abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 april 2006 @ 00:52:17 #1
138514 1ofthefew
always on the run
pi_37267310
Mijn huisgenoot en ik zijn als arme studenten het eigenlijk wel zat dat we met onderbetaalde rotbaantjes geld moeten bijverdienen voor bier, festivals en het nodige uitgaan en shoppen.

nu kennen wij een behoorlijk naief meisje die niet vies is van sex en die bovendien stapelgek is op mijn huisgenoot. haar welwillendheid exploiteren leek ons winstgevende onderneming aangezien ze er lekker geil uitziet.

maar we lopen toch nog tegen problemen aan.

-hoe zorgen we ervoor dat ze met andere mannen in bed duikt en waarbij ze niet het idee krijgt dat wij betaald worden voor haar "dienstverlening"

-waar kunnen we goede klanten vandaan halen. dus een beetje upperclass gasten die wel veel willen betalen om een mooi studente te bestijgen.

-wat zijn schappelijke prijzen tegenwoordig voor sexuele handelingen?

-kunnen we ons registreren bij de KvK en ook nog belastingvoordeel krijgen?
De wereld is op hol geslagen
  dinsdag 25 april 2006 @ 01:01:53 #2
138448 PeZu
Suspended animation
pi_37267553
weet je wat jij eens zou moeten doen?
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_37267613
bij V&A op Fok! aanbieden, en het geld van tevoren over laten maken. Naar jou rekening uiteraard.
  dinsdag 25 april 2006 @ 01:22:34 #4
35464 Don_Tom
Leave the gun.Take the cannoli
pi_37267920
Het grootste belastingvoordeel heb je natuurlijk als je je niet inschrijft en ook gewoon geen aangifte doet. DUH
Trouwauto nodig?
Nordschleife 2006: 250 laps, 2007: 62,5 laps
BMW M3 Nurburgring project
pi_37267952
Internet advertentie zetten, waarin je expliciet vermeldt dat ze maagd is (verdiend goed!!)
Tegen dat meisje vertellen dat jullie samen gaan sparen voor iets en dat dat dé perfecte manier is.
pi_37267964
Ik kan wel eens informeren in mijn kennissenkring. Bij mij op de middelbare school zat een jongen op het VBO die geen ene hol uitvoerde en alleen maar de hele dag de stoere neger uithing. Toen een leraar vroeg wat hij later wilde worden was zijn antwoord pooier. De dag dat hij 16 was is hij met school gestopt en heeft hij een aantal sletjes verzameld die nu hand en span diensten leveren waar hij weer centjes voor krijgt.

Zo zie je maar dat er ook succesverhalen over VBO'ers zijn
pi_37268926
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 00:52 schreef 1ofthefew het volgende:
Mijn huisgenoot en ik zijn als arme studenten het eigenlijk wel zat dat we met onderbetaalde rotbaantjes geld moeten bijverdienen voor bier, festivals en het nodige uitgaan en shoppen.

nu kennen wij een behoorlijk naief meisje die niet vies is van sex en die bovendien stapelgek is op mijn huisgenoot. haar welwillendheid exploiteren leek ons winstgevende onderneming aangezien ze er lekker geil uitziet.

maar we lopen toch nog tegen problemen aan.

-hoe zorgen we ervoor dat ze met andere mannen in bed duikt en waarbij ze niet het idee krijgt dat wij betaald worden voor haar "dienstverlening"
Die vriend van je moet dat meisje goed versieren, mee uit eten nemen etc etc etc etc. Dan kom je op een punt dat dat meisje zich schuldig gaat voelen omdat je zo verschrikkelijk goed voor haar bent. Ondertussen geef je haar af en toe wat coke en maak je haar langzaam verslaafd. Dan zeg je dat je problemen heb met je maat omdat jij zogenaamd veel geld heb geleend van hem.
Dan doe jij het voorstel en als je het goed heb gedaan zegt ze oke is goed.
Dan ga je steeds verder totdat ze helemaal verslaafd is en geen andere keuze meer heb dan prostitutie.
quote:
-waar kunnen we goede klanten vandaan halen. dus een beetje upperclass gasten die wel veel willen betalen om een mooi studente te bestijgen.
De krant, en als je gewoon een hoge prijs vraagt dan krijg je vanzelf upperclass
quote:
-wat zijn schappelijke prijzen tegenwoordig voor sexuele handelingen?
Zie hier boven.
quote:
-kunnen we ons registreren bij de KvK en ook nog belastingvoordeel krijgen?
Waarom zou je dat nou willen doen?
Maar beter ga je werken
pi_37268939
Iets met drugs?
  dinsdag 25 april 2006 @ 03:42:10 #9
42510 Baleog
semi kale wijsneus
pi_37268948
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 03:36 schreef MrSASO het volgende:
-knip-
hehe ervaring mee?
MrSASO's ille rhyme: DA SHIZNIT 33 1/3 (y)
pi_37268959
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 01:01 schreef PeZu het volgende:
weet je wat jij eens zou moeten doen?

Studio: BamBam Studio | Artists site: Kamansi | Like Gear?: GearJunkies
  † In Memoriam † dinsdag 25 april 2006 @ 03:45:58 #11
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_37268966
Tof idee
  dinsdag 25 april 2006 @ 03:47:40 #12
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_37268972
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 03:42 schreef Baleog het volgende:

[..]

hehe ervaring mee?
Films, boeken, stoere verhaaltjes you name it.
  dinsdag 25 april 2006 @ 04:09:20 #13
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_37269023
spring van een brug
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_37269043
Complimentjes geven en dan schijnen ze er wat voor terug te willen doen. En verder romantische toekomstplannen maken en haar duidelijk maken dat ze er geld voor moet verdienen.

En als dit alles niet werkt, drugs en gangrapen. Succes.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
  dinsdag 25 april 2006 @ 06:30:17 #15
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_37269138
Dit topc wint op zeker de Darwin Award.
Hier is FOk! niet voor..
ksssst
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')