1.85 is níet de lengte. Da's eigenlijk te lang. Kijk maar op de site van Max bijvoorbeeld, maximaal 1m80. Je kunt ook te groot zijn voor de kleding, namelijk.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:29 schreef LoveProfusion het volgende:
Kathelijn heeft de look en de lengte! (1.85!), Marcia is TE oud (27) om het nu nog te proberen
Doutzen loopt mee in de VS fashion show van 2005(boven op dat linkje klikken en dan naar VS 2005 show), meisje met de lollipop en een rood kerstachtig pakje/jurkje met een soort corsettopje. Ze likt de lollipop..supermooi en gevarieerd meisje
Ruud van der Peijl en Dominique Samuel coachen de meiden trouwens.quote:Coming Soon: Holland’s Next Top Model
Het nieuwe tv-seizoen barst straks weer los. In Coming Soon introduceren we elke week een programma dat nu in de maak is. Deze week de laatste uit deze serie.
Het kon natuurlijk niet lang uitblijven: een Nederlandse versie van de überpopulaire zoektocht naar een nieuwe Claudia Schiffer of Kate Moss. Officieel heet het programma hier trouwens Modelmasters: Holland’s Next Top Model, maar dat is zo ongeveer het enige verschil met het Amerikaanse origineel. De presentatie is in handen van Yfke Sturm, het Nederlandse topmodel dat tegenwoordig New York haar thuishaven mag noemen. Helaas geen Janice Dickinson in onze jury, maar wel voormalig model Rosalie van Breemen, Glamour-hoofdredacteur Karin Swerink en modefotograaf Carli Hermès. Vanaf 4 september kunnen we de wannabe modellen en hun strijd naar de top volgen op RTL 5. Met een beetje geluk gaat het er - net als in Amerika - lekker bitchy aan toe!
Marcia is wel heel erg mooi op foto's vind ik. Een oudje :quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:29 schreef LoveProfusion het volgende:
Sylvia, Cathelijne, Anna Marie, Sanne vind ik supermooi.
Stefanie en Marcia als outsiders
Daisy en Ovo vind ik het minste
Een "oudje"?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:51 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Marcia is wel heel erg mooi op foto's vind ik. Een oudje :
[afbeelding]
![]()
Dat heet gecast worden, al die shows zijn nep.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:16 schreef brando het volgende:
[..]
Een "oudje"?
Wat bedoel je? Is zij al model? Waarom doet ze dan nog mee?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |