Dat had betrekking op klote resultatenquote:Op woensdag 26 april 2006 23:54 schreef Zwansen het volgende:
De GPD [Deel CDXIII] Mutserigheid alom!
Maar gelukkig niet dus.
alles mis met klote resultatenquote:Op donderdag 27 april 2006 00:12 schreef sXe het volgende:
Niks mis met klote resultaten
ja nog ergerquote:
bij jou daar zijn de flatgebouwen hoog zat lijkt mequote:
quote:Op donderdag 27 april 2006 00:21 schreef sXe het volgende:
[..]
bij jou daar zijn de flatgebouwen hoog zat lijkt me
Idd ik kan ook gewoon proberen in die 3 maand toch nog wat leuks te vinden .. maarja 3 maanden is kort .. 12 weekjes maar ...quote:Op donderdag 27 april 2006 00:21 schreef sXe het volgende:
[..]
bij jou daar zijn de flatgebouwen hoog zat lijkt me
neequote:Op donderdag 27 april 2006 00:22 schreef Nouk het volgende:
sXe, hoef je niet meer naar school ofzo?
"hey, dat zier er leuk uit, dat gaan we gebruiken"quote:Op donderdag 27 april 2006 00:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Idd ik kan ook gewoon proberen in die 3 maand toch nog wat leuks te vinden .. maarja 3 maanden is kort .. 12 weekjes maar ...
In theorie is elke dag een schitterende dag om bier te drinken...quote:Op donderdag 27 april 2006 10:00 schreef sXe het volgende:
Het is in theorie weer een schitterende dag om bier te drinken.
Riool ... als jullie gaan riolen wel fotos maken hèquote:Op donderdag 27 april 2006 12:04 schreef sXe het volgende:
Wanneer gaan we weer een keer riolen trouwens?
Elders mag ook natuurlijk.
Daar namen we jou altijd voor mee...quote:Op donderdag 27 april 2006 15:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Riool ... als jullie gaan riolen wel fotos maken hè
Toch fijn dat ik een functie heb.. nouja zonder mij houden jullie helemaal geen meetsquote:Op donderdag 27 april 2006 15:32 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Daar namen we jou altijd voor mee...
Ja, zonder jou is er gewoon niemand die ons dwingt en erover zeurt.quote:Op donderdag 27 april 2006 15:39 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Toch fijn dat ik een functie heb.. nouja zonder mij houden jullie helemaal geen meetsziedaar ook een functie .. dat is al 2
Inderdaadquote:Op donderdag 27 april 2006 15:44 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ja, zonder jou is er gewoon niemand die ons dwingt en erover zeurt.
Al vakantie dan? Jeeh, wat heb je weer eens geluk.....Hier moeten mensen werken...quote:
Ik ben er ook!! Misschien zie ik jullie nog wel!quote:Op donderdag 27 april 2006 15:52 schreef Zwansen het volgende:
5 mei meet in Zwolle!
Komen:
Zwansen
Nouk
Je kunt nog cancelenquote:
Ow?quote:Op donderdag 27 april 2006 19:05 schreef Maris. het volgende:
ikke mis ook in zwolle dan met vriendinnen van mij
Zijn we ooit op het terrein geweest? Volgens mij kwamen we nooit zover....quote:Op donderdag 27 april 2006 19:09 schreef Bosbeetle het volgende:
ja dat nieuwe terrein is net zo ver van de stad als het in groningen was
Niet op het nieuwe terrein, dat was vorig jaar voor zover ik weet nog niet in gebruik.quote:Op donderdag 27 april 2006 20:19 schreef Querk het volgende:
[..]
Zijn we ooit op het terrein geweest? Volgens mij kwamen we nooit zover....
Ik bedoel dan een terrein...We bleven ja altijd hangenquote:Op donderdag 27 april 2006 20:40 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Niet op het nieuwe terrein, dat was vorig jaar voor zover ik weet nog niet in gebruik.
We gingen altijd wel even naar het terein al was het alleen maar om er bier naartoe te smokkelenquote:Op donderdag 27 april 2006 20:45 schreef Querk het volgende:
[..]
Ik bedoel dan een terrein...We bleven ja altijd hangen
Ja, en elkaar kwijt rakenquote:Op donderdag 27 april 2006 21:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
We gingen altijd wel even naar het terein al was het alleen maar om er bier naartoe te smokkelen
Of continu omvallenquote:
Maar dat ben ik.........................het zal altijd zo blijven..met drank of zonder drankquote:
weer eens geluk?quote:Op donderdag 27 april 2006 18:40 schreef Querk het volgende:
[..]
Al vakantie dan? Jeeh, wat heb je weer eens geluk.....Hier moeten mensen werken...
Ik heb niks te doenquote:Op donderdag 27 april 2006 22:07 schreef sXe het volgende:
[..]
weer eens geluk?
Ja mijn leventje is een grote verzameling geluk.
Sommige mensen denken dat ze de enigen zijn die dingen te doen hebben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |