Dat is inderdaad wel een nadeel...quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:42 schreef LuukBes het volgende:
Hij gaat Portugal flink wat punten bezorgen in zijn 2e jaar vrees ik. Snel weghalen daar voordat het de klauwen uitloopt.
ongeluk misschien?quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:46 schreef Zwansen het volgende:
Beiden ouders in een week tijd overleden?
Vrij ongewoon als je weet dat Cruijff indertijd tegen Adriaanse en van Gaal hun voetbalvisie was.quote:Wat dat betreft mogen we niet mopperen. Eerst het Nederlands elftal, dat zich als beste land voor het WK gekwalificeerd heeft, dan Barcelona-Benfica en AC Milan-Barcelona met veel Nederlanders, Co Adriaanse kampioen met FC Porto en natuurlijk Martin Jol, die met Tottenham Hotspur weer uitstekend presteerde tegen Arsenal. Bovendien betreffen het coaches die vrijwel allemaal de Nederlandse manier van voetballen uitdragen. Een goede zaak
© bron
Wat een misverstand dat ze zo aanvallend zouden spelen.... Maar goed.quote:Op dinsdag 25 april 2006 09:34 schreef numero_uno het volgende:
Trainer met een eigen wil, en dat pakt meestal goed uit. Hij toont ook ballen door het vedette gedrag aan te pakken en overal tegenin te gaan zoals aanvallen in Portugal.
Ik gun hem het kampioenschap van harte
quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:50 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wat een misverstand dat ze zo aanvallend zouden spelen.... Maar goed.
Kan ik me voorstellen, met die vermakelijke onzin die BHFH steeds post. Het kost alleen zo veel tijd om dat recht te zetten.quote:
quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:45 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
porto heeft wat moeite de kansen te benutten omdat een echte spits van het kaliber Harry van der Laan, die ze er uit alle standen allemaal inknalt ontbreekt.
Ja maar geen Harry van der Laan.quote:Op woensdag 26 april 2006 15:06 schreef methodmich het volgende:
Extra leuk als je bedenkt dat ze in Benni McCarthy een erkend schutter onder contract hebben staan.
quote:Co Adriaanse is in Portugal verkozen tot Trainer van het Jaar. De oud-coach van onder meer Willem II, Ajax en AZ werd dit seizoen met FC Porto kampioen. Zondag kan Porto de dubbel veroveren als het in de bekerfinale van Vitoria Setubal weet te winnen.
bron: www.vi.nlquote:Portugese beker ook een prooi Adriaanse
14/5/2006 20:15
De prijzenkast van Co Adriaanse is weer wat verder gevuld. Na de titel legde 'zijn' FC Porto beslag op de Portugese beker.
Hoewel de uitslag (1-0) anders doet vermoeden was Vitória Setúbal een maatje te klein voor FC Porto. Het enige doelpunt kwam op naam van Adriano, die zes minuten voor rust een voorzet van Quaresma op waarde schatte.
wat een klein kut bericht...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |