Tja, als iedereen je altijd maar zegt dat je zo mooi bent, ga je het op een gegeven moment vanzelf geloven.quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
Het klonk idd erg fout.. Yfke lijkt me eerlijk gezegd niet echt een sympathiek mens.
ANTM moet vooral politiek correct zijn. Als de meiden bij ANTM vandaan komen, worden ze vaak eerst op een dieet- of sportregime gezet, door het bureau. (Ann moest bijvoorbeeld flink hardlopen, ook om van haar brede waterpolobouw af te komen.)quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:26 schreef Pure-Poison het volgende:
Ik ben er benieuwd wat dit gaat worden,heb wat voorstukjes gezien maar kon er nog niet echt warm voor lopen,tewijl ik antm echt super vind.Ik vind zo op het 1e gezicht Anna-Marie het mooist.
Het valt me trouwens wel op dat de modellen in antm toch over het algemeen allemaal wat steviger waren,volgens mij zijn europeense modellen toch wel een stuk dunner hoor.
Inderdaad. Bij het laatste seizoen dat hier in Nederland is uitgezonden leek het wel of de laatste 13 meisjes waren geselecteerd op hun zieligheidsfactor (meisjes met kinderen, uit een achterstandswijk, uit een rotgezin e.d.)quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:50 schreef Toeps het volgende:
ANTM moet vooral politiek correct zijn.
Tapmaddelquote:Op zaterdag 2 september 2006 12:03 schreef karoltje het volgende:
Bedoel je: 'Hallands Nekst Tap-madel' schatje? Ik vond het tragisch namelijk.
Volgens mij niet nee.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:01 schreef ChrisJX het volgende:
Is de eerste aflevering al geweest?
Morgenquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:01 schreef ChrisJX het volgende:
Is de eerste aflevering al geweest?
Is het in de plaats van ANTM dan?quote:Op zondag 3 september 2006 19:42 schreef ChrisJX het volgende:
Oh, in plaats van America's Next Top Model? Handig, die tijd hield ik toch al vrij de afgelopen wekenEens kijken of het wat is, anders Expeditie Robinson maar.
als ik wist hoe het moest en over de apparatuur zou beschikken zou ik het op YouTube voor je knallenquote:Op maandag 4 september 2006 18:43 schreef Isabeau het volgende:
Nou, leuk
Ik moet om 22:00 naar mijn werk en wil zowel Expeditie Robinson als dit zien en ik heb maar 1 videorecorder![]()
ik vond het eenquote:Op maandag 4 september 2006 20:43 schreef static het volgende:
Leest iedereen over mijn post heen ofzo?
Helemaal mee eens. Ik denk ook niet dat ik nog ga kijken. Misschien nog 1 keer ofzo om te kijken of het zo blijft.quote:Op maandag 4 september 2006 21:50 schreef cinnamongirl het volgende:
Wat een verschil met de Amerikaanse versie. Wat ik al dacht blijkt ook, het geheel ademt echt zo'n Hollandse zaaltjessfeer. Slecht licht en dito geluid. Weinig glamoureus!
je hebt het niet goed gehoord denk ik.quote:Op maandag 4 september 2006 22:10 schreef cinnamongirl het volgende:
Annika en Anna Marie zijn i.m.o. de enigen die kans maken als runway/covermodel.
Daisy en en Stefanie zijn leuk voor reportages in de Viva.
De rest is echt helemaal niets...en nee ook niet die arrogante Sylvia.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |