Als dat zo is, is het inderdaad best stom dat zij meedoet vind ik.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:16 schreef brando het volgende:
[..]
Een "oudje"?
Wat bedoel je? Is zij al model? Waarom doet ze dan nog mee?![]()
Rustig rustigquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:16 schreef brando het volgende:
[..]
Een "oudje"?
Wat bedoel je? Is zij al model? Waarom doet ze dan nog mee?![]()
De reguliere uitzending is op maandag op RTL5 en de herhaling op dinsdag op RTL 7quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
Promo was tof ja. En het komt trouwens op dinsdag, niet 's maandags.
Bij ANTM zijn er ook veel meiden die al lang aan het werk waren. Lisa, Jade (S6)... Zelfs Kahlen en Amanda.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:33 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Rustig rustigZe heeft inderdaad al eerder modellenwerk gedaan, en is daarna een tijd gestopt.
Ja dat dacht ik ook toen ik dat hoordequote:Op zondag 27 augustus 2006 23:13 schreef Jerruh het volgende:
ik zag net een reclamefilmpje langskomen!!
"er werd om alcohol gevraagd op de set, een slecht begin"
ofzoiets! wie zal de nederlands britanny/lisa zijn!!
De juryleden waren 27 juni al bekend. Zie pagina 6.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:25 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Uit het Veronica Magazine van volgende week, de juryleden zijn bekend:
[..]
Ruud van der Peijl en Dominique Samuel coachen de meiden trouwens.
Nederlands Nieuwe TopModel!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:01 schreef Puckzzz het volgende:
ANTM is net afgelopen, volgende week beginnen we gewoon aan NNTM
Ja whehequote:Op maandag 28 augustus 2006 21:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Die promo is wel tof maar Yfke's uitspraak
Hollaaands Next TAP Modelll
O echt? Had niet gezien dat het al gepost was.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:11 schreef schatje het volgende:
[..]
De juryleden waren 27 juni al bekend. Zie pagina 6.
De Veronica gids loopt dus ver achter.
Heb idd ook een stukje gezien... vergeleken met ANTM is het nep, onprofessioneel en nét niet...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:11 schreef static het volgende:
Was net bij Boulevard een voorstukje; wat een gebitch en gejank zeg.
Viel mij ook op ja, maar ik verstond "Hallunds nekst tapmadul!"quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Die promo is wel tof maar Yfke's uitspraak
Hollaaands Next TAP Modelll
we wachten het afquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:45 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Heb idd ook een stukje gezien... vergeleken met ANTM is het nep, onprofessioneel en nét niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |