Dat laat ik je dan bij dezen even wetenquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:33 schreef Fatality het volgende:
En mensen die hem op de HD hebben staan mogen het me laten weten
Hij is al wel gelekt, maar volgens mij is de CD nog niet in de (officiële) verkoop.quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:59 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Ik vind het een geweldige single, met een leuke clip. Is er al een album zover jullie weten?
Album is op 24 april al in Engeland uitgekomen, is ook al via amazon.co.uk en cdwow.nl aan te schaffen. Andere releasedata die ik heb gezien variëren van 9 tot 16 mei.quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:01 schreef OMG het volgende:
Het album komt begin mei uit, geloof ik.
op http://www.gnarlsbarkley.com/ natuurlijk timbob!quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:40 schreef timbob het volgende:
waar kan ik een stukje horen?
ik lees er veel goed over nml.
Ik denk dat mensen hem tegen de tijd dat het ècht zomer wordt wel weer hebben gehoord. Daarvoor is het te vroeg uitgebracht.quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:58 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
de single is zo damn catchy!
als dit geen zomer hit word
quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:55 schreef JackHerrer het volgende:
Alles van Danger Mouse is geweldig.
St. Elsewhere komt vrijdag (overmorgen dus) officieel in NL uit.quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:29 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Album is op 24 april al in Engeland uitgekomen, is ook al via amazon.co.uk en cdwow.nl aan te schaffen. Andere releasedata die ik heb gezien variëren van 9 tot 16 mei.
Ik vind de soul en psychedelic invloeden (naast de hip hop invloeden) in de meeste nummers erg lekker. Smiley Faces is erg leuk idd en Just a Thought heeft me ook helemaal te pakken.quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:34 schreef _Bunny_ het volgende:
Vandaag heb ik het album St. Elsewhere beluisterd. Er zitten lekkere catchy nummers bij á la crazy. Zelf vind ik 'Smiley Faces' ook erg leuk. Er zitten hip-hopinvloeden in, duidelijk zelfs (in bijvoorbeeld Feng Shui), maar het is absoluut niet braggen en boosten zoals vaak gebeurd. Voor rauwe hip-hop is het album misschien te melodieus. En het feit dat ik m waardeer al niet hip-hop liefhebber zegt ook wel wat. De beats zijn lekker, en de stem van de zanger is mmmja fascinerend zullen we maar zeggen. De nummers zijn allemaal vrij kort, langste nummer is Just A Thought met 3:42.
Persoonlijk vind ik sommige beats in de verte wat klinken zoals portishead, maar dan net wat vrolijker. De verschillende nummers zijn lekker afwisselend, sommige wat meer hip-hop dan anderen, en er wordt gebruik gemaakt van verschillende instrumenten. Kwa tekst heb ik het album nog niet zo beluisterd, maar de muziek is lekker en absoluut niet eentonig. Denk je een cd vol met 'crazy'-achtige nummers te gaan horen, dan kom je wel van een koude kermis thuis.
Groetjes Barbara
Dat is voor mij misschien het meest typerende nummer.. Ik vind de laatste 60 seconden zo ongeveer erg tof van dat nummer, juist wanneer meneer Cee Lo z'n mond houdtquote:Op donderdag 27 april 2006 20:01 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
en Just a Thought heeft me ook helemaal te pakken.
Je hebt gelijk. De releasedatum is opgeschoven. De platenmaatschappij wil blijkbaar eerst nog zoveel mogelijk profijt trekken van de single, getuige ook deze actie op hun site: "Van eind april tot en met midden mei loopt er een TV campagne op MTV/ TMF en The Box voor de single van Gnarls Barkley `Crazy`". ...quote:Op donderdag 27 april 2006 19:17 schreef OMG het volgende:
Wat ik ervan begreep is dat St. Elsewhere pas over 2 weken hier in de winkels staat, op het bord bij de lokale muziekboer stond iets van 19 mei.
Precies. Daar gaat hun klandiziequote:Vandaag heb ik hem daar toch gekocht, want de Engelse import stond er gewoon in de bakken.
Die totp versie kan je vinden via hun officiele site...moet ergens links staan. Niet op mp3 maar video.quote:Op maandag 1 mei 2006 16:03 schreef Toolshed het volgende:
Ik vond de versie van 'Crazy' die ze live bij top of the pops spelen eigenlijk nog beter dan het origineel. Weet iemand waar ik die versie vandaan kan halen?
Ja, en? Moeten we je daarmee feliciteren?quote:Op maandag 1 mei 2006 20:18 schreef bladibladibla het volgende:
Crazy is zo'n lekker nummer!
Ik heb hem ruim 1,5 maand geleden al gedownload nadat ik hem op de BBC bij ToTP had gezien. Toen ik twee weken geleden in de kroeg stond in Dublin was ik echt de enige van mijn reisgezelschap dat dat nummer kende....
Ja, en op een CD (dit is 2006) kan 74 minuten... Dat is exact het dubbele van de speelduur van deze cd.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:38 schreef OMG het volgende:
Ja, vooral omdat er op een LP aan beide kanten 20 30 minuten past is het meer een EP. Zeker omdat er ook nog eens erg weinig nummers op staan.
Ik dacht dat ze de cd 74 min hadden gemaakt omdat er dan precies een of andere symphonie van mozart oppastquote:Op maandag 8 mei 2006 20:59 schreef webfreak het volgende:
[..]
Ja, en op een CD (dit is 2006) kan 74 minuten... Dat is exact het dubbele van de speelduur van deze cd.
Jepquote:Op maandag 8 mei 2006 23:03 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze de cd 74 min hadden gemaakt omdat er dan precies een of andere symphonie van mozart oppast
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |