Jep. Het duo zijn grote film fans. Onlangs nog opgetreden op mtv movie awards als Star Wars (met officiele pakken te danken aan George Lucas) met een hele Star Wars band.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:14 schreef HAL9000S het volgende:
Iemand de link tussen de film a clockwork orange en het plaatje in de OP al opgemerkt trouwens?
[afbeelding]
Zullen we wedden? Ik denk dat het Smiley Face wordt.quote:Op maandag 31 juli 2006 11:58 schreef Frenkel het volgende:
Crazy is een van de weinige nummers die mij nog steeds niet is gaan vervelen!
De volgende single mag Just a Thought wel worden, wat een cool nummer!
En die zanger heeft wel wat weg van een jonge versie van Solomon Burke
Baslijntje overduidelijk gejat. Achtergrond zangers duidelijk gejat. Trompet is grotendeels zanglijn, ook gejat.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:24 schreef Frankvbr het volgende:
okee, ik heb hem zelf ondertussen eindelijk gevonden, http://musicforants.blogspot.com/2006/06/evolution-of-crazy.html
Gianfranco Reverberi - Nel Cimitero Di Tucson
En dat kun je weer hier zienquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:17 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Jep. Het duo zijn grote film fans. Onlangs nog opgetreden op mtv movie awards als Star Wars (met officiele pakken te danken aan George Lucas) met een hele Star Wars band.
Just a thought is één van mijn grote favorieten van St Elsewhere.quote:Op maandag 31 juli 2006 11:58 schreef Frenkel het volgende:
Crazy is een van de weinige nummers die mij nog steeds niet is gaan vervelen!
De volgende single mag Just a Thought wel worden, wat een cool nummer!
En die zanger heeft wel wat weg van een jonge versie van Solomon Burke
Smiley Faces ís al een tijdje de nieuwe singlequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:20 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Zullen we wedden? Ik denk dat het Smiley Face wordt.
Ow, dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:51 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Smiley Faces ís al een tijdje de nieuwe single
http://youtube.com/watch?v=BZJ8hMA3eU4
De links op de pagina waarnaar je verwijst werken niet (meer). Ik kan helaas de MP3's niet horen daarom.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:24 schreef Frankvbr het volgende:
okee, ik heb hem zelf ondertussen eindelijk gevonden, http://musicforants.blogspot.com/2006/06/evolution-of-crazy.html
Gianfranco Reverberi - Nel Cimitero Di Tucson
Dat ben ik absoluut niet met je eens!quote:Op zondag 30 juli 2006 17:21 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Lijkt wel heel erg op de Black Eyed Peas vind ik.
Die producer doet toch nog 1001 andere projecten?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:22 schreef Maisnon het volgende:
Het is nu al bijna een jaar geleden dat ze ons kwamen opvrolijken met crazy... st. Elsewhere was vet. Maar gaan de heren nog iets nieuws uitbrengen of was het maar... snik... eenmalig?
Ja, allebei, maar ik bedoelde of de samenwerking eenmalig wasquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:24 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Die producer doet toch nog 1001 andere projecten?
Dat zou heel jammer zijn. Hun cd verveelt nog steeds niet, maar we kijken echt wel uit naar meer.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:22 schreef Maisnon het volgende:
Het is nu al bijna een jaar geleden dat ze ons kwamen opvrolijken met crazy... st. Elsewhere was vet. Maar gaan de heren nog iets nieuws uitbrengen of was het maar... snik... eenmalig?
Nee dus, want ze zijn net klaar met nieuw werk: The Odd Couple. Treffende naam trouwens.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:05 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja, allebei, maar ik bedoelde of de samenwerking eenmalig was
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |