quote:
Op dinsdag 25 april 2006 00:52 schreef 1ofthefew het volgende:Mijn huisgenoot en ik zijn als arme studenten het eigenlijk wel zat dat we met onderbetaalde rotbaantjes geld moeten bijverdienen voor bier, festivals en het nodige uitgaan en shoppen.
nu kennen wij een behoorlijk naief meisje die niet vies is van sex en die bovendien stapelgek is op mijn huisgenoot. haar welwillendheid exploiteren leek ons winstgevende onderneming aangezien ze er lekker geil uitziet.
maar we lopen toch nog tegen problemen aan.
-hoe zorgen we ervoor dat ze met andere mannen in bed duikt en waarbij ze niet het idee krijgt dat wij betaald worden voor haar "dienstverlening"
Die vriend van je moet dat meisje goed versieren, mee uit eten nemen etc etc etc etc. Dan kom je op een punt dat dat meisje zich schuldig gaat voelen omdat je zo verschrikkelijk goed voor haar bent. Ondertussen geef je haar af en toe wat coke en maak je haar langzaam verslaafd. Dan zeg je dat je problemen heb met je maat omdat jij zogenaamd veel geld heb geleend van hem.
Dan doe jij het voorstel en als je het goed heb gedaan zegt ze oke is goed.
Dan ga je steeds verder totdat ze helemaal verslaafd is en geen andere keuze meer heb dan prostitutie.
quote:
-waar kunnen we goede klanten vandaan halen. dus een beetje upperclass gasten die wel veel willen betalen om een mooi studente te bestijgen.
De krant, en als je gewoon een hoge prijs vraagt dan krijg je vanzelf upperclass
quote:
-wat zijn schappelijke prijzen tegenwoordig voor sexuele handelingen?
Zie hier boven.
quote:
-kunnen we ons registreren bij de KvK en ook nog belastingvoordeel krijgen?
Waarom zou je dat nou willen doen?
Maar beter ga je werken