quote:Op maandag 24 april 2006 22:46 schreef ALTER-EGO het volgende:
Geef mij maar een lekkere pasta... beter te pruimen dan
andijvie
Ja, maar je was te laat.quote:
Het was een gelijkspel!quote:Op maandag 24 april 2006 22:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar je was te laat.
En ik had de laatste post in het topic.
http://forum.fok.nl/topic/848557quote:Op maandag 24 april 2006 22:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het was een gelijkspel!![]()
Waar moet ik nu mijn poëtische omschrijving van de lente kwijt?
Nou, d'r is maar één manier om daar achter te komen...quote:Op maandag 24 april 2006 22:48 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Je zou anders piepen als je mijn tagiatelli ala Altertje zou proeven...
Zal ik je het recept sturen?quote:Op maandag 24 april 2006 22:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou, d'r is maar één manier om daar achter te komen...[afbeelding]
Maar ze waren tegelijkertijd. Volgens mij heb jij gewoon gedreigd de server vol te proppen met Andijvie, zodat ze jouw topic lieten voordringenquote:Op maandag 24 april 2006 22:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/848557
http://forum.fok.nl/topic/848558
Ha!
Antwoord op jouw vraag:
Hier.
Sterf dan maar.quote:Op maandag 24 april 2006 22:51 schreef Gizmore het volgende:
Owjah, Bupa, je topic!Damn, ik heb weer geen tijd (lees: geen zin om er tijd voor vrij te maken)
Kun je dat dan wel nog deze week doen? Volgende week ben ik nogal op vakantie enzoquote:Op maandag 24 april 2006 22:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sterf dan maar.Nou ja, kan gebeuren, hè.
Ik open hem dan zélf wel!
Ja, ik denk het wel.quote:Op maandag 24 april 2006 22:53 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Kun je dat dan wel nog deze week doen? Volgende week ben ik nogal op vakantie enzo![]()
Noem er eens één?quote:Op maandag 24 april 2006 22:54 schreef LordVoldemort het volgende:
Ik heb wel eens betere titels gezien.
Er is ook een betere titel... maar die topic wordt genegeerdquote:Op maandag 24 april 2006 22:54 schreef LordVoldemort het volgende:
Ik heb wel eens betere titels gezien.
Dat is net als commentaar hebben op een film en dat dan iemand vraagt of jij even een betere maakt.quote:
Hehe, daar kom je mee weg voor nu... ik zou zelf ook momenteel geen betere weten te verzinnen.quote:Op maandag 24 april 2006 22:58 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Dat is net als commentaar hebben op een film en dat dan iemand vraagt of jij even een betere maakt.
Nee dus.
Over het algemeen red ik me er wel mee.quote:Op maandag 24 april 2006 23:01 schreef LXIV het volgende:
TTK/LPT: 26 letters. Daar moeten we het mee doen!
Goedenavond!
Ik zat de hele dag binnen.quote:Op maandag 24 april 2006 23:04 schreef DaMart het volgende:
mooi verhaal over de lente
Ik heb ook duizend-en-één allergieën, maar die negeer ik gewoon even op zo'n moment.quote:Op maandag 24 april 2006 23:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zat de hele dag binnen.
En ik heb hooikoorts![]()
Het zien van de zon, het weelderig opbloeien van de natuur, het horen fluiten van de vogels en de bomen weer mooie lichtgroene bladeren zien krijgen... dat is genoeg om me een gelukkig gevoel te bezorgen.quote:Op maandag 24 april 2006 23:04 schreef DaMart het volgende:
Maar wat ik dus wilde zeggen eigenlijk is: jongens, vinden jullie de lente ook zo mooi?
Vandaag fietste ik door de duinen naar mijn werk, en baalde dat ik niet de tijd had om even een uurtje stil te blijven staan onderweg, om te genieten van de betoverende atmosfeer. De vogels die vrolijk kwetterden, de heerlijk zoete geuren van de lentebloesems. De zon die aangenaam door de wolken heen prikte en de wind die voor de gelegenheid even was gaan liggen. Als je goed luisterde, dan kon je vogels en wellicht konijnen door het gras horen voortbewegen. In de verte tikte een specht op de schors van een boom. En ik kon de dennenappels aan de takken hoog boven mijn hoofd horen openspringen. Het was een prachtig moment. Was het maar altijd lente!
