En doe je dat dan ook?quote:Op woensdag 26 april 2006 00:15 schreef Nouk het volgende:
Ik wil zoveel. Ik kan het wel de hele dag hebben over wat ik niet allemaal wil.
Tamelijk idd...quote:Op woensdag 26 april 2006 08:47 schreef sXe het volgende:
[..]
En doe je dat dan ook?
Want dat is wel even essentieel in dit geval.
Maar dat is in theorie allemaal nog mogelijk. Al die non-materiële eisen daarentegen!quote:Op woensdag 26 april 2006 10:23 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Tamelijk idd...
Ik denk dat Z. nog heel hard moet gaan werken om dat allemaal te bekostigen...
Mja... Het voordeel daarvan is... Dat wij mannen daar gelukkig helemaal niets van begrijpenquote:Op woensdag 26 april 2006 11:01 schreef sXe het volgende:
[..]
Maar dat is in theorie allemaal nog mogelijk. Al die non-materiële eisen daarentegen!![]()
Precies, dus waarom zouden we het überhaupt proberen?quote:Op woensdag 26 april 2006 11:11 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Mja... Het voordeel daarvan is... Dat wij mannen daar gelukkig helemaal niets van begrijpen
Gewoon samen he. We gaan gewoon keihard fulltime werken, dan komt alles goedquote:Op woensdag 26 april 2006 10:23 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Tamelijk idd...
Ik denk dat Z. nog heel hard moet gaan werken om dat allemaal te bekostigen...
Werken om te leven, of leven om te werken?quote:Op woensdag 26 april 2006 11:58 schreef Nouk het volgende:
[..]
Gewoon samen he. We gaan gewoon keihard fulltime werken, dan komt alles goed.
Werken om te leven dus. En mijn non-materiele eisen van ontzettend mee hoor!quote:Op woensdag 26 april 2006 12:03 schreef sXe het volgende:
[..]
Werken om te leven, of leven om te werken?
ja, best gek eigenlijkquote:Op woensdag 26 april 2006 12:29 schreef Nouk het volgende:
[..]
Echt waar heur, vraag maar aan Z.
Jullie denken veel te slecht over me..
nee de band rushquote:
Komt door de subquote:Op woensdag 26 april 2006 20:23 schreef Nouk het volgende:
Wat een saaiheid hier.
Maar nu gaat het wel weer helemaal goed?quote:Op woensdag 26 april 2006 20:51 schreef paarse_paashaas het volgende:
"even" een 1,5 jaar oude windows versie updaten. ben 1,5 uur en 4 reboots verder ondertussen.
doe d'r wat aan!quote:Op woensdag 26 april 2006 20:23 schreef Nouk het volgende:
Wat een saaiheid hier.
Dingen waarvan ik nu pas realiseer dat ik ze vergeten ben bij de back-up;quote:Op woensdag 26 april 2006 21:44 schreef sXe het volgende:
[..]
Maar nu gaat het wel weer helemaal goed?
Jij wist dat uiteraard allemaal. Maar ik niet, en velen met mij ook niet. Net zoals Alt s, Alt p, alt aquote:
Alt-s wist ik idd wel, maar ik gebruik geen "snel" toetsen eig.quote:Op woensdag 26 april 2006 23:09 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Jij wist dat uiteraard allemaal. Maar ik niet, en velen met mij ook niet. Net zoals Alt s, Alt p, alt a
Die gaat over twee dagen pas volgens mij.quote:Op woensdag 26 april 2006 23:24 schreef paarse_paashaas het volgende:
Waar is BB eig?
Of is BF daar al?
nee geen url ? even zoeken op whoops op fokquote:Op woensdag 26 april 2006 23:11 schreef paarse_paashaas het volgende:
BB, heb jij zo een url voor die Quick-PI plug-in?
waaruit ?quote:Op woensdag 26 april 2006 23:43 schreef Zwansen het volgende:
Het was toch uit?
quote:Op woensdag 26 april 2006 23:40 schreef Nouk het volgende:
[..]
Die gaat over twee dagen pas volgens mij.
Hoe kom je daaar nou bij?quote:Op woensdag 26 april 2006 23:43 schreef Zwansen het volgende:
Het was toch uit?
Je lijkt mij wel, ik concludeer ook altijd fantastische verhalen uit een heel klein dinkie.quote:Op woensdag 26 april 2006 23:54 schreef Zwansen het volgende:
De GPD [Deel CDXIII] Mutserigheid alom!
Maar gelukkig niet dus.
quote:Op donderdag 27 april 2006 00:05 schreef paarse_paashaas het volgende:
Holy fuck.
Gewoon een kwestie van het scherm 2300 K terugzetten en alles klopt gewoon.
[/nerd talk]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |