abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40994644
Wanneer begint het nou eigenlijk?
Come hither, said the crocodile, for I am the crocodile, and he wept crocodile tears to show it was quite true
  zondag 20 augustus 2006 @ 13:28:08 #202
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_40995849
4 september
pi_40999657
Hey wat leuk! Ik vind van de foto's uit Glamour Kathelijn het mooiste meisje.
pi_40999947
een tvptje, dit lijkt me een heeeel erg leuk programma! Ben benieuwd! De meiden vind ik trouwens niet écht sprekend, maargoed, dat ontpopt zich misschien nog wel zo in het programma.
I had a signature once. It was awful.
pi_41000151
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 13:29 schreef LoveProfusion het volgende:
Kathelijn heeft de look en de lengte! (1.85!), Marcia is TE oud (27) om het nu nog te proberen

Doutzen loopt mee in de VS fashion show van 2005(boven op dat linkje klikken en dan naar VS 2005 show), meisje met de lollipop en een rood kerstachtig pakje/jurkje met een soort corsettopje. Ze likt de lollipop..supermooi en gevarieerd meisje
1.85 is níet de lengte. Da's eigenlijk te lang. Kijk maar op de site van Max bijvoorbeeld, maximaal 1m80. Je kunt ook te groot zijn voor de kleding, namelijk.
pi_41000473
Annamarie zou trouwens nog best eens kunnen verrassen. Iets te kort, maar ze heeft iets Kate Moss-igs.
pi_41066706
Uit het Veronica Magazine van volgende week, de juryleden zijn bekend:
quote:
Coming Soon: Holland’s Next Top Model

Het nieuwe tv-seizoen barst straks weer los. In Coming Soon introduceren we elke week een programma dat nu in de maak is. Deze week de laatste uit deze serie.

Het kon natuurlijk niet lang uitblijven: een Nederlandse versie van de überpopulaire zoektocht naar een nieuwe Claudia Schiffer of Kate Moss. Officieel heet het programma hier trouwens Modelmasters: Holland’s Next Top Model, maar dat is zo ongeveer het enige verschil met het Amerikaanse origineel. De presentatie is in handen van Yfke Sturm, het Nederlandse topmodel dat tegenwoordig New York haar thuishaven mag noemen. Helaas geen Janice Dickinson in onze jury, maar wel voormalig model Rosalie van Breemen, Glamour-hoofdredacteur Karin Swerink en modefotograaf Carli Hermès. Vanaf 4 september kunnen we de wannabe modellen en hun strijd naar de top volgen op RTL 5. Met een beetje geluk gaat het er - net als in Amerika - lekker bitchy aan toe!
Ruud van der Peijl en Dominique Samuel coachen de meiden trouwens.
pi_41066744
Zal wel een saaie bedoening worden zonder Ms. Jay en consorten. .
pi_41146134
De site is vernieuwd! Profielen van de deelneemsters staan erop en er staat iets over de jury. Ook is er een forum en kun je je alvast inschrijven voor 2007.
pi_41148687
Wow mooie meisjes allemaal eigenlijk wel. Meisje met rode haar is mooi en ik zag op tv al een voorproefje met Cathelijn die iemand arrogant noemde..Cathelijne ook ERG mooi. Geen flauw idee wie er zal winnen ook omdat je ze niet ziet bewegen.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 00:26:02 #211
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_41148832

You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_41148931
Sylvia, Cathelijne, Anna Marie, Sanne vind ik supermooi.

Stefanie en Marcia als outsiders

Daisy en Ovo vind ik het minste
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_41153819
Ik vind Stefanie, Sanne en Sylvia juist helemaal niets hebben. Annika en Katelijn wel.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 09:35:46 #214
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_41154895
Ja, Annika en Katelijn vind ik ook de leukste.
De rest vind ik op de groepsfoto wel ok, maar verder niet bijzonder. En ze kijken allemaal zo verbaasd.
Be sure to wear some flowers in your hair
pi_41155144
Ze kijken allemaal zo raar op die foto's, hun ogen zo ver open...
pi_41160617
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 00:29 schreef LoveProfusion het volgende:
Sylvia, Cathelijne, Anna Marie, Sanne vind ik supermooi.

Stefanie en Marcia als outsiders

Daisy en Ovo vind ik het minste
Marcia is wel heel erg mooi op foto's vind ik. Een oudje :

"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_41160734
Ik vind die Annika juist neits aan ...
verder Ovo ook neit zo
de rest gaat allemaal wel, maar ik had toch wel gedacht dat er mooiere meisjes in Nederland rondlopen. Dit vond ik bij ANTM, ze waren wel okee maar ook niet echt geweldig.
maar we wachten af hoe ze zijn op tv
B(i.t.c.h.). I(n). T(otal). C(ontrol of). H(erself).
~met dank aan Trancethrust
pi_41162131
annemarie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Voices tell me I'm the shit.
pi_41196965
ik vind annika en kathelijn het leukste!!
I love america's next topmodel
pi_41203984
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 12:51 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Marcia is wel heel erg mooi op foto's vind ik. Een oudje :
[afbeelding]
Een "oudje"?
Wat bedoel je? Is zij al model? Waarom doet ze dan nog mee?
Come hither, said the crocodile, for I am the crocodile, and he wept crocodile tears to show it was quite true
pi_41208562
De promo op RTL5 vanavond was ook erg lekker. En wat is Yfke Sturm een ontZETTEND mooie vrouw. Het zag er echt gelikt uit naar amerikaans model. Misschien wel wat te gescript soms, wat ze in amerika toch beter kunnen dan hier, maar ik heb goede hoop. De modellen zien er goed uit, en hebben wel high fashion potential. In tegenstelling tot de amerikaanse versie waar t meer gericht is op commerciele modellen voor huis tuin en keuken producten. Ovo (doet me denken aan Alek Wek) en Anna Marie (doet me denken aan Gemma Ward) gaan het ver schoppen denk ik.

Ovo versus Alek Wek:

Anna Marie versus Gemma Ward:

[ Bericht 35% gewijzigd door robster16 op 26-08-2006 23:07:43 ]
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 23:03:37 #222
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_41208671
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 20:16 schreef brando het volgende:

[..]

Een "oudje"?
Wat bedoel je? Is zij al model? Waarom doet ze dan nog mee?
Dat heet gecast worden, al die shows zijn nep.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_41213845
Nou ja, die meisjes in de US toch niet? Die worden ook wel gecast, maar dan op leefomstandigheden-criteria: hoe rotter, hoe geschikter.
pi_41217275
Yfke Sturm:

I love america's next topmodel
pi_41228772
mja ik vind de foto's van de meiden best mooi. Bij ANTM denk ik in het begin ook altijd de de modellen van de serie ervoor mooier waren, maar je moet dan gewoon aan de gezichten 'wennen' denk.
ondanks dat ze hun best gedaan hebben verschillende soorten meisjes te zoeken, zien ze er wel een beetje standaard nederlands uit niet echt uitblinkend ofzo
Maria’s a lot like Monica [Seles]. She’ll give you a smile, but then she’ll kill you
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')