Kortom, je werd er lyrisch van.quote:Op maandag 24 april 2006 23:04 schreef DaMart het volgende:
Maar wat ik dus wilde zeggen eigenlijk is: jongens, vinden jullie de lente ook zo mooi?
Vandaag fietste ik door de duinen naar mijn werk, en baalde dat ik niet de tijd had om even een uurtje stil te blijven staan onderweg, om te genieten van de betoverende atmosfeer. De vogels die vrolijk kwetterden, de heerlijk zoete geuren van de lentebloesems. De zon die aangenaam door de wolken heen prikte en de wind die voor de gelegenheid even was gaan liggen. Als je goed luisterde, dan kon je vogels en wellicht konijnen door het gras horen voortbewegen. In de verte tikte een specht op de schors van een boom. En ik kon de dennenappels aan de takken hoog boven mijn hoofd horen openspringen. Het was een prachtig moment. Was het maar altijd lente!
Precies!quote:Op maandag 24 april 2006 23:07 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Het zien van de zon, het weelderig opbloeien van de natuur, het horen fluiten van de vogels en de bomen weer mooie lichtgroene bladeren zien krijgen... dat is genoeg om me een gelukkig gevoel te bezorgen.
Dat heb ik dan weer minder... al zal dat allicht komen doordat ik een visueel ingesteld mens ben en met woorden wat minder goed overweg kan...quote:Op maandag 24 april 2006 23:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies!
En het geeft ook zoveel inspiratie voor het schrijven van leuke verhalen!
Gelukkig hoef ik niet door de grote stad naar mijn werk!quote:"Lente in de grote stad: men hoort 's morgens de vogels hoesten."
(Cédric Dumont)
Laat je niet door zo'n digitaal kabeltje op je kop zitten... de aanhouder wint tenslotte.quote:Op maandag 24 april 2006 23:22 schreef LordVoldemort het volgende:
Mijn verbinding zit wat tegen.
Het aanhouden gaat wel snel vervelen.quote:Op maandag 24 april 2006 23:24 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Laat je niet door zo'n digitaal kabeltje op je kop zitten... de aanhouder wint tenslotte.
Ik miste je al.quote:Op maandag 24 april 2006 23:27 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zo. Ik ben er weer.
Dat zijn geen woorden voor een Lord VolderMort....quote:Op maandag 24 april 2006 23:26 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Het aanhouden gaat wel snel vervelen.
Jazeg, daar doe ik allemaal niet aan hoor, die ongein....quote:Op maandag 24 april 2006 23:27 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zij die daar blij mee zijn, steken hun hand op.
Het is een klein handje, maar telt voor vol mee.quote:Op maandag 24 april 2006 23:29 schreef De-oneven-2 het volgende:
Jouw hand is allang geteld, AE.
Als je nou eens begint met hierheen te fietsen, dan kunnen we daarna gerust een blokje samen fietsen...quote:Op maandag 24 april 2006 23:30 schreef De-oneven-2 het volgende:
En wanneer gaan we een stukje fietsen, trouwens?
quote:Op maandag 24 april 2006 23:31 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Als je nou eens begint met hierheen te fietsen, dan kunnen we daarna gerust een blokje samen fietsen...
Wow, joe must bie a nerd.quote:Op maandag 24 april 2006 23:31 schreef LordVoldemort het volgende:
Zo, volgens mij werkt het allemaal weer.
Wat werkt weer?quote:Op maandag 24 april 2006 23:31 schreef LordVoldemort het volgende:
Zo, volgens mij werkt het allemaal weer.
Ach, de marokkaan op de hoek kan me vast wel helpen.quote:Op maandag 24 april 2006 23:33 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Geef het maar toe, je weet de weg niet he...!
Of juist niet, wat verklaarde dat het allemaal zo lang duurde.quote:
Zie eerst maar eens op die hoek te komen....quote:Op maandag 24 april 2006 23:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ach, de marokkaan op de hoek kan me vast wel helpen.
Oh, ja!quote:Op maandag 24 april 2006 23:35 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Zie eerst maar eens op die hoek te komen....
Tijd gaat zo vaak aan mij voorbij... zo lang leek het niet te duren.quote:Op maandag 24 april 2006 23:34 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Of juist niet, wat verklaarde dat het allemaal zo lang duurde.
@DO2: mijn internet werkte tegen.
Dat komt omdat het internet over het algemeen alleen met nullen en enen werkt. Oneven tweeën zijn nog niet volledig ondersteund.quote:Op maandag 24 april 2006 23:35 schreef De-oneven-2 het volgende:
MIjn internet werkt alijd tegen, LV.
Scherp.quote:Op maandag 24 april 2006 23:36 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Dat komt omdat het internet over het algemeen alleen met nullen en enen werkt. Oneven tweeën zijn nog niet volledig ondersteund.
Het wordt toch weleens hoogste tijd dat je me op eigen houtje weet te vinden he...quote:
TomTom zal het je tot in de details vertellen.quote:Op maandag 24 april 2006 23:36 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, hoe kom ik eigenlijk op die hoek?
En nu in het Nederlands. Zodat wij het ook begrijpen.quote:Op maandag 24 april 2006 23:38 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hij (of zij?)wel ja, ik nog steeds niet...
Dat valt reuze mee, daar zou je achterkomen wanneer je het op zijn minst zou proberen...quote:Op maandag 24 april 2006 23:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het is een doolhof, AE! Een doolhof, zeg ik je!
Ik ga het proberen.quote:Op maandag 24 april 2006 23:40 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee, daar zou je achterkomen wanneer je het op zijn minst zou proberen...
Scherp....quote:Op maandag 24 april 2006 23:39 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
En nu in het Nederlands. Zodat wij het ook begrijpen.
Dat zou ik erg leuk vinden.quote:Op maandag 24 april 2006 23:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
Euh, nee...Wellicht komend weekend.
Ja, zo leer ik het nooit, he!quote:Op maandag 24 april 2006 23:44 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat zou ik erg leuk vinden.
(En jeweettoch... ik wil je ook komen halen he... altijd!)
Aan mij heb je niks, ik ben die ene sukkel die zelden tv/film kijkt.quote:Op maandag 24 april 2006 23:43 schreef LordVoldemort het volgende:
Ik ga maar eens een filmpje aanzetten. Iemand nog een aanrader? Ik heb vanalles in mijn kast staan.
Ja, nee...Dan zou ik ook niet vrijwillig langskomen, vrees ik.quote:Op maandag 24 april 2006 23:46 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Nee dat is waar.
Maar ach hey, ik ben je lerares niet.
Net was het nog een half uur geleden en vond ik dat een mooie tijd om naar bed te gaan.quote:Op maandag 24 april 2006 23:45 schreef wyccie het volgende:
Hee, dat ging hard.
Alsof je dat al doet dan...quote:Op maandag 24 april 2006 23:47 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja, nee...Dan zou ik ook niet vrijwillig langskomen, vrees ik.
Hoi Wyccie.quote:Op maandag 24 april 2006 23:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Net was het nog een half uur geleden en vond ik dat een mooie tijd om naar bed te gaan.
Nu ben ik weer te laat![]()
Dat is alweer een tijd geleden geweest, even kijken of die aanwezig is. Zo niet volg ik je advies zo goed mogelijk op en kies ik een andere Scandinavische productie, ik heb er nog een paar van Lukas Moodyson staan.quote:Op maandag 24 april 2006 23:43 schreef De-oneven-2 het volgende:
Festen!
Ik zeg één ding....quote:Op maandag 24 april 2006 23:48 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Als ik langskom, is het vrijwillig.
quote:
Hij is wel ontzettend goed, he?quote:Op maandag 24 april 2006 23:49 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Dat is alweer een tijd geleden geweest, even kijken of die aanwezig is. Zo niet volg ik je advies zo goed mogelijk op en kies ik een andere Scandinavische productie, ik heb er nog een paar van Lukas Moodyson staan.
Vind je het heel erg als voor mij het omgekeerde geldt?quote:Op maandag 24 april 2006 23:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Vind ik zelf veel interessanter dan Festen. Festen was wel leuk, qua concept en verassing. Maar Idioterne is heel mooi (en een beetje 18 +
).
Die heb ik nog niet gezien. Ik ben in het algemeen niet zo van de musicals, en Bjork is ook niet altijd te verdragen. Maar ik wil het wel een keer zien, evenals Manderlay.quote:Op maandag 24 april 2006 23:49 schreef k_man het volgende:
Dancer in the Dark
Nee hoor.quote:Op maandag 24 april 2006 23:50 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Vind je het heel erg als voor mij het omgekeerde geldt?
Björk is ok.quote:Op maandag 24 april 2006 23:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gezien. Ik ben in het algemeen niet zo van de musicals, en Bjork is ook niet altijd te verdragen. Maar ik wil het wel een keer zien, evenals Manderlay.
1 woord: Caligulaquote:Op maandag 24 april 2006 23:50 schreef k_man het volgende:
Een van de weinige keren dat er een penetratie op tv te zien was.
Ze is ook ok. Als ze niet weer zo'n verschrikkelijk oogverblindend lelijk pakje aantrekt.quote:
Ik heb me uitstekend vermaakt bij die film. Ik heb hem helaas uitgeleend geloof ik (ik moet daar echt eens wat beter op letten). Het wordt Fucking Åmål, die heb ik ook al te lang niet meer gezien.quote:
Prima keuze.quote:Op maandag 24 april 2006 23:54 schreef LordVoldemort het volgende:
Het wordt Fucking Åmål, die heb ik ook al te lang niet meer gezien.
Je mag (bijna) alles.quote:Op maandag 24 april 2006 23:54 schreef De-oneven-2 het volgende:
Mag ik het zo zeggen?
Is dat die film over verstandelijk gehandicapten of iets dergelijks? Ik heb hem wel eens aangezet toen hij op tv was, maar die seksscène kwam net langs en een aantal preutse vriendinnen sputterde tegen.quote:Op maandag 24 april 2006 23:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Vind ik zelf veel interessanter dan Festen. Festen was wel leuk, qua concept en verrassing. Maar Idioterne is heel mooi (en een beetje 18 +
).
Ik vond hem de eerste keer wat pittig om door te komen, maar toen ik gewend was aan het ontbrekende decor heb ik hem met plezier uitgekeken.quote:Op maandag 24 april 2006 23:54 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dogville...Hmz...Daar ben ik eigenlijk nog niet over uit.
Er zitten hele mooie scenes in, die de film wellicht de moeite van het bekijken waard maken.
Mag ik het zo zeggen?
Dat is 'm.quote:Op maandag 24 april 2006 23:56 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Is dat die film over verstandelijk gehandicapten of iets dergelijks? Ik heb hem wel eens aangezet toen hij op tv was, maar die seksscène kwam net langs en een aantal preutse vriendinnen sputterde tegen.
Misschien maar even huren binnenkort, want ik heb hem nog steeds niet helemaal gezien.
Sommige scenes verdienen een decor.quote:Op maandag 24 april 2006 23:58 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Ik vond hem de eerste keer wat pittig om door te komen, maar toen ik gewend was aan het ontbrekende decor heb ik hem met plezier uitgekeken.
Op en gegeven moment had ze haar hand buiten de lijntjes... toen had k wel iets van "oeeh"quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:01 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Sommige scenes verdienen een decor.
Dit zal ik graag melden bij je baasquote:Op maandag 24 april 2006 22:54 schreef Bupatih het volgende:
En kun jij dan deze week nog gaan sterven? Volgende week heb ik nogal vakantie enzo
Zou je dan niet willen stemmen in het Kubrick-tournament topic in TV?quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ken ze allemaal, geloof ik.
Nee.quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zou je dan niet willen stemmen in het Kubrick-tournament topic in TV?
Ik heb de meeste wel gezien meen ik. Met als favorieten A Clockwork Orange, Dr. Strangelove en Full Metal Jacket.quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Op en gegeven moment had ze haar hand buiten de lijntjes... toen had k wel iets van "oeeh"
Hebben jullie veel Kubrick-films gekeken?
Wat maakt mij dat nou uit, wyccie?quote:
Het maakt ook niks uit, maar ik wil dat A Clockwork Orange wintquote:Op dinsdag 25 april 2006 00:10 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Wat maakt mij dat nou uit, wyccie?
Welke film van Kubrick ( -op een forum- ) als beste naar voren komt?
Ik begrijp echt weinig van die film, maar dat één na laatste stuk was echt een vage trip van hier tot Tokio. Heel mooi.quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:15 schreef De-oneven-2 het volgende:
2001: A Space Odyssey staat daar overigens niet veel achter, hoor.
Het is meer een satire. Maar dan nog... Ik zal er deze week wel tijd voor vrijmaken, al ben ik bang dat vandaag de enige kans wasquote:Op dinsdag 25 april 2006 00:16 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het is veel meer dan een komedie, hoor...
Het is op visueel gebied een zeer aantrekkelijke film. Dat sowieso.quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik begrijp echt weinig van die film, maar dat één na laatste stuk was echt een vage trip van hier tot Tokio. Heel mooi.
Er komen nog genoeg dagen, toch?quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het is meer een satire. Maar dan nog... Ik zal er deze week wel tijd voor vrijmaken, al ben ik bang dat vandaag de enige kans was![]()
Dat klinkt een stuk drastischer dan dat het is...quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:22 schreef LordVoldemort het volgende:
. Ik zet Fok weer even af.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:21 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Er komen nog genoeg dagen, toch?
Welterusten Omafietserquote:Op dinsdag 25 april 2006 00:23 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ga slapen. Ik wens u allen een goede nachtrust!
(. )
Daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:56 schreef LordVoldemort het volgende:
Alleen zijn is ook niet altijd verkeerd.
Door mijn aversie tegen Abba (bah bah bah) heb ik het ook niet zo op zweden... al vind ik het prima dat mijn zus er woont, heb ik tenminste een gegronde reden om niet bij haar op visite te hoeven.quote:Op dinsdag 25 april 2006 01:11 schreef LordVoldemort het volgende:
Zweeds is eigenlijk best een fijne taal. Ook als ik even niet naar de film kijk stelt dat net-niet-nederlandse gebabbel me best gerust, op de een of andere manier.
Ik stond laatst in de trein en een meid sprak in gebrekkig Engels de conducteur aan. Ik begon me al af te vragen waar ze vandaan kwam, maar toen haar mobiel afging nam ze op in het Zweeds, om een kwartier vrolijk verder te babbelen. Ik heb met plezier zitten luisteren naar dat onverstaanbare maar vrolijk klinkende taaltje.
Zo kan je elk land wel haten. Ik kijk liever naar de positieve dingen die een land heeft geproduceerd.quote:Op dinsdag 25 april 2006 01:14 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Door mijn aversie tegen Abba (bah bah bah) heb ik het ook niet zo op zweden... al vind ik het prima dat mijn zus er woont, heb ik tenminste een gegronde reden om niet bij haar op visite te hoeven.
IKEAquote:Op dinsdag 25 april 2006 01:22 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Zo kan je elk land wel haten. Ik kijk liever naar de positieve dingen die een land heeft geproduceerd.
In het geval van Zweden: de taal, Lukas Moodyson, Rebecca Liljeberg, The Hives, lange blonde meisjes, en vele andere leuke dingen.
Welnee, daar ben ik (nog steeds) niet scherp genoeg voor.quote:Op dinsdag 25 april 2006 01:32 schreef broer het volgende:
Zeg, AE. Niet nu tóch nog even stiekem de identiteit van LV proberen te achterhalen, hè!
Gij lurckert.quote:Op dinsdag 25 april 2006 01:32 schreef broer het volgende:
Zeg, AE. Niet nu tóch nog even stiekem de identiteit van LV proberen te achterhalen, hè!
Alleen The Killing. Wel een leuke film, trouwens.quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Op en gegeven moment had ze haar hand buiten de lijntjes... toen had k wel iets van "oeeh"
Hebben jullie veel Kubrick-films gekeken?
Je kent me toch broeder... ik ben geen visser...quote:Op dinsdag 25 april 2006 01:35 schreef broer het volgende:
Mja, volgens mij probeerde je op gewiekste wijze info te vergaren.
Wat ik overigens erg kan waarderen.
Uhuh!quote:Op dinsdag 25 april 2006 01:36 schreef LordVoldemort het volgende:
Gij lurckert.
Ja, dat wilde ik inderdaad eigenlijk zeggen. Maar ik wilde je niet ontmoedigen.quote:Ik vond de handdoek-aflevering trouwens behoorlijk matig
Nee, jij niet. Maar ik wel. En ik probeer nu via jou te vissen. Want vissen moet je subtiel doen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 01:37 schreef ALTER-EGO het volgende:
Je kent me toch broeder... ik ben geen visser...
Hier is het vangnet dat je opvangt.quote:Op dinsdag 25 april 2006 01:42 schreef broer het volgende:
[..]
Nee, jij niet. Maar ik wel. En ik probeer nu via jou te vissen. Want vissen moet je subtiel doen.
O, wacht... Je moet bovendien niet vertellen dát je zit te vissen. Waar is die mand waar ik doorheen kan vallen?
En nu? Nieuwe film?quote:Op dinsdag 25 april 2006 01:40 schreef LordVoldemort het volgende:
Zo, de film is ook weer afgelopen.
Neh, eigenlijk heb ik helemaal geen vangnetje nodig. Want stiekem maakt het me niet zoveel uit en vind ik het wel best als hij anoniem wil blijven.quote:
Wat fijn broer, dat je het stiekem toch wel met me eens bent.quote:Op dinsdag 25 april 2006 01:47 schreef broer het volgende:
[..]
Neh, eigenlijk heb ik helemaal geen vangnetje nodig. Want stiekem maakt het me niet zoveel uit en vind ik het wel best als hij anoniem wil blijven.
Relax LV, relax....quote:Op dinsdag 25 april 2006 01:48 schreef LordVoldemort het volgende:
Aan de andere kant, liever een kleine hand vol slechte Southpark afleveringen in al die 10 seizoenen, dan éen enkele aflevering van Family Guy.
En ik merk alweer dat ik zeer op mijn hoede moet zijn.
Eigenlijk altijd, toch?quote:Op dinsdag 25 april 2006 01:50 schreef ALTER-EGO het volgende:
Wat fijn broer, dat je het stiekem toch wel met me eens bent.
Nouja, ze gaven het behoorlijk realistisch weer. Laat ik het daar bij houden.quote:Op dinsdag 25 april 2006 01:51 schreef broer het volgende:
O, en Family Guy ken ik alleen uit de SP-afleveringen. Dus een echt onderbouwde mening kan ik daar niet over geven.
Hoogstens dat ik meer op de hand van Cartman ben dan op die van Kyle.
Ja, ik weet het. Maar overdrijven is my middle name.quote:Op dinsdag 25 april 2006 01:52 schreef ALTER-EGO het volgende:
Nou... nu overdrijf je lichtelijk....
Ik vind het fantastisch dat je een hele tirade tegen FG houdt, maar ik kan er met de beste wil van de wereld niet fatsoenlijk op reageren.quote:Op dinsdag 25 april 2006 01:54 schreef LordVoldemort het volgende:
-knip-
Ach, soms heeft het alleen al een rustgevende werking om zulke ergernissen van je af te schrijven. Maar het gaat alweer hoor.quote:Op dinsdag 25 april 2006 01:57 schreef broer het volgende:
[..]
Ik vind het fantastisch dat je een hele tirade tegen FG houdt, maar ik kan er met de beste wil van de wereld niet fatsoenlijk op reageren.
O, gelukkig.quote:Op dinsdag 25 april 2006 02:00 schreef LordVoldemort het volgende:
Ach, soms heeft het alleen al een rustgevende werking om zulke ergernissen van je af te schrijven. Maar het gaat alweer hoor.
Bij mij broeden ze altijd wat tot ik er een goede formulering voor heb gevonden. Dan spreek ik die uit, en kan ik ze veilig van me afzetten.quote:Op dinsdag 25 april 2006 02:03 schreef broer het volgende:
[..]
O, gelukkig.
Bij mij heeft het nog nooit geholpen om ergernissen van me af te schrijven. (Hoe ontopic, trouwens!) Ik word er alleen maar gefrustreerder van. Ergernissen zijn er enkel en alleen om te vergeten.
Laten we hopen dat de rest dit allemaal terugleest.quote:Op dinsdag 25 april 2006 02:25 schreef LordVoldemort het volgende:
Maar ik ben blij dat ik zo'n goede induk achterlaat.
Hoe staat het leven?quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Jazekers. Dus, is er iets wat men wilt weten?
Do2 is er ooit mee begonnenquote:Op dinsdag 25 april 2006 14:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Potdimme is een goede, maar toch beschaafde krachtterm.
(Hier ooit gezien op FOK!, en nooit meer vergeten)
Goed, lekker weer enzo, weinig werk en veel gezelligheidquote:
Dan vind ik "Donor in huid en hoornvliezen" leuker.quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:28 schreef Bupatih het volgende:
Ik vind 'Donor in hart en nieren' best een leuke woordspeling.
Al zeg ik het zelf.
Ik ken hem als 'verdimme', maar het is inderdaad een fijn woord.quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ruggespraak (Onze Taal)quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:28 schreef Bupatih het volgende:
Ik vind 'Donor in hart en nieren' best een leuke woordspeling.
Al zeg ik het zelf.
Een beschaafde krachtterm.quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb die van mij zelf verzonnen, mag dat dan ook?quote:
Wat is er niet goed aan, Claudia?quote:
Ach, douchen en wat eten knap ik altijd wel wat van op. En verder heb ik gewoon een baaldag vandaag. Kan gebeuren.quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Zozo, en het is zo'n lekker weer. Dan moet het wel heel erg zijn geweest.
Omdat opstaan met een zonnetje zo veel beter gaatquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:49 schreef DaMart het volgende:
Vanochtend begon de dag nog zo mooi, met zon en zo. Waarom is het nu bewolkt, nevelig, waaierig en koud?
Schijnen is een groot woord, maar de geur van vlees op de bbq maakt een hoop goedquote:
Ik heb geen BBQ, en het is geen BBQ weerquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Schijnen is een groot woord, maar de geur van vlees op de bbq maakt een hoop goed.
BBQ-en op een doordeweekse dinsdag?quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Schijnen is een groot woord, maar de geur van vlees op de bbq maakt een hoop goed.
Ik gok ook verkeerde sprookjequote:Op dinsdag 25 april 2006 18:43 schreef Tha_Erik het volgende:
"Oh, buurman, wat doet u nu?"
snij aardappel in hele dunne plakjes .. wat zout .. frituren .. chipsquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:44 schreef Claudia_x het volgende:
Weet iemand of je ook chips kunt maken door plakjes aardappel in een oven te doen? Zo ja, hoe?
Ik herken de quote ook nog.quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:43 schreef Tha_Erik het volgende:
"Oh, buurman, wat doet u nu?"
Waarom?quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:49 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Ik herken de quote ook nog.
Ik schaam me.
Schaam je niet, omhels het.quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:49 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Ik herken de quote ook nog.
Ik schaam me.
Slangemensquote:
Laatst zag ik dat de groenteboer ook zoete aardappels heeft. Wil ik graag een keertje klaarmaken. Bedankt dat je mij eraan hebt herinnerdquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:50 schreef Claudia_x het volgende:
Zou het ook met zoete aardappel kunnen?
* Isabeau heeft nog wel twee zoete aardappels liggen, gewoon gekookt zijn ze eigenlijk helemaal niet echt lekker....quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:08 schreef wyccie het volgende:
Laatst zag ik dat de groenteboer ook zoete aardappels heeft. Wil ik graag een keertje klaarmaken. Bedankt dat je mij eraan hebt herinnerd
Ik denk dat je daar ook chips van kunt maken, maar het lijkt me niet zo lekker; chips hoort toch wel een zoute smaak te hebben. En gewoon gekookte zoete aardappels lijken me het lekkerst.
Dat is lastig want wij willen je ook niet.quote:
Zo hé, jij durftquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:09 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Dat is lastig want wij willen je ook niet.
Gewild om hij het grof vuil te zetten, jij arrogant stuk vretenquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:12 schreef Bupatih het volgende:
Ik weet toch dat het een grapje is. Van jullie allebei.
Want ik ben gewoon een gewild persoon.
Van mij mag je blijven hoorquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:12 schreef Bupatih het volgende:
Ik weet toch dat het een grapje is. Van jullie allebei.
Want ik ben gewoon een gewild persoon.
'Arrogant? Arrogant? Ik noem het liever zelfkennis'quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gewild om hij het grof vuil te zetten, jij arrogant stuk vreten.
En ook als het niet mocht, was ik gebleven.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Van mij mag je blijven hoor![]()
Maar ik heb hier niets te vertellen
Hoe vind jij het wel lekker? Ik heb nog nooit zoete aardappels gehad, wil het zeker proberen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
* Isabeau heeft nog wel twee zoete aardappels liggen, gewoon gekookt zijn ze eigenlijk helemaal niet echt lekker....
Ja, sorryquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Meningen van mods zijn dusniet toegestaan, dat weet je, Isa.
Mij mag je altijd iets vertellen, hoor.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, sorry![]()
Je ziet wat ik bedoel, hè, Bupatih
Nou, het leek mij ook lekker en daarom heb ik ze gekocht. Maar gewoon gekookt is de structuur niet lekker en ze zijn gewoon wat te zoet. Ik las al dat ze er in amerika vooral aardappelpuree van maken (dus zoete en gewone door elkaar) en dan smaakt het denk ik al anders. Of Sweet Potatoe Piequote:Op dinsdag 25 april 2006 19:15 schreef wyccie het volgende:
Hoe vind jij het wel lekker? Ik heb nog nooit zoete aardappels gehad, wil het zeker proberen.
Ja, maar jij mag hier ook geen mening hebbenquote:
Het zijn niet mijn woorden, maar een user zegt ze dus dan zal het wel waar zijnquote:Op maandag 17 april 2006 10:14 schreef Ippon het volgende:
[..]
Ik vind het onbehoorlijk dat een mod haar persoonlijke mening deelt in een topic.
Ze doen hier heel veel met zoete aardappels vooral gebakken .. het is wel een beetje wennen maar opzich wel lekker.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, het leek mij ook lekker en daarom heb ik ze gekocht. Maar gewoon gekookt is de structuur niet lekker en ze zijn gewoon wat te zoet. Ik las al dat ze er in amerika vooral aardappelpuree van maken (dus zoete en gewone door elkaar) en dan smaakt het denk ik al anders. Of Sweet Potatoe Pie
Pfff, dat maak ik nog altijd zélf uit.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, maar jij mag hier ook geen mening hebben![]()
Ik had alleen sweet potatoe pie in the states gehad en dat was wel lekker. Maar gekookt...mwoah, neuh.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:20 schreef Bosbeetle het volgende:
Ze doen hier heel veel met zoete aardappels vooral gebakken .. het is wel een beetje wennen maar opzich wel lekker.
BupaTihTKquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pfff, dat maak ik nog altijd zélf uit.Ik hecht geen waarde aan de ideeën van een paar stomme TTK-users.
Ja, snel een haakje erachter edittenquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:23 schreef Bupatih het volgende:
Of maak Bupatatjes. [afbeelding]
(Net bedacht.)
Dan bupatief je toch op.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:24 schreef wyccie het volgende:
Die net bedachte grapjes van jullie zijn niet leuk![]()
Nu moest ik wel lachenquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan bupatief je toch op.
(Net bedacht)
Die is al veel ouder.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan bupatief je toch op.
(Net bedacht)
En waarschijnljik kwam die ook al eerder voor.quote:
Nee, bij jou was het echt de eerste keer.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die is al veel ouder.
[..]
En waarschijnljik kwam die ook al eerder voor.
Dames en heren, aanschouw: een groot woordkunstenaar is in ons midden opgestaan!quote:
Geef hem tijd, hij is nog jongquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:30 schreef LordVoldemort het volgende:
Dames en heren, aanschouw: een groot woordkunstenaar is in ons midden opgestaan!
Tofheid.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:32 schreef wyccie het volgende:
Ik heb gestemd op Andijvie.
Verklaar u nader?quote:Omdat je zo schattig bent, Bupa
Nou ja, gewoon. Je doet lief, grappig. En je bent een beetje erg maf.quote:
* Tha_Erik mompelt iets over mods en meningenquote:
Whihihihihi.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou ja, gewoon. Je doet lief, grappig. En je bent een beetje erg maf.
Je doet me een beetje denken aan Tokay, trouwens.
Je bènt jong en je krijgt tijdquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:34 schreef Tha_Erik het volgende:
* Tha_Erik mompelt iets over mods en meningen...
Mag jij wel je mening gevenquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:40 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik vind hem wel jong eigenlijk Isa...
Dat is goed.quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:58 schreef Bupatih het volgende:
Oké.
Oh, sorry, Isabeau.quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:59 schreef Isabeau het volgende:
Woorden, Bupatih vriend.
Dat klinkt beter!quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zullen we voortaan doen dat een post minimaal precies drie hele woorden moet bevatten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |