Zolang het maar om jouw lichaam gaat heb ik er geen probleem mee.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:07 schreef Doffy het volgende:
[..]
Nou kom maar op, dat experiment gaan we dubbelblind doen
maar laat nou eens even weten wat de toets isquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zolang het maar om jouw lichaam gaat heb ik er geen probleem mee.
Stappenplan? Doffy's mond die verteld dat hij door een vuurbal is gestroffen dat door een djinn in zijn lichaam. Doffy die jou verteld hoe engelen eruit zien? Goede toets?quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:13 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
maar laat nou eens even weten wat de toets is
je kunt ons vast wel een linkje aanbieden naar het stappenplan.
het staat toch gewoon in de koran zei je net.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Stappenplan? Doffy's mond die verteld dat hij door een vuurbal is gestroffen dat door een djinn in zijn lichaam. Doffy die jou verteld hoe engelen eruit zien? Goede toets?
Sorry wat dit betreft geef ik geen links of tips
Dat Djinns bestaan ja.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:18 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
het staat toch gewoon in de koran zei je net.
Nee, niet slachtoffer ik kan het wel fixxen, maar dan heb ik wel een lichaam nodigquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:25 schreef het_fokschaap het volgende:
maar goed, als ik je goed begrijp is het te toetsen door Doffy slachtoffer te laten worden van een Djinn
Fijne toetskan me voorstellen dat er weinig vraag naar is :0
Nou Doffy, voor de wetenschapquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, niet slachtoffer ik kan het wel fixxen, maar dan heb ik wel een lichaam nodig
Ben je er voor in of niet?quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:33 schreef Doffy het volgende:
Hij heeft een lichaam nodig. Teveel horrorfilms gezien?
Aan de andere kant: als zelfs ík al engelen enzo ga zien, dan weet je tenminste dat het betrouwbaar is
Prima, niet verantwoordelijk voor mentale trauma's btw.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:41 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ja hoor. Het zou eens een andere WFL-meet worden
Nee dat vind ik niet, want je moet er open voor staan. En met dit wil ik wel en dat niet ben je dat niet.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:48 schreef het_fokschaap het volgende:
ik denk wel dat iig Doffy het recht heeft vantevoren te weten wat je zoal van plan bent
En andere geïnteresseerden mogen komen kijken.
Ik ben niets van plan met je, je zal achteraf alles ook herinneren dus wat mij betreft is er niets ergs aan.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:52 schreef Doffy het volgende:
Als we er een "gewone" openbare WFL-meet van maken, heb ik er geen bezwaar tegen. En 'ervoor open staan'? Wat heeft dat ermee te maken? Trekken djinns zich iets aan van mijn geloof in hun bestaan? Wat zou je zoal van plan zijn?
ok, als het lukt ? Wat weten we dan ? Dat je een geest opgeroepen hebt ? Dat je een Djinn opgeroepen hebt ? Hoe weten we dat het een Djinn is ? Bewijst het het bestaan van religie of van geesten/djinns ?quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ben niets van plan met je, je zal achteraf alles ook herinneren dus wat mij betreft is er niets ergs aan.
Het lukt me wel.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:59 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ok, als het lukt ? Wat weten we dan ? Dat je een geest opgeroepen hebt ? Dat je een Djinn opgeroepen hebt ? Hoe weten we dat het een Djinn is ? Bewijst het het bestaan van religie of van geesten/djinns ?
en wat als het niet lukt ? bestaan Djinns dan niet, hebben ze dan geen zin of stond Doffy er dan niet open voor ?
Maar wat is ongeveer de procedure?quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ben niets van plan met je, je zal achteraf alles ook herinneren dus wat mij betreft is er niets ergs aan.
Je verliest je bewustzijn op een niveau dat je wel bewust bent maar geen controle over je lichaam krijgt.quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:50 schreef Doffy het volgende:
Daar ben ik goed in. En wat gebeurt er dan?
Ik kan ook gewoon gaan zorgen dat je in slaap valt maar dan herinner je niets meer.quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:52 schreef Doffy het volgende:
En hoe komt dat?
Wil je dat ik een uitgebreid handleiding op Fok ga zetten ofzo?quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:55 schreef Doffy het volgende:
Ja maar, hallo, waarom gebeurt dat? Hoe? Wat doe je om ervoor te zorgen dat dat gebeurt? Ik relax wel vaker, maar dan gebeuren er verder geen rare dingen. Dus...
Waarom neem je er zelf geen deel aan?quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:00 schreef Apropos het volgende:
Binnenkort verwacht ik een verslag in TRU.
En een aanbieding in V&A.
Wat verwacht je in de aanbieding?quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:00 schreef Apropos het volgende:
Binnenkort verwacht ik een verslag in TRU.
En een aanbieding in V&A.
Dat je niet alles wilt vertellen is nog tot daar aan toe, maar dat je me zelfs geen flauw idee wilt geven vind ik niet leuk.quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:58 schreef Triggershot het volgende:
Wil je dat ik een uitgebreid handleiding op Fok ga zetten ofzo?![]()
Ik wil je niets vertellen, ik wil het je zelf laten ervaren/zien.quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:07 schreef Doffy het volgende:
[..]
Dat je niet alles wilt vertellen is nog tot daar aan toe, maar dat je me zelfs geen flauw idee wilt geven vind ik niet leuk.
Gaat dat op afstand gebeuren?quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:39 schreef Doffy het volgende:
Ik wil eerst gewoon weten met wat voor instrument je mij in die toestand denkt te brengen.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:41 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Gaat dat op afstand gebeuren?
Enneh, kunnen we niet een meet organiseren hiervoor? Ik hoop er stiekem op dat we dan gezamenlijk een zeker iemand kunnen gaan uitlachen.
Hoezo is dat relevant?quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:39 schreef Doffy het volgende:
Ik wil eerst gewoon weten met wat voor instrument je mij in die toestand denkt te brengen.
Wie geeft jou inspraak?quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:43 schreef Isegrim het volgende:
[..]
We willen Doffy graag heelhouden enzo.
Wat mij betreft hoe je niets in te nemen, en eten dat je eet mag buiten gebeuren zodat je zeker weet dat niets voorbereid is. Voornamelijk text.quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:46 schreef Doffy het volgende:
[..]
Dat vind ik relevant. Is het gewoon gesproken tekst, bepaalde rituelen, drugs...?
Jij, gewoon relaxen, waar je zo goed in bent.quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:48 schreef Doffy het volgende:
Ok. En wat naast dat 'voornamelijk tekst'?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |