Eindelijk een topic naar mijn hart!!
Ik ben ook een zeer gepassioneerde pooler. Ik speel altijd in Tilburg bij jeto. Vroeger altijd Bij House of Billiards, maar dat is de laatste jaren niet veel meer (in Tilburg dan).
Ik speel met een cheap-ass keu
![]()
. Maar toch gaat het me wel redelijk af. Dus in mijn mening kan een keu wel wat uitmaken, maar voor 85-90% ligt het toch aan jezelf. En als je een keu wil die wat verschil uitmaakt, dan moet je toch al snel een paar honderd euro neertellen.
Mijn records in wedstrijd zijn 2 x 8-ball rack en 2x 9-ball rack. In training 4 x 8ball en 3 x 9-ball (dus het maakt volgens mij wel degelijk uit of je traint of wedstrijd speelt). Ik speel trouwens 2e klasse. dus misschien dat ik sommigen van jullie wel ken. Kom anders eens langs of laat een berichtje achter. Is altijd leuk om met andere mensen te spelen vind ik.
Ik speel zelf zo'n 3/4 keer per week. Nu een jaartje of 10, en ik kan er nog steeds geen genoeg van krijgen... Damn i'love this game.
Voor de liefhebbers trouwens: Bij Jeto gaan ze weer beginnen met een maandelijks zondagstoernooi. De eerste is op 10-9-6. voor meer info kun je kijken op de site:
www.jetosundays.tkEr komen ook weer weektoernooitjes. Als ik daar meer over weet zal ik nog wel een post plaatsen.
[ Bericht 14% gewijzigd door Tommiboi op 31-08-2006 15:23:51 ]