abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37261169
Sinds gisteren hebben mijn (inmiddels ex) vriendin en ik er een punt achter gezet. Ondanks dat we veel van elkaar houden, moesten we er toch mee stoppen omdat haar ouders (eigenlijk al vanaf het begin) het ons zo moeilijk maakten dat de situatie niet meer te houden werd.

We zijn een half jaar geleden samen gaan wonen om ons thuis situatie te ontvluchten. Onze relatie werd van alle kanten afgekeurd omdat ik volgens verhalen die haar ouders te horen kregen (wat overigens maar 10% van waar was) van anderen dat ik het alleen maar foute boel zou zijn. Ik kwam net uit een op een vervelend manier beeindigde relatie van 6 jaar die mij heel veel pijn heeft gedaan, en vertrouwde mensen ook niet meer. Daarom kwam ik nogal schuw over en dachten haar ouders dat ik wat te verbergen had. Vanaf dag 1 mochten ze mij al niet, ondanks dat ik me best deed om in een goed blaadje te komen. Ze zijn nogal kortzichtig en deden absoluut geen moeite om zich te verdiepen in mij waarom ik zo schuw was.

Maar goed, ze deden wel moeilijk als we gingen afspreken, maar echt tegehouden konden ze het niet. Toen mijn ex en ik gingen samenwonen werd de strijdbijl ook (tijdelijk) begraven en kwam ik daar ook weer binnen (wat ze mij een half jaar lang hadden verboden om onduidelijke redenen) Het ging goed totdat mijn ex en ik er na 4 maanden achter kwamen dat wij nog té jong en té vroeg zijn gaan samenwonen en dat het onze relatie niet bepaald ten goede kwam. Toen is ze op een vervelende manier bij mij uit huis gegaan (met ruzie dus) en is weer bij haar ouders gaan wonen. Op dat moment begon de ellende pas echt...

Haar ouders gaven mij toen écht van alles de schuld, dat ik haar slecht behandelde en dat soort ongein. Op dat moment deden ze er écht alles aan om ons uit elkaar te houden terwijl wij gewoon een tijdelijke "break" hadden omdat het gewoon even niet liep. Ze waren er zo mee bezig, en controleerde mijn ex op alle fronten (berichten controleren, telefoon afpakken, thuis opsluiten) Omdat mijn ex op een gegeven zó genoeg had van de ruzie's thuis is ze mij maar gaan negeren om zo ruzie's thuis te verkomen. Op een gegeven moment was ik het na al die tijd zó zat dat ik haar ouders had opgebeld en hun hadden bedreigd met alles wat ik kon verzinnen. Politie erbij gehaald, en laatste gesprek met mijn ex gehad die het nu (definitief) heeft uitgemaakt omdat ze de druk niet meer kon weerstaan.

We houden nog steeds ontzettend veel van elkaar, maar het is ons zó gigantisch moeilijk gemaakt de afgelopen 1,5 jaar dat ze er gewoon geen zin meer in heeft en rust wil...

Ik voel me nu zwaar klote omdat wij er samen absoluut uit had kunnen komen als haar ouders niet constant in de weg hadden gezeten.

Wat moet ik nu doen? Moet ik de strijd nu echt opgeven en verder gaan met mijn leven of moet ik vechten voor onze liefde (wat zij inmiddels niet meer doet dankzij haar ouders)

Excuus voor het lange en onoverzichtelijke verhaal (ik ben een niet al te beste schrijver) maar ik moest het ff kwijt
  † In Memoriam † maandag 24 april 2006 @ 22:35:06 #2
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_37261868
Als zij het niet meer ziet zitten .....
Het moet natuurlijk wél van twee kanten komen,dus geef de strijd maar op.
Sterkte verder.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_37262306
quote:
Op maandag 24 april 2006 22:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
Als zij het niet meer ziet zitten .....
Het moet natuurlijk wél van twee kanten komen,dus geef de strijd maar op.
Sterkte verder.
Dat is een hele lange tijd zo geweest, totdat haar ouders dictator vormen aannamen en haar zo gigantisch kleineerde en alles verboden dat ze er gewoon helemaal kapot aan ging. Ondanks alles hou ik nog steeds ontzettend veel van haar en wil haar zó ontzettend graag terug... alleen haar ouders hé
pi_37262677
Serieus, ik dacht dat het kut ging met mijn ex en mij maar nu ik jouw verhaal lees
pi_37262719
Gevalletje Meet the Fockers?
  † In Memoriam † maandag 24 april 2006 @ 22:53:30 #6
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_37262820
Toen mijn jongere zus een vriend kreeg hebben mijn ouders ook van alles gedaan om het kapot te maken.
Zelfs toen ze met hem ging samenwonen.
Hij zou niet goed genoeg zijn,op geld uit zijn ,haar intimideren enz.
We zijn nu 15 jaar verder en ze zijn nog steeds samen,hebben twee kinderen en een liefdevolle relatie, gebaseerd op vertrouwen en respect voor elkaar.

Als je (ex)vriendin er toch voor wil gaan moeten jullie de moed niet opgeven.
Eens zullen haar ouders in gaan zien dat tegenwerken geen zin meer heeft.
Maar probeer haar eerst maar eens te overtuigen om het toch weer te proberen.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  maandag 24 april 2006 @ 22:53:41 #7
86921 DOGMAN
little teenage whore
pi_37262827
-doe es niet-

[ Bericht 71% gewijzigd door Sc0rPi0n op 24-04-2006 23:06:45 ]
bloemen, daar hou ik van!
pi_37262916
quote:
Op maandag 24 april 2006 22:51 schreef Developersrus het volgende:
Worse, trust me.
Ze zijn totaal niet van rede vatbaar. Ze hebben ook haar ex de deur uitgejaagd. Voor mij had ze een relatie van een half jaar met een gozer. Die mocht ook niet binnenkomen, en deed volgens hun ook alles fout wat je als vriend fout kan doen.

Daarnaast is haar vader acholist en heeft haar moeder meerdere keren naar de nek gegrepen.

Gevalletje psychiater dus die 2
pi_37262949
-

[ Bericht 99% gewijzigd door Sc0rPi0n op 24-04-2006 23:06:51 ]
  maandag 24 april 2006 @ 22:58:33 #10
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_37263050
quote:
Op maandag 24 april 2006 22:21 schreef Eliminator20 het volgende:
Sinds gisteren hebben mijn (inmiddels ex) vriendin en ik er een punt achter gezet. Ondanks dat we veel van elkaar houden, moesten we er toch mee stoppen omdat haar ouders (eigenlijk al vanaf het begin) het ons zo moeilijk maakten dat de situatie niet meer te houden werd.

We zijn een half jaar geleden samen gaan wonen om ons thuis situatie te ontvluchten. Onze relatie werd van alle kanten afgekeurd omdat ik volgens verhalen die haar ouders te horen kregen (wat overigens maar 10% van waar was) van anderen dat ik het alleen maar foute boel zou zijn. Ik kwam net uit een op een vervelend manier beeindigde relatie van 6 jaar die mij heel veel pijn heeft gedaan, en vertrouwde mensen ook niet meer. Daarom kwam ik nogal schuw over en dachten haar ouders dat ik wat te verbergen had. Vanaf dag 1 mochten ze mij al niet, ondanks dat ik me best deed om in een goed blaadje te komen. Ze zijn nogal kortzichtig en deden absoluut geen moeite om zich te verdiepen in mij waarom ik zo schuw was.

Maar goed, ze deden wel moeilijk als we gingen afspreken, maar echt tegehouden konden ze het niet. Toen mijn ex en ik gingen samenwonen werd de strijdbijl ook (tijdelijk) begraven en kwam ik daar ook weer binnen (wat ze mij een half jaar lang hadden verboden om onduidelijke redenen) Het ging goed totdat mijn ex en ik er na 4 maanden achter kwamen dat wij nog té jong en té vroeg zijn gaan samenwonen en dat het onze relatie niet bepaald ten goede kwam. Toen is ze op een vervelende manier bij mij uit huis gegaan (met ruzie dus) en is weer bij haar ouders gaan wonen. Op dat moment begon de ellende pas echt...

Haar ouders gaven mij toen écht van alles de schuld, dat ik haar slecht behandelde en dat soort ongein. Op dat moment deden ze er écht alles aan om ons uit elkaar te houden terwijl wij gewoon een tijdelijke "break" hadden omdat het gewoon even niet liep. Ze waren er zo mee bezig, en controleerde mijn ex op alle fronten (berichten controleren, telefoon afpakken, thuis opsluiten) Omdat mijn ex op een gegeven zó genoeg had van de ruzie's thuis is ze mij maar gaan negeren om zo ruzie's thuis te verkomen. Op een gegeven moment was ik het na al die tijd zó zat dat ik haar ouders had opgebeld en hun hadden bedreigd met alles wat ik kon verzinnen. Politie erbij gehaald, en laatste gesprek met mijn ex gehad die het nu (definitief) heeft uitgemaakt omdat ze de druk niet meer kon weerstaan.

We houden nog steeds ontzettend veel van elkaar, maar het is ons zó gigantisch moeilijk gemaakt de afgelopen 1,5 jaar dat ze er gewoon geen zin meer in heeft en rust wil...

Ik voel me nu zwaar klote omdat wij er samen absoluut uit had kunnen komen als haar ouders niet constant in de weg hadden gezeten.

Wat moet ik nu doen? Moet ik de strijd nu echt opgeven en verder gaan met mijn leven of moet ik vechten voor onze liefde (wat zij inmiddels niet meer doet dankzij haar ouders)

Excuus voor het lange en onoverzichtelijke verhaal (ik ben een niet al te beste schrijver) maar ik moest het ff kwijt
de andere kant van dit verhaal was hier niet zo lang geleden te lezen... dus het zal allemaal wel
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  maandag 24 april 2006 @ 22:58:34 #11
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_37263051
quote:
Op maandag 24 april 2006 22:51 schreef Developersrus het volgende:
Meet the parents bedoel je
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  maandag 24 april 2006 @ 22:59:04 #12
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_37263071
quote:
Op maandag 24 april 2006 22:58 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

de andere kant van dit verhaal was hier niet zo lang geleden te lezen... dus het zal allemaal wel
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_37263081
quote:
Op maandag 24 april 2006 22:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
Toen mijn jongere zus een vriend kreeg hebben mijn ouders ook van alles gedaan om het kapot te maken.
Zelfs toen ze met hem ging samenwonen.
Hij zou niet goed genoeg zijn,op geld uit zijn ,haar intimideren enz.
We zijn nu 15 jaar verder en ze zijn nog steeds samen,hebben twee kinderen en een liefdevolle relatie, gebaseerd op vertrouwen en respect voor elkaar.

Als je (ex)vriendin er toch voor wil gaan moeten jullie de moed niet opgeven.
Eens zullen haar ouders in gaan zien dat tegenwerken geen zin meer heeft.
Maar probeer haar eerst maar eens te overtuigen om het toch weer te proberen.
Mooi verhaal

Ik mag alleen hopen dat het zo tussen ons zo lopen. Ik hou zo gigantisch veel van haar dat ik haar als de "ware" zie....

Maar wat je al zei, het moet van 2 kanten komen. Ze heeft (te)veel respect voor haar ouders om in te zien dat het gewoon geen goede ouders zijn
pi_37263134
quote:

[..]

Klopt. Ouders die tegen relatie zijn met vriend.
  maandag 24 april 2006 @ 23:58:50 #15
74671 h_vreman
true Junglist
pi_37265611
Als je echt van elkaar houd dan laat je jou of haar ouders of wie dan ook niet in de weg staan...
Ook al ben je moe van het gezeik.

Denkt ze dat haar toekomstige "vriendje" (Stel het blijft zo...) ook geaccepteerd wordt ?
Ga dat maar eens na, of ze altijd maar beinvloed wil worden door haar ouders;
Op het moment dat ze echt om je geeft, dus van haar af bijt en haar ouders dus eens goed de waarheid verteld, zien ze na een (lange) tijd wel in dat ze hun dochter verliezen als ze het niet accepteren.

Ik denk dat.
sterkte.
En God zag dat Breakcore lauw was........waar is JUNGLE mensen! |
Doom |
pi_37266617
quote:
Op maandag 24 april 2006 23:58 schreef h_vreman het volgende:
Als je echt van elkaar houd dan laat je jou of haar ouders of wie dan ook niet in de weg staan...
Ook al ben je moe van het gezeik.

Denkt ze dat haar toekomstige "vriendje" (Stel het blijft zo...) ook geaccepteerd wordt ?
Ga dat maar eens na, of ze altijd maar beinvloed wil worden door haar ouders;
Op het moment dat ze echt om je geeft, dus van haar af bijt en haar ouders dus eens goed de waarheid verteld, zien ze na een (lange) tijd wel in dat ze hun dochter verliezen als ze het niet accepteren.

Ik denk dat.
sterkte.
Bedankt voor je reactie H_vreman!

Ik heb haar zo vaak (geprobeerd) uit te leggen dat ze zich moet afbijten van haar ouders. Ze is godverdomme 19! Dan mag je toch wel zelf bepalen wat je doet? Haar ouders de waarheid vertellen heeft helaas geen zin, die luisteren gewoon niet. Helaas is ze ook te bang én heeft ze teveel respect voor haar ouders om ze te verlaten. Ze is al haar hele leven lang zó gigantisch onder de duim gehouden door haar ouders dat ze denkt dat ze niet zonder hun kan. Oftwel, haar ouders hebben er voor gezorgd dat ze totaal afhankelijk van hun zijn. En dat was nou net hetgene wat ik haar wilde bieden.... Onhafhankelijkheid. Zolang ze daar blijft wonen (ze wil weg, maar kan niet) zal ze never nooit volwassen worden, en zal het nooit wat tussen ons kunnen worden...
pi_37272274
quote:

[..]

Laat maar.. Link staat er al.
pi_37272329
Dude, laat je toch niet zo kennen.

Ouders 1 - 0 Dude

Het zijn ouders, who gives a shit about them...
pi_37272334
Ik ben wel heel benieuwd waarom haar ouders zo tegen zijn op jullie relatie. Is Baloetjuh jouw vriendin? Volgens mij word er iets weggelaten uit dit verhaal.
  dinsdag 25 april 2006 @ 10:35:51 #20
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_37272440
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 10:32 schreef VanBinsbergenLUL het volgende:

Het zijn ouders, who gives a shit about them...
Dat is echt de domste opmerking die ik ooit in mijn leven gehoord heb .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  dinsdag 25 april 2006 @ 10:38:30 #21
80425 Muertez
met een z?
pi_37272524
Ik vind je beschrijving te vaag om echt een mening over je te kunnen vormen, maar die ouders bedreigen is natuurlijk wel het stomste wat je kan doen.

Misschien zijn die ouders niet helemaal 100%, maar zelf kom je ook niet echt stabiel over.
pi_37272540
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 10:35 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Dat is echt de domste opmerking die ik ooit in mijn leven gehoord heb .
Inderdaad, je hebt me.

Nou, euh... doe dan maar gewoon uitmaken en roep een keer "bweeeeh" (= schaap).
  Redactie Frontpage dinsdag 25 april 2006 @ 10:41:40 #23
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_37272607
Je gaat toch geen mensen bedreigen, ben je wel goed bij je hoofd.
  dinsdag 25 april 2006 @ 10:43:14 #24
14746 k_i_m
pi_37272655
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 10:41 schreef SunChaser het volgende:
Heel gek dat die mensen hem niet gelijk in de armen sluiten. Wat zijn ze toch gemeen .
In my life
Why do I smile
  Redactie Frontpage dinsdag 25 april 2006 @ 10:44:29 #25
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_37272693
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 10:43 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Heel gek dat die mensen hem niet gelijk in de armen sluiten. Wat zijn ze toch gemeen .
Ja.
quote:
Haar ouders gaven mij toen écht van alles de schuld, dat ik haar slecht behandelde en dat soort ongein.
Ja, echt ongein. Hij heeft immers laten zien dat ie de ideale schoonzoon is.

Maar de TS kan t altijd nog proberen bij Op de Valreep met Barry Paff
  dinsdag 25 april 2006 @ 10:45:14 #26
14746 k_i_m
pi_37272713
Weet je wat ik denk? Ik denk dat de hele wereld tegen de TS is .
In my life
Why do I smile
pi_37273124
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 10:41 schreef SunChaser het volgende:
Tja... na 1,5 jaar me in te hebben gehouden en alles gepikt te hebben, werden de frustratie's mij op dat moment te groot. Het ging trouwens over een weer.

hé, ben ook maar een mens.
pi_37273150
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 10:45 schreef k_i_m het volgende:
Nee hoor, ik maak niet zo snel vijanden

Alleen haar ouders eigenlijk
pi_37273202
Als ze nou es op zichzelf gaat wonen, dan heeft ze rust en dan schakelt ze niet ineens over van het huis uit naar jouw huis in.

Wie weet dat het dan op lange termijn nog goed komt met jullie.
pi_37273329
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 11:00 schreef Eliminator20 het volgende:

[..]

Nee hoor, ik maak niet zo snel vijanden

Alleen haar ouders eigenlijk
Goh, en die bedreig je maar dan? Erg slim van je.
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_37273366
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 10:45 schreef k_i_m het volgende:
Ik denk het ook. Hij kan er toch niks aan doen dat hij die ouders bedreigt? Dat is allemaal de schuld van de ouders zelf, hadden ze hem maar niet zo onder spanning moeten zetten. En dat hij doet alsof hij iets verbergt is de schuld van de tijd dat hij in Rusland gezeten heeft....
burgerweeshuis
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_37273446
quote:
Op maandag 24 april 2006 22:21 schreef Eliminator20 het volgende:

Wees eens eerlijk, denk je dat werkelijk?
Dat het verbreken van de relatie, enkel en alleen aan die ouders zou hebben gelegen?

Je verhaal geeft wel die indruk, maar is nogal eenzijdig beschreven...
Misschien dat die ouders vanuit hun kant, en jouw ex-vriendin een andere versie zouden kunnen schrijven, waar ook jijzelf er minder positief van afkomt...?

[ Bericht 0% gewijzigd door RM-rf op 25-04-2006 11:18:12 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_37273485
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 11:02 schreef Ingridh007 het volgende:
Als ze nou es op zichzelf gaat wonen, dan heeft ze rust en dan schakelt ze niet ineens over van het huis uit naar jouw huis in.

Wie weet dat het dan op lange termijn nog goed komt met jullie.
Het is ook niet de bedoeling dat we binnen een korte periode weer bij elkaar gaan wonen. Wij zijn er beide (nog) niet aan toe. Ik woon nu opmezelf (met onze 2 katjes) en vind het prima zo. Het gaat mij er om dat ik haar niet kwijt wilde als mijn vriendin.
  dinsdag 25 april 2006 @ 11:14:59 #34
14746 k_i_m
pi_37273510
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 11:09 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

Ik denk het ook. Hij kan er toch niks aan doen dat hij die ouders bedreigt? Dat is allemaal de schuld van de ouders zelf, hadden ze hem maar niet zo onder spanning moeten zetten. En dat hij doet alsof hij iets verbergt is de schuld van de tijd dat hij in Rusland gezeten heeft....
Nee, dat komt nog uit de tijd van Vietnam, weetje .
In my life
Why do I smile
  Redactie Frontpage dinsdag 25 april 2006 @ 11:15:58 #35
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_37273538
Gun dat kind gewoon rust, ze is 19, laat haar lekker met andere mensen omgaan, kan ze alles laten bezinken en tot zichzelf komen.

Waaerschijnlijk komt ze niet meer bij je terug maar ontmoet ze andere leuke jongens en realiseert ze dat een relatie ook leuk kan zijn.
pi_37273938
Als haar ouders hun verhaal ook zouden posten, zou het helemaal leuk zijn!
pi_37274010
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 11:12 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Wees eens eerlijk, denk je dat werkelijk?
Dat het verbreken van de relatie, enkel en alleen aan die ouders zou hebben gelegen?

Je verhaal geeft wel die indruk, maar is nogal eenzijdig beschreven...
Misschien dat die ouders vanuit hun kant, en jouw ex-vriendin een andere versie zouden kunnen schrijven, waar ook jijzelf er minder positief van afkomt...?
Zie eerder genoemde link naar andere topic
Staat eerder beschreven probleem vanuit haar oogpunt.
pi_37274089
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 11:15 schreef SunChaser het volgende:
Gun dat kind gewoon rust, ze is 19, laat haar lekker met andere mensen omgaan, kan ze alles laten bezinken en tot zichzelf komen.

Waaerschijnlijk komt ze niet meer bij je terug maar ontmoet ze andere leuke jongens en realiseert ze dat een relatie ook leuk kan zijn.
1e stuk geef ik je gelijk, 2e stuk niet. Het maakt niet uit wie haar vriendje is, haar ouders zullen die dan ook wegjagen. Dat is vóór mij ook gebeurd, en dat zal hierna ook volgen.
  dinsdag 25 april 2006 @ 11:39:51 #39
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37274248
Damn... ik ben het met Sunchaser eens.

En als ik het me goed herinner was de afwikkeling van je vorige relatie idd ook al zo'n feest waar we hier allemaal van mee konden genieten dus ik zou als ik jou was mijn hand eens in eigen boezem gaan steken een paar van je issues op zien te lossen voor je je weer op een meisje stort.
pi_37274262
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 11:31 schreef Eliminator20 het volgende:

[..]

Zie eerder genoemde link naar andere topic
Staat eerder beschreven probleem vanuit haar oogpunt.
Ik heb het gelezen en het komt over alsof je vriendin vooral een probleem heeft met het 'beschermen' van meerdere personen in haar omgeving:
ze wil én haar ouders niet laten vallen en doet ze opzichtig haar best haar vriend te beschermen door bepaalde dingen niet te noemen, of heel eufemistisch te benoemen... dat 'er wat problemen waren', maar dat dat 'enkel eraan lag dat we nog niet toe waren aan samenwonen' ....

Zoals het overkomt heeft ze kennelijk wél een verdomd zware grond gehad om uit huis te vertrekken, zo erg dat ze niet eens de échte reden dùrft te noemen, uit te spreken, uit angst dat dan iedereen sowieso zijn mening klaar zal hebben (en dat die mening waarschijnlijk _eigenlijk_ ook wel klopt, maar ze er zelf nog niet aan wil)
Dat samenwonen was een faliekante mislukking en dat was, zo vermoed ik vooral omdat de Topicstarter hier ofwel geweldadig was, of onverantwoordelijk of lui ....
Enkel durft dat meisje dat niet hardop uit te spreken, omdat ze bang is dat dan anderen ook hààr veroordelen, dat het falen van de ander, ook haar fout zou zijn ...

Dat meisje komt over als zo'n standaard slachtoffer van mishandeling binnen een relatie die dan zelf excuses gaat zitten verzinnen waarom dat gedaan wordt, omdat ze bang is anders anderen 'af te vallen'....

Niet dat ik denk dat de ouders zoveel beter zijn, dat zij nu in die situatie komt, kan veelal liggen aan oorzaken in haar opvoeding (veel mensen die later in een situatie van mishandeling raken, hebben al een soortgelijke opvoeding gehad, de problemen zetten zich vooral door)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_37274666
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 11:39 schreef Brighteyes het volgende:
Damn... ik ben het met Sunchaser eens.

En als ik het me goed herinner was de afwikkeling van je vorige relatie idd ook al zo'n feest waar we hier allemaal van mee konden genieten dus ik zou als ik jou was mijn hand eens in eigen boezem gaan steken een paar van je issues op zien te lossen voor je je weer op een meisje stort.
Klopt, dat liep ook niet helemaal volgens plan. Maar dat was een hele andere situatie toen . Ik zeg ook niet dat ik geheel onschuldig ben. Juist datgene waar ik al die tijd moeite heb gedaan om te verbeteren, werd door haar ouders tegen mij gebruikt. Ze zijn achter mijn situatie gekomen dankzij kennissen (A'veen is net een dorp af en toe) en hebben dat nog een flink aangedikt.
  dinsdag 25 april 2006 @ 12:03:01 #42
146230 Liewec
70's movies rule
pi_37274947
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 11:53 schreef Eliminator20 het volgende:

[..]

Ze zijn achter mijn situatie gekomen dankzij kennissen (A'veen is net een dorp af en toe) en hebben dat nog een flink aangedikt.
En wat is 'jouw situatie'? Hoe kan iemand hier nou iets zinnigs zeggen over de situatie als jij overduidelijk dingen achterhoudt, blijkbaar omdat JIJ bang bent dat je hier (waarschijnlijk terecht) wordt afgefikt. Ik las net dat je al eerder hier in een discutabel relatie-verhaal hebt gestaan, dat maakt je helemaal ongeloofwaardig.

Afgezien daarvan is het aan je ex om de keuze voor jou of je ouders te maken, en die heeft ze nu gemaakt en daar kan jij niets aan doen. Het is aan je ex om die ouders aan de kant te zetten, niet aan jou, en het feit dat je die ouders bedreigd hebt is echt heel stom: Je hebt die ouders gelijk gegeven in hun wantrouwen naar jou toe en je hebt de papa en mama van je ex bedreigd, waardoor haar respect voor jou waarschijnlijk ook gedaald is.
People come up to me and say, "What's wrong?" "Nothing." "Well, it takes more energy to frown than it does to smile." "Yeah, you know it takes more energy to point that out than it does to leave me alone?"
pi_37274979
he een plaatsgenoot

Als ik genoeg van iemand zou houden, zou ik de mening van anderen helemaal niet belangrijk vinden.
Maar ik weet niet hoe dat bij haar zit natuurlijk.

Ik heb ook ergens het gevoel dat je toch wel een deel van het verhaal weglaat.
pi_37275659
Ja, vertel ons van 'jouw situatie' voor jij en je vriendin jullie weer verschuilen achter allerlei smoezen. Want het vermoeden rijst dat je je op z'n minst een tijd in de bak hebt gezeten wegens poging tot doodslag op je andere ex. En vanwege de bedreigingen zou het niet zo gek zijn als je straks alleen onder toezicht mag internetten in PI 'het Poortje' te Groningen.

Ergens klopt gewoon iets niet. Anders zou je ex zich niets aantrekken van haar ouders, maar schijnbaar krabt ze zich toch achter haar oren.

Hele verhaal=

Volgens mij hebben jullie ze allebei niet echt op een rijtje.
  dinsdag 25 april 2006 @ 13:22:24 #45
14746 k_i_m
pi_37277303
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 11:34 schreef Eliminator20 het volgende:

[..]

1e stuk geef ik je gelijk, 2e stuk niet. Het maakt niet uit wie haar vriendje is, haar ouders zullen die dan ook wegjagen. Dat is vóór mij ook gebeurd, en dat zal hierna ook volgen.
Misschien was dat ook wel een pisvlek van formaat, weet jij veel .
In my life
Why do I smile
pi_37278182
Miss niet slim om te reageren, na de afpraken die we hebben genomen,
maar toch!
Hier dan de ex van Eliminator...
Mijn ouders zijn GEEN alcoholisten!!!!! En mijn ma heeft me nog nooit met een vinger aangeraakt!!!
Mijn pa die is me inderdaad naar mn keel gevlogen en daar heeft ie spijt van!!!!
Maar dat was ook 2 sec voordat hij zich zelf weer onder contorle had!
Eliminaror heeft mij ook nog nooit met een vinger aangeraakt!
Maar door mijn ouders en broertje te gaan bedrijgen is er wel wat gesprongen in mn hoofd jah!
En jah ik wilde het aangeven bij de politie, maar heb het niet gedaan om hem nog een laatste kans te geven!

Nu ga ik zeggen waarom we dus niet meer samen konden wonen!
We hadden elke dag bijna ruzie omdat hij 2 x is vreemdgegaan!
Gezoend met een meisje! Ruzies, Sorry etc... 2e Keer weer!

Ik werd het huis uitgestuurd door hem, en ben meteen gegaan!
Omdat ik het niet meer aan kon elke dag ruzie!
Jah ik wilde rust en jah mn ouders hebben t opgeblazen!
maar alleen om mij te beschermen! omdat ik heeeeel veel pijn had!

En dat hij ze dan ook nog gaat bedrijgen gaat mij echt te ver!
En jah ik hou nog steeds van hem diep in mn hart!
En nee ik weet niet of ik naar mn verstand moet luisteren of naar mn hart!
Maar ik weet wel dat ik geen pijn meer wil voelen, en dat mijn familie er niet meer onder hoeft te leiden!

En inderdaad ik wilde dit niet vertellen of FOK! doordat ik me doodschaamde!
maar als je hun ook nog ff voor alcoholisten uimaakt!
Het is gewoon een ongelovelijke KUT situatie!!!!
En ik wil dat het stopt vandaar dat ik het heb laten stoppen!
Ik ga er aan onderdoor! jij ook! en mn ouders en broertje ook!

sorry voor de chaotische reactie!
dat was weer ff mn gevoel dat kwam praten!
Trotse mama van Dylan en Sennah!
05-09-2006!
  Redactie Frontpage dinsdag 25 april 2006 @ 13:54:18 #47
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_37278289
Dit lijkt me een mooi moment voor een slotje
pi_37278412
Ja, en het preventief ruimen van R&P...
pi_37278417
neehj laat maar open hoor...
ik reageer niet meer...
zal ik mn post ook verwijderen?
05-09-2006!
  Redactie Frontpage dinsdag 25 april 2006 @ 13:59:06 #50
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_37278446
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 13:58 schreef Baloetjuh het volgende:
ik reageer niet meer...
Nee. Laat staan juist. Maar alles is nu wel gezegd. Je ex maakt t blijkbaar mooier allemaal dan het is
pi_37278502
maar ik heb geen zin meer in ruzie en gezijk!
alleen hoorde ik laatst, post pas iets, als het ook echt de waarheid is of laat geen dingen weg...
05-09-2006!
pi_37278529
[ Doe maar niet ]

[ Bericht 43% gewijzigd door BE op 25-04-2006 14:06:22 ]
pi_37278559
maar door zijn verhaal lijkt t net of mn ouders alles gedaan hebben, en door mijn verhaal lijkt t net of hij alles gedaan heeft...
er zijn meerdere mensen in betrokken geraakt, en er hebben ook meerde mensen schuld ik ook!
dus als er iets verteld is, heeft t altijd meerdere staartjes...
05-09-2006!
pi_37278585
[reactie op edit]

[ Bericht 95% gewijzigd door BE op 25-04-2006 14:04:36 ]
05-09-2006!
  dinsdag 25 april 2006 @ 14:06:06 #55
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37278650
Het laatste over een weer ge-ok weggehaald. Het is nog altijd een tamelijk serieus topic van de TS.
Verder denk ik dat het wel handig is als Baloetjuh idd hier verder niet meer reageert want een van de policy regels in R&P is dat prive vetes niet online worden uitgevochten.
pi_37278682
Ja vind je het gek als je vreemdgaat, sukkel
pi_37278734
Daar ga je TS....
burgerweeshuis
pi_37278771
Baloetjuh, jij hebt niks verkeerds gedaan... het is een beetje rot dat juist jij kennelijk je het rotste gaat voelen, vanwege het gedrag van mensen om je heen, zowel je ouders als je ex-vriend.

m<aar mensen kunnen heel hard zijn en houden veelal weinig rekening met de gevoelens van anderen (inclusief de posters hier) ... je kunt er weinig aan doen om je te waarborgen niet door anderen gekwetst te worden, behalve dat je hgewoon zelf je eigen keuzes moet maken en niet de verantwordelijkheid voor de fouten van anderen op je te nemen...

Uiteindelijk merken mensen toch wel dat er dingen miszitten en des te meer je wilt 'verstoppen', des te makkelijker maak je het anderen zelf mogelijke foute conclusies te trekken.

Iig hoop ik dat de Topicstarter zich in ieder geval flink gaat schamen, en verder zijn ex-vriendin niet meer lastigvalt met zijn rotgedrag en eens bij zichzelf te rade gaat ...
de fout ligt hier toch écht grotendeels bij hemzelf.
  dinsdag 25 april 2006 @ 14:10:40 #59
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37278792
Idd kan de TS nu maar beter stilletjes afdruipen. Het is inmiddels ook niet echt meer een vraag waarom die ouders zo argwanend zijn richting de TS.
pi_37278797
En hier dan maar weer het bewijs van wat ik altijd al roep:

- Iedereen neemt maar klakkeloos aan wat topicstarters zeggen. Nu blijkt weer dat ook deze topicstarter zelf gewoon hardstikke schuldig is. Schoonouders houden er nou eenmaal niet van als je hun dochter belazerd. Raar he? En dan die bedreigingen
Baloetjuh; ik denk dat je veel beter af bent zonder die mafkees! Je verdient iemand die respectvol met je omgaat, en vreemdgaan en het bedreigen van ouders en broertjes valt daar niet zonder. Case closed.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_37278854
Nou is de aap uit de mouw, dus laten we maar eens wachten op een reactie!
pi_37278874
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 14:10 schreef Brighteyes het volgende:
Idd kan de TS nu maar beter stilletjes afdruipen. Het is inmiddels ook niet echt meer een vraag waarom die ouders zo argwanend zijn richting de TS.
Wel een prachtig topic dit, want een van de weinigen in R&P waar je een verhaal van 2 kanten hoort.
Veruit de meeste mensen nemen de verhalen hier klakkeloos voor waar aan. Ik doe dat dus niet, en hier is een keihard bewijs waarom.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  dinsdag 25 april 2006 @ 14:13:41 #63
14746 k_i_m
pi_37278887
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 14:10 schreef American_Nightmare het volgende:

- Iedereen neemt maar klakkeloos aan wat topicstarters zeggen.
Now that's an insult . .
In my life
Why do I smile
pi_37278939
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 14:10 schreef American_Nightmare het volgende:

- Iedereen neemt maar klakkeloos aan wat topicstarters zeggen. Nu blijkt weer dat ook deze topicstarter zelf gewoon hardstikke schuldig is.
ja dat is wel raar inderdaad. Dat deed ik ook bij jou, dat had ik inderdaad niet moeten doen....
burgerweeshuis
pi_37278940
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 14:13 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Now that's an insult . .
Oke oke veruit de meeste mensen dan.
  dinsdag 25 april 2006 @ 14:19:35 #66
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37279103
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 14:15 schreef zwaaibaai het volgende:
ja dat is wel raar inderdaad. Dat deed ik ook bij jou, dat had ik inderdaad niet moeten doen....

Oh, en voor A_N, ik denk dat er genoeg mensen zijn die niet zomaar alles klakkeloos aannemen wat er gezegd word.
Maar dat is overigens ook de discussie hier niet.

Dus graag terug on-topic!
  dinsdag 25 april 2006 @ 14:20:56 #67
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_37279139
Brighteyes neemt me de woorden uit de mond .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_37279170
Eliminator20, nu je verhaal opnieuw, maar dan de waarheid
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_37279483
Ik heb geen zin om hier over internet ruzie te gaan maken. Jammer dat ze geen woord rept over wat haar ouders heeft gedaan, maar wat ik heb gedaan. Ze heeft gelijk, ik ben stom geweest door 2 x vreemd te gaan...

Maar goed, mijn bedoeling was om mijn gevoel even van me af te schrijven, niet om weeer aangevallen te worden...

slotje dus
pi_37279495
Baloetjuh, hij is je niet waard. Wat een eikel.
pi_37279566
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 14:32 schreef Eliminator20 het volgende:
Ik heb geen zin om hier over internet ruzie te gaan maken. Jammer dat ze geen woord rept over wat haar ouders heeft gedaan, maar wat ik heb gedaan. Ze heeft gelijk, ik ben stom geweest door 2 x vreemd te gaan...

Maar goed, mijn bedoeling was om mijn gevoel even van me af te schrijven, niet om weeer aangevallen te worden...

slotje dus
LOL grappig :' ), is dat je officiele statement?
pi_37279571
Eliminator, vertel dan wat haar ouders gedaan hebben.
  dinsdag 25 april 2006 @ 14:36:11 #73
14746 k_i_m
pi_37279610
quote:

slotje dus
Als je dat bij mijn dochter had geflikt, zou je blij mogen zijn als je geen schot hagel in je reet had de eerstvolgende keer dat je voor de deur stond .
In my life
Why do I smile
pi_37279636
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 14:32 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Baloetjuh, hij is je niet waard. Wat een eikel.
Baloetjuh, ik denk dat jij veel beter verdient dan TS..... Probeer het af te sluiten en zo snel mogelijk de draad weer op te pakken zou ik zeggen (ook al is het makkelijker gezegd dan gedaan).
Je bent beter af zonder hem!

(Ik spreek uit ervaring m.b.t. het bedrog-gedeelte)
Assumption is the mother of all f***-ups
pi_37279681
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 14:34 schreef Scorpie het volgende:

[..]

LOL grappig :' ), is dat je officiele statement?
Ben aan het werk
pi_37279715
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 14:38 schreef Eliminator20 het volgende:

[..]

Ben aan het werk
Reageer dan niet en wacht tot vanavond om een echte statement te doen
burgerweeshuis
pi_37280100
jerry jerry jerry!
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_37280142
Tja geen hand vol maar een land vol
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
  dinsdag 25 april 2006 @ 14:56:30 #79
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_37280232
Grappig dit...je wist zelf verdomd goed dat je de schuldige was...anders had je dit kleine feitje er ook wel even bij vermeld, in plaats van de schuld op haar ouders af te schuiven.

Over dat jullie zonder haar ouders het wel hadden kunnen uitwerken..de eerste keer toen je vreemd was gegaan lukte het blijkbaar ook niet dus..kan me voorstellen dat men aan je begint te twijfelen.
pi_37280301
Het is nu wachten tot de moeder zich registreert op Fok.
pi_37280582
quote:

Jammer dat ze geen woord rept over wat haar ouders heeft gedaan, maar wat ik heb gedaan.
Dat haar ouders ook evenmin helemaal vrij van fouten zijn, dat zal ook wel degelijk duidelijk zijn en ik hoop voor dat meisje dat ze iig ook een beetje afstand kan nemen van haar ouders, of minstens die ouders inzien dat die ook enorm fout gezeten hebben ..

Maar dat heeft niks te maken, en is zeker geen 'excuus' voor jouw fouten: 'Two wrongs don't make a right'
pi_37281224
Maar waren die ouders nou zo argwanend VOOR of NADAT jij 2x was vreemdgegaan? Als ze het er voor waren dan hadden ze blijkbaar gelijk met betrekking tot wat er te verwachten viel, en als ze het waren nadat je was vreemdgegaan hadden ze ook gelijk.

De vraag is nu nog; WAT o wat hebben die ouders gedaan dat zo verschrikkelijk was en wat was de aanleiding voor hun daartoe, ofwel; was het voor of na het vreemdgaan.
  dinsdag 25 april 2006 @ 15:29:21 #83
123184 Stuiter_en_Co
In silence we service
pi_37281267
@ TS......

Jammer dat het zo voor je moet lopen....
Denk dat jij eerst maar eens heel goed moet nadenken over hoe jij in elkaar zit.
Zoals je het hier verteld is het alsof jij meer slachtoffer bent van de situatie,
Zoals je zelf weet is dat niet het geval... je hebt veel hiervan zelf veroorzaakt.
knap van je EX dat ze toch nog van je houd ook al nadat je bent vreemd gegaan.

in mijn bescheide mening.....Meisje van 19 laat dit 23 kereltje achter je.
verwerk je pijn, de lente komt eraan en leer opnieuw te leven.
Kereltje van 23 eerst denken dan doen.....scheelt je een hoop ellende.
The truth will set you free
In god we trust all others we monitor...
trust no one....
  dinsdag 25 april 2006 @ 15:33:16 #84
146230 Liewec
70's movies rule
pi_37281400
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 13:58 schreef Baloetjuh het volgende:
ik reageer niet meer...
Hey, heb je zelf ook nog een mening of hoe zit het? Kies eens wat en blijf erbij. Ouders of ex.
People come up to me and say, "What's wrong?" "Nothing." "Well, it takes more energy to frown than it does to smile." "Yeah, you know it takes more energy to point that out than it does to leave me alone?"
pi_37281736
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 15:33 schreef Liewec het volgende:

[..]

Hey, heb je zelf ook nog een mening of hoe zit het? Kies eens wat en blijf erbij. Ouders of ex.
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 14:06 schreef Brighteyes het volgende:
Het laatste over een weer ge-ok weggehaald. Het is nog altijd een tamelijk serieus topic van de TS.
Verder denk ik dat het wel handig is als Baloetjuh idd hier verder niet meer reageert want een van de policy regels in R&P is dat prive vetes niet online worden uitgevochten.
maar goed! dan toch even een reactie op dit...
ik kies niet voor mn ex, en niet voor mn ouders...
ik ben nu druk opzoek naar een eigen huisje/ kamertje.
zodat ik dingetjes voor me zelf kan uitvogelen.
mijn ouders hebben inderdaad ook stomme dingen gedaan:
me VERBODEN contact met hem op te zoeken,
hun mening wel geven maar mijn mening negeren (ik mocht mijn mening niet eens vertellen)
en hem als schuldige aanwijzen. okeej hij was fout.
maar ik was ook geen lieverdje...
was alleen maar aan het schreeuwen of negeren...
zo praat je niets uit....
ik kon ook niet meer normaal denken,
vandaar dat ik de keuze had genomen om ff bij mn ouders weer in te trekken,
om weer ff rustig te kunnen nadenken,
maar daar dachten hun anders over...
ze wilde mij niet laten denken, ze wilden dat het stopte..
zonder dat ik er wat op in te brengen had...
maar ik stop weer....
ben ff aan t koken,

kom denk ik nog wel terug...
05-09-2006!
pi_37281804
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 15:43 schreef Baloetjuh het volgende:

[..]

[..]

maar goed! dan toch even een reactie op dit...
ik kies niet voor mn ex, en niet voor mn ouders...
mijn ouders hebben inderdaad ook stomme dingen gedaan:
me VERBODEN contact met hem op te zoeken,
hun mening wel geven maar mijn mening negeren (ik mocht mijn mening niet eens vertellen)
en hem als schuldige aanwijzen. okeej hij was fout.
maar ik was ook geen lieverdje...
was alleen maar aan het schreeuwen of negeren...
zo praat je niets uit....
ik kon ook niet meer normaal denken,
vandaar dat ik de keuze had genomen om ff bij mn ouders weer in te trekken,
om weer ff rustig te kunnen nadenken,
maar daar dachten hun anders over...
ze wilde mij niet laten denken, ze wilden dat het stopte..
zonder dat ik er wat op in te brengen had...
maar ik stop weer....
ben ff aan t koken,

kom denk ik nog wel terug...
het lijkt me sowieso verstandig om even rust te nemen als ik het allemaal zo lees. Even op jezelf en je eigen leefsituatie concentreren en op orde brengen. Een relatie kan altijd nog.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_37281833
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 15:43 schreef Baloetjuh
Klinkt verstandig! Succes ermee.
pi_37282080
ik wil meteen ook ff mn excuus aanbieden!
we hadden afgesproken geen contact meer met elkaar op te nemen!
maar nadat ik dit las, kwam er weer ff wat woede in me op!

ik had niet moeten reageren!
sorry daarvoor!
maar mn emoties gingen ff hun gang!
als eliminator het er mee eens is.
Slotje graag!

ik zou niet meer reageren!
tis allemaal al moeilijk genoeg!
hij heeft ook spijt van alles!
ik ook!
dr is al genoeg gebeurd!
dus ik sotp er mee!
ik reageer niet meer!

hij moest ook zn frustraties kwijt...
en ik had niet moeten reageren!
we hebben al te veel pijn gehad...
SORRY!
Slotje?
05-09-2006!
pi_37282481
Nu wel een slotje??

Vond het net leuk worden
MOKUM XXX RATED
pi_37282722
Ik sotp er ook mee.
  dinsdag 25 april 2006 @ 16:36:12 #91
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_37283351
Slotje maar.
Mocht TS toch nog willen reageren, dan kan ie vragen om verwijdering van het slotje in het R&P Feedback topic.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')