ik denk nog steeds Coquote:Op woensdag 26 april 2006 12:33 schreef Cart_man het volgende:
Ten Cate wordt trainer bij ajax...
Vind het jammer...quote:Ajax heeft Nourdin Boukhari een tweejarig contract aangeboden. Dat heeft zijn zaakwaarnemer Sören Lerby tegenover de Amsterdamse televisiezender AT5 laten weten.
Boukhari kreeg in de winterstop nog te horen dat hij na dit seizoen mocht vertrekken. Volgens Martin van Geel heeft de 25-jarige middenvelder echter de tweede helft van dit seizoen mentaal een goede ontwikkeling doorgemaakt, waardoor het voor de club interessant wordt hem te behouden. Trainer Danny Blind beaamt dit.
Boukhari stond in de belangstelling van Heerenveen, maar wilde zelfs het liefst naar een buitenlandse club.
quote:Ajacied Juanfran lijkt in de belangstelling te staan van diverse Spaanse clubs. De verdediger is overbodig bevonden bij Ajax waardoor de koopoptie in zijn huurcontract niet wordt gebruikt.
Na dit seizoen zal Juanfran terugkeren naar Turkije, alwaar hij op de loonlijst staat bij Besiktas. Zijn contract loopt tot 2007. Echter lijken Levante en Albacete zich te hebben gemeld voor de Spanjaard, dat meldt de sportkrant AS.
Heb persoonlijk liever Louis van Gaal of Martin Jol, maar als zij niet kunnen, dan Henk te Cate graag!quote:Op woensdag 26 april 2006 12:33 schreef Cart_man het volgende:
Ten Cate wordt trainer bij ajax...
Heb je wel eens gezien hoeveel schnabbels ze nog heeft.quote:Op woensdag 26 april 2006 11:58 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Net als Sylvie Meis zal ook Yolanthe Cabau van Kasbergen haar eigen carrière graag opgeven voor een leventje, bestaande uit winkelen, winkelen en nog eens winkelen. Daarbij verdien je als soap-actrice echt géén bakken met geld! Het gaat overigens de goede kant op met Johnny Heitinga, zag hem pas met een stuk of vijf andere schaarsgeklede dames.
Als het om revanche gaat is er geen plaats waar hij dat beter kan doen als Ajax. Hij weet dat er bij Porto nog meer aan zijn stoelpoten gezaagd zal worden als het ff wat minder gaat als bij Ajax. Liefde voor de club is nog steeds aanwezig bij hem. Ik snap je redenatie wel maar ik vind Co ook iemand instaat tot onverwachte dingen.quote:Op woensdag 26 april 2006 12:38 schreef Cart_man het volgende:
Waarom zal Co in godsnaam naar ajax komen? Die is net kampioen geworden met Porto en gaat C(?)L spelen. Die zal echt niet terug naar amsterdam komen om ajax weer op te bouwen.
Safe. Zou niet echt een reden kunnen bedenken om hem te ontslaan. Het ging vrij kut op het laatst van de competitie. Lag meer aan de instelling van een deel van de selectie. Moet nog veel veranderen, dat wel...quote:Op woensdag 26 april 2006 12:41 schreef M0NTANA het volgende:
P.S. Hoe safe is de positie van Erwin Koeman eigenlijk, op dit moment?
Zo'n lelijk ventje met zo'n mokkel? Das echt geen ware liefde lijkt mequote:Op woensdag 26 april 2006 12:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Iemand op voorhand als golddigger afschilderen vind ik te makkelijk..
Ik koop eigenlijk nooit shirts, maar dit vind ik wel een HEEL mooi ontwerp hoor...quote:Op woensdag 26 april 2006 12:47 schreef Nega het volgende:
Wie heeft het nieuwe Uitshirt al gekocht?
Ik heb hem gister gehaald, te mooi shirt
Heitinga lelijk?quote:Op woensdag 26 april 2006 12:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo'n lelijk ventje met zo'n mokkel? Das echt geen ware liefde lijkt me.
maar goed, het is ook maar een gerucht en we zullen het zien.
Aan de ene kant bracht Erwin Koeman veel rust en kon Feyenoord goed mee met PSV en AZ, daarnaast werd Ajax tweemaal verslagen. Toch zal Erwin Koeman volgend jaar met Feyenoord wel iets moeten presteren zeker? Want derde worden en al vroeg uitgeschakeld worden in KNVB-beker en UEFA Cup is achteraf gewoon (weer) een kut-seizoen. Als je dan ook nog eens Dirk Kuijt dreigt te verliezen, zal het volgend jaar lastig worden. Maar goed, dit is eigenlijk een beetje off-topic.quote:Op woensdag 26 april 2006 12:43 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Safe. Zou niet echt een reden kunnen bedenken om hem te ontslaan. Het ging vrij kut op het laatst van de competitie. Lag meer aan de instelling van een deel van de selectie. Moet nog veel veranderen, dat wel...
Hij heeft wat vrouwelijke trekjes maar lelijk valt volgens mij wel inderdaad wel mee.quote:Op woensdag 26 april 2006 12:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Heitinga lelijk?
Kan altijd erger hoor.. Lucius, Hofs, Charisteas.
Ik vind het nog wel meevallen..
Ach, het kan altijd erger iddquote:Op woensdag 26 april 2006 12:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Heitinga lelijk?
Kan altijd erger hoor.. Lucius, Hofs, Charisteas.
Ik vind het nog wel meevallen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |