nummer 16 van NL..)
3e Gewonnen tegen Aniel Parbhoe met 6-1. (Hij scratche op de 9 op 4-1 en gaf toen op)
4e Verloren van Noel Bruynooghe met 8-2 (Nummer 25 van Belgie...)
Net geen prijzengeld, maar wel gekwalificeerd voor de volgende keer![]()
Voor dat geld heb je zeker een leuke keu.quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:13 schreef R81 het volgende:
[..]
Nou mag wel zo rond de 250-300 euro liggen.
Ik wil eigenlijk ook wel weer tournooien en/of competitie spelen. Maar daar heb ik nu nog even geen tijd voor![]()
Bedankt man.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:45 schreef Naggelwauz het volgende:
[..]
Voor dat geld heb je zeker een leuke keu.
Aanraders zijn:
Joss
McDermott (uit de Competitor of Tournament series)
Falcon
Verder heb je in deze prijsklasse nog keu's van Longoni, Adam/Buffalo. (worden oa. verkocht bij Big-8 en Van den Broek.
het ligt er natuurlijk maar helemaal aan wat je fijn vindt spelen, en wat je speelstijl is... hoe zachter je pom, hoe meer effect hij pakt. Betekent dus dat je wat fijnzinniger moet doseren. Meestal blijkt het nooit zo'n goed idee te zijn om rigoreus te switchen naar zachter als je harder gewend bent... vooral omdat je zegt dat je al 9 jaar speelt?quote:Op donderdag 7 september 2006 10:56 schreef Tommiboi het volgende:
Ik wil binnenkort ook een een "echte" keu kopen. ik speel al 9 jaar, maar ik heb nooit meer uitgegeven van 100 euro (of 200 gulden testijds). Maar ik denk dat het nu weleens tijd wordt om iets beters aan te schaffen. Ik hoor erg leuke dingen over de predator, met name de Z-shaft. Dus zal eens weekje proberen van een vriend van me. (zal volgens mij wel wennen zijn, met die geringere deflectie. Maar goed... wordt tijd dat ik wat beter materiaal heb.
Hebben jullie een voorkeur voor moori of sniper? en bij moori dan soft of medium? ik vind medium wel lekker spelen, maar hoor steeds vaker dat soft ook een erg geile pommerans is.
Zoals je zelf al zegt, als je overstapt op een keu/shaft met minder deflectie (bv. Predator) dat het wel een tijdje kan gaan duren om opnieuw te wennen en te compenseren voor de deflectie (want die is er nog wel).quote:Op donderdag 7 september 2006 10:56 schreef Tommiboi het volgende:
Ik wil binnenkort ook een een "echte" keu kopen. ik speel al 9 jaar, maar ik heb nooit meer uitgegeven van 100 euro (of 200 gulden testijds). Maar ik denk dat het nu weleens tijd wordt om iets beters aan te schaffen. Ik hoor erg leuke dingen over de predator, met name de Z-shaft. Dus zal eens weekje proberen van een vriend van me. (zal volgens mij wel wennen zijn, met die geringere deflectie. Maar goed... wordt tijd dat ik wat beter materiaal heb.
Hebben jullie een voorkeur voor moori of sniper? en bij moori dan soft of medium? ik vind medium wel lekker spelen, maar hoor steeds vaker dat soft ook een erg geile pommerans is.
goeie anim inderdaad, maakt een hoop duidelijk!quote:Op donderdag 7 september 2006 15:14 schreef Faxie het volgende:
Ik heb wel een leuke animatie die gelijk wat dingen duidelijk maakt over de pomvorm:
Sniper is een harde tip en heeft ook de hit van een harde tip, maar speelt qua effect zoals een zachtere tip.quote:Op donderdag 7 september 2006 14:36 schreef Tommiboi het volgende:
qua vorm... je pommetje moet een beetje bol zijn toch? zodat je een iets groter raakvlak hebt.
Verder scheelt het niet erg veel inderdaad wat voor keu je hebt, daaom heb ik ook nog nooit eerder een dure keu geocht. Ik twijfel ook nog een beetje. Wat betreft een soft moori... ik speel veel met effect, dus ik denk dat ik dan wel wat beter uit de voeten kan.
Sniper hoor ik verschillende dingen.. de een zegt dat ie beter effect doorgeeft aan de bal, de ander merkt geen verschil en een derde zegt dat ie vaker "scrached"... dus ik blijf lekker bij mijn moori.. al ga ik wél de zachte eens testen, ben wel benieuwd... vond de overgang van standaard naar moori al een openbaring. dus wie weet haal ik nog wat winst
quote:Do Scooby AA's - Cue Action 2 -
Di The Pockethunters - Lucky “013” -
Do D'Issues - Dis Is It -
Di Jeto 3 - Jeto Gladiators -
Di Roadhouse Roadies - Jeto's Flow -
Di De Pompa Sikko's - Cool runnings -
De halve zolen - Vrij -
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |