abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37274542
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 11:47 schreef stefmans het volgende:

[..]

'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  dinsdag 25 april 2006 @ 11:50:48 #27
144587 vinnie06
Dapp're strijder
pi_37274567
quote:
haha

Die boycots vind ik nog steeds onzin, extra wedstrijden extra betalen en afscheid in de laatste thuiswedstrijd is heel normaal en ik ga dan ook gewoon staan klappen zoals het hoort
  dinsdag 25 april 2006 @ 12:10:51 #29
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_37275202
Is het bericht van Nu.nl al voorbijgekomen? Check: Play-offsysteem kritisch onder de loep
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  dinsdag 25 april 2006 @ 13:05:38 #30
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_37276829
quote:
Ajax in internationale pers om oud record
Dinsdag 25 april, door SV, Amsterdam, 10.19u GMT+01.00, AS

Vanavond kan Arsenal FC tegen Villareal een record van Ajax dat in de jaren '87 en '88 is neergezegt doorbreken. The Gunners kraken dan het record waarin Ajax negen wedstrijden op rij een blanco sheet had.

De internationale pers noemt de records massaal in de media. Hiernaast kan doelman Lehmann het record van Edwin Van der Sar verbeteren als hij drie minuten zijn doel schoon weet te houden. Dat stond op 659 minuten.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  dinsdag 25 april 2006 @ 13:12:40 #32
82589 S-Two
barba macacu
pi_37277002
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 10:47 schreef SiemeN het volgende:

[..]

Ik vind het prima hoor.
Ze mogen die rommel gerust aanpassen.
SiemeN, ik zag je vanochtend nog op tv

Wel kut trouwens. Een vriend van me heeft een seizoenskaart voor Groningen, en seizoenskaarthouders kunnen een extra kaart bestellen, heeft hij die aan z'n tante ofso beloofd .
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_37277286
3-4-3, dat speel ik altijd met PES5 met een ruit op het middenveld. levert toch meer kansen op dat 4-3-3.

nog steeds aan het nagenieten van zondag.
pi_37277312
Wie niet?
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  dinsdag 25 april 2006 @ 13:30:14 #35
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_37277515
quote:
Thanks, meer filmpjes altijd welkom.

(Goed nummer trouwens: DJ Ernesto - Stop 9.5 (Phynn's Salvation Remix) )
pi_37277955
Ja volgens mij wel.

Dit systeem slaat werkelijk nergens op.
pi_37278053
zie die 3-0 nu weer eens terug, en ook als is het een counter, ik denk dat dit echt de mooiste goal is die dit seizoen gemaakt is ongeveer het uitverdedigen, overzicht bij Charisteas...de sublieme pass van Huntelaar en aanname van Rosenberg...dan het overzicht en het subtiele passje op Charisteas...de assist en een ingeschoven middenvelder die hem inkopt, fantastisch
Jack does it in real time...
pi_37278147
Zo'n vloeiende aanval dat bijna terugdenken aan hoe goed Ajax vroeger was.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_37278169
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 13:46 schreef DeeBee het volgende:
zie die 3-0 nu weer eens terug, en ook als is het een counter, ik denk dat dit echt de mooiste goal is die dit seizoen gemaakt is ongeveer het uitverdedigen, overzicht bij Charisteas...de sublieme pass van Huntelaar en aanname van Rosenberg...dan het overzicht en het subtiele passje op Charisteas...de assist en een ingeschoven middenvelder die hem inkopt, fantastisch
EN bij de tweede paal stond afspeel mogelijkheid nummer 2
  dinsdag 25 april 2006 @ 13:57:03 #40
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_37278374
Tegen FCG mogen ze laten zien dat het geen incidentje was, die 0-3.
  dinsdag 25 april 2006 @ 13:57:26 #41
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_37278389
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 13:57 schreef Trancelocator het volgende:
Tegen FCG mogen ze laten zien dat het geen incidentje was, die 0-3.
Precies, maar makkelijk zal het niet worden denk ik .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 25 april 2006 @ 14:00:03 #42
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_37278474
Blij dat Ajax eerst thuis mag spelen, want in een Euroborg verliezen overkomt de beste. Met een winst richting Euroborg gaan geeft je wat meer lucht, daarbij telt ieder doelpunt daar dubbel.
  dinsdag 25 april 2006 @ 14:02:24 #43
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_37278544
quote:
Grote verstopping van Rotterdamse riolering

In Rotterdam en omstreken is een groot gevaar voor de gezondheid ontstaan doordat de rioleringen verstopt zijn geraakt met verscheidene materialen. Naast een flinke dosis ontlasting van schijtzieke kakkerlakken werden een behoorlijk aantal kakkerlakken shirts, sjaals en toegangsbewijzen voor de wedstrijd kakkerlakken - Ajax op zondag 23 april aangetroffen.

De Rotterdamse reinigingsdienst trof echter vooral een enorme hoeveelheid dvd schijfjes en hoesjes aan. Deze zijn met tienduizenden tegelijk in de riolering beland. Op de betreffende dvd schijfjes werd vrij recent beeldmateriaal aangetroffen van juichende kakkerlakken spelers die zowel in de Arena als in de Kuip opdoken. Voetbal historici hebben het beeldmateriaal nauwkeurig bestudeerd, maar kunnen zich van deze taferelen nog weinig tot niets meer herinneren. Of dit te maken heeft met selectief geheugenverlies of doordat het vertoonde beeldmateriaal erg achterhaald is, wordt nog nader onderzocht.
pi_37279033
Weer brandstichting supportershome

25-4-2006 De politie heeft maandagnacht twee mannen van 20 en 26 jaar gearresteerd in de omgeving van de Arena. Het tweetal wordt verdacht van een poging om het supportershome van Ajax in de brand te steken.
Een beveiligingsmedewerker zag rond 05. 00 uur op camerabeelden twee mannen brand stichten bij het supportershome. Hij waarschuwde de politie. Die hield later de twee mannen aan in een auto. In de wagen werden materialen gevonden om brand te stichten. De auto was voorzien van attributen van ADO Den Haag.
Begin 2005 was er ook een brand in het supportershome. Die bleek aangestoken.

bron: at5

Blijken dus hagenezen te zijn staat op AT5, wat een laffe honden.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_37279035
quote:
25/4/2006 - Poging tot brandstichting bij supportershome
(Gepost door P.)

BRON: AD

Vandaag is bekengemaakt dat de politie van Amsterdam vannacht in de buurt van de Amsterdam ArenA twee mannen heeft aangehouden op verdenking van poging tot brandstichting. Hun doel zou het supportershome van Ajax zijn geweest. Beide verdachten (20 en 26 jaar) komen uit Delft. Een beveiligingsmedewerker Van de ArenA zag rond 5 uur in de ochtend op camerabeelden dat twee mannen op verschillende plaatsen brand probeerden te stichten bij het supportershome. Toen agenten bij het home, zagen zij op verschillende plekken rook omhoog komen
pi_37279088
En dan de Ajax suppos laf noemen, dit is minstens net zo laf
pi_37279111
En dan ook nog falen hahah
  dinsdag 25 april 2006 @ 14:22:08 #48
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_37279176
Het supportershome is wel een veelgeliefd doelwit.
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
  dinsdag 25 april 2006 @ 14:26:45 #49
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_37279304
Ben nog steeds benieuwd naar de nieuwe locatie van het supportershome, naast de HMH (waar ook het tijdelijke supportershome stond) lijkt mij het best in verband met veiligheid/controle.
quote:
Overigens is het zo dat voor de langere termijn geldt dat voor het supportershome een tijdelijke bouwvergunning is afgegeven, die geldig is tot eind januari 2007. Deze vergunning zal niet worden verlengd. Als op deze datum door de exploitant geen alternatieve locatie is gevonden, betekent dit het einde van de exploitatie van het supportershome op 1 februari 2007. De gemeente heeft het bestuur van het supportershome hier uitdrukkelijk op gewezen.
pi_37279658
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 10:47 schreef Suijk het volgende:
Over dat CL ticket he...

Er zijn nu best veel mensen die het geboycot hebben (de playoffs). Als we nu op deze manier de CL halen, gaan ze die CL dan ook boycotten?
Goh, spuit 932 hoor. De playoffs worden geboycot omdat die alleen maar in het leven geroepen zijn om het geld en omdat het een belachelijk systeem is. Dat heeft totaal niks met de CL te maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')