Ik voorzie vd Vaart gevolgenquote:Op woensdag 26 april 2006 11:23 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Potverdorie, wat een lekker ding zeg.![]()
![]()
Ik vraag me af of onze vriend zich nog op het voetbal kan concentreren.![]()
zaadvragende ogenquote:Op woensdag 26 april 2006 11:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Was wel een betere roddel geweest.
[afbeelding]
kan er mee door.
Daar heb je helemaal gelijk in. ik heb ze maar es naast elkaar gezet:quote:Op woensdag 26 april 2006 11:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
maar het geeft wel aan dat het vrouwen vaak NIET om uiterlijk en verstand gaat.
En later blijkt ze net als Sylvie Meis een relatie met een middelmatige profvoetballer achter de rug te hebben, misschien wederom Maarten Atmodikoro?quote:Op woensdag 26 april 2006 11:37 schreef HeatWave het volgende:
Jaaaaaaaaaaa, ze kende hem niet, en was spontaan verliefd...
Tuurlijk meisje.
ik waardeer het welquote:Op woensdag 26 april 2006 11:33 schreef M0NTANA het volgende:
Meer informatie op: http://nl.wikipedia.org/wiki/Yolanthe_Cabau_van_Kasbergen
Ze is half-Spaans, dus Johnny Heitinga zal binnenkort wel met Real Madrid of Barça in verband worden gebracht. Nog wat foto's uit de FHM:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Eigenlijk best off-topic, maar op SCH na, zal iedereen dit wel waarderen?
quote:Op woensdag 26 april 2006 11:37 schreef HeatWave het volgende:
Jaaaaaaaaaaa, ze kende hem niet, en was spontaan verliefd...
Tuurlijk meisje.
Ongetwijfeld.quote:Op woensdag 26 april 2006 11:40 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
En later blijkt ze net als Sylvie Meis een relatie met een middelmatige profvoetballer achter de rug te hebben, misschien wederom Maarten Atmodikoro?
Die mag er zeker mee door.quote:Op woensdag 26 april 2006 11:33 schreef M0NTANA het volgende:
Meer informatie op: http://nl.wikipedia.org/wiki/Yolanthe_Cabau_van_Kasbergen
Ze is half-Spaans, dus Johnny Heitinga zal binnenkort wel met Real Madrid of Barça in verband worden gebracht. Nog wat foto's uit de FHM:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Eigenlijk best off-topic, maar op SCH na, zal iedereen dit wel waarderen?
Omdat ze meestal in A-dam op zoek zijn.quote:Op woensdag 26 april 2006 11:48 schreef M0NTANA het volgende:
Waarom vallen die geile golddiggers alleen op Ajacieden en niet op PSV'ers en Feyenoorders?
allementatie is in ieder geval alvast geregeld, bijna althans, ze moet eerst nog wat uitpoepenquote:Op woensdag 26 april 2006 11:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.
Echt, dat soort meisjes vallen niet op typjes sjonnie als ze zit te eten en hem vanaf een afstandje ziet. Dan MOET ze weten dat ie geld heeft oid...
Zo mooi is de wereld niet hoor.
Jaloers?quote:Op woensdag 26 april 2006 11:48 schreef M0NTANA het volgende:
Waarom vallen die geile golddiggers alleen op Ajacieden en niet op PSV'ers en Feyenoorders?
Wie van de rijke Feyenoorders en PSVers heeft geeh golddigger dan ?quote:Op woensdag 26 april 2006 11:49 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Omdat ze meestal in A-dam op zoek zijn.![]()
Precies, zelfs om je financieele toekomst veilig te stellen ga je toch niet in fucking Eindhoven uit?quote:Op woensdag 26 april 2006 11:49 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Omdat ze meestal in A-dam op zoek zijn.![]()
Golddiggers?quote:Op woensdag 26 april 2006 11:48 schreef M0NTANA het volgende:
Ik wist niet dan je daar uit kon?quote:Op woensdag 26 april 2006 11:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Precies, zelfs om je financieele toekomst veilig te stellen ga je toch niet in fucking Eindhoven uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |